hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 05. hétfö 
Györgyi

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

The Doctor
válasz erre | email2007-04-05 09:48:27
Szeva! Van belőle 2 darab is, egyiksem rozsdás, az egyik levan csiszolva, meg gittelve, a másik meg szép piros. Mind2höz van tanksapka is. 2500/darabáron kínálom, ha érdekel, mail-ben megbeszéljuk a részleteket. Képet is tudok kuldeni.
sorszám: 18965 (72630)
(előzmény: ADDI, 2007-04-05 07:47:19)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-04-05 08:08:37
Azt tudom, de ottcsak annyi van leírva, hogy cseréljük ki a régi szimeringet az újra.
sorszám: 18964 (72627)
(előzmény: t.zol, 2007-04-04 21:22:53)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-04-05 07:47:19
Szia Doctor! Mennyit kóstál a 250-es tank? Belül nem rozsdás?
sorszám: 18963 (72626)
(előzmény: The Doctor, 2007-04-05 00:32:46)

 
 
The Doctor
válasz erre | email2007-04-05 00:32:46
Sziasztok! Eladóak a következő alkatrészek! Az összes használt, de jó állapotú, kérésre képet kuldök! Elérhetőségek: vale.46@freemail.hu / 06-70-310-5801

ETZ 250:
-Fordulatszámmérő, spirállal és blokk-kihajtással
-Fordulatszámmérő, spirállal
-Karburátor, BVF 30N1-5 - Tű és súberrugó nélkul
-Akkumulátorfelöli oldaldoboz
-Blokktartók
-Fékpedál
-Hátsó fékalaphoz fékkitámasztó-vas
-Hátsó fékbetét
-Hátsó kerék /18'/
-Hátsó felni /Csak a ráf/
-Króm kapaszkodó
-Kipufogó-tartó vas
-Km Spirál
-Kormány
-Középsztender
-Első lábtartó gumikkal
-Lámpaház
-Levegőszűrő-oldaldoboz
-Levegőszűrődobozra gumicsonk
-Oldalsztender
-Tank
-Lámpafoncsor, kerettel, uveggel

TS 125:
-Lámpafoncsor kerettel, uveggel
-Forgórész

ES 125:
-Kuplungkosár /egysoros/
-Tank
-Berugókar, berugótengely, rugó

TS 250:
-Alsó villaszárak + csillapítók /Dobfékeshez/
-Tankpárnák, felfogatólemezzel egyutt

sorszám: 18962 (72624)

 
 
t.zol
válasz erre | email2007-04-04 21:22:53
A szervíz menüpntban találsz egy leírást!
sorszám: 18961 (72613)
(előzmény: SmOz, 2007-04-04 21:12:57)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-04-04 21:15:48
Ha nincs szikra, akkor nézdmeg a gyertyát, és a gyertyapipát.Ha úgysejó, akkor nézdmeg, hogy minden elektronikai cuccos száraz-e.És ezekkel párhuzamosan nézd meg a biztosítékokat is.
üdv
sorszám: 18960 (72612)
(előzmény: cseh9, 2007-04-04 19:27:21)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-04-04 21:13:54
Helló!
És mik a tünetek?
Szokásos dolgokat meg kellene nézni.
- kap-e benzint (csap, karburátor)
- szikra
sorszám: 18959 (72611)
(előzmény: cseh9, 2007-04-04 19:27:21)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-04-04 21:12:57
aha értem, köszi!Esetleg valami más módszer?^^
sorszám: 18958 (72610)
(előzmény: t.zol, 2007-04-04 20:53:27)

 
 
t.zol
válasz erre | email2007-04-04 21:07:06
De gumi nélkül!Nehogy a niplik kivágják a belsőt!
sorszám: 18957 (72608)
(előzmény: t.zol, 2007-04-04 20:53:27)

 
 
t.zol
válasz erre | email2007-04-04 20:53:27
Nem tudom ,hogy ebben az esetben is alkalmazható-e(telót még nem szereltem),de én úgy szoktam szimmeringeket kibányászni,hogy beleütök,majd beletekerek két forgácslapcsavart egymással szemben és ezeknél fogva ki lehet húzni a szimmeringet.
Sok sikert!
sorszám: 18956 (72605)
(előzmény: SmOz, 2007-04-04 12:22:18)

 
 
cseh9
válasz erre | email2007-04-04 19:27:21
Sziasztok tudna nekem segiteni valaki??
Van egy mz-m eddig semmi baja nem volt tegnap meg ált és nem tudom miért. Brobáltam kondit meg szakitot trafot cserélni de igyse jó. KÉRLEK SEGÍTSETEK!! Kösszi
sorszám: 18955 (72603)

 
 
Rockerke
válasz erre | email2007-04-04 17:32:22
Vkinek van eladó ETZ generátor forgórész , esetleg állórész?!


bubue@freemail.hu
sorszám: 18954 (72599)

 
 
fater
válasz erre | email2007-04-04 15:33:35
Sziasztok! MZ felsõ fékmunkahenger kompletten, szinte újonnan eladó! Feleslegessé vált, mert a "levegõs fékolaj" az alsó munkahenger hibája volt. 10.000 Ft a kikiálltási ára. 20/956-1044
sorszám: 18953 (72593)

 
 
KRAVEN
válasz erre | email2007-04-04 14:48:38
Tárcsaféknél nem fog lejjebb a pedál (vagy kar), attól, ha kopik a tárcsa, illetve a betét. A gyár altal megadodd minimális vastagság alá nem szabad lemenni. A miértet már előttem leírták. Ez a méret egyébként, ha jól emlékszem, az ETZ-nél 3 mm. A hőelvezetési problémák miatt nem szabad mellesleg megfúrkálni a tárcsát, vagy egy nagyobb fékezés után behúzva tartani a féket, De ezeket már úgyis mindenki tudja...
sorszám: 18952 (72591)
(előzmény: Péter mz, 2007-04-04 14:24:31)

 
 
dadis
válasz erre | email2007-04-04 14:35:29
Sziasztok!
Volna egy szép állapotú(nem kell fúrni mostanában!!!)hengerem ETZ-re. Életében max 2szer volt fúrva, jelenlegi furata:52.3mm Adok hozzá dugattyút gyűrükkel, csapszeggel, vmint tűgörgöt!
Esetleg 150-es hengerre csere érdekelne( hasonlóan dugóval, gyűrükkel, stb...)!!!
sorszám: 18951 (72590)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-04 14:30:18
Ha az előírás alá csökken akkor nem biztonságos, mert nem bírja elvezetni a termelt hőt és behullámosodhat. Illetve mechanikusan sem biztos hogy elég erős.
sorszám: 18950 (72588)
(előzmény: Péter mz, 2007-04-04 14:24:31)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-04 14:26:09
nem tudjuk
talán az első lehet
nézd meg az MZ leírásban mi az alapméret és ahoz képest 0,5mm-enként szoktak fúrni
sorszám: 18949 (72587)
(előzmény: tams9, 2007-04-04 10:41:39)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-04-04 14:24:31
Heló.A mi autonon is a féktárcsára az van irva hogy min 15mm vastag.A gyári az olyan 20as lehet.Ha az alá csökken az baj ?Csak a pedál fog lejebb nem?
sorszám: 18948 (72586)
(elözmény: soldier84, 2007-04-02 17:29:53)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-04-04 13:36:24
Igen fellehet.Legalábbis én úgy tudom.
sorszám: 18947 (72585)
(előzmény: dadis, 2007-04-04 13:22:00)

 
 
dadis
válasz erre | email2007-04-04 13:22:00
Sziasztok!
A 125-ös ETZ hengerét fel lehet fúratni 150-re, vagy kell cserélni a hengert?
sorszám: 18946 (72583)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-04-04 12:22:18
lenne még1 kérdésem.Ma neki álltam szétszedni, és összerakni az olajfolyás gondokba lévő hátsó telómat.(a régieket)Megvettem a szimeringet, és az olajat is.Már szétis szedtem darabokra, de megakadtam 1 helyen.Mégpedig a szimeringnél.Próbáltam harapófogóval kiszedni, de úgycsak a gumijöttle róla.Annak érdekében, hogy ne rongáljak meg bármit is, elmondaná valaki, hogy hogy kell kiszedni, és berakni az új szimeringet?Külön van neki egy ütközője? Mert ahogy néztem, nekem úgyvan, hogy egy kicsit kilóg, és van még egykis hely a szimeringnek, hogy bejjebb vigyem.Az direkt lehet így?:/köszönöm
üdv
sorszám: 18945 (72580)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-04-04 12:07:46
jaaa értem!Gondolom akkor oda nemkell külön olyan háromszögletű hézagoló lemez, mert elég a csavarok alá egy olyan vékony alátét, amien a lemez.Vagy nem?:/
sorszám: 18944 (72579)
(előzmény: peti74, 2007-04-04 10:52:23)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-04-04 11:36:28
első túlméret 71-ig leht furni 0,5mm-es lépcsőkben.
sorszám: 18943 (72578)
(előzmény: tams9, 2007-04-04 10:41:39)

 
 
peti74
válasz erre | email2007-04-04 10:52:23
NEM.
Te végig a kuplung bowden játéka és a kuplung durvabeállítása (13-as anya a jobb dekliben) körül gondolkodsz. A kis golyó ott van, még az is kinyomószerkezet része.
Én magágról a kuplungszerkezetről beszélek, a blokkban, a bal dekli alatt.
Maga a komplett kuplungszerkezet az, amit a tányérrugó előfeszítésével ki kell hézagolni, aztán ha a tárcsák kopnak, akkor újra kell időnként hézagolni.
A tányérrugót 3 db hatlapfejű csavar tartja, ezek alá kell hézagolni, gyárilag háromszög alakú hézagolólemezekkel.
Sejted, hogy mire gondolok ?
sorszám: 18942 (72575)
(előzmény: SmOz, 2007-04-04 10:19:29)

 
 
tams9
válasz erre | email2007-04-04 10:41:39
Üdv!
Remélem most válaszol valaki!
69,5 ös ETZ dugattyú az hanyadik túlméret és még hány van?
sorszám: 18941 (72574)

 
 
dadis
válasz erre | email2007-04-04 10:30:57
Sziasztok!
Vettem a 125-ös ETZ-mre egy 150-es hengert. Pár kérdésem volna. Kell-e hengerfejet cserélni, vagy jó hozzá a 125-é? A szívócsonkot kell cserélni, vagy itt is megfelel a 125-é?
Előre is köszönöm!!!
Minden jót!
sorszám: 18940 (72573)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-04-04 10:19:29
Tehát akkor hiányzik az a kis csapágygolyó?
sorszám: 18939 (72572)
(előzmény: peti74, 2007-04-04 09:48:38)

 
 
peti74
válasz erre | email2007-04-04 09:48:38
Nincs kihézagolva a kuplubgja. A tányérrugó igen érzékeny a hézagolásra. Ha nem jó, akkor ki sem emel redesen és még csúszni is fog.
sorszám: 18938 (72571)
(előzmény: SmOz, 2007-04-04 08:50:42)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-04-04 08:50:42
Hali!
lenne egy olyan problémám, hogy havernak a kistz-je azt csinálja, hogy ha behúzott kuplungal bevált 1-esbe, próbál elszabadúlni a motor, és ha magasabb fordulattal megy, akkor meg nagyon kiemel.:/ mi lehet a probléma, én a lamellákra gondolok.
üdv
sorszám: 18937 (72569)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-04-04 08:42:40
A pillanatragosztó egyes tipusatit oldaja a víz tipikus példa a 'Ferobond'(remélem helyesen írtam, csavarrögzítők jellemzően nem keményednek ki (vannak oilyen tipusok is).A loctite oldalon részletes leírás található milyen tipus a legjobb csapágyrögzítésre.
sorszám: 18936 (72568)
(előzmény: Keri, 2007-04-04 00:21:35)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2007-04-04 00:32:06
Szerintem az a batár vízhűtő az elején elég gusztustalan, legalábbis azon a képen mindenképp.
Szerintem. :D
sorszám: 18935 (72563)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-04-03 19:37:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-04 00:21:35
pillanatragaszót a víz?
Azt ugyan nem. Cián akrilát az alapanyaga, vagyis akril műanyag lesz vagy valami hasonlóa végeredmény. Abból pedig fürdőkűdat is gyártanak, gondolom nem a vízben oldhatósága miatt ;-)

A menetrögzítő olyasmi mint a körömlakk, csak hígabb és jobban befolyik a menetek közé. Loktite cucc és SKF boltokban lehet kapni, de egy rendes autós boltban ahol alkatrészeket is árulnak, általában lehet kapni más márkáju olcsobbakat is, amik szintén megfelelnek.
sorszám: 18934 (72562)
(előzmény: soldier84, 2007-04-03 17:31:30)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-04-03 20:39:23
"A gépiparban nem ragasztgatunk."

Ezt a mondatot azért ne vegyétek túl komolyan. A ragasztás évtizedek óta elfogadott, nagyon megbízható technológia, ha az előírásokat maradéktalanul betartod.
sorszám: 18933 (72545)
(előzmény: Zapkorte, 2007-04-03 20:21:34)

 
 
charlie
válasz erre | email2007-04-03 20:32:08
Hát körülbelül ennyi is az amit egyenlőre tudni lehet róla szerintem ezzel kapcsolatba ennyi oldal van mindenesetre örömmel telit el hogy egy nagy név ismét újjá születik .
sorszám: 18932 (72543)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-04-03 19:37:09)

 
 
charlie
válasz erre | email2007-04-03 20:30:14
Hát körülbelül ennyi is az amit egyenlőre tudni lehet róla szerintem ezzel kapcsolatba ennyi oldal van mindenesetre örömmel telit el hogy egy nagy név ismét újjá születik .
sorszám: 18931 (72542)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-04-03 19:37:09)

 
 
Zapkorte
válasz erre | email2007-04-03 20:21:34
Persze, hogy nem, mert most a fék tartja meg. Megj. instabil akkor sem lesz, ha az egész kerék kóvályog 0,5-1mm-et, akár még ki is lehet centrírozni. Ami viszont gáz, az az, ha a féktárcsa kóvályog. Egydugattyús lebegő féknyeregnél az sem nagy gáz, de az MZ kétdugattyús fix nyerge nem szereti.
Igen, bejlagoltam már csapágyat. Nem vagyok rá büszke, de akkor éppen nem volt többezer forintom egy új kerékre, viszont a kotyogó szarral menni maxi para volt. Kerestem megfelelő vastagságú lemezt, megcsináltam, tök jó lett, utána többszáz kilómétert mentem vele, tán még azóta is megy vele valaki. (Már eladtam azt a motort.)
A ragasztó meg az asztalosoknak való. A gépiparban nem ragasztgatunk. Főleg nem kopott, kiverődött csapágyfészket. Legfeljebb megperselyezzük. De ahhoz ki kell esztergálni, perselyt kell bele csinálni stb. több meló van vele, mint amennyiért hozzádvágnak egy bontott MZ kereket, ezért nem is javasoltam a dolgot. Egy jól megválasztott vastagságú bejlagoló-lemez megoldja a dolgot.
sorszám: 18930 (72540)
(elözmény: soldier84, 2007-04-02 21:49:15)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-04-03 20:11:40
Jajj ne. Már megint ez a seftes strítes. Ne hívjátok bizalommal, mert úgyis átver.
sorszám: 18929 (72537)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-04-03 20:07:36
http://totalbike.hu/tesztek/pannoniauj/

+még ez
sorszám: 18928 (72536)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-04-03 19:37:09
Hmm... én ezt találtam róla:
http://www.pannoniamotor.com/motorok.php
http://www.automotor.hu/index.php?apps=cikk&cikk=3551

A mellékelt képek alapján nekem tetszeni fog az új típus...
sorszám: 18927 (72533)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-04-03 19:31:36)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-04-03 19:31:36
Tudsz adni vmi honlap cimet, vagy ilyesmi ahonnan erről bővebben lehet olvasni?

Amúgy milyen tipust gyártanak vmi újat? vagy előszedik a régit? (bár gondolom nem, mert már elavult a technika..)
sorszám: 18926 (72532)
(előzmény: charlie, 2007-04-03 19:06:49)

 
 
charlie
válasz erre | email2007-04-03 19:06:49
Üdvözlet a japánok telepitettek egy gyárat ide magyarországra amiben 2009 től megkezdődik a pannonia gyártása .
Évente kb 200 - 300 db ot csinálnak ha jól figyeltem .
CSAK GONDOLTAM KÖZLÖM AZ INFÓT
ÜDV .: Charlie
sorszám: 18925 (72529)

 
 
soldier84
válasz erre | email2007-04-03 17:31:30
Helló!

Nem olvastad végig vagy kihagytál egy részt! Az FBS-el csak szigetelni akarom mert azt írták hogy a pillanatragasztót oldja a víz.
Mi ez a menetrögzítő pontosan??

Üdv
sorszám: 18924 (72524)
(előzmény: Keri, 2007-04-03 16:27:36)

 
 
Romet
válasz erre | email2007-04-03 17:26:59
Köszi szépen.Remélem lesz.Amúgy tudom hogy a gumiharang jobban véd ,de én a gyári állapot hive vagyok.
sorszám: 18923 (72523)
(előzmény: zsivanyka, 2007-04-03 10:14:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-03 16:27:36
csapágyrögzítésre szilikongumi? Te sem gondolod komolyan :)
Menetrögzítő pl alkalmas csapágy rögzítésre, megfizethető és a pillanatragasztóval ellentétben bontható kötés
sorszám: 18922 (72521)
(előzmény: soldier84, 2007-04-03 11:49:28)

 
 
tams9
válasz erre | email2007-04-03 14:12:59
69,5 ős ETZ dugattyú az hanyadik túlméret és hány van?
sorszám: 18921 (72510)

 
 
válasz erre | email2007-04-03 11:58:57
ALKATRÉSZEK! Vadonat új MZ és SIMSON illetve ROBOGÓ alaktrészek! Gyári és utángyártott illetve bontott alkatrészek OLCSÓN! Blokk és váz alkatrészek, tuningok, tuning-szettek, gumik, akksik, felszerelés! SISAKOK, RUHÁZAT stb...
MINDEN AMI KELL! Vidékre akár postai utánvéttel is!
HÍVJ BIZALOMMAL, MEGÉRI!
Budapest
0630 4096093
streetes@freestart.hu
sorszám: 18920 (72499)

 
 
soldier84
válasz erre | email2007-04-03 11:49:28
Helló!

Köszi a tippet. Ez a pillanatragasztós dolog nekem is megfordult a fejemben! Esetleg ha FBS-sel leszigetelném? Lehet még működne is.
Gondolom az a speckós ragasztó drága mulatság???
Mégegyszer köszi!

Üdv
sorszám: 18919 (72498)
(előzmény: zoli251, 2007-04-03 07:22:45)

 
 
zsivanyka
válasz erre | email2007-04-03 10:14:54
Hali Romet! a minden igaz Nálam még van belőle. Utánanézek és ha van akkor sikítok Neked egyet.
sorszám: 18918 (72494)
(elözmény: soldier84, 2007-04-02 19:57:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-03 08:31:43
Zichy utcában nincs?
Amúgy a gumi harmonika jobban védi a telót.
sorszám: 18917 (72489)
(elözmény: soldier84, 2007-04-02 19:57:43)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-04-03 07:22:45
Csapágyboltban lehet kapni speciális ragasztókat erre a célra. A géplakatos oktatóm ajánlotta még a pillanatragasztót is.Tökéletes, mert alacsony a viszkozitása, jól kitölti a rendelkezésre áló teret,megszáradva csontkemény egyetlen hibája a legtöbb tipust oldaja a víz(amenyire én tudom).Én 150-es etz-nél ezt használtam hátsó keréknél. A sörösdoboz alkalmazásával végkép tönkretennéd az agyat az egyértelmű 'GÁNYOLÁS'.
sorszám: 18916 (72487)
(elözmény: soldier84, 2007-04-02 19:08:41)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu