:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Mi ennek az eszköznek a működési elve?
TFH kijön a csavar? :))
15w40 motorkerékpár olaj, vagy mol hykomol. A motorkerékpár olaj azért jobb mert gátolja a kuplung megcsúszását.
dr brain:
A TS szekrénykét én hasonló esetben úgy nyitottam ki, hogy a felső és alsó élénél (középen)aládugtam fapálcákat, addig emelve amíg az ujam befért. Aztán kulturáltan húztam kézzel. Persze ívben meghajlott és kipattant a résből a lemezfüle. (nem a zár oldalán) Utána leheletfinoman visszaegyenesítettem.
üdv: M.
HELO SZIASZTOK SIMSON TILISZTOROS GYÁRI LENDKEREKES GYÚJTÉST FEL LEHET HERKELNI 125-ÖS ETZ-RE? LÉGYSZI MIK A JAVASLATOK?
Hmmm, nem. Kifejezetten ilyet nem próbáltam még, bár ránézésre elég nagy kézségnek tűnnek a célra. Végső megoldásként lehet, hogy beruházok egy ilyenre. Csak ha jól értelmezem ezt bele kell "fúrni" a csavarba, hogy kiszedhessem. Ez ebben az esetben is működne? Mármint hogy egy puha fémházban lévő rézcsavar esetén?
Mert ha így is úgy is az lesz a vége, hogy kidobom a karbit és veszek újat, akkor csak ezért nem venném meg ezt a szerszámot... Köszi egynek az ötletet.
Hali
Tudna nekem valaki küldeni ,megszakitó vezérlöt,Valamint tz 250-esbe 125-os főfúfokát?
Természetesen kifizetném.
Ilyesmit próbáltál már ?
http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&cid=VkZaU1ZrMVZNVVZUVkZKT1VrZE9OUT09&pid=VkZkd1FrMHdNVlZaTTNCUFpXeEdOUT09
(OFF)Jesszus mekkorát szófostam.... :) (OFF)
Köszi, bár lehet, hogy egy kicsit félreérthetően fogalmaztam. Itt a karbi leírása, és benne a metszete pl: http://www.freeweb.hu/mzklub/Kepek/Csatoskarbi.zip
Na itt a metszeten ez nem nagyon látszik, de fotót nem találtam, hátha azért le tudom írni. A karbin a menetirány szerinti jobb oldalon van a 2 beállítócsavarja, az egyik az ábrán ULS jelzéső légkeringési csavar, ez egy jó nagy csavar, könnyen hozzáférhető helyen, ezzel valamennyit tudtam is finomítnai a helyzeten (jobb híján), a másik, a problémás rész az LGS jelzésű keverékállító csavar, ami egy alig fél centi átmérőjű rézcsavar, és (az ábrán ez nem látszik, egy fotón jól látszódna) egy alig nagyobb csőben van benne kb fél centi mélyen. Szóval esélyem nincs se a fűrészlapra, de még a tűreszelő is necces eszköz ide. Lényegében annyit tehetek, hogy a csavarhúzó épp befér, és tekergethetném (ha tudnám). Már mikor elkezdtem is láttam, hogy ez szinte "mission impossible" lesz, de akkor még nagy kínkeservesen óvatos áztatással, és egyéb trükkökkel (pl. a csavarhúzó pont megfelelő méretűre és fejűre köszörülésével) egy kb 1/3 fordulatnyit tudtam kifelé tekerni (szóval igazábol a csavar nincs berohadva teljesen). Ellenben onnan sehová, és ha még sokáig kínozom a maradék fejrészt is simára gyilkolom, így ezt a módszert feladtam. Szóval oda be maximum egy fúróval tudnék bejutni, az azonban elég brutális beavatkozásnak tűnik szerintem, no meg a végeredmény is kétséges. Az a gond, hogy ez a karbi eredetileg nem ezen a motoron volt - mert tapasztalatom szerint általában ezt a csavart elég egyszer beállítani, utána a levegőcsavarral már bármikor lehet finomítani a dolgon (asszem le is szokták plombázni az LGS-t, illetve láttam már úgy) - azonban ezt az egy alkalmat csak be kellene állítanom rajta :P. Szóval a kérdés tehát ezek után letisztázva: hogy a nyavajába lehet kiszedni egy erősen megkínzott fejű, alig fél centi átmérőjű rézcsavart kb fél centi mélyröl egy a csavar méretével megegyezű lyukból úgy, hogy a karburátorház ne sérüljön (bár a menet már szerintem KO a "cső" külső szakaszán, mert gondolom azért nem jön kijebb. Van egyáltalán megoldás (a karbicsere előtt)?:$
Ja, igen egy ETZ 250-röl van szó.
láttam a boltban 1000ft-ért ien fúróba rakható köszörűfejeket,és arra gondoltam,mivel szét van a simóm,azt hallottam hogy az számít rendesen ha a kipufogónyílást kicsit megbővítem,gyorsítja a gázcserét.na erre ki mit mond megcsinálhatom??mondjuk felfele egy kb 2-3 mm.el.nem akarok nagy tuningot,de ezt megbirom könnyen csinálni.ez csak egy kis belepiszkálás,nem akarom én a többi ablakot piszkálni,de ezt gyorsan megtom csinálni na?szerintetek?
A 80w 90 az jó.másnéven trabant hajtómű olaj.Ezektől a számoktól még eltérhet de ne 15W40 legyen azért.
Vagy ha van tűreszelőd (négyszögletűvel, vagy téglalap alakúval aminek az oldlán is van kb 1mm széles recézés az jó.)reszeld meg a fejét hogy ujra jó legyen a fej.Nembaj ha szélesebb lesz a fejben a vájat nagyobb csavarhuzoval kijön.
Nem tudja vki hogy milyen viszkozitású olajat kell mzbe?
Nem tudom milyen motor de szerintem ETZ ugye?Na szóval ha hozzáférsz a fuvóka fejéhez akkor vasfűrészlappal vágd be a fejét mert annak már ugyis mindegy.És csavarhuzóval kijön.meg esetleg megütögetheted egy kicsit a fejét mielőtt lazitan kezdesz.
Nincs valakinek valami jó módszere arra az esetre, ha a TS oldalán lévö kis szerszámtároló "szekrényhez" nincsen kulcsa, de ki szeretné nyitni?(én így jártam)
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani nekem, hogy a 125-ös ETZ kormányához(a villanyaknál) mekkora méretű kúpgörgös csapágy kell?
Remélem közérthető voltam!
Kösz!
Széles utat!
mondjuk az is igaz, hogy csak a szűrő van kiszedve, a szívászaj csökkentő meg légszűrőház az eredeti
bocs RSW nem GTR :)
Mindegy egyenlőre nekem úgy sem kell.
Még néhány futam van a gumijaimban, szóval nem fogom kidobni.
nekem légszűrő nélkül, teljesen széria állapotban érzi jól magát, tehát a főfúvóka is gyári méretü. Amikor nagyobbat raktam bele csak rontott a helyzeten.
A helyedben vissza tenném a gyári gumit a légszűrőház és a karurátor közé.Továbbá mindent a gyári értékre állítanék vissza.Egyébként igen,több levegőhöz nagyobb főfúvókát igényel,külömben elszegényedik a keverék és akasztasz egy jókorát.Pláne 10 fok alatt.Ha elakadsz valahol keresd a Bambit az Üllői úti Hyosung szervízben.emzéguru:)))
Szeva!
Én altalában,olyan olajat rakok a vasba,amit éppen otthon a garázsba találok,már pár km-t lenyomtam igy,és gondom még nem volt,szerintem mindegy milyen az olaj,de ez csak az én véleményem!
Jó motorozást!
Az enyéim pl. Shell Spiraxal ugyan olyan jól működnek mint a jóval drágább Castrol R4-el.
Van vékony ráfra is puha keverék. 2.75x18 K45 RSW Racing. 11040 Ft - 10%.
Üdv!
Ti milyen hajtóműolajat töltötök hőn szeretett motorjaitokba? (viszkozitás, márka ez érdekelne elsősorban)
Üdv mindenkinek!
Kérdés:
Az én 250-es sárkányomon, direkt levegőszűrő leledzik, és az alsó ford. szám tartományban elég erőtlen. Néha ugrik, néha csak hörög. 3500, 4000-től már jó, de mivel bejáratós ezért efölé meg nem mehetek. Szóval. a kérdés: a direktszűrőhöz ajánlott-e egy nagyobb főfúvóka is? Vagy a karbit próbáljam meg hangolni még? (súber legfölül van)
Köszi előre is: Titus
Ha versenyezni akarsza akkor heidi kell neked.
Hátsó felnit nem kell piszkálni, előre meg TS hátsó felnit lehet rakni, mert az ETZ méretében nincs Heidenau GTR.
Amúgy én az eredeti méretekkel versenyeztem és megfelelően viselkedik, egész jól megvagyok a GTR gumik nélkül is, főleg hogy 20ezertől indul :)
www.mzracing.hu
Itt minden infót megtalálsz.
MZ ES 250/2 ROSSZ ÁLLAPOTÚ MOTORKERÉKPÁR LÁBVÉDŐVEL, PAPÍR NÉLKÜL, RÉGI RENDSZÁMMAL, IRÁNYÁR 22000 FT TEL;0620/992-4528 ASZÓD.
+: Mz kupán már indult vki innen? Valami bövebb infót szívesen várnék h merre hány lépés?
elörre is köcce:Speed
Én emiatt akarok csak 120ast max hátra elörre meg 90-110-t gondoltam, ezek közül milyen ötletetek van h melyik passzol rá föleg hátra? (e:18R h:16R a "picin") Jah meg márka Metzler/Heidenau között gondolkodok a többi meg drága már szal???
Van valakinek tippje róla, hogy egy csatos karburátor alapjárati állítócsavarját hogy lehet kiszedni, ha elnyírták a fejét? Megnéztem ma egy motort, hogy megvegyem, és gyenge volt az alapjárat, meg kissé beállítatnak tünt. A gyújtás is mintha rendetlenkedett volna. Na meg 5-ösben 4e felé az istennek sem bírtam feltornászni a gépet a teszt alatt. Gondoltam legalább a karbit mint gondot kizárnám, mert egyébként jó vételnek tűnik, de pl az alapjárati csavarral nem tudtam mit kezdeni. Így a többire rá sem néztem egyenlőre. Blikkre meg nem akarok egy másik karbit szerezni, hogy azzal megnézzem. Szóval ha van valakinek tippje, hogy mit lehet kezdeni azzal a csavarral, az szóljon.
Ismerem a széles gumi hátrányait. De én ilyen elvetemült vagyok... Egyébként 110-es elsővel nekem sokkal jobb mint vékonyal. Bár lehet a minta miatt de sokkal jobb a tapadása.
Amúgy csak érdeklődtem hogy hallott e már vki ilyesmiröl. Természetesen én se vagyok a magam ellensége azért szeretnék én rajta menni is... A 110-nél szélesebb hátsó meg azért merült fel bennem, mivel nem akarok ugyanakkorát előre is meg hátulra is. Ezért próbálom betájolni magam hogy mekkora a mekkora is mi a jó.
Amúgy egy etz-vel nem igazan lehet villogni a fagyis elött, ez nem az a motor:).
140-es hátsó az ETZ-be ?
Mondd már meg, hogy minek ?
Hátha valaki beveszi a sarki fagylaltosnál, hogy micsoda pályagéped van ? Ne már.
Komolyra fordítva a szót, egy 140-es gumival teljesen elrontod a motorod kanyarodási képességeit, instabil lesz, a méretéből, a súlyából adódóan a legkisebb centírozatlanság kirázza a lelkedet, vizes úton imbolyogni fog, és fogyasztást is növeli, az 5-iket pedig megnövekedett kerékátmérő miatt lehet hogy fogod tudni használni. Szóval elég sok racionális ellenérv van a "jól néz ki"-vel szemben.
Egyébként a 140-es bajosan fér bele, mert a 4,10x18-as Heidenau is csak 1,5-1,5 cm-rel fér bele a 250-es lengőkarba, a láncvédő gumitól kb 1 cm-re van, és akkor még az egyenesfutás beállításához szükséges játékról nem is beszéltünk.
De ha tényleg csak a fagyisig használod, akkor lelked rajta.
125ös mzt nem ismerem nekem 251-esem van elöl nekem 110/80 van. Úgyhogy azt nemtom hogy kis mzre mi jó mi nem jó. A nagyra fölmegy.
Többiektől kérdeznem hogy hátulra 140 befér-e?
Sziasztok!
250-es trophy javítási könyvet keresek, h a valaki tud ilyet dobjon egy mailt!
Üdv:
Veatta
Igen be lehet inditani ha a kulcsot teljesen jobbra forditod és betolod bedobod kettőbe majd le egybe és elindul.A kábeleket igy nemtom megmondani mert neked hátha egykettő már maszek.És elrontasz vmit.Inkább következtesd ki amit le szeretnél venni annak megnézed milyen szinű a vezetékei és megnézed hova megy és ott lekötöd.
sorszám: 18226 (70340)
( előzmény: Doctor Brain, 2007-02-25 14:24:49)
Hi!
125 etz-re mekkora gumit lehet rátenni (gyári ráfra) mert a 2,75ös/3,75ös az elég virsli! Heidenau gumikat néztem és azokból melyikek mennek fel elörre és hátra?
kössz
by:speed
Heló!
A TS 125öst be lehet indítani akksi nélkül? Ha leszedek minden fölösleges cuccot a gépröl, beleértve a lámpát is, milyen színü drótokat kell összerérinteni ahhoz, hogy a gyújtás mennyen?
Üdvözletem érdekelne hogy mi történik akkor ha a 18 as 250-es etz első kereket lecserélném egy 16 osra akkor romlik a gép menetteljesitménye vagy egyáltalán bele lehet szerelni ?
Hello!
Nekem van 1 250 es TZ-m naggyából egybe van csak a két hátsó telója hiányzik + bevan álva a főtengely. De van jó TS 250/1 főtengelyem azzal állítólag meglehet "gyógyítani". Papírjai is vannak a mocinak csak műszaki nincs, Tárcsafékes, a váltó jó+ adok még hozzá 1 komplett váltót + kuplungot.
Szombathelyen van. 25e Ft az ára vagy 4db jó állapotú 195/50 15 autógumi.Erre a cimre írj ha éredekel : elektroosztro@freemail.hu
Hello!
Azt el is felejtettem h. a Ts az dinamós... A két főtengelyből lehet egyet csináltatni? Úgy értem h.: TS hajtókart bele az ETZ főtengelybe.
Sziasztok!
Meg tudná vlaki mondani nekem, hogy a 125-ös ETZ-be milyen csapágyak kellenek a kerekekbe? Ha esetleg valaki azt is emlondaná, hogy a blokkhoz milyen szimeringek és csapágyak kellenének annak nagyon örülnék. Azért kérem ezt, mert hétvégén jön a moci és gyors felújítást igényelne, és addig tudjam beszerezni a fent említett alkatrészeket.
Előre is köszönöm!
Széles utat!
Esetleg érdekelne még hiánytalan működőképes ETZ 250-es Blokk, karbi nem szukséges, csak szívocső, és gyujtás legyen rajta. Váltoja legyen jo, ne legyen nagyon szétrugva, és max 10ezer ft-ot ér nekem! Aki tud ilyet, kérem jelezze!
Köszönöm!
hello
Érdekelne egy 250es ETZ, 25-30 ezer forint között, műszaki, papírok nem kellenek, a lényeg, hogy menjen, jo legyen a válto, ne legyen nagyon szétrugva, és elöl tárcsafékes legyen. Lehet szakadt is, csak működjön. Akksi sem kell. Ha valaki tud ilyet, azonnal szoljon kérem. Elsősorban a dunántúlon szeretnék ilyenhez hozzájutni.
Köszönöm!
Jónak jó, csak a generátort ne akard rátenni, mert a azon az oldalon a kúp az teljesen más.
Üdv mindenkinek!
Szeretnék venni MZ Trophy 250-eshez 2 db motortartó gumibakot,ha van valakinek írjon
Köszi!
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|