:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Sziasztok!
Keresek 125/150-es ETZ-t. Papírok nem kellenek, kicsit hiányos is lehet(sárvédők, lámpa, indexek, kapcsolók nem kellenek).Az se baj ha kosárban van, csak motorikusan nagyjából jó legyen(az is lehet kosárba). Nagyon olcsó legyen(max.20.000Ft)
Akinek van az legyen szives írjon!
Előre is köszönöm!
Van egy ELADÓ mz es 125-ös motorom a motor 1968-as kiadás nagyon ritka a 68-as kiadás én legalábbis nem láttam sokat!Full gyári állapot nagyon szép gyári festés 12.900 km van a blokk-ba!A motor ára 70 ezer ft Hívj bátran!!!0630-556-1325 vagy a csocsi15@freemail.hu-n lehet érdeklődni hidd el megéri megnézni és belefogsz szeretni!!!:D
Hát igen! Nekem a Ts 250/1-es vázban van a 250es ETZ blokk és bíra. Persze át kellett alakítani egy kicsit, meg kellett emelni az elejét meg a hátulját és le kellett lassítani, erős láncot rátenni mert a gyári lánc hamar megnyúlt. Tank az ETZ 125é, ülés pedig ETZ 250-é. Elölre raktam egy 21"-os kereket hátulra 18"-ost elöl-hátul cross gumival. Elöl-hátul cross sárvédő és leszedtem a lámpákat és a km és ford.szám órát. Csak egy ygyújtáskapcsoló és a töltéslámpa maradt ami "elektronika". Elöl meg lett emelve 5,5 cm-es toldással a gyári teleszkóp, hátul pedig 5 cm-rel. Ezekkel az átalakításpkkal szinte bármilyen terepnek, hegynek neki merek vágni.
Írj már nekem mailt elmesélem nekem mi volt, csak egy megállapítás lenne, de lehet hasonló a probléma, mondjuk nekem ts van, de attól még lehet nekem is u.a a gond. Csáó
mzzzz
Hello!
Hátsó lánckereked van?Nem túl kopott.
halika
papir nélkül váz és lánc szakadásos karterek. blok belseje főtengő és henger nélkül minden, kerekek ,teleszkopok, rakás apróság,sárvédők, tank, kb enyi.ez egy bontásre vett vas volt kiszedtem ami kelelletett , némelyik alkatrészből van 2-3 db ezektől kellene megszabadulni mert sok helyet foglalnak
csőváz kilozulu
Akkor a kuplung zöröghet! Van benne elöl egy csapágy az is lehet szar, de ami valószínűbb, az mögötte a hézagoló, ha az nem jó akkor a közepében a fogaskerék táncol (és zörög). Egyébként egyik sem végzetes!
EGY kérdést szeretnék feltenni nektek nagy valószinűséggel medagta magát a gyujtótrafom a 250 es etz-men
ÉS ugye 12 voltos rendszer meg minden MI TÖRTÉNIK AKKOR ha egy babetta 4 voltos trafoját rakom bele ?
Sürgős lenne LÉCCI
ELÖRE IS KÖSZÖNÖM A HOZZÁSZOLÁSOKAT
ÜDV .: CHARLIE
Sziasztok!
Most újítottam fel egy 1986-os, 250-es ETZ-t,de sajnos van egy kis gond a blokkal is:)
Szóval a lényeg az, hogy amikor a motor elkezd bemelegedni, akkor valami zörgés beindul benne. A motor teljesen fel lett újítva, új hajtókar, csapágy meg minden. De a dugattyú és a csapszeg az maradt a régi.
Az az érdekes, hogy ahogy behúzom a kuplungot, úgy változik ez a zörgés. Most akkor minek van baja, a kuplungnak, vagy a hajtókar-csapszeg-dugattyú résznek? Ha tapasztaltatok hasonló, akkor írjatok mailt, vagy írjatok néhány sort ide!
Köszönök mindenfajta segítséget!
Raki
Én meg KTM-el, ha lehet :)
Szia KZ!
Én OctoberZuluLima vagyok. Milyen alkatrészekről lenne szÓ, fényképek?
Zoltán
Sziasztok!
TS 150-hez kellene nekem elektromos vezeték színkód lista (vezeték színe - száma). Be kellene kötnöm és a kapcsolási rajz mellé jól jönne ez.
Úgy tudom, az NDK-ban egységes színjelölések voltak a járművillamosságban, tehát ha más NDK gyártmányhoz van, az is jó, mert a színkódok ugyanazok. Igen megköszönném.
GYÁRI DDR TÚRADOBOZ ETZ-250 DE LUXE-RA 1 PÁR, ZÁRHATÓ, KIVÁLÓ ÁLLAPOTBAN TARTÓKKAL ELADÓ! KÉRÉSRE KÉPEKET KÜLDÖK. ÁR: 30.000.-/PÁR
Lehet, hogy a TS cső, de nagyon ropi!
Nekem van mind 2 motor, de az ETZ szerintem merevebb!
Bár, ha építeni akarsz belőle valami terepesebb gépet, akkor a TS jobb kiindulási alap, mert egyszerűbb!
Egyébként szerintem gyári állapotban kemény terepre egyik sem jó!
Az ETZ felhasználása manapság ugy vettem észre kétféle lehet. Az egyik a nyélgázas használat meg terepezés gyilkolás a másik meg a nyugodt betonutas turázgatás csomagokkal (utassal). Van egy azük mellékág is: fünyiro vagy rotációs kapa céljára felhasználás:)
Az ETZ 250 váz az (vékony) lemez a TS meg cső. Én a TS el mennék terepre ha kellene.
sorszám: 18159 (70043)
( előzmény: Doctor Brain, 2007-02-20 09:46:43)
Jó, mondjuk én egy álat vagyok terepen az ETZ-vel. Még két személyel is nyelezem mindenhol ahol lehet. :DDD
Öcsémet már majdnem el is hagytam 1-2x. :DDD
Attól függ milyen terep.
Én az ETZ 250-esemmel mentem már óra szerint 110-el hepehupás földúton, meg 80-al 5-10 centis homokban emelkedőn felfelé ferde úton.
Egyik haverom hívott ki terepre, ő DRZ 400-al volt én az ETZ-vel.
Találkoztunk még 2 utcai DRZ 400 S-es emberrel, de úgy lehagytuk őket, hogy mikor megálltunk a célállomásnál nem értették, hogy a széria ETZ-vel hogy megyek így terepen.
:DDD
A 250-es ETZ blokkot milyen átalakításokkal lehet berakni a TS125? vázba?
Én az unokatesómmal kizárólag csak kemény terepen használjuk a 250-est. Neki TS/1-es vázba van nekem meg ETZ vázban mind a kettő 250 ETZ blokkal. Volta kesések meg szinte majdnem függőleges dombnak felefele hátraszaltó meg minden, de bírják rendesen. Igaz mind a kettőnek az eleje meg a hátulja meg van emelve és elöl 21-es krossz kerék van hátul meg 18-as mz kerék krosszgumikkal, mind a kettőn 125-ös ETZ tank, nekem emiatt előrébb kellett hozni az ülést 5-10 centivel. Így kényelmesebb és a súlypont is jobb helyen van. Szóval nyugodtan lehet használni terepre bírják a kiképzést. Nincs olyan meredek hegy ahova ne lehetne felmenni. Ami olyan meredek azt már gyalog se igen vállalnám be. Nem hinném hogy erősebb sőt lehet gyengébb. De abben nem vagyok biztos.
Megemelve meg kicsit átalakítva igazi krosszgéppé vált.
sorszám: 18155 (70038)
( előzmény: Doctor Brain, 2007-02-20 09:46:43)
A TS váza erősebb mint az ETZ-é?
Nem akarok én annyira gyorsan menni.
De azért kibírják nem? a TS váza meg még talán jobban?
Attól függ milyen terep.
Én az ETZ 250-esemmel mentem már óra szerint 110-el hepehupás földúton, meg 80-al 5-10 centis homokban emelkedőn felfelé ferde úton.
Egyik haverom hívott ki terepre, ő DRZ 400-al volt én az ETZ-vel.
Találkoztunk még 2 utcai DRZ 400 S-es emberrel, de úgy lehagytuk őket, hogy mikor megálltunk a célállomásnál nem értették, hogy a széria ETZ-vel hogy megyek így terepen.
:DDD
Ha terepre mész gyorsan semmiképp nem tudsz vele menni.
Szerintem egyiket se vidd terepre gyári vázzal.
sorszám: 18150 (70028)
( előzmény: Doctor Brain, 2007-02-19 19:57:07)
halika
van némi eladó mz es 250 -es alkatrészem Kecskeméten . 062090727042
csőváz
kilozulu
Szasztok!
Melyik moci lenne alkalmasabb erdős (esetleg bukkanós) terepen túrázgatásra?
Melyiknek bírná jobban a váza?
Az ETZ-nek, vagy a TS-nek?
Üdv MZ-sek!!
Egy kérdés tennék fel! ETZ 150es henger és 125ös hengerfej párosításról mi a véleményetek?? Haveromat foglalkoztatja a gondolat...
Hali
Egy benzincső van rajta, ami elvezeti a fölösleget, de így is a tartó az állandóan rozsdás.
Sziasztok! Nekem 250-es ETZ -re kellene hátsó kapaszkodó! Nagyon fontos lenne, ha valaki tud, feltétlen írjon!!!
Köcce!!
Szerelj fel egy kis üveget ami felfogja a kifolyó savat. Serintem az a legjobb megoldás.
Sziasztok!
Véleményeteket szeretném kérni, hogy megéri-e zselés akksit vennem. Mik az előnyei a hagyományossal szemben. Seleks savas akksim van az már öt éve bírja csak idegesít, hogy a kifolyó sav leszedi a fényezést. Mz Ts 125 (6V).
Sziasztok! Keresek ETZ-re oldaldobozt!!! Nagyon kéne mert idén túrázni szeretnék menni! Aki +válna tőle vagy már nem használja az szóljón!!!
Te is Taszáron csináltattad?
Szevasztok!
Van egy 250-es ETZ-m,le akarom cserélni a 18"os kerekeket 16"osra,műr egy hátsó beszerezve,sőt kettő,hogy össze tudjam fűzetni egy 18"as agyával.De itt jött a gebasz!!Nem egyezik a két agy méret.Új küllő kell hozzá!!Csak nem értek hozzá,nem tom milyen méret kell.Ha tudja valaki dobjon légyszi egy mailt!köszi bellabalazs@yahoo.com
De ha van egy komplett átfűzött 16"os első kerék (tárcsá) valakinek,akkor az is irhat :)
Nekem a hajtokarcsere 10000volt és a furatás 8000ezer.Persze én inkább azt választottam hogy furják fel 300ra és az csak 3000el drágább.
sorszám: 18139 (69964)
( előzmény: rétiboglárka, 2007-02-18 00:21:02)
Szia!
Persze! Ha minden jól megy akkor szerdán már jön a cucc. Akkor már tudok mondani dolgokat.
sorszám: 18137 (69961)
( előzmény: rétiboglárka, 2007-02-18 00:21:02)
Üdv
Én is ezt a céget néztem ki pár hete Fötengely felujításra.
Ha 12-ből kihozzák a hajtókarcserét,meg a furást is, akkor nagyon olcson dolgoznak..
Ha kész lesznek a cuccaiddal beszámolnál róla hogy hogyan sikerült?
Taszáron mennyiért csinálják meg 300-ra a tz-t?
Eredetvizsga 13000, átiratás 12000+ köbcentinként 18Ft kb.
aham köcce! és az átírást megúszom egy 10esből???
üdv:petya
Ha tényleg jo akkor alkudd le az átiratás árát vagy felét.50000 nem sok érte szerintem
csá! eddig csak képet láttam róla kinézetre szép állapotban van műszaki is van rajt a X ideig a jövőhéten megyek megnézni. a tulaj személyes jó barátom ő 50-60 000-ret mondot és ebből alkudhatok. de nem akarok rosszuljárni meg őtse átbaszni ezért kérdeztem.
üdv:petya
Szia.
Én a 250es etz-t 80000ért vettem ami jo álapotban van és minden papir rendben
hali! nagy fába vágtam a fejszémet és érdeklődnék h egy 125ös tz-nek mennyi a reális értéke??? előreis köcce
üdv:petya
Szia peti74
Irtam mailt neked már kb két napja a cimedre.Várom válaszod
reimerm
Eye.
Yamaha karbi sokféle van, amit említesz, gondolom az valami kétüteműre való membrános karbi lehet (RD250/350). Itt a membrán az egyik lényeg, nem tol vissza anyagot a lefelé mozgó dugattyú a szívócsonkon át. Emiatt szebben porlaszt, kevesebbet fogyaszt. Itt a szocin is van egy jó kis leírás róla.
Okos dolog szerintem, de
én nyomatéknövelés legjobb módját a köbcenti tuningban látom, márpedig neked erre van szükséged, hogy az 5-öst is könnyedén használd.
A 300-as átalakítás - amennyiben tényleg profira akarod - akkor valahogy így alakulhat:
dugó,gyűrű, csapszeg ~6k
új közp. váll kialakítása fúras előtt a hengeren + fúrás + hengerfejmódosítás ~ 15k.
Egyéb(h.talp + h.fej töm., szerszám az ablakok letöréséhez, magasabb h.fej anyáh, ha szükséges, stb.) ~4k.
Szóval olyan 25ezer jön ki tök jóra, amennyiben a főtengelyhez nem kell nyúlni.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|