hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 04. vasárnap 
Mónika, Flórián

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

reimerm
válasz erre | email2007-02-16 13:10:52
Sziasztok
tudja valaki hogy kb mennyibe kerül etz 250-hez az a válto fogaskerék ami a fötengelyen van és 15cm az átmérője?
sorszám: 18115 (69884)

 
 
MEX.R
válasz erre | email2007-02-16 13:10:30
nagyon szépen köszönöm
már csak azt szeretném megtudni hogy honnan is kell megrendelni
azt a dugatyút mert én hajdú-bihari vagyok

és remélem az a gépmühely is megfelel amit én ismerek
ha meg tudnád irni azt a cimet az jó lenne
és hogy kb menyibe kerül
elöre is köszi
sorszám: 18114 (69883)
(előzmény: peti74, 2007-02-15 20:37:02)

 
 
zotya56
válasz erre | email2007-02-16 13:06:08
Szevasztok
A mocim eredetvizsgán kibukott állitolag a motorszám nem eredeti de a müszakin át ment 5vizsgabiztos állitja hogy eredeti ilyenkor mit lehet tenni köszi a válaszokat
sorszám: 18113 (69882)

 
 
Eyesis
válasz erre | email2007-02-16 12:21:45
hello,
nekem azt mondtak, hogy egy yamaha karbival lehet egy plusz 10-12 LE-t pakolni az MZre... ez a megoldas amit Te mondasz korulbelul mennyibe kerulne mindennel egyutt?
nekem az 5. sebesseg csak enyhe lejton hasznalhato, mert nagyon visszaesik a lendulet egy enyhe lejton... 110rol hipp hopp 80nal talalom magam, ha nem valtok vissza 4esbe...
ez mitol lehet meg?

hali
sorszám: 18112 (69880)
(előzmény: peti74, 2007-02-15 20:37:02)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-02-16 11:27:42
Hy! A www.vatera.hu -n valaki hirdet egy 250eshez való bilincset kemény 400 forintért és postán is elküldi! Ha érdekel még, nézd meg!!
sorszám: 18111 (69874)
(előzmény: Titus_sb, 2007-02-14 10:19:16)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-02-16 09:46:03
Kész lett a motorom.
Szépen megy. Alulról is húz. Van benne kompresszió. Nem kajál be. Nem hagy ki. Van alapjárat is és a kompreszsió is jóval nagyobb. Jól működi ka csatos karbi a bele való súberrel tűvel me ga 130-as fúvókával. Tettem fel képeket erre a linkre:

http://kep.tar.hu/pek/50162940/28412041#2

Várom a véleményeket hogy jó lett -e. Papírok nélkül használom kizárólag hobbi motorozásra a hegyekbe. Többet már nem akarok rákölteni. Ezzel a tankkal kényelmesebb mivel az ülés így előrébb került 5 centivel. A kipufogónak meg olyan érces hangja van mint az újnak.
Köszönöm a segítségeket mivel csak így tudtam elérni hogy minden frankó legyen.
sorszám: 18110 (69863)

 
 
Rollsz
válasz erre | email2007-02-16 09:05:00
Jah és még annyit(mondjuk ilyet még sehol se láttam csak kipattant az agyamból) hogy ledes fordulatszámmérőt a tanksapkára valahogy rászerkeszteni hogy szerinted megoldható-e ?
sorszám: 18109 (69859)

 
 
Rollsz
válasz erre | email2007-02-16 08:58:56
Köszi peti74,majd jelentkezem.Üdv
sorszám: 18108 (69857)

 
 
peti74
válasz erre | email2007-02-16 00:13:25
Szia.

Nem használok msn-t, skype-om van, de azt is csak akkor használom, ha nagyon muszáj. Inkább írj nekem mail-ben egy telefonszámot.
sorszám: 18107 (69854)
(előzmény: reimerm, 2007-02-15 22:49:30)

 
 
reimerm
válasz erre | email2007-02-15 22:49:30
Szia peti74
Megtudnád msn-ed?mert én is most alakitom át mz-m és lenne pár kérdésem.
köszi
reimerm
sorszám: 18106 (69853)
(előzmény: peti74, 2007-02-15 20:37:02)

 
 
peti74
válasz erre | email2007-02-15 20:37:02
MEX !
Felejtsd el a bronzperselyt, meg a trabant dugattyút, meg ezek soha nem létezett összefüggéseit a 300 ccm-el.

A trabant dugó CSAK 268 ccm, ráadásul sokkal nehezebb, mint a gyári 250-es dugó. A bronzpersely pedig azért ugrik bemég mindig sok embernek, amikor ETZ köbcentituning kerül szóba, mert régen gyakorlatilag a trabant dugó volt az egyetlen elérhető alternatíva, azzal a ki szépésghibával, hogy a trabi csapszege 20mm-es. Ezért kellett kényszerűségből 1mm-es falvastagságú bronzpersellyel megoldani a 18-as csapszeghez és 2,00-ás görgőkhöz tervezett felső hajtókarszem és a 20-as trabi csapszeg házasítását.
Ma már ez nem probléma, Futárpetinál veszel (vagy rendelsz) 75,50-es vagy 76,00-ás lengyel gyártmányú ETZ dugattyút két gyűrűvel és a nagyobb átmérő miatt valamivel hosszabb, de továbbra is 18-as csapszeggel. Ezután a fogod az új dugattyúdat, a régi hengeredet és a régi hengerfejedet és mindhármat elviszed Szikszai Károly gépműhelyébe, és amikor visszakaptad, csak össze kell raknod, akár a 250-est. A főfúvókát kellhet kb 0,05-0,1 mm-rel nagyobbra cserélni. Az én 300-asomban pl. 140-es főfúvóka volt a pattintós karbiban, egy cimborámnak elég volt a 135-ös szintén a pattintósban. Semmilyen egyéb átalakítás nem szükséges.
Ennyi az egész, ne bonyolítsd.
A fogyasztás kb. fél literrel lesz több, a nyomaték lényegesen több lesz, hamarabb lehet felkapcsolni, nem kell úgy kiforgatni, megszűnnek a visszalassulások 5-ben kis emelkedőn, szembeszélben, utassal. A végsebesség elméletben nem növekszik, de mert az 5-ik sokkal használhatóbb lesz, a gyakorlatban növekszik a végsebesség. Élvezetesebb lesz az a lényeg.
Én még megtoldanám egy IGC-vel, a 4000 feletti fordulaszámokon sokat javít a kiforgási hajlamon, sokkal könnyebben pörög, ez már a végsebességet is növeli.

Üdv,
Peti74
sorszám: 18105 (69848)
(előzmény: MEX.R, 2007-02-15 14:36:12)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2007-02-15 20:01:16
Ha bronzperselyt teszel bele, akkor muszály leszel 1:33-hoz olajozni, ugyanis, ha nem csal emlékezetem, akkor a régi vasakat többnyire emiatt kellett ennyire kenni. Egyébként ha a bronz rendesen van kenve, jól van illesztve, elvileg később kezd el csattogni, mint a görgős. Mindenesetre én a görgősre esküszöm...
sorszám: 18104 (69847)
(előzmény: MEX.R, 2007-02-15 14:36:12)

 
 
mereteib
válasz erre | email2007-02-15 18:50:14
Sziasztok!
MZ ES 250/2-höz keresek vázat, első villaszárat, első sárvédőt. Bartelbe tudok adni érte ugyanehhez a típushoz hengert, vagy kis horpadással tankot. minden megoldás érdekel.
Az álom az lenne, ha nem lenne végleg kivonva a forgalomból.
meretei.balazs@rgnet.hu
sorszám: 18103 (69844)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-02-15 17:08:35
nem hiszem, h ki tudja forogni a 7000et.
Mivel a 250es se tudja kiforgatni 5ben olyan lazán, mint 4ben.
sorszám: 18102 (69838)
(előzmény: Somebody, 2007-02-15 17:00:55)

 
 
Somebody
válasz erre | email2007-02-15 17:00:55
ugyanmár gyári áttétellek a ts125 110km-hnál pörög 7000el +- 1-2 százas.
sorszám: 18101 (69837)
(előzmény: Keri, 2007-02-14 21:18:26)

 
 
válasz erre | email2007-02-15 16:58:53
Ha nem tévedek utoljára a Trophik jöttek ki úgy. Az etz be nem tudom hogy működne. Lehet jó lesz. Azért bírták anno azok is elég szépen.


mzzzz
sorszám: 18100 (69836)
(előzmény: Atilla, 2007-02-15 16:09:07)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-02-15 16:09:07
Nem akarok beleszólni, de a tűgörgőt elég elvetemült dolog bronzperselyre cserélni!
sorszám: 18099 (69831)
(előzmény: MEX.R, 2007-02-15 14:36:12)

 
 
MEX.R
válasz erre | email2007-02-15 14:36:12
sziasztok
szeretném ha segítenétek most terveztem hogy csinálok egy etz-t 300kcm-es henger és direkt szürő ja meg tűgörgö helyett bronz persely
csak azt nem tudom hogy a karburátort menyire kell malyd átalakítani
fuvoka csere vagy elég ha csak a gyárit böviteni esetleg ha valakinek már van ilyesmi meg írhatná hogy jobb lesze menyire megbizható igy és hogy menyivel nő meg a fogyasztása
előre is kőszi
sorszám: 18098 (69825)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2007-02-15 11:22:45
Írj nekem mailt ha kellene olyan bilincs! Meg hogy hol lax, én Gödöllőn tudok neked sztem!


ThUnDeR
sorszám: 18097 (69815)
(előzmény: Titus_sb, 2007-02-15 10:42:29)

 
 
peti74
válasz erre | email2007-02-15 10:46:57
Szia Rolls !

Írtam mailt a reiroli@freemail.sulinet.hu-ra.
sorszám: 18096 (69814)
(előzmény: Rollsz, 2007-02-14 20:22:52)

 
 
Titus_sb
válasz erre | email2007-02-15 10:42:29
Köszi a segitséget, de sajna nem tudok érte menni, mert úgy drágább lenne a hús mint a leves... Ha senki nem akar postázni (pedig utánvéttel egy forintodba sem kerül... persze bemenni a postára, meg sorbanállni. hát értemén.) akkor azt hiszem nekem is hajtani kell egyet laposvasból...
De köszönet, mégegyszer.
Titus
sorszám: 18095 (69813)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2007-02-14 23:37:46
Köszi mindenkinek az infókat!
sorszám: 18094 (69810)
(előzmény: etzkiller, 2007-02-14 18:30:33)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-02-14 21:18:26
Leejtőn vagy kamion mögött nekem pörög anyit :)
sorszám: 18093 (69805)
(előzmény: Atilla, 2007-02-13 19:33:54)

 
 
Rollsz
válasz erre | email2007-02-14 20:22:52
Császtok! Valakinek esetleg nincs véletlenül 250-es etz-hez jobb oldali villaszár amire a féknyereg felfogatódik ugyanis nekem dobfékes és átépítem tárcsásra és ez a gondom hogy villaszáram nincs és ha még is akadna valakinek eladó akkor legyen már szíves nekem először szólni e-mail ben amely a következő: retiroli@freemail.sulinet.hu Köszi nektek. Császtok
sorszám: 18092 (69804)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-02-14 20:17:49
Nekem szintén van egy fölöslegben, de nekem se nincsen nagy ingerenciám postán szenvedni vele. Szolnokon lakom ha idejösz ingyen viheted. Amúgy nem nehéz gyártani másikat se (pl én újjat gyártottam a régi helyet mert nem passzolt az utángyártott kipufhoz)
sorszám: 18091 (69803)
(előzmény: Titus_sb, 2007-02-14 10:19:16)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-02-14 19:37:16
Ugy emlékszem hogy nekem van 250-eshez való. Ingyen és bérmentve odaadom csak azt kérem hogy ne keljen postázni, gyere érte. Tolnamegyében vagyok, és te? / ha érdekel többit privátban/
sorszám: 18090 (69800)
(előzmény: Titus_sb, 2007-02-14 15:31:38)

 
 
etzkiller
válasz erre | email2007-02-14 18:30:33
az alját kimaratod hengerméretre az enyém 75-ös károstér maradjon a hengerfejtömítést is bővíteni kell hozzá beleér a dugóba.megéri felfúratni sokat dob rajta csak járasd sokáig az enyém először megragadt
sorszám: 18089 (69793)
(előzmény: TéZés Gábor, 2007-02-14 11:42:28)

 
 
etzkiller
válasz erre | email2007-02-14 18:26:22
tézés kell a hengerméretre kell maratni az enyém is 300-as
sorszám: 18088 (69792)
(előzmény: TéZés Gábor, 2007-02-14 11:42:28)

 
 
reimerm
válasz erre | email2007-02-14 16:58:12
kiprobálhatod elösször hogy anélkül jo e.Mi nem változtattunk eddig és a számitások szerint jónak kell hogy legyen igy is.És igy a kompresszio is nagyobb lesz!!!
sorszám: 18087 (69790)
(előzmény: TéZés Gábor, 2007-02-14 11:42:28)

 
 
Titus_sb
válasz erre | email2007-02-14 15:31:38
oppá ezt elfelejtettem megirni.. 250-es erőgéphez kéne.
sorszám: 18086 (69786)
(előzmény: tata21, 2007-02-14 15:19:37)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-02-14 15:19:37
Szia, 125-öshöz vagy 250-eshez kell?
sorszám: 18085 (69784)
(előzmény: Titus_sb, 2007-02-14 10:19:16)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2007-02-14 11:42:28
Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem hogy ha felfúratom a hengeremet 300ra akkor a hengerfejet hogyan kell átalakítani? Elég hogyha csak az alját kíbővítetem vagy a károsteren is kell növelni?
sorszám: 18084 (69780)

 
 
Titus_sb
válasz erre | email2007-02-14 10:19:16
Halihó minden szocis!

Én egy apró alkatrészt keresek,
amely a kipufogóbilincs (ami a könyököt és a dobot fogja össze) és a blokk közt található kis távtartó.
Ha esetleg valakinek van ilyan, vevő volnék ra!

Köszi előre is: Titusz
sorszám: 18083 (69778)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-02-14 07:19:18
Szia ! Teljesen egyetértek veled. Nekem 51N-ből let átalakított hetvenesem még 93-ban azóta is megy ugyanavval a főtengellyel. Fúrni kellet csak. Gyári adat szerint 6000 1/min adja le a max teljesítményt ennél lényegesen többet tud a gyári fordulatszámmérőn a piros 8e-nél kezdődik. Az enyém 60-at ment 2.-ban ez a foedulat is 10e-es nagyságrenben van. Haver simsonján (70-es) 6500-ig mért a ledes fordulatszám mérő(trabi) jól ki volt forgatva az utolsó led váltáskor is égve maradt.
sorszám: 18082 (69777)
(előzmény: Somebody, 2007-02-13 20:03:49)

 
 
ETZmotoros
válasz erre | email2007-02-13 20:49:13
Kedves Motor barátaim!
Csak a viszonyítás miatt:
Fixes gokat motor 19-21000 f/min
váltós gokart motor 14-16000 f/min
tuning aprilia, rotax 127 blokkal 12-13000 f/min.
Tuning MZ ETZ 250 (anglia) 11-12000 f/min.
Ha jól sikerült 12500 f/min.
Ezeket a tuning atya is megerősíti.
Csak hogy érezzétek a fixes motor 400000 Ft, a váltós 6-800000 Ft!
Na hogy is van ez?
Zoltán

sorszám: 18081 (69774)

 
 
Somebody
válasz erre | email2007-02-13 20:03:49
most azért mert leírtam,ne osszatok már,én csak az igazi adatokkal számoltam és a program írta ezt,és én csak leírtam amúgy engem is meglepett...én sem hittem csak 6000-7000es max fordulatot...de amúgy hova van ez leírva hogy egy simson menyit foroghat vk iírta itt az előbb v mi.amúgy itt az adatoknál azt írja 5500as fordulat...és ennyi teljesítmény....de ez azért van mert a kipufogó is meg minden úgy van behangolva,hogy ne pörögje túl magát,és ott adja le a nagyobb teljesítményt,ezért a ford.végén nem tud úgy kipufogni.raktam rá gyárit én is és teljesen más volt nem pörgött úgy hanem a fordulat alján és a közepén húzott a vége fele tökre nem tott pörögni.kiment belőle a power.nekem pl haverom ment vele,és azt mondta hogy mert mondtam neki hogy húzasd ki bátran és azt mondta oan volt hogy megcsutkázta,és már visított egyesben már rakta volna be 2-be és akkor indult meg igazán amikor a fordulat felszökött már.persze ez csak 1-esben.3ban semmi érzése nincs hogy húzna:Dnyomatéktalan 3ban.
sorszám: 18080 (69771)

 
 
Somebody
válasz erre | email2007-02-13 19:52:08
jah,hát elöl 15ös fogaskerék,hátul 34es,primer áttétel 3,25 ; 1es fokozat 4; 2es fokozat 2,11 ; 3as fokozat 1,45; a szekunder hajtás nem kell ha a fogaskereket írod be.a hátsó kerekem 167-168cm a kerülete.a gumin körbemérve.írjátok be a programba,és elhihetitek hogy a simóm kihúzza 1esben a 40et,de de egy alap is meghúzza a 30at egyesben ne mondjátok hogy nem,mert tom hogy igen,egy 50es 3sebességes annak hosszabb az 1ese mint a 4eseknek,és 1esben 30nál forog a főtengely 8822 őt percenként.20 km-nál forog 6000el.és nem csak 20at visz az 1esben......akkor csak a program a rossz,vagy a hogyanjavítsam motoromnak az adatai nem jók.....vagy csak nem hisszük el hogy ha egy oan kipufogó van rajta,ami engedi a végén is akkor mehet annyit.amúgy nem nagy szám az enyém,de jól ki tud pörögni 2esben is de nem nadon erős.vannak erősebbek is jóval.
sorszám: 18079 (69770)
(előzmény: chevy001, 2007-02-13 18:40:34)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-02-13 19:33:54
Az a TS nekem is kéne, ami 4-ben 7000rpm-et tud! :-)
sorszám: 18078 (69767)
(előzmény: Somebody, 2007-02-13 17:59:31)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-02-13 18:40:34
Én a simsonra lennék kíváncsi
sorszám: 18077 (69763)
(előzmény: Somebody, 2007-02-13 18:03:49)

 
 
Somebody
válasz erre | email2007-02-13 18:03:49
Igazából nekem most lett még átalakítva,szóval még az ülés nincs full kész mert a huzat kell rá,meg az áttétel még a gyári:D
De majd akarom a hátsót alakítani vmi marha nagyra,me nem az így is képes kerékre állni,meg húzza a végén szépen,de földútra nem keklll ott 110es vég.elég oan 70es végsebesség.akkor meg ugrik majd.nem akarok én meghalni....
de amúgy a túl rövid se jó mert akk meg oan lesz a 4.em mint a most a 2-es meg még egy kicsivel több:Dvalahonnan hátulra kéne raknom egy 60-65 fogas hátsó lánckereket.azzal már jó lenne.de honnan szerezzek?
sorszám: 18076 (69759)
(előzmény: chevy001, 2007-02-13 16:18:57)

 
 
Somebody
válasz erre | email2007-02-13 17:59:31
A ts nem is forog 11e -t a program szerint sem,igazából 7-8 között tudja csuttkán forgatni mindegyik sebességet kivétel a 4.et azt éppen 7e el.legalábbis a progi szerint.
sorszám: 18075 (69758)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2007-02-13 17:34:42
Igen, és? Nem azt mondtam, hogy szarinőségű a ts, bejártam vele az egész országot. Én csak az mondtam, hogy 11 ezret nem fog forogni, csakúgy, mint a tied sem forog annyit. Én meg semmit sem cseréltem az enyémen, csak az aksit, meg az egyik irányjelzőt, mert az letört amikor elestem vele.
Egyébként a maga nemében kiválló kis gép, aminek egyetlen igazi hibája a 6voltos rendszer.
sorszám: 18074 (69755)
(előzmény: ipek, 2007-02-13 16:56:50)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-02-13 16:56:50
Én 6 évig nyúztam krossz vázba lelassítva egy 125-ös TS-t. A zelején 1x fúrtam és azóta most kell megfúrni még1x. Afőtengelyakkorse volt valami jó mert a régi fajta ES főtengely volt. 1x cseréltem kuplung kosarat mert lenyalódott 1 ugratás után a ricni. Aztán azóta csak megszakítóhézagt állítottam.
Húztam neki rendesen üveghangon 70 fokos hegynek.
A főtengely még most is jó
sorszám: 18073 (69754)
(előzmény: Joseph251, 2007-02-13 16:38:15)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2007-02-13 16:38:15
Nem is kell olyan vackokat venni! Nagyon is jó a simo, meg a cross 150-es.
sorszám: 18072 (69753)
(előzmény: Somebody, 2007-02-13 15:18:46)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-02-13 16:18:57
Milyen áttételed van? Mer nekem 250es ts megy 50 küröl?
sorszám: 18071 (69751)
(elözmény: Somebody, 2007-02-13 12:33:43)

 
 
tata21
válasz erre | email2007-02-13 16:12:19
Figyi nem bántani akartalak! CSak amit irtál az képtelenség. Nincs harag, ugye?!
sorszám: 18070 (69750)

 
 
Somebody
válasz erre | email2007-02-13 15:18:46
áh nincs nekem arra pénzem csak egy simóm van meg megy cross ts 150es 25ös hengerfejjel,bebettagyujtással.
sorszám: 18069 (69747)
(előzmény: Joseph251, 2007-02-13 15:09:51)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2007-02-13 15:09:51
Meg amúgy se bántsd se a kis simsont, se a kedves is ts emcettet, ha agyonpörgős motort akarsz vegyél apriliát, vagy más lelketlen láncfűrészhangú szart.
sorszám: 18068 (69746)
(előzmény: Somebody, 2007-02-13 14:57:35)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2007-02-13 15:08:02
Azért csinálták olyanra, amiért a csehek, meg a jugoszlávok beskálázták 180-ig a kilóméterórát egy olyan erőműhöz, ami semilyen körülmények között sem képes elérni a beírt sebességet. Egyébként fogalmam sincs, hogy miért nincs piros már 6200-tól, mivel, ha jól tudom, akkor a simson max fordulata is 6800. És ez nem azt jelenti, hogy 6800 az a max fordulat, ami még nem árt a motornak, hanem azt, hogy ennél többre nem képes. Egyébként oké, hogy a főtengely súlya kisebb, mint a ts-é, viszont a hengerűrtartalma is sokkal kisebb. Ha meg végképp ki akarjuk hegyezni a dolgot, akkor vegyük példának a jawa idealt. Háromgyűrüs dugó, másfélszer nagyobb átmérőjű szívótorok, gyári sporthengerfej( a káros tér kb.fele a gyári simsonénak) a főtengely pár grammal nehezebb, mint a simón, fele akkora súlyú mágnes, ráadásul kerületben is lényegesen kisebb, ami által a tehetetlenségéből eredő energiavasztesége is kisebb=lényegesen kedezőbb feltételek a magas fordulatszámnak. És, még ez sem képes 7500 felé menni, de ha még sikerülne, ez a tizenegykétezres f.szám, úgy állna be a hajtókarcsapágy, vagy ragadna meg a dugó mint az állat. Szóval, szerintem a te simód, ha nagyon bitangosra sikerült a h.fej, meg a 62ccm, akkor esetleg kipöröghet 8000-ig(mondom esetleg!!!), de az is csak akkor, ha a fúvókák mérete is nagyobb lett.
sorszám: 18067 (69745)
(elözmény: Somebody, 2007-02-13 14:54:16)

 
 
Somebody
válasz erre | email2007-02-13 14:57:35
ok,akk nem pörög annyit na csak 4000et:Dmind1 haggyuk
sorszám: 18066 (69742)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu