:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Vigyél magaddal villáskulcsot, és ha bugyognak, mondd, hogy kis hiba, helyben javítható, szedd le, és menj vissza a sorra.
De szerintem idáig nem is jutnak majd a dolgok. "Hol vannak a visszapillantó tükrök? Hol van a kapaszkodószíj a nyeregről? Hát ezt így maga sem gondolhatja komolyan, Uram..."
http://kepfeltoltes.hu/070308/061118_160644_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ez a motorom és most akarnam lemuszakiztatni. Vajon szólni fognak a bukócsőért? (elméletileg tudom hogy igen, de van vkinek tapasztalata ilyen téren hogy vkinek sikerült) igazibol nem akarnam visszabontani mert nagymunka:| Vagy hogy "szoktátok elintézni"?
HEló.Megint a töltéssel bajlódok.TS 125ös.Az a kérdésem hogy a tuláramkapocsoló (a rezgő) ami ugye két álló érintkező közt mozog.Az a kérdésem hány tizedmiliméter a két álló közti mozgása?Fél mili?Vagy kisebb?ÉS még annyit hogy mekkora távolságra van a vasmagtól a mozgórész?Ott hány miliméter?1 mm kb?
Nagyon szeretném megmenteni. Nem borult vele akkorát, hogy meghajoljon a váz! Annyi történt, hogy be akarták húzatni és egy autó után kötötték. Mikor beindult, túl nagy volt a gáz és nekirohant az autónak:) Ekkor borult fel. Leszakadt róla a nadrág, a motornak meg letört mindkét, baloldali indexlámpája. Azért néz ki nagyon rondán, mert kiélte rajta kreativitását:-(. Festette, leszedett egy két dizájnelemet stb.
Igazság szerint idegennek adja annyiért, nekem ingyen adja:D
De úgy nem akarom elhozni, hogy nem tudok mit kezdeni vele.
5000-10000 ft? az majdnem ingyen van. MÉg ha csak alkatrésznek veszed is, nagyonmegéri. Ha nem kell én igény tartok a blokkra :D de komolyan.
Hello! Ha tudod, akkor "mentsd meg" azt a gépet ha csak 7600 km van benne.
Ha a váz nincs elgörbülve és vannak papírjai akkor egy szép és jó gépet lehet belőle csinálni, persze sok munkával és nemkevés pénzzel. Nekem is "peregyesem" van. Eddig kifogástalanul működik, amióta fölújítottam. Szóval szerintem a /1esek jó motorok, csak karban kell tartani. Ha kell kép a mocimról akkor szólj ide vagy írj e-mailt! Üdv
Én is a sthil olajra esküszöm. / szerintem megfizethető,és minöség/
A full szintetikus olajak valamelyest megeszik a szimeringeket és először azt hittem hogy ez hülyeség, de nem.
Amikor elkeztem full sintetikus olajat hazsnálni akkor hirtelena szimeringeim beégtek.
A szimeringek kb 3-4 hónaposak lehettek.
Azóta használok én sthil adalékot igaz ez is full szintetikus de viszont tökéletesen elég és nagyobb fordulatra van tervezve mint a sima 2t-k.
Egyébként egy gyári furatlan 150-es ETZ-m van amit 90 és 110 között használok.
NagyJoe:
Előgyújtás állításhoz nekem van egy kivertporcelánú gyertyamaradványom, aminek a közepébe van beletéve egy milliméteres beosztású rúdacska. Belecsavarom a gyertya helyére és a dugattyú emelgeti a pálcát és így látom az előgyújtást.
etz 301: Kösz, megnézem a veszprémi unixba.
M.
Szia, ez mien megszakitó, olasz? Hol lehet beszerezni és mennyiért? Elöre is kösz a választ, üdv tata
Sziasztok!
Az unokatesómnak van egy MZ TS-250/1-e és mivel nem használja, el akarja adni. 7600Km van benne, szóval nem sokat ment vele, azonban kölcsönadta a tesója gyerekének, aki agyonmázolta, szóval elég szarul néz most ki. Borult is vele, így letört bal oldalt elől is hátul is az index. Évek óta nem ment vele és akkor sem volt a legpöpecebb állapotban. gondoltam rá, hogy megvenném. 5000-10000Ft körül adná el. Csak az a problémám, hogy sohasem volt motorom. Szeretném az eredeti állapotába hozni, de nem értek hozzá. Tud valaki valamilyen leírást?
Sziasztok!
Az unokatesómnak van egy MZ TS-250/1-e és mivel nem használja, el akarja adni. 7600Km van benne, szóval nem sokat ment vele, azonban kölcsönadta a tesója gyerekének, aki agyonmázolta, szóval elég szarul néz most ki. Borult is vele, így letört bal oldalt elől is hátul is az index. Évek óta nem ment vele és akkor sem volt a legpöpecebb állapotban. gondoltam rá, hogy megvenném. 5000-10000Ft körül adná el. Csak az a problémám, hogy sohasem volt motorom. Szeretném az eredeti állapotába hozni, de nem értek hozzá. Tud valaki valamilyen leírást?
Hy keresek MZ TST 125 150 ccm papír nélkül működő képesen ha valakinek van írjon!
Hali veszprémiki!
Én Siókokon lakom, élek.
Az itteni Unixba.
Fel sem merült bennem, hogy ilyen probléma jelentkezhetne. Hogy őszinte legyek mióta megvettem a mocit nem is néztem még meg az elektromos részét tüzetesebben, mert nem volt rá szükség. (Tudod: ami nem tört el, azt ne ragaszd meg :D ) Mindenesetre eddig vagy 6000 km-t tettem bele hasonló módon és nem jelentkezett semmi hiba e téren (mondjuk más téren sem...). 80-ig folyamatosan gyorsul, utána egy kicsit mérsékeltebben 95-ig, utána hosszú egyenesen itt tartott gázzal jó esetben felmegy 100 felé, de azt nem szoktam tartani, mert az már nem esik neki jól szerintem. Elektromosan egy dolog csak ami zavar, hogy ha fent van a tompított, főleg ha fékezek-indexelek is, akkor ha hagynám szép lassan (mondjuk 20-30s) leállna. Ott gyenge az az alapjárat, ami különben stabil 2000 minden egyéb esetben akár hidegen is pár másodperc után.
sziasztok végre megy a gép:D nem gyujtas problema volt csak lejebb raktam a súbertűt egyel és maris jó lett:D.
Amúgy ti hogy szoktatok beállítani az előgyújtást, mert a gyertyalukon nem fér be tolómérő..
illetve a kuplungfelöli oldalon a csavarok ala szilikon jó nem?
Nekem lassan 2500km van a DODUCO megszakítómban, és átlag 90-100-as tempón használtam a gépet tavaly. A titka, hogy az alsó pogácsa lyukas, ezért nem ég be, sztem egy 5000-et elfut vele a gép!
ThUnDeR
ha 90el utazol,hogy nem szarja el magát a megszakítód pár száz kilóméterenként??nekem mindig elszarta magát régen de most más gyutjás van,de nekem az a tapasztalatom simónál is h magas fordulaton tartva hosszabb ideig sokat így használva,és besül:egyre neheezbben indul....nem emgy úgy...stb.
Helló! Én is most akarom megcsinálni a gépet 300-ra. Azt mondták a hengerfúrónál hogy hüvelycsere nélkül deleteszik a 75.5-ös dugót a hengerbe. Nektek is így csinálták? A hengerfejet mekkorára bóvitették? Üdv.
A retró csak divat, az MZ életérzés!
ts-250-hez keresek rövid kormányt
Háj!
Teljesen jó bele a 6Ah-s, felesleges 9-est venni. Nekem a 251-esben 2002-óta ilyen van, és sohsem volt semmilyen gondom vele. Amit a kolléga leír, hogy hidegen baszdmegol, meg leszívja az index, azt valami elektromos gond okozza. Nekem a ts nél ezek a tünetek akkor jelentkeztek, amikor be volt égve a gy.kapcsoló.
Szóval elég a 6Ah akksi.
Másrészt meg a 9-esnek van kitalálva a hely, a kisebb akksit mindenfélével ki kell ékelni, hogy ne mozogjon nagyon. Nekem egy kamionos gumiragasztó készlet is befért az akksi mellé, hordtam is becsülettel, pedig a tenyérnyi foltokkal nem sokra mentem volna...
Nekem 5-ös volt benne, amikor vettem. Egy évig használtam így, nem lehetett egyszerre tompítottal világítani, indexelni és féklámpát égetni, csak ha pörgettem a motort, különben leállt, és az index is percenként villogott egy halványat. Most vettem egy új 9 amperórásat, azóta akár hideg motornál is rárakhatom rögtön a tompítottat, és indulhatok, akkor sem áll le, ha fékezek. Sőt, akár indexelhetek is kifelé a kapun :). A gépkönyv is 12 V 9ah-t ír.
Köszi ha valaki még tudnan nekem ötletet adni akkor írjon már nekem
etz 301:
Hol veszed a castrol full-t?
M.
250-esbe 9 Ah-s aksi kell!
Hali. Ha valaki + tudná mondani hogy mekkora teljesítményű akksi kell a 250 esbe azt megköszönném.
Szerintetek az 5Amper-os nagy?
Mondjuk az Arol 2T-t én is kerülöm (Trabantos tapasztalat :) ), de egyébként majdnem bármilye 2T olajat beletöltök, ami a kezem ügyébe kerül, illetve amilyet épp találok. Az OMV olaja pl kifejezetten bevált nekem, de csak akkor kerül ilyesmi, ha épp OMV felé megyek. Elmegy nekem bármivel, pedig kemény használat alatt van a mocim, -5-ben is elindultam vele, ha kellet, napi 40km benne van minimum mindig, és 90 körüli utazóval megyek vele (125-ös ETZ, jobb napokon a 100 is belefér nyél gáz nélkül is...
Az Arol 2T nem ég el tökéletesen, több kell belőle, mint félszintből, az ólom-tetraetil pedig régi négyütemű, Otto-motoros öntöttvas hengerfejes járművek szelepfészek-beverődése ellen biztosított egyfajta lágyfém-bevonatot, valamint a kompressziótűrést növelte valamelyest. Kétüteműben semmi értelme.
Szerintem meg tök fölösleges arol2tné jobbat rakni bele, mert mikor ezeket a gépeket fejlesztették, még nem volt ilyen hiper szintetikus robogó olaj, meg mi egymás. Én csak ólom pótlót rakok bele, meg arol2t azt annyi.
Semmi baj, a hajtómű olajjal nem lehet semmit csinálni csak a szintet ellenőrizni. :)
Próbáj ki vmilyen full szintetikusat megéri vagy ha olcsóbbat akarsz létezik fél szintetikus olj is 2T hez!
Ha azt nézed hogy 1 liter olaj 30-40 literhez jó sztem +éri.
Én jobban alszom attól a tudattól hogy a kedvére teszem a gépemnek. Mert ha kell, akkor menni kell. Ma hoztam elő és már ma is beletettem 30-40km tert.
ja hajtóműolajra gondoltam....
Persze én is drága olajat használok egyébként a benzinhez mert most van furva és állítólag a szar olcsok nem kennek semmit. (félreértettük egymást)
Eszik?
És a gyertyát is koszolják olyan szinten mint a sima 2T-s olajak?
Én most szívtam + mert elfogyott a tartalék olajam és a kúton adtak vmilyen sima mezei 2T-s olajat a gyertyám feketés volt. Nekem a Castrol Repsol 2T Full Sintetik a csúcs 1300-1700 belőle 1 liter és 1a 3hoz adagolom.Nincs füst, se
felhő mögöttem az olajtól.
Vélemény?
Köszi
én egy szakoldalon azt olvastam hogy a szintetikus olajak eszik a szimeringeket.
Hali.
Én most szereltem med a fékemet.
Folyt összeszerelés után stb...
Szerintem nem tudod megoldani mással, mivel a fékpofákat az feszíti be és az a lapocska biztosítja a féked legideálisabb működését.Nélküle lötyög, de ha elméletileg behúzod az eéső féket akkor fognia kellene, utána pedig visszaáll alaphelyzetbe a két pofa???
De ha valakinek jobb a +látása az írjon nekem is.
Köszönöm.
Azért én még megpróbálok pár prektikát.
Pl.:több előgyújtás, nagyobb hőfokú gyertya, 98as vagy 100 üzemanyag Plusz FULL SZINTETIKUS olaj!
Mivel nem szeretném ha ideje elött megállna.
A tavalyi tapasztalatom az hogy szereti a 100as oktánszámú (Ferraris)benzint.
De mivel a mai világba az árak kicsit elszálltak ezt csak különleges alkalmakkal engedhetem meg...
Akkor olyan mintha egy zabolátlan paripám ülök, sokat dob a gyorsuláson, érezhető változás, s akkor ment 1x 120at az én gépem.
dobok róla képet ha valaki akar,
de fennt van az iviv-en is MZ ETZ 300 néven is.
A legobbakat mindenkinek.
MZ TROFI ES 250/2 PAPÍR NÉLKÜL RÉGI RENDSZÁMMAL, A MOTOR ÁTFOROG, KÜLSŐLEG FELÚJÍTANDÓ. ÁR 19000 FT( GÖDÖLLŐ) 0620/992-4528
Hello, látom itt sok hozzáértő ember irogat. Csak annyi lenne a kérdésem, hogy A TS-emre szeretnék Babetta gyújtást, mi kell hozzá, és hogyan kell bekötni? A válaszokat előre köszönöm.
MSN:s4mur4i_of_cod@hotmail.com
"Az ember olyan motor nélkül, mint hal víz nélkül!"
Siasztok! Nekemis van egy 125-ős etz ami éppen felujitás alatvan. Ha esetleg valaki tudna nekem kűldeni egyleirást arrol hgyogankell őszerakni a tőltést azt megkőszőném. Már 3hete kűszkődők vele. Cimem: zuzo01@citromail.hu
Hellsztok olyan bajom volna hogy a féknyeregnél a két fékpofát valami lemez szerűség tartja szinten hogy ne feszüljön meg na most nekem nincs meg ez a lemez és hogy e helyett bele tehetek-e én két rúgót vagy valami mással kell próbálkoznom ?
Ha te elégedett vagy vele akkor minden ok.De az biztos,hogy a gyári cső(legyen az katonai,v. maszek utángy.)elég jól el van találva az MZ-hez.Az átalakított(széria) valószínű csökkenteni fogja a teljesítményt.A magyar dugó sz.tem jó, azzal a mi brigádunkban nem volt gond.Annak ellenére sem,hogy amikor ilyet szereltek be bizony tanácsos át forgatni össze szerelés elött,mert hosszabb lehet a szoknyája és beleérhet a sonkába.
szeptemberben voltam pécsen műszakin 16-os elsővel széles kormány nem gyári etz hátsó teló levágott első sárvédő. Egyedűl a kék helyzetjelzőt cseréltették ki.
A 251-es 21-es lánckerékkel kicsit nyomatékszegény 80-fölött érzi magát jól 5.-ben (legalábis az enyém), de 21-es lánckerékkel is kiforgott 125-ig és 20-as lánckerékkel is csak jobb a gyorsulása.(tuning mentes etz-ről van szó első tulméret magyar dugó)
Hello! Ha el kell majd vinnem a gépet műszaki vizsgára, akkor teljesen vissza kell alakítanom? Gondolok itt arra,h a 16-os első kerék helyett vissza a 18as, széles kormány helyett a gyári, stb...
Szerintem ha már egyszer elromlott akkor már inkább nézz rá valami bontot robogó föfékhengert.
Pontos típusegyezést nem tudok mondani de olyat keress ami ugyanúgy 2 dugattyús a féknyereg.
ja az előgyújtásom 2,7 körül van, mert jobb szeretem ha lejjebről van nyomatéka. gondolom ez is visszavesz. Másképp meg még nem nagyon próbálgattam, mert szerlő lötte be és a gyújtáshoz nem értek.
hát az enyém valószínű volt bontva. Ha lehúzom a fejem az enyém is visz 120-at Az az enyémen hogyha lehúzom a fejem akkor szinte fél, 3/4 gázzal megy 90-et (én 90-nel járok vele). A 110-e úgy értem bármilyen ésszerű körülmények között tudja fölegyenesedve ülve rajta.
Viszont csak azért hogy 10-zel gyorsabb legyen nem éri meg felújítani, amíg megy.
Én ezt a -10km/h-t betudom annak, hogy a kipufogója át van alakítva, azt nem tudom mennyire de a végébe valószínűleg egy simson könyökcső van hegesztve és feltételezem a hangtopmító is kevesebb kamrából áll, de legalább jó a hangja, ja és utángyártott dugattyú van benne.
Sziasztok!
Van valakinek hibátlan állapotú 125-ös ETZ-re való első főfékhenger? Érdekelne, hogy milyen árban lehet ehez hozzájutni! Ha van valakinek, az legyen szives írjon!
Köszönöm!
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|