hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. december 13. szombat 
Luca, Otília

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Keri
válasz erre | email2007-01-24 12:37:19
1. levegő csavar teljesen beteker, aztán 2 fordulatra kicsavar (ha igénytelen vagy akkor ez a beállítás teljesen megfelelő szokott lenni)

2. fúvókatűt legjobban leeresztem, megyek vele egy kört, valószínüleg rángatni fog, vagy nem gyorsul és nem pörgi ki magát, akkor emelem egyel. Akkor jobb lesz. Addig emelem amig javul. Ez gyári fúvókára érdemes, mert a kisipari tű karakterisztikája szar, azzal nem lehet beállítani.

3. kicsit megemelem az alapjáratot, hogy stabilan forogjon a motor.

4. levegőcsavart becsavarom, amíg elkezd csökkenni a fordulat, akkor nagyon óvatosan tekerem ki, amitől nő a fordulat. Megjegyzem azt a csavarpozíciót amikor már nem nővekszik az alapjárat, és egy picit visszatekerem.

Ez itt kb jó szokott lenni, de érzésre azért még tekergetem.
Húzok egy hirtelen gázfröcsöt, és ha nehezen pörög fel, akkor nagyon be van tekerve a csavar, ha nehezen esik vissza a fordulat, akkor nagyon kint van. Persze hogy mi a lassu fel és lepörgés az tapasztalat alapján tudja az ember, de ha az elöbb beállítotthoz képest +-1/2 fordulatot eltekered és kipróbálod akkor meg fogod tapasztalni miről beszélek.

Ha falslevegőt kap vagy szétkopott a motor akkor elég érzéketlen erre a csavarra, illetve ha nagyon magasra van állítva az alapjárat akkor is, mivel ez a zárt súbernél beadagolt benya/levegő arányát állítja, tehát a lehető legalacsonyabb alapjáraton (ahol stabil) jobban lehet állítani.

A súbertű pozicióját (ha gyári) akkor max gázon lehet érezni. Ha kevés akkor dadogva mintha leszabályozna, ha sok akkor ugyan ez de tompán. Gyári tűvel elég könyű megtalálni a helyes értéket, de az utángyártott tűvel lehet olyan gond, hogy alacson terhelésen keveset ad, nagy terhelésen meg túl sokat, tehát vagy jól megy a motor, vagy jól kezelhető.

Én a TS-re reszeltem fúvókatűt az igényeimnek megfelelően, de ezzel elég sokat sz..tam szóval inkább egy eredeti tűt javaslok.

Ja és ha nem reagál (vagy össze vissza) az állításra akkor a szivató tömítés, levegő csavar tömítés/sérülés (vagy gagyi az utángyártott) is okozhatja nem csak a motor hibája.
sorszám: 17726 (68707)
(előzmény: Devil87, 2007-01-23 15:09:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-24 12:16:30
ha nagyon rövid időre elforgatod, nem lesz baja, mert nincs ideje felmelegedni, főleg ha már megtettél 100km-et nagyrészt már bekopott.
Egy bejáratós motornak szerintem sok.
TS-t kb 3000-4000 között járattam, de mindennapi használatnál én is mindig elpörgetem 6000-ig.
sorszám: 17725 (68706)
(előzmény: charlie, 2007-01-23 14:20:08)

 
 
kaiser
válasz erre | email2007-01-24 11:27:08
Sziasztok!
Látom, bejáratásról van szó. Az "MZ Hogyan tovább" könyvben van egy teljesen jó irányadás erre, a következőket onnan idézem, remélem, hasznos lesz.

"1. A motort soha ne járassuk kis fordulatszámon! Ez azt jelenti, hogy a legnagyobb forgatónyomatékhoz tartozó fordulatszám alatti fordulatszámmal soha ne menjünk hegyre vagy ne kezdjünk előzésbe.
2. Kerüljük az állandó fordulatszámokat! Autópályán nem célszerű bejáratást végezni, mert ott nincs lehetőség a kisebb és a nagyobb sebességfokozatok váltogatására, ahogyan az országúton való utazáskor szükséges (kanyarok, hegyek, lejtők, helységek).
3. A fordulatszámot fokozatosan, mind hosszabbá váló közbenső húzatásokkal növeljük! Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy pl. TS 150 típusú motor¬kerékpárral ha már kb. 100 km-t megtettünk IV. sebességfokozatban 70¬-80 km/h sebességgel, miközben mindig a III. sebességfokozatból a IV. sebességfokozatba kapcsoltunk 60 km/h sebességnél, akkor ezt követően a motort óvatosan nagyobb fordulatszámhoz kell szoktatni. Ez azt jelenti, hogy a motor¬kerékpárral a III. sebességfokozatban el kell érni a közel 90 km/h sebességet, majd a IV. sebességfokozatban megközelítőleg 105 km/h sebességgel kell haladni."
sorszám: 17724 (68703)
(előzmény: Keri, 2007-01-23 13:03:34)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-01-24 10:37:41
251-tzm van furt hengerrel, kerdesem az lenne hogy mekkora az a legnagyobb fúvóka amit belelehet rakni? Mekkora a mérete? Illetve ha nagyobb fúvókát rakok be akkor kell a gyári légszűrő helyett vmi más(sportlégszűrő) vagy megoszthatná vki velem a tapasztalatait plízzz:)
sorszám: 17723 (68700)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-01-24 09:58:17
szerintem az azért nem jó megoldas mert elrepedhet vagy törhetnek azért ott dolgok. Ha mar a dugó környékén akarom megakasztani akkor inkabb lent a sonkákat akasztom meg nem a dugót:)
sorszám: 17722 (68695)
(előzmény: etz250gyuri, 2007-01-23 23:21:56)

 
 
winner
válasz erre | email2007-01-24 01:10:43
Nagyon fontos dologban kérném a segítségeteket. Kellene nekem 2db 250 ETZ villaszár. Komplett villa is érdekel, csak az a lényeg hogy jó állapotban legyen.
sorszám: 17721 (68688)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2007-01-23 23:21:56
kipufogo le, ott - kalapácsnyél bedug - izomból tekerni a csőkulcst, oszt kész... én így szokom megcsinyáni :D...
sorszám: 17720 (68685)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-01-23 15:54:59)

 
 
figaro
válasz erre | email2007-01-23 22:00:46
Keresek,etz125 höz tankot,ha lehet pirosat jó állapotut!!!figaro1983@gmail.com
sorszám: 17719 (68681)

 
 
m4rc33
válasz erre | email2007-01-23 21:26:31
Köszi, megtudod adni az elérhetőségét?:)
sorszám: 17718 (68676)
(előzmény: Keri, 2007-01-23 12:48:53)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2007-01-23 20:42:12
Miért?Bambinál nagytakaritás van?
sorszám: 17717 (68672)
(előzmény: Keri, 2007-01-23 12:48:53)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-01-23 19:50:29
Az csak tart
sorszám: 17716 (68670)
(előzmény: horesz, 2007-01-23 18:15:42)

 
 
charlie
válasz erre | email2007-01-23 18:54:37
Kössz a választ !!!! Úgy mégis mennyiér adnád ál cakk & pakk ?
TÉNYLEG HA ÍGY FELVETŐDÖTT A TÉMA MÉG EGY KÉRDÉS JÓ A 251 es henger 250 es etz be ?
sorszám: 17715 (68667)
(előzmény: fisi, 2007-01-23 15:17:22)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-01-23 18:29:11
Heló.Megvan valakinek Müller Szabolcs e-mail cime?Nem tud vki 6 voltos elektronikus fesszab nyákrajzot?
sorszám: 17714 (68665)

 
 
horesz
válasz erre | email2007-01-23 18:15:42
Azzal a csavarral akkor lehet állítani a golyó helyzetén, vagy az csak tartja?Mert lehet, hogy annak beállításával ki lehet küszöbölni a váltó pontatlanságát.Vagy rosszul gondolom?
sorszám: 17713 (68664)
(előzmény: chevy001, 2007-01-23 18:04:47)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-01-23 18:04:47
Két csavar van a blokk alján, az egyik az olajleeresztő, a másik meg ezt a kis golyót feszíti. Ha kicsavarod majd mikor leeresztetted az olajat, ki kell esnie, ha nem akkor az bíz elveszett.
sorszám: 17712 (68663)
(előzmény: horesz, 2007-01-23 17:54:52)

 
 
horesz
válasz erre | email2007-01-23 17:54:52
Nem hiszem, hogy hiányzik, az egész blokk bontatlan.Ellenben a kopás az lehet.42000 km van benne, és tökéletesen működik, csak néha csinálja ezt velem, ezért nincs szívem szétszedni.Elsőnek megpróbálok olajat tenni bele ha nem lesz jobb, akkor műtét:( Hol van az a golyzi a váltóban és mi a szerepe? Köszi
sorszám: 17711 (68662)
(elözmény: Kobra1, 2007-01-22 19:16:10)

 
 
horesz
válasz erre | email2007-01-23 17:48:36
Ennek utána nézek! Köszi
sorszám: 17710 (68661)
(elözmény: Kobra1, )

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-01-23 17:42:51
Heló.Akkor valszeg a csiszolás nem tetszik neki.De nagyon finom csiszolóval csiszoltam ám olyan 180-200as lehet mert számot nem látok rajta de tudom milyen durva a 120 as ez annál sokkal finomabb.És mondjuk tűreszelővel finoman megreszelem?Vagy mit tehetek?
sorszám: 17709 (68660)
(előzmény: Keri, 2007-01-23 10:30:50)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-01-23 17:15:31
oké köszi, közbe már máshonnan is megsugtak hogy légkulccsal mukodik a dolog:). de azért köszi szépen!
sorszám: 17708 (68655)
(előzmény: Zapkorte, 2007-01-23 16:06:00)

 
 
elect
válasz erre | email2007-01-23 16:51:22
Köszönöm a választ, pénteken hozzák a mocit ha minden jól megy:) Szerintem nem lesz vele baj. Majd lehet leveszem hengerfejet és megmérem a furatot az elmondja hogy mivan. Meg kíváncsi vok hogy tapintásra van e "válla" a hengernek... Ha van kicsi akkor megnyugszom hogy gyári bontatlan blokkom és fúratlan hengerem van valószínüleg... Én is azt hallottam hogy 100 ezer körül elmegy egy blokk, a henger+dugó meg hajtástól függ.
Még 1x köszönöm a segítséget és úgy érzem fogok még ide látogatni az etz-s pályafutásom allat:)!
sorszám: 17707 (68654)
(elözmény: Kobra1, 2007-01-19 05:38:31)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-01-23 16:06:00
Légkulccsal. Minden gumisnál van, de kb. 10-15e-ért szokott lenni a gagyiáruházakban is. (Persze kompresszor is kell...)
sorszám: 17706 (68651)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-01-23 15:54:59)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-01-23 15:54:59
kuplungot kéne szerelnem....tudna vki abban segíateni hogy vehetném le a rögzitő anyát anélkül hogy lekelljen vennem a hengerfejet megakasztani a főtengelyt?
sorszám: 17705 (68650)

 
 
fisi
válasz erre | email2007-01-23 15:17:22
Ja ha már benéztem ide!

Eladó egy teljesen gyári 0 km- es alapmérteű 251- es henger, hozzá való alapmérteű jó kis török dugóval!

mit lehet ezért kérni???
Ingyé azért nem adom- de ha valakit érdekel akkor kawafisch kukac gmail pont hu címen jelezze!

fisi
sorszám: 17704 (68649)

 
 
fisi
válasz erre | email2007-01-23 15:12:29
charlie!

5000 felett ne hajtsd folyamatosan sokat a Tz- t mert nem szeresse!
4000- 5000 körül érzi jól magát.


fisi
sorszám: 17703 (68648)
(előzmény: charlie, 2007-01-23 14:20:08)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-01-23 15:09:51
Hát nagyjából tudom, de ha leírnád, hogy te hogy állítanád be, megköszönném!
sorszám: 17702 (68647)
(előzmény: Keri, 2007-01-23 10:56:43)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-01-23 15:09:26
Kösz. Akkor veszek bele olajat meg szimmeringet is. Aztán meglátjuk.
sorszám: 17701 (68646)
(előzmény: Keri, 2007-01-23 14:16:12)

 
 
charlie
válasz erre | email2007-01-23 14:20:08
Hello velem megesett az hogy a bejáratási idő alatt 2 szer melléváltottam és mit ne mondjak 7500 ig elpörgött a gép vertem is a fejemet a falba de lekopogom nem lett baja nem szorult meg nem szállt el benne semmi bár ez az első tz-m 250 szal nem tudom hogy mégis milyen erejünek kéne lennie . mondjuk gond nélkül elröppint 115 ig és nagyon rövid idő alatt képes 90 -100 ig elvinni . EZ GONDOLTAM MEGÍROM . Most viszont nekem lenne egy kérdésem melyik az a fordulatszámtartomány miszerint agresszivan motorozik az ember mert nem egyszer elpörgetem én is 5500 6000 ig lessz ettől valami baja ????????????
előre is KÖSZI !!!!!!!!!!!!!!!
sorszám: 17700 (68645)
(előzmény: Keri, 2007-01-23 13:03:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-23 14:16:12
Benzinkutakon szokott lenni, lökésgátló olaj. Valószínüleg a hátsó telón is segít ha teszel bele olajat :)
Na meg általában a szimeringet is cserélni kell.
sorszám: 17699 (68644)
(előzmény: ipek, 2007-01-23 13:49:57)

 
 
balázs 13
válasz erre | email2007-01-23 13:59:40
CSÁ! ha valaki nagyon ért az etz 125 típusú motorhoz az küldje el nekem az msn
címét e-mail: balisimson@citromail.hu
sorszám: 17698 (68643)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-01-23 13:49:57
Értem.
akkor csak 2 centis előfeszítést adok neki. Az olajat meg higítom.
És mi a helyzet a hátsó telókkal?
Azt is lehet javítani, hogy csillapítson?
Amúgy kizárólag krosszozásra használom a hegyekbe, ezért át is van alakítva krosszra.
Elöl hátul meg van emelve, + elöl 21-es krosszkerék, hátul a gyári 18-as krosszgumival. + Krosszkormány. elöl 16-os lánckerékkel. Eddíg elég sokszor felütött, azért is gondoltam megerősíteni az első teleszkópot, olaj is alig volt benne. Most meg nagyon kemény és alig rugózik. Hol lehet hidraulika olajat venni?
sorszám: 17697 (68642)
(előzmény: Keri, 2007-01-23 13:08:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-23 13:08:59
ha az a cél hogy ne rugozzón vedd ki belőle a rugót :)
De a 10W40-es olaj az túl nagyot csillapít, érdemes higítani teló olajjal, és a 3,5cm es előfeszítés is sok, fel fog ütni a legkisebb buckán
sorszám: 17696 (68639)
(előzmény: ipek, 2007-01-23 12:44:41)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-23 13:03:34
Előre bocsájtom, hogy amit most írok, azt a szakirodalomból vettem, tehát vitatkozhatsz velem, de én nem tudok hozzászolni.

Tehát ha magas fordulaton járatsz egy bejáratos motort akkor az érdes felület miatt súrlódik, hiába van olaj a felületen, az érdessége nagyobb mint amit az olajfilm át tud hidalni. Ha súrlódik akkor melegszik és nagy fordulaton a gyűrük sarkai anyira felmelegednek, hogy kilágyulnak, elégnek, megszünik a tömítésben fontos szerepet játszó éle és ettől fogva átfúj a gáz a gyűrük mellet, na meg persze a túlzott melegedés miatt meg is szorulhat a dugatyú.

A nagy gáz esetén ez a melegedés nem játszik, viszont nagyon magas lesz a csúcsnyomás, és a még össze nem csiszolódott felület között, túl nagy menyiségü forró gáz fog átfújni, az pedig megint csak a gyűrük tömítőélének elégéséhez vezethet, ami már továbbiakban a magas fordulattal járó problémákat is magával vonzhatja.

Ugyanakkor, manapság egy modern járművek henger és dugatyú megmunkálása anyira precíz, hogy állítólag nincs szükség bejáratásra. A gyártók azért mondják, hogy be kell járatni, hogy ha gyártási hiba miatt gond van akkor az ne 200-nál derüljön ki.

A változatos fordulatszámban egyetértek, sőt, a bejáratás előre haladtával néha meg kell pörgetni egyszer egyszer, mert a nagyobb fordulaton a gyürük hosszabb utat járnak be egy picivel, és ha csak alacsony fordulaton járatták akkor a 2 végkitérésnél lesz egy perem, ami rontja a tömítetséget magas fordulatokon, vagyis lusta lesz a motor.

Gyakorlati tapasztalatom: Én járattam be pár motort. És ha nem tartod be a kímélő használatot, akkor azonnal büntet és megszorul, főleg az elején...mondjuk ennek ellenére a Jawaval nem volt panaszom a teljesítményre, szóval nem tudom menyit számít, a durva, vagy a kímélő bejáratás.
sorszám: 17695 (68638)
(előzmény: Zapkorte, 2007-01-23 11:41:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-23 12:48:53
Bambi olyasmit mondot tegnap, hogy minden eladó, tehát akár az a dugatyú is amiről beszélsz :) de erről majd ő nyilatkozik.

Másik, hogy lengyel dugatyút szokták még emlegetni amikor magyart nem akarnak belerakni.
sorszám: 17694 (68637)
(előzmény: m4rc33, 2007-01-23 11:41:03)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-01-23 12:44:41
Azt szeretném kérdezni, hogy a 250-es ETZ hátsó teleszkópjait fel lehet javítani ha már nem csilapítanak?
Az elsőket már sikerült. Igaz csak sima 4T 10W40-es motorolajat tettem bele mert az volt csak otthon, meg raktam bele 3.5cm-es seprűnyélből vágott darabot. Sokkal keményebb lett és alig rugózik. Most a hátsókat szeretném megcsinálni.
Előre is kösz a segítséget.
sorszám: 17693 (68636)

 
 
ETZmotoros
válasz erre | email2007-01-23 12:34:17
Sajnos az utángyártott könyök nem körkörös és így melette van hely, sok esetben bőséges hely a kifújáshoz. Igazad van kell tömíteni, de szerintem is elég az azbesztzsinór, vagy próbára a teflon szalag (vízszerelők használják). Nekem fél éve az van benne.
Ha eredményes volt az akciód, ír meg ide.
Zoltán
sorszám: 17692 (68635)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-01-23 10:18:32)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-01-23 11:41:32
Hülye kérdés, de mi történik, ha csutkagázzal járatom be? És miért?

Én egyébként azt hallottam a bejáratásról, hogy változatos fordulatszámokon (pl. városban) kell csinálni, és akkor lessz jó. De nem tudom, még sosem volt bejáratós motorom. Újhoz túl szegény vagyok, a frissen generálozandó darabokhoz meg túl lusta. :-)
sorszám: 17691 (68633)
(előzmény: Keri, 2007-01-23 10:21:31)

 
 
m4rc33
válasz erre | email2007-01-23 11:41:03
Hello!
ETZ 250-be szeretnék 70.5-ös taiwani dugattyút (kék-sárga doboz, sötét színű dugattyú, a régi MZ kupa kiírásnál látható volt). Kérdeztem több helyen is, de nem volt (vagy csak kisebb). Nem tudjátok hol lehetne ilyet találni? Esetleg másfélét ami hasonlóan jó (semmiképp nem magyart). Kösz.
sorszám: 17690 (68632)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-23 10:56:43
karbit tudod, hogy kell beállítani?
sorszám: 17689 (68628)
(előzmény: Devil87, 2007-01-23 10:53:05)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-01-23 10:53:05
Köszöntem Keri a helpet!
sorszám: 17688 (68627)
(előzmény: Keri, 2007-01-23 10:21:31)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-23 10:37:03
a dugatyú végülis fém-fémen csúszik, szóval az tud ilyet, de lehet hogy simán tönkrement valami csapágy
sorszám: 17687 (68626)
(előzmény: feri2360, 2007-01-23 01:26:44)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-23 10:30:50
zárlat, vagy ragad az érintkező ami nem meglepő mert TILOS megcsiszolni, ugyanis ragadni fog az érintkető ha megcsiszolod :)
Az ugyanis egy speciális wolfram ötvözet aminek polírozott felülete van és ha ez nem lenne elég a felület kidomborodása is pontosan kitalált mértékü görbülettel rendelkezik ami gyors kapcsolást tesz lehetővé és csökkenti a beéégést. Persze 25éve folyamatosan működő érintkező esetén nem meglepő hogy mindezek ellenére beégett. Ilyenkor rövidtávu megoldásnak jó az, hogy megcsiszolod, de csak addig amíg el nem érsz a boltig, hogy vegyél másikat. Persze nem szokás másikat venni, de akkor meg ne csodálkozzatok, ha beég, nem érintkezik, és ezért vagy túltölt, vagy nem tölt eleget.

Az akkunak nem lesz túl nagy baja enyitől, de a folyaék szintet ellenőrizd, mert ha levegőre jutnak a lemezek akkor az gyorsan tönkremegy.

Elektrónikus fesszab jó megoldás, de nehéz megbízhatót találni.

Kapcsolási rajz van fent, a szakirodalomban 12V-ra, azt simán átállíthatod 6V-ra.
sorszám: 17686 (68624)
(elözmény: Kobra1, 2007-01-22 22:02:59)

 
 
tiger1342
válasz erre | email2007-01-23 10:29:58
Kedves Mindenki!
Nincs véletlenül valakinek MZ 251 pontos tervrajza? (oldalnézet, elöl-hátul és felülnézet) Asszem kézikönyvben kellene lennie, vagy technikai leírásban. Szóval ha valaki szkennelve felrakná ide, vagy elküldené nekem mailben a nickem kukac gmail pont hu-ra, azt nagyon megköszönném.
3D-ben tervezem a motort és kellenének a pontos méretek, mert nem akarok fényképek alapján szenvedni a méretezéssel... szóval előre is köszi. t
sorszám: 17685 (68623)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-23 10:21:31
1. Örökérvényü ámde annál semmitmondóbb tanács a bejáratásra, hogy érzéssel kell küldeni :) nem is igazán a fordulat, meg a sebesség ami számít, hanem a terhelés. Azaz a lényeg, hogy csak kicsit húzzad a gázt, csutkát bejáratásnál soha. Persze ez kapcsolható a fordulatszmhoz, meg sebességhez mert ha nem húzod akkor nem fog túllépni egy adott fordulatszámot.
Nincs konkrét étrék, de próba képpen 1/3-ig húzzad csak a gázt, ha ezzel képtelenség közlekedni akkor húzzad félig. A szakirodalom azért határozza meg a fordulatszámot, mert az kézzelfogható egyértelmü érték.

2.A bejáratáshoz és az "agreszív " gázreakciókhoz csupán rendesen beállított karbi kell és az, hogy ne szívjon sehol fals levegőt. Ha ennél agreszivabb reakciót akarsz, akkor vedd le a generátor forgórészt, könyítsed a kuplungot, főtengelyt, hajtókart, dugatyút, reszeld meg a kipufogó csatornát, tegyél rendes rezót, szívómembránt (pl az RD350-es bár 250-eshez kicsi 150-eshez jó lehet :))

sorszám: 17684 (68622)
(elözmény: Kobra1, 2007-01-22 18:52:29)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-01-23 10:18:32
Tudom hogy nem kell oda semmi de lehet látni ahogy fúj ki a kék gáz és olaj nyomot is hagy meg csöpög csak kéne vmi oda:) De nyilvan majd akkor kis sziloplasztttal benyomom a réseket és kész:). Foszforsav kereskedelmi forgalomba nem kaphato, nekem is csak egy ismerösöm olyan helyen dolgozik ugy jutottam hozza:).
sorszám: 17683 (68621)
(előzmény: Keri, 2007-01-23 10:06:58)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-01-23 10:06:58
autós boltban lehet kapni kipufogó tömítő pasztát, ami hőre keményedik ki teljesen, de ide nem olyan jó szerintem.
Alapból oda nem kell tömítés.
sorszám: 17682 (68620)
(elözmény: Kobra1, 2007-01-22 18:42:06)

 
 
sbkpetya
válasz erre | email2007-01-23 01:35:50
Köszönöm a segítséget.Foszfor savat hol tudok venni?
sorszám: 17681 (68612)

 
 
feri2360
válasz erre | email2007-01-23 01:26:44
Segítséget kérek: ETZ 250, ha a kuplungot kézzel megforgatom, tompa hang hallatszik, olyasmi, mint amikor valami zajosan gördül, vagy egy fogaskerékpár zajosan hajtja egymást. Ahogy forgatom, olyan érzés, mint amikor valami nem teljesen simán gördül. A hang hallható berúgásnál is, ha beindult, kifejezetten zajos. A kuplungot oldalirányban megmozgatva épp csak érezhetően kottyan, ami hallatszik is. Mit gondoltok, tenni kell vele valamit, vagy még nem.
sorszám: 17680 (68611)

 
 
optimus
válasz erre | email2007-01-23 00:55:36
Én a Kéri Lacitól vettem át, mert akkor nem értem rá...
sorszám: 17679 (68610)
(elözmény: Kobra1, 2007-01-22 20:12:38)

 
 
antpeter
válasz erre | email2007-01-22 22:56:48
Én vettem 4000ft-ért a boltba MZ 6v elektronikus fesszabályzót,azóta már el is felejtettem,az ilyen elektromos problémát.Nekem is ts125öm van.
sorszám: 17678 (68608)
(elözmény: Kobra1, 2007-01-22 22:02:59)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2007-01-22 22:51:08
Üdv Kobra.
Nem jött meg a mail :(, de az Árpádhidas találkozóban benne lennék.
Majd küldj még 1 mail-t az rhegyipeti@freemail.hu címre.
thx
üdv: Rókapimpó
sorszám: 17677 (68607)
(elözmény: Kobra1, 2007-01-22 10:54:55)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49076)
Motoros túra (17996)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu