:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Hát az valami piszok nagy összeg volt. Kb 200forint darabja a lednek ebből kell négy, asszem 8forint volt darabja az ellenállásnak szorozva 4el hú ha jól számolom akkor 832, plusz neked már számolunk licenszdíjat.:-)
De ha vágod az elektronikát avagy vannak errefelé nagyon okos emberek akik ezt meg tudják mondani meg lehet oldani az 50forintos világítós öngyújtó ledjével is csak kérdés hogy bírná-e a 12voltot, meg hogy milyen ellenállás kell hozzá.
Először is ne a motoros boltban vegyél hanem csapágyboltban és jobb fajtát. Nem tragikus ha egy élü, de inkább a porvédőset válaszd. Valódi ké élü szimmering nem túl gyakori.
Ha jó a teló akkor ezzel elég megbízható lesz, de ha kotyog, akkor a legjobb szimeringgel is elkezd ereszteni.
Üdv! Nekem akkor produkált ilyet a tézé fékje mikor fordítva volt benne a karatyú, mint ahogy be kell tenni és csak hírtelen rántásra tudott nyomást produkálni, lassú behúzásnál elengedte a karmantyú fala mellett az olajat! Egyébként lehet tesztelni úgy is ha behúzod amig ellen nem áll, és tartod ott vagy fél percig, ha nem megy beljebb a fékkar akkor kifogástalan a fék, ellenkező esetet sejteni lehet..
ThUnDeR
Köszi a segítséget. Még 1 dolog, árban kb. mit kóstál??
Ez parasztba úgy mükszik hogy bementem egy elektronika boltba vettem magasfényű kék ledet a hozzátartozó kis ellenállással, persze mondtam hogy 12voltról van szó az eladó utasítása szerint a led hosszabb azaz pozitív lábára ráforrasztottam az ellenállást meg az eredeti világítás vezetékeit, szigetelőszalaggal körbetekertem annyira hogy megálljon az izzó helyén és csókolom. Biztos van szakszerübb megoldás is de ez a leggyorsabb és a hatás az már így is frankó.
Ártani nem árt ha dupla ajkú(vagyis porvédős), de nem kötelező. A szimeringig jóesetbe nem jut el a kosz.
Menesztőgumi?
A hátsókerék és a lánckerék közti gumi, ha erre gondoltál.
Heló.TS 125 hátsó teleszkópjában elkoptak a szimeringek vagyis már kemények.Milyet vegyek bele egyélűt vagy kétélűt?Az a 10x19x7es .
Húú köszi a gyors választ, tényleg mintha ott sziszegne a főfékhenger környékén.
Azért van ez,mert a fő fékhengerben lévő kis tengelyen lévő gumi szimering elkopott! Cseréld ki és jó lesz! Nagyfateré is ezt produkálta...
Mitől lehet, hogy hiába légtelenítem az ETZ fékrendszert, mégis ha lassan húzom be a fékkart, akkor ellenállás nélkül be lehet húzni teljesen? Csak akkor lesz kemény, és akkor van fékhatás, ha gyorsan húzom be. Köszi.
Ez a kék ledes műszervilágítás dolog, engem érdekelne, ha erről kaphatnék némi infót....
rendben, akkor egy átvilágítható fehér alapra kellene ugyanolyan beosztással, mint az eredeti. Nem nagy meló. Küldök néhány változatot, aztán kiválasztod.
ehh.
Nincs meg az ETZ-s, csak meg tudnám csinálni, úgy, ha elmondod, hogy szeretnéd. Van egypár számlapom, de azok autókhoz...
Igazándiból nincsen semmi extra kívánságom, csak az hogy fehér legyen az alap szín.Azért kellene a fehér alap mert mint írtam kék ledes a műszerfal világításom, és az nagyon feldobná, meg alapból is jól néz ki. Ha van kedved egy kicsit cifrázhatod is, rád bízom. Szuvenyir nyihaha nekukucs de protkó! Ha van kedved megcsinálni és nem túl nagy fáradtság akkor azt nagyon szépen megköszönném.
ehh.
Nincs meg az ETZ-s, csak meg tudnám csinálni, úgy, ha elmondod, hogy szeretnéd. Van egypár számlapom, de azok autókhoz...
Jaja! Az lesz az! Elküldöd mind a kettőt? Nagyon zsír lenne. A kék ledes háttér világítást feldobná egy pöppet. :-)
Gábor
Egész pontosan mire lenne szükséged? egy fájlra, amit digitálisan kinyomtatsz, majd ráragasztod a lapra, és olyan lesz amilyenre megtervezed? Mert ebben tudok segíteni...
Tegnap nekiálltam a karbit szétszedtem.
Minden fúvókát kivettem kifújtam, az úszót beállítottam könyv szerint. A csapot szét akartam szedni, de mondom előtte kipróbálom mennyi folyik át rajt 1 perc alatt. A könyvben olvastam hogy 12L/óra szóval 1 perc alatt 2 decinek kellene lefolyni. Le is folyt a 2 deci úgy hogy még a földre is jutott belőle, szóval az tuti jó. Közben arra jöttem rá hogy az előző gazda tákolása miatt szivat most. Úgy néz ki a dolog, hogy kicserélte a karbit csatosra, de a súbert meghagyta a régit, de érthetetlen okból a csatos tűjét rakta a régi tű biztosító lemezével a régi súberbe belülre, mivel kívülre nem lehetett mert teljesen más a súber. Mivel a gyári fúvókával így nagyon bekajált mert a tű 2 centivel feljebb került mivel csak belülre tudta tenni, így fogta és kicserélte a fúvókát a szivató fúvókájára ami jóval kisebb. Ezért szivat. Most rendeltem bele gyári 130-as fúvókát meg súbert, tűt meg a rögzítő lemezt. A szint jó a karbiban meg minden más. 10 éve vannak simsonjaim, és azokat is én csináltam, közben volt TS125-ösöm is, meg egyszer generáloztam fullra egy csepel 125-öst is. 250-es ETZ-m még nem volt csak most láttam először. Azért nem voltam képbe a karbinál egyből, de most a segítségetekkel meg a könyv alapján rájöttem a hibára. Az előbbit nem dicsekvésképp írtam nehogy félre értsen valaki.
Csütörtökön jön meg a cucc a karbihoz. Akkor összedobom azt meglátom. Ez a tákolás kevert be nagyon. A gyújtást meg belövöm majd azzal a házilag készíthető mérővel. Amúgy megszakítós, és az is új benne, semmi beégés. A 12l meg lefolyik óránként a karbin keresztül. Más már nem lehet.
Hy aha küldök holnap csinálok és küldök
nem felejtem el!
Nagyon megköszönném ha lenne valaki oly rendes, hogy küldene nekem fehér fordulatszám mérő számlapot! Nagyon kedves Soma barátunktól már kaptam kmóra számlapot, de sajna fordszámmérője nincs. Szóval PLÍÍÍZ!
Gábor
Hi! Engem érdekelne,h hogy néz ki. Tudsz képet küldeni?
Hy láttatok már etz gyorsúló hengerfejet 125-ös két gyertyás nagyon megy az enyémnek így 130 a vége csak most meg főtengelyes lett mert versenyeztem
amúgy nekem 6000-nél 4ben pont 90-et megy
6000-et :)
Esetleg ha van egy kis hátszél akkor 6500-öt, némi leejtőn elég sok idő alatt talán a 7000-et is, de 6000fölött már csak gyilkolás mert már nincs erő benne.
szóval azt akartam csak mondani, hogy legalább egyszer nézd meg hogy mások hogy csinálják az adott szerelést mert ha sohasem láttál még olyat elég nehéz rendesen megcsinálni
Te ipek! Mi lenne ha elvinnéd egy szakemberhez azt a motort ahelyett hogy kínlodsz vele. Pillanatok alatt beállítaná neked és kicserélné a nem oda való, vagy hibás alkatrészeket és a benzincsapot is rendbetenné neked.
A csatoskarbival semmi gond nincs, csak a beállításaival.
Aztán ha már rendbe van téve a karbid akkor te is könyebben be tudod állítani késöbb.
A gyujtásnál pedig nem ugy van hogy van egy jelölés azt tekergetem hogy nagyobb vagy kisebb előgyujtás kell. Azt megfelelő gyárilag előirt szögre kell állítani mert ott megy jól az MZ, rossz értéken károsodhat a motor azon felül hogy nem jól megy. Pl tul nagy utógyujtás esetén simán nem fog menni a motor rendesen.
Nem megszakítós gyujtásnál stroboszkóppal lehet beállítani, szóval ezt is szakemberre kéne bízni aztán nem hozzányúlni mert amúgy nem szokott elállítódni.
Ha nincs pénzed szerelőre akkor meg pár üveg sörrel dobd meg valamelyik közeli rutinos szocimotorost és megnézi neked.
Heló.Nemtudjátok a ts 150mennyit pörög végsebességen?7000 körül lehet nem?vagy többet is pörög?mert ha 7500at pörög akkor 130at megy.Mert 3.ba mentem már 92-93at akkor pörög 7000et.A programmal számolok ám nagyon tetszik.Ha negyedikben is eléri a 7000es ford.számot akkor 120at megy.Szóval meddig bir kipörögni 4-ben?
Haljátok tegnap tekergetttem csavargattam a karbin minden csavart, most sikerült úgy belőni, h nem igaz, eddig is f@szán ment a gép de most aztán. Nem hittem,h egy etz képes ilyen pöpecül venni a fordulatot.
12L/ora az atfolyas elvileg, letesztelheted ha egy literes flakonba megnezed hany perc alatt folyik ki.
Azért a csaptisztitást megtehetnéd.Biztos segiteni fog rajta azért nem tudom mennyira folyik a benzin de nagyfordulaton szüksége van rá és ez a gond benzin problémára utal.Mire eltelik az a 2-3 másodperc addigra ujra feltöltődik.De mint irtad ez a karbi jó volt ugyhogy az uszószintre és a tűszelepre nem gyanakszom.A csapot tisztitsd ki mindenképp.De ha annyira nem akarod a tisztást próbálj menni tartalék csap állással.De ha az sem jobb akkor ki kell pucolni.
CSÁ! ha valaki nagyon ért az etz 125-öshöz
és van kedve dumálni az küldje el az msn
címét e-mail: balisimson@citromail.hu
CSÁ! keresek etz 125-öst 20000Ft-ért kösz a segítséget e-mail: balisimson@citromail.hu
Rendben Fődi, de hová küldjem??
Oké. Akkor a karbi maradhat? Az új karbival is normálisan kéne neki menni bele való cuccokkal?
Mindenképp súbert szerezz bele, ne csak tűt!
Legyél oly szíves küldeni fordulatszám mérőt is, persze csak ha van!:-)
Gábor
Fődi, kérek én is egy mélt e tárgykörben, köszönettel.
Tegnap egy próbára sikerült szereznem egy rendes 2 csavaros karbit. 2x úgy ment a gép alacsony fordulaton is, ahogy odahúztam egyből ment és nem gondolkodott. A fordulatot is 2x úgy vette mint a másikkal. Szóval megtáltosodott a gép alul is, felül már nem sokkal ment jobban, viszont amin ledöbbentem, hogy ha 2 utcányit megyek full gázon pörgetve akkor egyik pillanatról a másikra mintha levennék a gyújtást, képes meg is állni aztán vártam 2-3 mp-et üresben utána megint ment max fordulaton és full gázon 1-2 utcányit.
Ez a karbi egy másik 250-es etz-n nem csinlált ilyet. Akkor mégiscsak a csap lesz a hunyó? A megszakítót megcsiszoltam, de nem volt beégve nem rég lett cserélve még szinte új. Meg a gyújtás is rendben. Amit észre vettem, hogy az én karbimba az új rugós rövidebb tű van régi súberrel és belülre van téve a rögzítő lemez, szóval 2 centivel rövidebb mint a régi tű. Nem is a súberrel lesz a gond hanem a tű nem oda való. 2 variáció van, vagy a súbert cserélem az újra és akkor jó lesz a tű, vagy ehez a súberhez szerzek egy régi hosszú tűt ami a régi súberhez való és akkor valószínű jó lesz. Elvileg az új karbinak is jónak kéne lenni, mert gyárilag nem így adták ki. Azt szeretném kérdezni hogy nincs-e valakinek új fajta súbere, vagy régi tűje vagy komplett régi karbija amire elcsrélném ezt a csatos karbit? Arra hogy max gázon egy idő után meg akar állni csak a csap jöhet szóba, a tanksapka ki van fúrva. Az az érdekes hogy ha leveszem a benzincsövet akkor folyik rendesen a benzin.
Ha már itt vagy, nekem is, légyszíves...
Eladó Etz250 és Etz125 blokk gyujtás és karbi nélkül.
hever@tvn.hu
06702912829
:D hirtelen azt hittem, hogy nekem küldtél egy bicskát :D
Hello küldtem egyet, remélem jó lesz. Soma69
Nem én voltam... pedig klassz kis bicska volt.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|