MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Heló.Van német mz-s oldal ahol én egyszer találtam ilyen komplett metszeti rajzot a dobról lehet gépen is megvan de az a ts hez való rajz.Keresgélj ha ráérsz
Sziasztok!
Volt fönt régebben egy cikk a rezonátorméretező használatához. Föntvan még, vagy megvan valakinek? Nem igazán jöttem rá, hogy hogyan kell használni. Tudna valaki segíteni?
Előre is kösz!
A törzskönyv az megvan.
Miért lenne pofátlanság?
én úgy tudom, hogy valami 7000 a forgalmi és 7000 a törzskönyv.
Ha van törzskönyv akkor azt szerintem nem kell újra kifizetni.
Mondjuk így is pofátlanság.
uhhhh:S Az elég sok:(
Sajna én nem találom az enyémet.pedig a műszakira kéne:(Az a 12000ft az műszakival együtt, vagy csak a forgalmi papír volt annyi?
bizony a karbi tud sokféle hibát produkálni.
Úszószint, fúvókaméretek ellenörzése kötelező ilyenkor. Dugulásokat is ellenörizd.
Nekem a szivató dugatyú is vacakolt, az is képes túl dúsítani.
Amúgy bejáratás alatt törvényszerü, hogy többet fogyaszt és gyengébb.
versenyzéshez mi felhúzzuk a végét és akkor már nem ér le. (igaz többnyire gyárilag felhajtott katonai dobbal járunk)
Azon felül úgy tudom kb 10cm-t le lehet vágni a végéből az kicsit növeli a teljesítmányt, de hogy miként azt ne tőlem kérdezd, valaki már biztosan csinált ilyet itt. Nem tudom hogy ez kis MZvel működne e, de 250-esen állítólag hatásos.
sajnos a gagyi rezonátor utánzatok amit a legtöbb helyen árulnak az MZhez csak hangosabbak, de nem erősebbek.
Valaki már kiszámolta egyszer, hogy amit árulnak "rezót" az kb 8-ezres fordulaton érne valamit, ami MZ esetén elég valószerütlen.
Van itt az oldalon egy egyszerü rezo méretező program, szerintem nézd meg hova van méretezve a tied, mert esetleg a leömlő cső hosszabbra vételével lejebb tudod vinni hatásos fordulatát.
Tudtommal csak egy félét lehet kapni, sok lehetőséged nincs, de nyugodtan megveheted, nekem eddig nem volt gond.
Esetleg van valami speci racing betét 10ezerHUF/pár :) de szerintem nem erre az alternatívára gondoltál.
Hy!
Van e itt olyan, aki próbált már kistz-re valamilyen korszerű karbit rátenni?
Nekem ajánlották a 350es jáwáét, de furcsálnám ha jó lenne rá. Valami nyugati tipus éredekelne, nemtudom milyen passzolna rá leginkább?
ja meg a generátor terhelése is csak névlegesen 196W ha tartósan ezen járatod azért elfüstöl így 15-20-25év után
Nekem a Hondán is ezért kellet újra tekercseltetni, nem csináltam mást csak lámpával közlekedtem.
A fesszabb elektrónikus benne és semmi baja.
Nemtud annyit fizetni, hogy én más vackával foglalkozzak :)
Vegyen egy elektrónikus fesszabot mert azt nem kell piszkálni, hogy pontos legyen, a mechanikus fesszabhoz meg csak akkor nyúljon ha ért hozza, mert hiába primitív szerkezet, pontosan kell beállítani.
Továbbá:
Azért teszi tönkre az aksit mert rosszabb esetben túltölti. Ugye alúltölteni azért nem fogja mert azonnal kigyúllad a lámpa, a naiv ember, meg fogja és rányom egy kicsit a rugóra csak úgy érzésre. Töltés lesz ez után és boldog, azt meg hogy a vizet is elpezsgeti az akku azt csak a jövőhéten fogja észrevenni.
Nekem műszaki után betelt a hely ahóvá megy az a kis bélyeg a forgalmiban és egy újért 12000 Ft-ot kellet fizetni:S
üdv!
nem tudja pontosan valaki, hogy mennyibe kerül új forgalmi?köszönöm
üdv!
Sziasztok!
Azt szeretném tőletek kérdezni, hogy az ETZ gyári dobját le lehet úgy rövidíteni, hogy a közepéből kivágok 20 cm-t? Van ott valami fontos dolog benne? Befolyásolja ez a teljesítményt és hogyan?
Előre is köszönöm!!
Hali!
Olyan kérdésem volna h az n2-es karbin hova vagy hogyan kell beállítani a benzin szintet? (250-es etz)
Szia,nem láttalak sohasem msn-en.Kéne a gyujtás de látod a mostani problémám.És ez most nagyobb gondot jelent.Bocsi
Hali miujság a gyujtással kell vagy hirdessem meg?
Sziasztok.
Nagy az én problémám. Most cseréltem gumit a mocin.előre 90/90-8 és hátra 130/90-16 osat.Nagyon durván néz ki és nagyon is jol megy vele.Csak egy a probléma.Ha már ketten akarnánk vele menni akkor nem birja a hátsó teleszkop és hozzáér a sárvédő a kerékhez.Ha nagyobb buckának megyek akkor az én sulyom alatt is hozzáér.És az normális a teleszkop rugóját egy kézzel tudom mozgatni amikor elvileg két személyre van állítva? Mit csináljak?Milyen árban van egy új teleszkop pár? Adjatok légyszives tanácsokat.
Köszi reimerm
Hát azt az elmálott szivato gumitt érdemes minél elöbb kicserélni
Hát azt az elmálott szivato gumitt érdemes minél elöbb kicserélni
a teliből:(
de eztt nem gondolom mert a régi lyukas volt és belefolyt a benzin,akkor az uj h lehetne nehezebb???
már tettem bele 170 km-t de a tankba van kb3-4 liter benzin
Először járasd be! Percről percre jobb lesz!
A karburátorban meg lehet,hogy nem stimmel az új úszó súlya. Mondjuk nehezebb a réginél, emiatt jobban belemerül a benzinbe, vagyis csak magasabb benzinszintnél zár le.
Sziasztok!!!
hogy lehet hogy a 125ös mz-m több mint 5 litert eszik!most lett furva uj kipufogó(most van bejáratás alatt(4000-4500)fordulat itt kb 2,5 -3at kéne ennie, a gyertya kicsit olajos meg kormos!furás előtt gyönyörű volt!nem tudom mi lehet a gáz!van egy olyan érzésem olyan mintha mindig szivatóval menne(hidegen idul 1 rúgásra szivató nélkül)a subertű a legfelső vágásba van!nem lehet hogy a karbiba valami nem stimmel(uj benn az úszó)???ahova a szivató belemegy a karbiba ott a gumi elég szar álapotban vankicsit meg van mállva!annak a kis guminak hol kelll elhelyezkednie???
Légyszi segitsetek!!!
Kösz: Poós Kornél Bálint
Üdv mindenkinek! Szeintetek van Magyarországon gyári 301-es Etz? Esetleg nincs valakinek leírása, könyve, valami adata a teljesítményéről?
Sziasztok!
Köszönöm szépen a sok segítséget! Valószínűleg visszarakom a gyárit. Amúgy tudja valaki, hogy annak mi van a belsejében? Mert nekem egy 20 cm-t le kéne vágni belőle, mivel sajnos leér...
Szal ha tudna valaki még ebben segíteni azt nagyon megköszönném!
Előre is kösz!
szia!Igen, Visegrádi vagyok!Írj mailt és megdumáljuk!
Te dadis.
Ha tényleg egykerekezni akarsz a kistézével, akkor a minnél kisebb láckeerék mellett szerintem szükséges,hogy minnél kisebb gordulaton valami nyomatékot tudjon produkálni a motor. Márpedig arra csak a gyári kipuff a legalkalmasabb.
A mindeféle rezók - bár nem ismerem őket, sem azt hogy mitől jók - tudomásom szerint csak egy bizonyos fordulaton tudnak a motorból pluszt előcsalogatni, de az biztosan nagyfodualton lesz, és az bizots hogy az erő lőkésszerően érkezik majd a frodulatszámmal, ami egykerekezésnél inkább hátrány mint előny.
Vagy hangolsz magadnak egy kipufogót kis-közepes fordualtra, de azt boltban biztos nem kapod meg.
Ha azt akarod, hogy legyen egy jó rezo kipufogód, akkor kérj valakitől segítséget, hogy hogyan tudnád megoldani.És azoknak is elég vad hangjuk van.Meg mennek is vele, mint a veszedelem.De én maradnék a gyárinál.Az a legtudkóbb.Ha esetleg lenne valamien kérdésed, akkor a kisszirt@hotmail.com msn címen elérhetsz.
Énis csak ugyan ezt tudom mondani.
hozzászólásodban meg is válaszoltad a kérdésetd
"Lehet az, hogy gyári kipuffogóval jobban megy?Ebben a rezonátorosban nincs semmi folytás(nincs perf.cső, se izolit) rohadt nagy a hangja, de menni azt nem akar!!!"
Ez így van. Én úgytudom hogy a rezós (gagyi bolti) egy kalapszart sem ér. Haverom 125ösén rezós volt, most visszarakta a gyárit, és mondja hogy sokkal jobban megy mint a gagyi rezóssal. (egyébként nemtom mitöl hívjak rezós kipufogonak, mikor minden gyari kipufban van rezó.....) De majd a tölem tapasztaltabbak megmondják.
Sziasztok!
Volna egy kis problémám. Vettem a 125-ös ETZ-mhez egy rezonátoros kipuffogót, ma kipróbáltam és még rosszabbúl megy mint előtte. Kipucoltam a karbit is, és megnéztem 110-es a fuvóka. Véletelen szétesett a súber, fölülről a 3. vágásba tettem vissza, úgy emlékszem ebben volt.
Kell valamit állítani a kipuffhoz a karbiban, vagy mi lehet a problémája, mert alig van benn erő(a múlt hét végén még akadt jócskán)!Egykerekezésre használnám a mocit és így nem akarja fölvenni az elejét. Lehet az, hogy gyári kipuffogóval jobban megy?Ebben a rezonátorosban nincs semmi folytás(nincs perf.cső, se izolit) rohadt nagy a hangja, de menni azt nem akar!!!
Kérlek benneteket segítsetek!!!
Előre is kösz!
A kiszedett tömítőgyűrűkön nincs ilyen perem, még gyáriak voltak. A "befelé" hogy értendő? Arra nézzen, amerről a nyomást kapja?
Sziasztok!
Van egy eladó 125-ös hengerem ETZ-re. Minden van hozzá(dogó, gyűrűk, csapszeg, tűgörgő.)
Nagyon szép állapotban van! Ára:8000Ft.
Ha érdekel valaki, írjon!
Helló!
10000 lenne a henger?Érdekelne engem.Visegrádi vagy?
sorszám: 19030 (72895)
( előzmény: VisegrádiMotoros, 2007-04-09 12:00:57)
Sziasztok!
Volna egy szép állapotú(nem kell fúrni mostanában!!!)hengerem ETZ-re. Életében max 2szer volt fúrva, jelenlegi furata:52.3mm Adok hozzá dugattyút gyűrükkel, csapszeggel, vmint tűgörgöt!
Esetleg 150-es hengerre csere érdekelne( hasonlóan dugóval, gyűrükkel, stb...)!!!
Asszem annak a peremnek befelé kell néznie. Én szétszedésnél is figyelem, de mindig befelé szok lenni.
:)))
ott a pont...
gyerekek, öröm olvasni ezt a fórumot
Hello!Én 10 000 forintért eladok neked egy gyári új hengert dugóval gyűrűvel!megéri!
Eladó generátor forgórészt keresek ETZ 125 ös mocimhoz.... :)
bubue@freemail.hu
kb egy árba van a 250-es ETZ-vel. 8 és 10 ezer között (műhelytől függ)
Hali!
Mennyibe kerül ts 250/1 fúratás, meg ami ehhez szükséges kb? Dugó, gyűrű, stb.
bocs 250/1 -es
sorszám: 19022 (72848)
( előzmény: VisegrádiMotoros, 2007-04-08 14:07:41)
Szevasztok!ELADÓ GYÁRI ÚJ MZ 250/es henger, dugó+gyűrűk!Még fater vette régebben, de nem tette fel a motorjára!Írjatok mailt!
Szia!
lehet h leradíroztad a fogakat a berugó fogasívről, és azért nem lehet berúgni. Nekem volt hasonló problémám, de akkor csak 3-4 fog tört le és megszorult a berugókar.
Norbi
Szia zsivanyka.
Hovavalosi vagy?képet tudnal esetleg küldeni nekem a reimerm@freemail.hu-ra légyszi.Aztán meglátjuk.Ha közel laksz akkor még az is lehet hogy elmegyek aztán megnézem.
Hali Reimerm ! Nos az nem jó ha már a teleszkópokat csak úgy "félkézzel" le tudod nyomni. Elég gyengének tűnnek. Javítani azt nemigen lehet csak hozzáértő embernek, nem kis munka. Ha érdekel a dolog akkor van Nálam egy pár hátsó teleszkó 6.000 Ft-ért. A telók jók, állítókarjuk megvan, eléggé erősek. Azokat még kétkézzel is nehezebben lehet lenyomni.
Üdvözletem abban szeretném a segitségetek kérni hogy etz -be milyen fékbetétet ajánlotok mert az enyémek elkoptak és szeretnék újat vásárolni és milyen árban lehet őket megkapni ?
Ja és a kistézé békbetéte passzol a nagyéhoz ? mert egyik cimborám felajánlotta az övét és az mégiscsak gyári nem pedig utángyártott VÉLEMÉNY ????????
ÜDV.: Charlie
Sziasztok.
Nagy az én problémám. Most cseréltem gumit a mocin.előre 90/90-8 és hátra 130/90-16 osat.Nagyon durván néz ki és nagyon is jol megy vele.Csak egy a probléma.Ha már ketten akarnánk vele menni akkor nem birja a hátsó teleszkop és hozzáér a sárvédő a kerékhez.Ha nagyobb buckának megyek akkor az én sulyom alatt is hozzáér.És az normális a teleszkop rugóját egy kézzel tudom mozgatni amikor elvileg két személyre van állítva? Mit csináljak?Milyen árban van egy új teleszkop pár? Adjatok légyszives tanácsokat.
Köszi reimerm
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|