:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Szia KZ!
Én OctoberZuluLima vagyok. Milyen alkatrészekről lenne szÓ, fényképek?
Zoltán
Sziasztok!
TS 150-hez kellene nekem elektromos vezeték színkód lista (vezeték színe - száma). Be kellene kötnöm és a kapcsolási rajz mellé jól jönne ez.
Úgy tudom, az NDK-ban egységes színjelölések voltak a járművillamosságban, tehát ha más NDK gyártmányhoz van, az is jó, mert a színkódok ugyanazok. Igen megköszönném.
GYÁRI DDR TÚRADOBOZ ETZ-250 DE LUXE-RA 1 PÁR, ZÁRHATÓ, KIVÁLÓ ÁLLAPOTBAN TARTÓKKAL ELADÓ! KÉRÉSRE KÉPEKET KÜLDÖK. ÁR: 30.000.-/PÁR
Lehet, hogy a TS cső, de nagyon ropi!
Nekem van mind 2 motor, de az ETZ szerintem merevebb!
Bár, ha építeni akarsz belőle valami terepesebb gépet, akkor a TS jobb kiindulási alap, mert egyszerűbb!
Egyébként szerintem gyári állapotban kemény terepre egyik sem jó!
Az ETZ felhasználása manapság ugy vettem észre kétféle lehet. Az egyik a nyélgázas használat meg terepezés gyilkolás a másik meg a nyugodt betonutas turázgatás csomagokkal (utassal). Van egy azük mellékág is: fünyiro vagy rotációs kapa céljára felhasználás:)
Az ETZ 250 váz az (vékony) lemez a TS meg cső. Én a TS el mennék terepre ha kellene.
sorszám: 18159 (70043)
( előzmény: Doctor Brain, 2007-02-20 09:46:43)
Jó, mondjuk én egy álat vagyok terepen az ETZ-vel. Még két személyel is nyelezem mindenhol ahol lehet. :DDD
Öcsémet már majdnem el is hagytam 1-2x. :DDD
Attól függ milyen terep.
Én az ETZ 250-esemmel mentem már óra szerint 110-el hepehupás földúton, meg 80-al 5-10 centis homokban emelkedőn felfelé ferde úton.
Egyik haverom hívott ki terepre, ő DRZ 400-al volt én az ETZ-vel.
Találkoztunk még 2 utcai DRZ 400 S-es emberrel, de úgy lehagytuk őket, hogy mikor megálltunk a célállomásnál nem értették, hogy a széria ETZ-vel hogy megyek így terepen.
:DDD
A 250-es ETZ blokkot milyen átalakításokkal lehet berakni a TS125? vázba?
Én az unokatesómmal kizárólag csak kemény terepen használjuk a 250-est. Neki TS/1-es vázba van nekem meg ETZ vázban mind a kettő 250 ETZ blokkal. Volta kesések meg szinte majdnem függőleges dombnak felefele hátraszaltó meg minden, de bírják rendesen. Igaz mind a kettőnek az eleje meg a hátulja meg van emelve és elöl 21-es krossz kerék van hátul meg 18-as mz kerék krosszgumikkal, mind a kettőn 125-ös ETZ tank, nekem emiatt előrébb kellett hozni az ülést 5-10 centivel. Így kényelmesebb és a súlypont is jobb helyen van. Szóval nyugodtan lehet használni terepre bírják a kiképzést. Nincs olyan meredek hegy ahova ne lehetne felmenni. Ami olyan meredek azt már gyalog se igen vállalnám be. Nem hinném hogy erősebb sőt lehet gyengébb. De abben nem vagyok biztos.
Megemelve meg kicsit átalakítva igazi krosszgéppé vált.
sorszám: 18155 (70038)
( előzmény: Doctor Brain, 2007-02-20 09:46:43)
A TS váza erősebb mint az ETZ-é?
Nem akarok én annyira gyorsan menni.
De azért kibírják nem? a TS váza meg még talán jobban?
Attól függ milyen terep.
Én az ETZ 250-esemmel mentem már óra szerint 110-el hepehupás földúton, meg 80-al 5-10 centis homokban emelkedőn felfelé ferde úton.
Egyik haverom hívott ki terepre, ő DRZ 400-al volt én az ETZ-vel.
Találkoztunk még 2 utcai DRZ 400 S-es emberrel, de úgy lehagytuk őket, hogy mikor megálltunk a célállomásnál nem értették, hogy a széria ETZ-vel hogy megyek így terepen.
:DDD
Ha terepre mész gyorsan semmiképp nem tudsz vele menni.
Szerintem egyiket se vidd terepre gyári vázzal.
sorszám: 18150 (70028)
( előzmény: Doctor Brain, 2007-02-19 19:57:07)
halika
van némi eladó mz es 250 -es alkatrészem Kecskeméten . 062090727042
csőváz
kilozulu
Szasztok!
Melyik moci lenne alkalmasabb erdős (esetleg bukkanós) terepen túrázgatásra?
Melyiknek bírná jobban a váza?
Az ETZ-nek, vagy a TS-nek?
Üdv MZ-sek!!
Egy kérdés tennék fel! ETZ 150es henger és 125ös hengerfej párosításról mi a véleményetek?? Haveromat foglalkoztatja a gondolat...
Hali
Egy benzincső van rajta, ami elvezeti a fölösleget, de így is a tartó az állandóan rozsdás.
Sziasztok! Nekem 250-es ETZ -re kellene hátsó kapaszkodó! Nagyon fontos lenne, ha valaki tud, feltétlen írjon!!!
Köcce!!
Szerelj fel egy kis üveget ami felfogja a kifolyó savat. Serintem az a legjobb megoldás.
Sziasztok!
Véleményeteket szeretném kérni, hogy megéri-e zselés akksit vennem. Mik az előnyei a hagyományossal szemben. Seleks savas akksim van az már öt éve bírja csak idegesít, hogy a kifolyó sav leszedi a fényezést. Mz Ts 125 (6V).
Sziasztok! Keresek ETZ-re oldaldobozt!!! Nagyon kéne mert idén túrázni szeretnék menni! Aki +válna tőle vagy már nem használja az szóljón!!!
Te is Taszáron csináltattad?
Szevasztok!
Van egy 250-es ETZ-m,le akarom cserélni a 18"os kerekeket 16"osra,műr egy hátsó beszerezve,sőt kettő,hogy össze tudjam fűzetni egy 18"as agyával.De itt jött a gebasz!!Nem egyezik a két agy méret.Új küllő kell hozzá!!Csak nem értek hozzá,nem tom milyen méret kell.Ha tudja valaki dobjon légyszi egy mailt!köszi bellabalazs@yahoo.com
De ha van egy komplett átfűzött 16"os első kerék (tárcsá) valakinek,akkor az is irhat :)
Nekem a hajtokarcsere 10000volt és a furatás 8000ezer.Persze én inkább azt választottam hogy furják fel 300ra és az csak 3000el drágább.
sorszám: 18139 (69964)
( előzmény: rétiboglárka, 2007-02-18 00:21:02)
Szia!
Persze! Ha minden jól megy akkor szerdán már jön a cucc. Akkor már tudok mondani dolgokat.
sorszám: 18137 (69961)
( előzmény: rétiboglárka, 2007-02-18 00:21:02)
Üdv
Én is ezt a céget néztem ki pár hete Fötengely felujításra.
Ha 12-ből kihozzák a hajtókarcserét,meg a furást is, akkor nagyon olcson dolgoznak..
Ha kész lesznek a cuccaiddal beszámolnál róla hogy hogyan sikerült?
Taszáron mennyiért csinálják meg 300-ra a tz-t?
Eredetvizsga 13000, átiratás 12000+ köbcentinként 18Ft kb.
aham köcce! és az átírást megúszom egy 10esből???
üdv:petya
Ha tényleg jo akkor alkudd le az átiratás árát vagy felét.50000 nem sok érte szerintem
csá! eddig csak képet láttam róla kinézetre szép állapotban van műszaki is van rajt a X ideig a jövőhéten megyek megnézni. a tulaj személyes jó barátom ő 50-60 000-ret mondot és ebből alkudhatok. de nem akarok rosszuljárni meg őtse átbaszni ezért kérdeztem.
üdv:petya
Szia.
Én a 250es etz-t 80000ért vettem ami jo álapotban van és minden papir rendben
hali! nagy fába vágtam a fejszémet és érdeklődnék h egy 125ös tz-nek mennyi a reális értéke??? előreis köcce
üdv:petya
Szia peti74
Irtam mailt neked már kb két napja a cimedre.Várom válaszod
reimerm
Eye.
Yamaha karbi sokféle van, amit említesz, gondolom az valami kétüteműre való membrános karbi lehet (RD250/350). Itt a membrán az egyik lényeg, nem tol vissza anyagot a lefelé mozgó dugattyú a szívócsonkon át. Emiatt szebben porlaszt, kevesebbet fogyaszt. Itt a szocin is van egy jó kis leírás róla.
Okos dolog szerintem, de
én nyomatéknövelés legjobb módját a köbcenti tuningban látom, márpedig neked erre van szükséged, hogy az 5-öst is könnyedén használd.
A 300-as átalakítás - amennyiben tényleg profira akarod - akkor valahogy így alakulhat:
dugó,gyűrű, csapszeg ~6k
új közp. váll kialakítása fúras előtt a hengeren + fúrás + hengerfejmódosítás ~ 15k.
Egyéb(h.talp + h.fej töm., szerszám az ablakok letöréséhez, magasabb h.fej anyáh, ha szükséges, stb.) ~4k.
Szóval olyan 25ezer jön ki tök jóra, amennyiben a főtengelyhez nem kell nyúlni.
Van egy cég ahol csináltatom én is. Igaz hogy nektek az még messzebb van, mert ők Taszáriak, de járják autokkal az országot ha gondoljátok kérdezzetek rá, hátha mennek arrafelé is. Pestre mennek bizti. Én is most csináltatom velük így végeredményről nem tudok beszélni, de 12ezerpárszáz lesz a főtengely felújítás új hajtókarral amit ők adnak, fúrják a hengert, esztergálják a hengerfejet+ami benne foglaltatik az árban és kérés nélkül csinálják hogy gyöngyszórják a hengert hogy bizti fémtiszta legyen a felület és ne szigeteljen semmi a járatás közben így kissebb az esély arra hogy besül.
A Cím :www.kacsogep.hu
hát konkrét elképzelésem még nincs de a faraktár utcán van egy gépmühely egy őregebb mesteré szerintem majd ott probáok szerencsét
Háj MEX.R!
Én debreceni vagyok, és évek óta vadászok olyan helyre, ahol normálisan meg tudnák nekem csinálni 300-asra a gépemet. Megírhatnád, hogy te hová viszed a tied.
Előre is köszi.
Hello
Félre ne értsd, nem a MZ-ket szidom! (Nekem is van 4db) :-)
Tényeg lényegtelen milyen motor, sőt autó is lehet, itt az ár a lényeg. Összefabrikálnak 3 lopott meg még 2 totálkáros darabból egy zsír BMW-t és átiratva eladják pl húszmillióért minden gond nélkül.
A 20 éves zsigulival meg megszivatják az embert, mert nem tetszik a motorszám. Közben meg 20 000 ft-ot ér a motorja.
Szóval a bűnözők nem biztos, hogy a zsiguli, MZ, Pannónia, stb blokkokból élnek.Szerintem ezt figyelembe kéne venni!
Ha egy ilyen kis értékü és öreg gépben nem stimmel a motorszám, vagy esetleg sérült, nézzék meg, hogy körözik e, és ha nem hát ammen! Írják át és kész! Véleményem szerint ez lenne a normális!
Egyrészt gazdasági szempontból ez az érték kicsi, másrészt az eredetiségvizsgálat elötti szép időkben ki tudja mit csináltak vele!
Én még emlékszem rá, hogy az ember bement a bontóba, vett egy blokkot, kapott egy számlát. A számlán se motorszám se semmi, csak pl annyi, hogy MZ250 blokk.
Ezzel a számlával beballagtál a rendőrséghez, ott megkérdezték mi a száma, elmondtad, és ha nem körözték, meg típusazonos volt hát átírták (Nem kellett új forgalmi sem!), mehetett műszakira. És ez még 15 éve is így működött!!
Akkor most mit izmoskodnak ugyanezekkel a gépekkel nem értem.
Valahogy mérlegelni kéne!
Na jó de valaki itt azt mondta amúgy is régebben nem is egy ember hogy a 250eseket nyomatékból kell hajtani azaz kaphat nehezebb áttételt és pöröghet a kerék,míg a motornak nem kell úgy forognia.van benne erő tud gyorsulni is tőle.
Azt érzi az ember hogy most 80-al megy vagy 90el sok különbség van közte ha nem állandóan annyival tépsz.én nagyon megérzem pl a hogy 70el vagy 80 al megyek.oan volt hogy mentem óra szerint 70el a földúton de éreztem vagy 90nek úgy hasítottam meg figyelnem kellett el ne nyaljak.tiszta száguldás volt pedig csak 70 volt.
SZIA
igazad van végül is mindegy hogy milyen motor.
Sokan vannak sajnos olyan motorosok akik a másik tipust vagy márkát le nézik.
AZ énnézetemben meg csak autos vagy motoros van.lehet az akár milyen
köszi szépen
holnap felhivom öket
Most olvastam a másik fórumon, hogy nem MZ! Végül is mind1, a véleményem ugyanaz!
Hello
Zotya:
Sajnos, máshová már nem viheted (mint régebben) mert központi nyilvántartás van. De fellebbezhetsz, ha nem tetszik a dolog!
Egyébként soha nem értettem mit szarakodnak egy MZ-blokkal, mintha valami többmilliót érő szerkezet lenne!
MEX.R
Futár Motoros Bolt
1066 Budapest Zichy Jenő u. 34.
Tel.: 1/3121526
Gépműhelyben semmi extra nem kell, csak dolgozzanak precízen!
Örülök, hogy letettél a bronzperselyről, én még, a direkt szűrőről is lebeszélnélek, megborul tőle a motor lelki világa, de végül is az nem akkora probléma, mint egy bronzpersely!
Üdv Attila
ööö, hát éppen eről beszélgettem haverokkal tegnap, szerintem többen sírvafakadnának menyit csal az órájuk ha egyszer megmérnék a motor valós sebességét mondjuk egy GPSel :) de te tudod :) Óra szerint az enyém is megy 120at :)
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|