:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Szeva! Van belőle 2 darab is, egyiksem rozsdás, az egyik levan csiszolva, meg gittelve, a másik meg szép piros. Mind2höz van tanksapka is. 2500/darabáron kínálom, ha érdekel, mail-ben megbeszéljuk a részleteket. Képet is tudok kuldeni.
Azt tudom, de ottcsak annyi van leírva, hogy cseréljük ki a régi szimeringet az újra.
Szia Doctor! Mennyit kóstál a 250-es tank? Belül nem rozsdás?
Sziasztok! Eladóak a következő alkatrészek! Az összes használt, de jó állapotú, kérésre képet kuldök! Elérhetőségek: vale.46@freemail.hu / 06-70-310-5801
ETZ 250:
-Fordulatszámmérő, spirállal és blokk-kihajtással
-Fordulatszámmérő, spirállal
-Karburátor, BVF 30N1-5 - Tű és súberrugó nélkul
-Akkumulátorfelöli oldaldoboz
-Blokktartók
-Fékpedál
-Hátsó fékalaphoz fékkitámasztó-vas
-Hátsó fékbetét
-Hátsó kerék /18'/
-Hátsó felni /Csak a ráf/
-Króm kapaszkodó
-Kipufogó-tartó vas
-Km Spirál
-Kormány
-Középsztender
-Első lábtartó gumikkal
-Lámpaház
-Levegőszűrő-oldaldoboz
-Levegőszűrődobozra gumicsonk
-Oldalsztender
-Tank
-Lámpafoncsor, kerettel, uveggel
TS 125:
-Lámpafoncsor kerettel, uveggel
-Forgórész
ES 125:
-Kuplungkosár /egysoros/
-Tank
-Berugókar, berugótengely, rugó
TS 250:
-Alsó villaszárak + csillapítók /Dobfékeshez/
-Tankpárnák, felfogatólemezzel egyutt
A szervíz menüpntban találsz egy leírást!
Ha nincs szikra, akkor nézdmeg a gyertyát, és a gyertyapipát.Ha úgysejó, akkor nézdmeg, hogy minden elektronikai cuccos száraz-e.És ezekkel párhuzamosan nézd meg a biztosítékokat is.
üdv
Helló!
És mik a tünetek?
Szokásos dolgokat meg kellene nézni.
- kap-e benzint (csap, karburátor)
- szikra
aha értem, köszi!Esetleg valami más módszer?^^
De gumi nélkül!Nehogy a niplik kivágják a belsőt!
Nem tudom ,hogy ebben az esetben is alkalmazható-e(telót még nem szereltem),de én úgy szoktam szimmeringeket kibányászni,hogy beleütök,majd beletekerek két forgácslapcsavart egymással szemben és ezeknél fogva ki lehet húzni a szimmeringet.
Sok sikert!
Sziasztok tudna nekem segiteni valaki??
Van egy mz-m eddig semmi baja nem volt tegnap meg ált és nem tudom miért. Brobáltam kondit meg szakitot trafot cserélni de igyse jó. KÉRLEK SEGÍTSETEK!! Kösszi
Vkinek van eladó ETZ generátor forgórész , esetleg állórész?!
bubue@freemail.hu
Sziasztok! MZ felsõ fékmunkahenger kompletten, szinte újonnan eladó! Feleslegessé vált, mert a "levegõs fékolaj" az alsó munkahenger hibája volt. 10.000 Ft a kikiálltási ára. 20/956-1044
Tárcsaféknél nem fog lejjebb a pedál (vagy kar), attól, ha kopik a tárcsa, illetve a betét. A gyár altal megadodd minimális vastagság alá nem szabad lemenni. A miértet már előttem leírták. Ez a méret egyébként, ha jól emlékszem, az ETZ-nél 3 mm. A hőelvezetési problémák miatt nem szabad mellesleg megfúrkálni a tárcsát, vagy egy nagyobb fékezés után behúzva tartani a féket, De ezeket már úgyis mindenki tudja...
Sziasztok!
Volna egy szép állapotú(nem kell fúrni mostanában!!!)hengerem ETZ-re. Életében max 2szer volt fúrva, jelenlegi furata:52.3mm Adok hozzá dugattyút gyűrükkel, csapszeggel, vmint tűgörgöt!
Esetleg 150-es hengerre csere érdekelne( hasonlóan dugóval, gyűrükkel, stb...)!!!
Ha az előírás alá csökken akkor nem biztonságos, mert nem bírja elvezetni a termelt hőt és behullámosodhat. Illetve mechanikusan sem biztos hogy elég erős.
nem tudjuk
talán az első lehet
nézd meg az MZ leírásban mi az alapméret és ahoz képest 0,5mm-enként szoktak fúrni
Heló.A mi autonon is a féktárcsára az van irva hogy min 15mm vastag.A gyári az olyan 20as lehet.Ha az alá csökken az baj ?Csak a pedál fog lejebb nem?
Igen fellehet.Legalábbis én úgy tudom.
Sziasztok!
A 125-ös ETZ hengerét fel lehet fúratni 150-re, vagy kell cserélni a hengert?
lenne még1 kérdésem.Ma neki álltam szétszedni, és összerakni az olajfolyás gondokba lévő hátsó telómat.(a régieket)Megvettem a szimeringet, és az olajat is.Már szétis szedtem darabokra, de megakadtam 1 helyen.Mégpedig a szimeringnél.Próbáltam harapófogóval kiszedni, de úgycsak a gumijöttle róla.Annak érdekében, hogy ne rongáljak meg bármit is, elmondaná valaki, hogy hogy kell kiszedni, és berakni az új szimeringet?Külön van neki egy ütközője? Mert ahogy néztem, nekem úgyvan, hogy egy kicsit kilóg, és van még egykis hely a szimeringnek, hogy bejjebb vigyem.Az direkt lehet így?:/köszönöm
üdv
jaaa értem!Gondolom akkor oda nemkell külön olyan háromszögletű hézagoló lemez, mert elég a csavarok alá egy olyan vékony alátét, amien a lemez.Vagy nem?:/
első túlméret 71-ig leht furni 0,5mm-es lépcsőkben.
NEM.
Te végig a kuplung bowden játéka és a kuplung durvabeállítása (13-as anya a jobb dekliben) körül gondolkodsz. A kis golyó ott van, még az is kinyomószerkezet része.
Én magágról a kuplungszerkezetről beszélek, a blokkban, a bal dekli alatt.
Maga a komplett kuplungszerkezet az, amit a tányérrugó előfeszítésével ki kell hézagolni, aztán ha a tárcsák kopnak, akkor újra kell időnként hézagolni.
A tányérrugót 3 db hatlapfejű csavar tartja, ezek alá kell hézagolni, gyárilag háromszög alakú hézagolólemezekkel.
Sejted, hogy mire gondolok ?
Üdv!
Remélem most válaszol valaki!
69,5 ös ETZ dugattyú az hanyadik túlméret és még hány van?
Sziasztok!
Vettem a 125-ös ETZ-mre egy 150-es hengert. Pár kérdésem volna. Kell-e hengerfejet cserélni, vagy jó hozzá a 125-é? A szívócsonkot kell cserélni, vagy itt is megfelel a 125-é?
Előre is köszönöm!!!
Minden jót!
Tehát akkor hiányzik az a kis csapágygolyó?
Nincs kihézagolva a kuplubgja. A tányérrugó igen érzékeny a hézagolásra. Ha nem jó, akkor ki sem emel redesen és még csúszni is fog.
Hali!
lenne egy olyan problémám, hogy havernak a kistz-je azt csinálja, hogy ha behúzott kuplungal bevált 1-esbe, próbál elszabadúlni a motor, és ha magasabb fordulattal megy, akkor meg nagyon kiemel.:/ mi lehet a probléma, én a lamellákra gondolok.
üdv
A pillanatragosztó egyes tipusatit oldaja a víz tipikus példa a 'Ferobond'(remélem helyesen írtam, csavarrögzítők jellemzően nem keményednek ki (vannak oilyen tipusok is).A loctite oldalon részletes leírás található milyen tipus a legjobb csapágyrögzítésre.
Szerintem az a batár vízhűtő az elején elég gusztustalan, legalábbis azon a képen mindenképp.
Szerintem. :D
pillanatragaszót a víz?
Azt ugyan nem. Cián akrilát az alapanyaga, vagyis akril műanyag lesz vagy valami hasonlóa végeredmény. Abból pedig fürdőkűdat is gyártanak, gondolom nem a vízben oldhatósága miatt ;-)
A menetrögzítő olyasmi mint a körömlakk, csak hígabb és jobban befolyik a menetek közé. Loktite cucc és SKF boltokban lehet kapni, de egy rendes autós boltban ahol alkatrészeket is árulnak, általában lehet kapni más márkáju olcsobbakat is, amik szintén megfelelnek.
"A gépiparban nem ragasztgatunk."
Ezt a mondatot azért ne vegyétek túl komolyan. A ragasztás évtizedek óta elfogadott, nagyon megbízható technológia, ha az előírásokat maradéktalanul betartod.
Hát körülbelül ennyi is az amit egyenlőre tudni lehet róla szerintem ezzel kapcsolatba ennyi oldal van mindenesetre örömmel telit el hogy egy nagy név ismét újjá születik .
Hát körülbelül ennyi is az amit egyenlőre tudni lehet róla szerintem ezzel kapcsolatba ennyi oldal van mindenesetre örömmel telit el hogy egy nagy név ismét újjá születik .
Persze, hogy nem, mert most a fék tartja meg. Megj. instabil akkor sem lesz, ha az egész kerék kóvályog 0,5-1mm-et, akár még ki is lehet centrírozni. Ami viszont gáz, az az, ha a féktárcsa kóvályog. Egydugattyús lebegő féknyeregnél az sem nagy gáz, de az MZ kétdugattyús fix nyerge nem szereti.
Igen, bejlagoltam már csapágyat. Nem vagyok rá büszke, de akkor éppen nem volt többezer forintom egy új kerékre, viszont a kotyogó szarral menni maxi para volt. Kerestem megfelelő vastagságú lemezt, megcsináltam, tök jó lett, utána többszáz kilómétert mentem vele, tán még azóta is megy vele valaki. (Már eladtam azt a motort.)
A ragasztó meg az asztalosoknak való. A gépiparban nem ragasztgatunk. Főleg nem kopott, kiverődött csapágyfészket. Legfeljebb megperselyezzük. De ahhoz ki kell esztergálni, perselyt kell bele csinálni stb. több meló van vele, mint amennyiért hozzádvágnak egy bontott MZ kereket, ezért nem is javasoltam a dolgot. Egy jól megválasztott vastagságú bejlagoló-lemez megoldja a dolgot.
Jajj ne. Már megint ez a seftes strítes. Ne hívjátok bizalommal, mert úgyis átver.
http://totalbike.hu/tesztek/pannoniauj/
+még ez
Hmm... én ezt találtam róla:
http://www.pannoniamotor.com/motorok.php
http://www.automotor.hu/index.php?apps=cikk&cikk=3551
A mellékelt képek alapján nekem tetszeni fog az új típus...
Tudsz adni vmi honlap cimet, vagy ilyesmi ahonnan erről bővebben lehet olvasni?
Amúgy milyen tipust gyártanak vmi újat? vagy előszedik a régit? (bár gondolom nem, mert már elavult a technika..)
Üdvözlet a japánok telepitettek egy gyárat ide magyarországra amiben 2009 től megkezdődik a pannonia gyártása .
Évente kb 200 - 300 db ot csinálnak ha jól figyeltem .
CSAK GONDOLTAM KÖZLÖM AZ INFÓT
ÜDV .: Charlie
Helló!
Nem olvastad végig vagy kihagytál egy részt! Az FBS-el csak szigetelni akarom mert azt írták hogy a pillanatragasztót oldja a víz.
Mi ez a menetrögzítő pontosan??
Üdv
Köszi szépen.Remélem lesz.Amúgy tudom hogy a gumiharang jobban véd ,de én a gyári állapot hive vagyok.
csapágyrögzítésre szilikongumi? Te sem gondolod komolyan :)
Menetrögzítő pl alkalmas csapágy rögzítésre, megfizethető és a pillanatragasztóval ellentétben bontható kötés
69,5 ős ETZ dugattyú az hanyadik túlméret és hány van?
ALKATRÉSZEK! Vadonat új MZ és SIMSON illetve ROBOGÓ alaktrészek! Gyári és utángyártott illetve bontott alkatrészek OLCSÓN! Blokk és váz alkatrészek, tuningok, tuning-szettek, gumik, akksik, felszerelés! SISAKOK, RUHÁZAT stb...
MINDEN AMI KELL! Vidékre akár postai utánvéttel is!
HÍVJ BIZALOMMAL, MEGÉRI!
Budapest
0630 4096093
streetes@freestart.hu
Helló!
Köszi a tippet. Ez a pillanatragasztós dolog nekem is megfordult a fejemben! Esetleg ha FBS-sel leszigetelném? Lehet még működne is.
Gondolom az a speckós ragasztó drága mulatság???
Mégegyszer köszi!
Üdv
Hali Romet! a minden igaz Nálam még van belőle. Utánanézek és ha van akkor sikítok Neked egyet.
Zichy utcában nincs?
Amúgy a gumi harmonika jobban védi a telót.
Csapágyboltban lehet kapni speciális ragasztókat erre a célra. A géplakatos oktatóm ajánlotta még a pillanatragasztót is.Tökéletes, mert alacsony a viszkozitása, jól kitölti a rendelkezésre áló teret,megszáradva csontkemény egyetlen hibája a legtöbb tipust oldaja a víz(amenyire én tudom).Én 150-es etz-nél ezt használtam hátsó keréknél. A sörösdoboz alkalmazásával végkép tönkretennéd az agyat az egyértelmű 'GÁNYOLÁS'.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|