:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Köszi a választ akkor el is felejtem a dolgot.
Széles utat, olcsó benzint!
Melyik a legkisebb amit lehet kapni?
"5-et szinte nem is kapcsolok."
Akkor neked is megérné egy kissebb első láncfogaskerék! Dobna sokat a gépen!
Sőt, ha utassal akarsz jó messzire menni, még lehet, hogy jobban jársz, ha kisebbet veszel!
Háj Sikoly!
Egyáltalán nem éri meg nagyobbra cserélni ts-nél az első lánckereket. Ugyanis az eredeti áttétellel sem egy erőmű, azzal is meglehetősen érzékeny a szembeszélre, könnyen megérzi az emelkedőt, meg a potyautast. Ha lecseréled nagyobbra, nemcsak, hogy szarabbul fog gyorsulni, de többet fog kajálni, valamint még alacsonyabb lesz a végsebessége is. Tehát egyáltalán nem ajánlatos megtenni amire készülsz.
Ezt tapasztalatból mondom. Nekem 4 évig volt egy bitangosan jó 125-ösz ts-em, leközdöttem vele Debrecenből a Balatonig(kb 450km), bejártam vele az Északi középhelységet, egyedül, utassal, és legjobban az eredeti áttétel vált be.
Én szinte csak terepen meg földúton meg hegyekbe használom kizárólag mivel se jogsim se rendszám meg semmi. max 80-at megyek vele, 5-et szinte nem is kapcsolok.
Elöl 16-os lánckerék van. Viszont attól nem félek hogy eldugul mert lesz pörgetve rendesen. Eldugulni viszont azért dugult el, mert a karbi szar barkácsolt volt és mindíg bekajált. Füstölt is rendesen.
Szombaton kap egy festést. Aztán jövő héten összerakom. Rakok fel képeket majd valahova. Kiváncsi vagyok mit szóltok hozzá.
Kösz szépen.
Akkor teszek bele erősebbet.
A lemez új volt. Meg a súber is. A tű nem de ne mvolt megkopva.
Van új tűm is, akkor azt rakom be mert a régi kicsit meggörbült de vissza egyenesítettem.
Hello!
Egy 125-ös TS-re ha előre több fogú fogaskereket teszünk akkor a gyorsulás csökken de a végsebesség illetve az átlagos utazó tempót alacsonyabb fordulaton is teljesíti. Ezzel kapcsolatban szeretném megkérdezni hogy milyen mértékben változnak ezek az adatok, tehát megéri-e lecserélni az eredetit nagyobbra?
A választ előre is köszi!
"...lehet valamittenni az ellen hogy a csatos karbiban lévő tű rögzítő lemezt ne szívja be a hengerbe?..."
tegyel bele erosebb rugot, en egy tollrugot tettem bele, faszaul tartotta..
a hátsó telót csurig kell tenni! Teleöntöd benyomod a dugattyút, a fölösleg meg kifolyik. összetekered és kész!
A kiégetett kipuffal biztos hogy nagyon megy majd egy darabig de ha sokat mész vele városban akkor megin lehet szétszedni. Én inkább menet közben égettem ki. A karbin meg sztem a lemez vagy a tű van elkopva ha ilyeneket csinál.
Valld be hogy te is erre pályáztál:))
Tegnap este szétvágtam a kipufogót a hegesztésnél és kivettem a hangtompítót.
Fogtam a malacpörzsölőt és adtam neki rendesen.
A hosszú cső is égett meg füstölt rendesen, de a tompítóban volt a legtöbb dzsuva. A könyököt is pirosra égettem. A végen meg a hosszúcsövön elég jól megmaradt a króm.
A hangtompítónak meg mindegy.
Ma össze lesz hegesztve. Hétvégén meg összedobom a fúrt hengert aztán meglátom milyen lett a kipufogó. Jövő héten beszámolok az eredményről. A karbi is most már eredeti nem gányolt.
Egy kérdés lenne még:
lehet valamittenni az ellen hogy a csatos karbiban lévő tű rögzítő lemezt ne szívja be a hengerbe? elvileg rendesen beakadt a súberbe és mégis beszívta. Nem szeretném ha a frissen fúrt hengerem összegányolná.
Meg tudnátok mondani, hogy mennyi olaj kell az ETZ hátsó telóba?
Ez csalás!
Manipuláltad a számlálót! :)
Hali!
Majd szedek elő róla képeket, az majd mindent elmond. Egyébként szerintem egész pofás lett...
Küldöm erre az e-mail címedre ha megvan!
Üdv,
Zoli
Ja igen, és ha ennél az állapotnál is tovább növeled a hézagot, akkor áthúz valahol máshol, mert ez a frány áram arra folyik amerre egyszerűbb4 :-)
A minimumot persze úgy értsd, hogy alapjárat nem lesz, de fordulaton sem megy jól...
Egyszerű a gyertya dolog, ha túl kicsi a hézag, akkor hidegen megáll a gép. Ugyanis hidegen mindíg rakódik rá egy kis korom meg olaj, ami normál esetben, ha bemelegszik leég róla, de ha kicsi a hézag áthúz, és annyi.
Ha nagyra teszed, akkor (ha a gyújtásnak nagy a terhelése), ugyancsak megáll a gép. Ez kis fordulaton következik be, mert akkor a legnagyobb a terhelése az elektromos rendszernek. Szóval minimum az alapjárat nem lesz jó!
Nekem is babi gyujtás van rajta, annak meg 0.7 ... legalábbis ez van a könyvébe irva. Elvileg ha közelebb van könnyebben beindul de könnyebben rövidre zárhatja vmi. nemtom h az ív hossza hol számít.
na jó,de nekem babetta gyújtásos a ts-em
Hogy csináltad meg szétszehetőre?
És mennyire látszik rajta?
Nekem lényeges hogy alul is legyen benne erő, mivel terepre használom.
Egyelőre szétvágom a gyárit aztán kiégetem. Majd meglátjuk mi lesz.
NEm 0,6 a gyári érték?
0,4 alá semmiképp
A simsonnak 0,4.
A gyertyahézaggal azt állítom hogy mekkora feszültség legyen szükséges a szikra pattintásához.igaz?na meg hát a szikra nagysága is gondolom változik tőle.amúgy ilyen mi van ha én nem 0,4 ra állítom a szikraközt hanem 0,2,--0,3 ra?akkor a a kis közt könnyebben rövidre zárhatja egy bejutó kis fémdarab vmi?
Én csak annyit tudok a rezóról mondani, hogy magasabb fordulattartományban jobban és szerintem könnyebben is pörög de alul nincs benne akkora erő, mint a gyári kéményes ugyanolyan gépen. Ez az 5-6 ezr Ft-os rezó, persze egy direkt speciálisan ETZ-hez méretezett rezó biztos sokat dob rajta gondolok itt az angol Mz bajnokságban futó gépekre.
Hali!
Kipuff dologhoz: Mi átépítettük bármikor szétszedhetősre, így csak a betétet kell kiégetni ami így könnyen kiszedhető...plusz a könyököt. Ez így együtt ebben az esetben szinte gyerekjáték...gyári állapotnál maradva viszont a dob kiégetése majdhogynem mission impossible....:-(
1. ETZ féktartály eladó. Fúll polirral, gyönyörű szép állapotban, új karmantyúval (nem utángyártott szarral, hanem egyedileg belegyártottal), új fékkapcsolóval.
+ NEM használt vadiúj fékcsővel, illetve krómozott fékkarral.
Mindez 6.500forintért. Postán is elküldöm. Ha érdekel a cucc írj: nagy_joe@hotmail.com ill. tel: 06707732865
Kép róla:
http://birddog.extra.hu/pictures/000004.jpg
Jó állapotú Etz első kerék tárcsával eladó, ha érdekel vkit írjon! 3000 Ft
bubue@freemail.hu
Szombathely
Te vagy az emberem tata! mél ment...
Sziasztok,ha érdekel valakit nálam van egy 250-es etz középblokk-pár. /üres blokk csak váltó van benne, aszthiszem hogy még a gyári csapágyak vannak benne tehát a fészkeknek jónak kell lenniük, a válton felületi rozsda van mert ez a blokk kb 10-15 éve szét van szedve, papirok nélkül eladó/ az ára 6 000ft. Tolnamegyébenn van.
Helo!
Pont ezt akartam kérdezni.
Hogy a bolti rezóval megy -e úgy mint a gyárival, mert ha igen akkor nem szarozok vele veszek egy olcsó rezót, de ezek szerint akkor érdemes kiégetni a régit. A külső nem számít csak krosszozásra használom, lefújom majd kályhaezüsttel.
Nekem a 251-en 16-90/90-es gumi van sokkal jobban fordul mint a 18-2,75-el (bár ebben szerintem 16-os elsőnek is nagy szerepe van)és emellett jól is néz ki.
elfer, csak rosszabb lesz, az osszeszoritott peremek miatt kidudorodik, es nem tudod kihasznalni a teljes futofeluletet
Engem érdekel. Dobok mailt
de én eredeti felnin kérdezem hogy elfér-e a 100-as:O mert nem akarom újrafűzetni.
Sziasztok!
Pannónia T5h - Mz csere nem érdekel véletlenül vkit Borsodban?
Igy van :-))) de azert tegyuk, hozza hogy nem az original felnin :-)Amugy technikailag befer meg a 110-es is elore, de az man tenyleg hulyeseg, meg atfuzetett felnin is...
Sziasztok! Csattos karbi érdekelne!!! csak Jó állapotu!!! ha valakinek lenn
peti.janka@freemail.hu az emal címem és az MSN címen is
Hali nekem a 5-6 e-s rezóval nem megy jól a gépem. az eredeti 100szor jobb. tapasztalatbol beszélek!!!
Én kettévágtam. kb a 2/3 -nál. ahol van kb a tartórúd. Kivettem a hangtompitókat ,és nagyon elcsodálkoztam mikor körbe min. 1cm vastagon volt lerakódva a sok éves termés. aztán diszuval adtunk neki keményen. Végén mg összehegesztettük. Jó lett. szép a hangja és 6-7 dkg könnyebb lett!
Csá! Nekem 90es első gumi van elöl a 251en, elfér, jól néz ki, kanyarodni meg ugyanúgy lehet vele. Ugye Zé? :)
Kijelenthetem, hogy megéri 300-ra "barkácsolni" az ETZ-t. A komfortfokozat nagyon sokat növekszik tőle, alsó tartományban sokkal több nyomaték lesz. Ahol eddig tartós 2-eben mentél pl. hegynek fel, ott simán menni fog a 3-as. 60-tól 2 személlyel 5-ben, elpötyög majd, stb. Én rengeteget túráztam vele, imádtam.
Ha még megvolna a 300-asom, akkor mindezt tutira feljavítanám egy igc-vel és akkor egy igazán ütőképes motorom lenne alul jó nyomatékkal és mellé komoly végsebességgel.
Nyilván sok mindenre oda kell figyelni, a vezérléstől a gyújtáson és a karbin keresztül a kipuffig.
Az MZ/ETZ kipufogót ki lehet rendesen égetni, egy grammal nem lesz nehezebb, mintha most vetted volna újonnan, de azért elég keserves a dolog, kell hozzá egy gázpáka, egy komprsszor hosszúszárú pisztollyal, tűzálló kesztű, vastag öltözet, és egy olyan hely, ahol lehet kb 20 percig sok, tömény fekete füstöt eregetni. Viszont megéri, tényleg nagyon le tudja fogni a teljesítményt.
Hát azért lehet ám takarítani, csak az a kérdés hogy mennyire érdekel a krómozás rajta. Ha érdekel akkor passz, ha nem akkor keresel egy kompresszort, akár gázégővel is de felmelegíted a könyök felöli végét, és elkezded fújni. Ha elég jól fújod akkor szépen világít is a hipufogód, de az majdnem biztos hogy szinesedni fogy a króm. Utána lehet csiszolni aztán hőállófestéket neki.
Sziasztok
Érdekelne vmi szakértő véleménye hogy van nekem egy 2.75ös első gumim 251-esen. Tudom hogy nem szabad nagyobbat rakni elölre de én elvetemült vagyok:). Érdekelne hogy 90-es gumi elfér-e a rajta vagy netán a 100-as is esetleg:). Szóval érdekelne mások véleménye, hogyha már mindenáron növelni akarom aszélességet akkor mennyire lehet. Előre is köszi!:)
Kösz.
valahogy azért megpróbálom kipucolni.
Kösz a villa szilent tippet.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|