hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. december 13. szombat 
Luca, Otília

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

dadis
válasz erre | email2007-02-21 14:41:00
Sziasztok!
Keresek 125/150-es ETZ-t. Papírok nem kellenek, kicsit hiányos is lehet(sárvédők, lámpa, indexek, kapcsolók nem kellenek).Az se baj ha kosárban van, csak motorikusan nagyjából jó legyen(az is lehet kosárba). Nagyon olcsó legyen(max.20.000Ft)
Akinek van az legyen szives írjon!
Előre is köszönöm!
sorszám: 18176 (70112)

 
 
csocsi15
válasz erre | email2007-02-21 10:56:29
Van egy ELADÓ mz es 125-ös motorom a motor 1968-as kiadás nagyon ritka a 68-as kiadás én legalábbis nem láttam sokat!Full gyári állapot nagyon szép gyári festés 12.900 km van a blokk-ba!A motor ára 70 ezer ft Hívj bátran!!!0630-556-1325 vagy a csocsi15@freemail.hu-n lehet érdeklődni hidd el megéri megnézni és belefogsz szeretni!!!:D
sorszám: 18175 (70102)

 
 
bazsi
válasz erre | email2007-02-21 10:54:11
Hát igen! Nekem a Ts 250/1-es vázban van a 250es ETZ blokk és bíra. Persze át kellett alakítani egy kicsit, meg kellett emelni az elejét meg a hátulját és le kellett lassítani, erős láncot rátenni mert a gyári lánc hamar megnyúlt. Tank az ETZ 125é, ülés pedig ETZ 250-é. Elölre raktam egy 21"-os kereket hátulra 18"-ost elöl-hátul cross gumival. Elöl-hátul cross sárvédő és leszedtem a lámpákat és a km és ford.szám órát. Csak egy ygyújtáskapcsoló és a töltéslámpa maradt ami "elektronika". Elöl meg lett emelve 5,5 cm-es toldással a gyári teleszkóp, hátul pedig 5 cm-rel. Ezekkel az átalakításpkkal szinte bármilyen terepnek, hegynek neki merek vágni.
sorszám: 18174 (70101)
(előzmény: ipek, 2007-02-20 10:00:03)

 
 
válasz erre | email2007-02-20 22:18:42
Írj már nekem mailt elmesélem nekem mi volt, csak egy megállapítás lenne, de lehet hasonló a probléma, mondjuk nekem ts van, de attól még lehet nekem is u.a a gond. Csáó

mzzzz
sorszám: 18173 (70088)
(előzmény: Raki, 2007-02-20 18:50:42)

 
 
Romet
válasz erre | email2007-02-20 21:24:12
Hello!

Hátsó lánckereked van?Nem túl kopott.
sorszám: 18172 (70082)
(előzmény: kilozulu, 2007-02-19 23:31:47)

 
 
kilozulu
válasz erre | email2007-02-20 20:47:53
halika

papir nélkül váz és lánc szakadásos karterek. blok belseje főtengő és henger nélkül minden, kerekek ,teleszkopok, rakás apróság,sárvédők, tank, kb enyi.ez egy bontásre vett vas volt kiszedtem ami kelelletett , némelyik alkatrészből van 2-3 db ezektől kellene megszabadulni mert sok helyet foglalnak

csőváz kilozulu
sorszám: 18171 (70078)
(előzmény: ETZmotoros, 2007-02-20 14:21:59)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-02-20 20:44:24
Akkor a kuplung zöröghet! Van benne elöl egy csapágy az is lehet szar, de ami valószínűbb, az mögötte a hézagoló, ha az nem jó akkor a közepében a fogaskerék táncol (és zörög). Egyébként egyik sem végzetes!
sorszám: 18170 (70077)
(előzmény: Raki, 2007-02-20 18:50:42)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-02-20 20:33:38
Lesz nagy füst! :-)
sorszám: 18169 (70075)
(előzmény: charlie, 2007-02-20 19:03:45)

 
 
charlie
válasz erre | email2007-02-20 19:03:45
EGY kérdést szeretnék feltenni nektek nagy valószinűséggel medagta magát a gyujtótrafom a 250 es etz-men
ÉS ugye 12 voltos rendszer meg minden MI TÖRTÉNIK AKKOR ha egy babetta 4 voltos trafoját rakom bele ?
Sürgős lenne LÉCCI

ELÖRE IS KÖSZÖNÖM A HOZZÁSZOLÁSOKAT
ÜDV .: CHARLIE
sorszám: 18168 (70073)

 
 
Raki
válasz erre | email2007-02-20 18:50:42
Sziasztok!
Most újítottam fel egy 1986-os, 250-es ETZ-t,de sajnos van egy kis gond a blokkal is:)
Szóval a lényeg az, hogy amikor a motor elkezd bemelegedni, akkor valami zörgés beindul benne. A motor teljesen fel lett újítva, új hajtókar, csapágy meg minden. De a dugattyú és a csapszeg az maradt a régi.
Az az érdekes, hogy ahogy behúzom a kuplungot, úgy változik ez a zörgés. Most akkor minek van baja, a kuplungnak, vagy a hajtókar-csapszeg-dugattyú résznek? Ha tapasztaltatok hasonló, akkor írjatok mailt, vagy írjatok néhány sort ide!
Köszönök mindenfajta segítséget!
Raki
sorszám: 18167 (70070)

 
 
Joseph251
válasz erre | email2007-02-20 15:34:54
Én meg KTM-el, ha lehet :)
sorszám: 18166 (70063)
(előzmény: pandagyik, 2007-02-20 10:33:56)

 
 
ETZmotoros
válasz erre | email2007-02-20 14:21:59
Szia KZ!
Én OctoberZuluLima vagyok. Milyen alkatrészekről lenne szÓ, fényképek?
Zoltán
sorszám: 18165 (70059)
(előzmény: kilozulu, 2007-02-19 23:31:47)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-02-20 13:53:11
Kérek képet!
sorszám: 18164 (70057)
(előzmény: mzde, 2007-02-20 13:23:05)

 
 
kaiser
válasz erre | email2007-02-20 13:30:39
Sziasztok!
TS 150-hez kellene nekem elektromos vezeték színkód lista (vezeték színe - száma). Be kellene kötnöm és a kapcsolási rajz mellé jól jönne ez.
Úgy tudom, az NDK-ban egységes színjelölések voltak a járművillamosságban, tehát ha más NDK gyártmányhoz van, az is jó, mert a színkódok ugyanazok. Igen megköszönném.
sorszám: 18163 (70054)

 
 
mzde
válasz erre | email2007-02-20 13:23:05
GYÁRI DDR TÚRADOBOZ ETZ-250 DE LUXE-RA 1 PÁR, ZÁRHATÓ, KIVÁLÓ ÁLLAPOTBAN TARTÓKKAL ELADÓ! KÉRÉSRE KÉPEKET KÜLDÖK. ÁR: 30.000.-/PÁR
sorszám: 18162 (70053)

 
 
Atilla
válasz erre | email2007-02-20 13:08:53
Lehet, hogy a TS cső, de nagyon ropi!
Nekem van mind 2 motor, de az ETZ szerintem merevebb!
Bár, ha építeni akarsz belőle valami terepesebb gépet, akkor a TS jobb kiindulási alap, mert egyszerűbb!
Egyébként szerintem gyári állapotban kemény terepre egyik sem jó!
sorszám: 18161 (70052)
(előzmény: pandagyik, 2007-02-20 10:33:56)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-02-20 10:40:13
Az ETZ felhasználása manapság ugy vettem észre kétféle lehet. Az egyik a nyélgázas használat meg terepezés gyilkolás a másik meg a nyugodt betonutas turázgatás csomagokkal (utassal). Van egy azük mellékág is: fünyiro vagy rotációs kapa céljára felhasználás:)
sorszám: 18160 (70045)
(előzmény: Rókapimpó, 2007-02-20 10:30:17)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-02-20 10:33:56
Az ETZ 250 váz az (vékony) lemez a TS meg cső. Én a TS el mennék terepre ha kellene.
sorszám: 18159 (70043)
(előzmény: Doctor Brain, 2007-02-20 09:46:43)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2007-02-20 10:30:17
Jó, mondjuk én egy álat vagyok terepen az ETZ-vel. Még két személyel is nyelezem mindenhol ahol lehet. :DDD
Öcsémet már majdnem el is hagytam 1-2x. :DDD
sorszám: 18158 (70042)
(előzmény: Rókapimpó, 2007-02-20 10:26:46)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2007-02-20 10:26:46
Attól függ milyen terep.
Én az ETZ 250-esemmel mentem már óra szerint 110-el hepehupás földúton, meg 80-al 5-10 centis homokban emelkedőn felfelé ferde úton.
Egyik haverom hívott ki terepre, ő DRZ 400-al volt én az ETZ-vel.
Találkoztunk még 2 utcai DRZ 400 S-es emberrel, de úgy lehagytuk őket, hogy mikor megálltunk a célállomásnál nem értették, hogy a széria ETZ-vel hogy megyek így terepen.
:DDD
sorszám: 18157 (70041)
(előzmény: pandagyik, 2007-02-20 08:15:20)

 
 
Doctor Brain
válasz erre | email2007-02-20 10:22:33
A 250-es ETZ blokkot milyen átalakításokkal lehet berakni a TS125? vázba?
sorszám: 18156 (70040)
(előzmény: ipek, 2007-02-20 10:00:03)

 
 
ipek
válasz erre | email2007-02-20 10:00:03
Én az unokatesómmal kizárólag csak kemény terepen használjuk a 250-est. Neki TS/1-es vázba van nekem meg ETZ vázban mind a kettő 250 ETZ blokkal. Volta kesések meg szinte majdnem függőleges dombnak felefele hátraszaltó meg minden, de bírják rendesen. Igaz mind a kettőnek az eleje meg a hátulja meg van emelve és elöl 21-es krossz kerék van hátul meg 18-as mz kerék krosszgumikkal, mind a kettőn 125-ös ETZ tank, nekem emiatt előrébb kellett hozni az ülést 5-10 centivel. Így kényelmesebb és a súlypont is jobb helyen van. Szóval nyugodtan lehet használni terepre bírják a kiképzést. Nincs olyan meredek hegy ahova ne lehetne felmenni. Ami olyan meredek azt már gyalog se igen vállalnám be. Nem hinném hogy erősebb sőt lehet gyengébb. De abben nem vagyok biztos.
Megemelve meg kicsit átalakítva igazi krosszgéppé vált.
sorszám: 18155 (70038)
(előzmény: Doctor Brain, 2007-02-20 09:46:43)

 
 
Doctor Brain
válasz erre | email2007-02-20 09:46:43
A TS váza erősebb mint az ETZ-é?
sorszám: 18154 (70036)

 
 
Doctor Brain
válasz erre | email2007-02-20 09:45:22
Nem akarok én annyira gyorsan menni.
De azért kibírják nem? a TS váza meg még talán jobban?
sorszám: 18153 (70035)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2007-02-20 09:44:26
Attól függ milyen terep.
Én az ETZ 250-esemmel mentem már óra szerint 110-el hepehupás földúton, meg 80-al 5-10 centis homokban emelkedőn felfelé ferde úton.
Egyik haverom hívott ki terepre, ő DRZ 400-al volt én az ETZ-vel.
Találkoztunk még 2 utcai DRZ 400 S-es emberrel, de úgy lehagytuk őket, hogy mikor megálltunk a célállomásnál nem értették, hogy a széria ETZ-vel hogy megyek így terepen.
:DDD
sorszám: 18152 (70034)
(előzmény: pandagyik, 2007-02-20 08:15:20)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-02-20 08:15:20
Ha terepre mész gyorsan semmiképp nem tudsz vele menni.
sorszám: 18151 (70029)
(előzmény: pandagyik, 2007-02-20 08:11:13)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-02-20 08:11:13
Szerintem egyiket se vidd terepre gyári vázzal.
sorszám: 18150 (70028)
(előzmény: Doctor Brain, 2007-02-19 19:57:07)

 
 
kilozulu
válasz erre | email2007-02-19 23:31:47
halika

van némi eladó mz es 250 -es alkatrészem Kecskeméten . 062090727042
csőváz
kilozulu
sorszám: 18149 (70025)

 
 
Doctor Brain
válasz erre | email2007-02-19 19:57:07
Szasztok!
Melyik moci lenne alkalmasabb erdős (esetleg bukkanós) terepen túrázgatásra?
Melyiknek bírná jobban a váza?
Az ETZ-nek, vagy a TS-nek?
sorszám: 18148 (70021)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-02-19 15:38:04
Üdv MZ-sek!!

Egy kérdés tennék fel! ETZ 150es henger és 125ös hengerfej párosításról mi a véleményetek?? Haveromat foglalkoztatja a gondolat...
sorszám: 18147 (70005)

 
 
Eikel
válasz erre | email2007-02-19 12:10:14
Hali

Egy benzincső van rajta, ami elvezeti a fölösleget, de így is a tartó az állandóan rozsdás.
sorszám: 18146 (69998)
(előzmény: Rókapimpó, 2007-02-19 10:27:12)

 
 
macicici
válasz erre | email2007-02-19 11:36:08
Sziasztok! Nekem 250-es ETZ -re kellene hátsó kapaszkodó! Nagyon fontos lenne, ha valaki tud, feltétlen írjon!!!
Köcce!!
sorszám: 18145 (69996)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2007-02-19 10:27:12
Szerelj fel egy kis üveget ami felfogja a kifolyó savat. Serintem az a legjobb megoldás.
sorszám: 18144 (69994)
(előzmény: Eikel, 2007-02-19 09:30:01)

 
 
Eikel
válasz erre | email2007-02-19 09:30:01
Sziasztok!

Véleményeteket szeretném kérni, hogy megéri-e zselés akksit vennem. Mik az előnyei a hagyományossal szemben. Seleks savas akksim van az már öt éve bírja csak idegesít, hogy a kifolyó sav leszedi a fényezést. Mz Ts 125 (6V).
sorszám: 18143 (69990)

 
 
etzpety
válasz erre | email2007-02-18 21:01:51
Sziasztok! Keresek ETZ-re oldaldobozt!!! Nagyon kéne mert idén túrázni szeretnék menni! Aki +válna tőle vagy már nem használja az szóljón!!!
sorszám: 18142 (69983)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2007-02-18 17:55:00
Te is Taszáron csináltattad?
sorszám: 18141 (69974)
(előzmény: reimerm, 2007-02-18 14:07:47)

 
 
Bulazs
válasz erre | email2007-02-18 17:01:52
Szevasztok!

Van egy 250-es ETZ-m,le akarom cserélni a 18"os kerekeket 16"osra,műr egy hátsó beszerezve,sőt kettő,hogy össze tudjam fűzetni egy 18"as agyával.De itt jött a gebasz!!Nem egyezik a két agy méret.Új küllő kell hozzá!!Csak nem értek hozzá,nem tom milyen méret kell.Ha tudja valaki dobjon légyszi egy mailt!köszi bellabalazs@yahoo.com
De ha van egy komplett átfűzött 16"os első kerék (tárcsá) valakinek,akkor az is irhat :)
sorszám: 18140 (69968)

 
 
reimerm
válasz erre | email2007-02-18 14:07:47
Nekem a hajtokarcsere 10000volt és a furatás 8000ezer.Persze én inkább azt választottam hogy furják fel 300ra és az csak 3000el drágább.
sorszám: 18139 (69964)
(előzmény: rétiboglárka, 2007-02-18 00:21:02)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2007-02-18 12:41:57
Mail ment
sorszám: 18138 (69962)
(előzmény: GJózsi, 2007-02-17 22:51:30)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2007-02-18 12:41:37
Szia!

Persze! Ha minden jól megy akkor szerdán már jön a cucc. Akkor már tudok mondani dolgokat.
sorszám: 18137 (69961)
(előzmény: rétiboglárka, 2007-02-18 00:21:02)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2007-02-18 00:21:02
Üdv

Én is ezt a céget néztem ki pár hete Fötengely felujításra.

Ha 12-ből kihozzák a hajtókarcserét,meg a furást is, akkor nagyon olcson dolgoznak..
Ha kész lesznek a cuccaiddal beszámolnál róla hogy hogyan sikerült?
sorszám: 18136 (69949)
(elözmény: Eyesis, 2007-02-17 12:48:34)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2007-02-17 22:51:30
Taszáron mennyiért csinálják meg 300-ra a tz-t?
sorszám: 18135 (69947)
(elözmény: Eyesis, 2007-02-17 12:48:34)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2007-02-17 22:50:31
Eredetvizsga 13000, átiratás 12000+ köbcentinként 18Ft kb.
sorszám: 18134 (69946)
(előzmény: petya54, 2007-02-17 22:26:11)

 
 
petya54
válasz erre | email2007-02-17 22:26:11
aham köcce! és az átírást megúszom egy 10esből???

üdv:petya
sorszám: 18133 (69945)
(előzmény: reimerm, 2007-02-17 22:25:13)

 
 
reimerm
válasz erre | email2007-02-17 22:25:13
Ha tényleg jo akkor alkudd le az átiratás árát vagy felét.50000 nem sok érte szerintem
sorszám: 18132 (69944)
(előzmény: petya54, 2007-02-17 21:52:34)

 
 
petya54
válasz erre | email2007-02-17 21:52:34
csá! eddig csak képet láttam róla kinézetre szép állapotban van műszaki is van rajt a X ideig a jövőhéten megyek megnézni. a tulaj személyes jó barátom ő 50-60 000-ret mondot és ebből alkudhatok. de nem akarok rosszuljárni meg őtse átbaszni ezért kérdeztem.

üdv:petya
sorszám: 18131 (69943)
(előzmény: reimerm, 2007-02-17 21:43:14)

 
 
reimerm
válasz erre | email2007-02-17 21:43:14
Szia.
Én a 250es etz-t 80000ért vettem ami jo álapotban van és minden papir rendben
sorszám: 18130 (69942)
(előzmény: petya54, 2007-02-17 21:30:03)

 
 
petya54
válasz erre | email2007-02-17 21:30:03
hali! nagy fába vágtam a fejszémet és érdeklődnék h egy 125ös tz-nek mennyi a reális értéke??? előreis köcce
üdv:petya
sorszám: 18129 (69941)

 
 
reimerm
válasz erre | email2007-02-17 16:58:30
Szia peti74
Irtam mailt neked már kb két napja a cimedre.Várom válaszod
reimerm
sorszám: 18128 (69932)
(előzmény: peti74, 2007-02-17 14:22:15)

 
 
peti74
válasz erre | email2007-02-17 14:22:15
Eye.
Yamaha karbi sokféle van, amit említesz, gondolom az valami kétüteműre való membrános karbi lehet (RD250/350). Itt a membrán az egyik lényeg, nem tol vissza anyagot a lefelé mozgó dugattyú a szívócsonkon át. Emiatt szebben porlaszt, kevesebbet fogyaszt. Itt a szocin is van egy jó kis leírás róla.
Okos dolog szerintem, de
én nyomatéknövelés legjobb módját a köbcenti tuningban látom, márpedig neked erre van szükséged, hogy az 5-öst is könnyedén használd.
A 300-as átalakítás - amennyiben tényleg profira akarod - akkor valahogy így alakulhat:
dugó,gyűrű, csapszeg ~6k
új közp. váll kialakítása fúras előtt a hengeren + fúrás + hengerfejmódosítás ~ 15k.
Egyéb(h.talp + h.fej töm., szerszám az ablakok letöréséhez, magasabb h.fej anyáh, ha szükséges, stb.) ~4k.
Szóval olyan 25ezer jön ki tök jóra, amennyiben a főtengelyhez nem kell nyúlni.
sorszám: 18127 (69928)
(elözmény: Eyesis, 2007-02-16 12:21:45)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49076)
Motoros túra (17996)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu