hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 16. kedd 
Csongor

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

astro77joe
válasz erre | email2017-07-15 23:07:26
Egy hónapja komolyan nézelődtem, elhatároztam magam egy új gép mellett, de elszörnyedtem az árakon. Egy kisebb gépet tudnék venni 800ezer körül, de ha azt akarom, hogy két személynek kényelemben és méretben hozza az etz tulajdonságait, akkor 1.5 millió az alapár. Így hát nem lesz új motorom, és egyre jobban megbecsülöm ezt a huszonvalahány éves gépet.
sorszám: 48730 (146486)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2017-07-15 23:03:13
Egy egyszerű kis motor, mondjuk egy robogó váltó nélkül... biztos kijön a kisebb gyártók gépei közül. Nem rosszak azok sem, félre ne értse senki, nem leszólni akarom őket, sőt nagyon kényelmesek... de egyiket sem lehet úgy megpakolni, egyiknek sincs olyan kényelmes ülése két személy részére és egyiknek sincs olyan rugózása és lengéscsillapítása, mint az én 150-es etz gépemnek. Egy etz-hez fogható mai gép 1.5 milla.
sorszám: 48729 (146485)

 
 
Atilla
válasz erre | email2017-07-15 22:45:55
Árpád: Mintha 8-10 ezerbe került volna. Az átlag fizetés valami 2500 volt.
astro77joe:de új motort minimum 4 havi fizuból tudnék venni

Akkor tényleg nem változott semmi... :-)

Bár tegyük hozzá, hogy egy 125-ös egyszerű motor azért manapság kijön fél millióból.
sorszám: 48728 (146484)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2017-07-15 21:34:35
80-körül az anyukám fizetése programozó matematikusként 7500 forint volt az Autovill-nél (13. ker Váci út). Az átlagkereset őszerinte 2500-3000 forint lehetett. A főnöke, akinek a nyolc általánosa sem volt meg 15000 forintot keresett és évente négyszer volt nyaralni (piálni és kurvázni) a cég vagy párt költségein a többi vezetővel együtt. Egy ilyen motort az unokatesóm emlékei szerint két havi, tehát kb 6000 forintért lehetett kapni. Manapság két havi átlag fizuból csak használt motort kapok. Szerencsére az átlag felett keresek, 420ezer a nettóm, de új motort nem kapok két havi fizuból. Amikor betanított munkás voltam 12 éven keresztül, már hónap vége előtt elfogyott a pénzem, pedig nem cigiztem, nem drogoztam és csak heti 4-5 alkalommal sörözgettem és a szüleimnél éltem. Most saját házban lakom, van családom, nincs hitelem csak a lakáshitel, de új motort minimum 4 havi fizuból tudnék venni (leszámítva a robogókat). Kicsit rosszabb lett a helyzet azóta, de van ami nem változott. Az egyik főnököm szakács (nekem két diplomám van) az asszisztense nyolc általánost végzett. Nagyon szomorú vagyok, hogy a külsőségeken kívül semmi sem változott Magyarországon. A 150-es etz az egyetlen motorom a mai napig! :)
sorszám: 48727 (146480)

 
 
Árpád
válasz erre | email2017-07-15 20:08:02
77ben nem volt ETZ. A 125, 150 ETZ 85ben jött ki.
1976ban adták ki ts250/1et.
Akkor voltam második gimis. Egyik srác 77ben vette meg elsők között az akkoriban a boltokba kerülő TSt. Emlékszem mennyire büszke volt rá. Faterom osztályvezető volt a tanácsnál, de az ö havi fizetése se volt közel se elég a TSre. Talán két havi kellett volna, mintha 8-10 ezerbe került volna. Az átlag fizetés valami 2500 volt.
Az ETZ megjelenése már a 78as első nagy infláció után volt jóval, akkor már 3-4 ezr is lehetett az átlagfizetés. Az én fizetésem 7300 volt, a kezdő tanári fizetés 3600, az átlag mérnöki fizetés 4500, 5000 volt. ETZt nem néztem akkoriban, BMWt akartam venni.A rendörségtől kiszuperált bömus 50ezer volt. Egy vadi új zsiguli 64 ezer. Csak viszonyítás miatt írom le, hátha előkerül az ETZ nyitó ára.
sorszám: 48726 (146479)
(előzmény: astro77joe, 2017-07-15 17:29:33)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2017-07-15 17:29:33
Tudja valaki, hogy 1977-ben mennyibe került egy új mz etz 150-es gép és akkoriban mennyi volt az átlagfizetés?
sorszám: 48725 (146478)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2017-07-15 17:24:37
Köszi a bovdenszerviz linket! Már írtam nekik levelet, ha 20ezerből kijön, akkor készíttetek egy kilométeróra és egy fordulatszámmérő spirált.
sorszám: 48724 (146477)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-07-12 07:57:06
Ja én a TS-hez itt gyártattam fékbowdent miután 3 különböző helyen vásárolt bowden is 1-2 fékezés után ELSZAKADT!
Elsőt még visszacseréltettem, és persze tették a butát hogy még senki nem hozta vissza, de látszott hogy jóval vékonyabb mint a gyári, és a minősége is a kínai alatt volt.

Ezek után csináltattam a gyári méreteknél vastagabb, teflonbetétes, merevített házas fékbowdent. Ne volt olcsó vagy 10ezret kiadtam érte, de egyrészt ezzel olyan mintha hidraulikus fékem lenne, másrészt ha azt nézzük hogy a 300forintos bowdennel 2-őt tudtam fékezeni, akkor 10000/300=33 fékezésen már bőven túl vagyok vele, szóval megérte :D
sorszám: 48723 (146474)
(előzmény: Keri, 2017-07-12 07:51:49)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-07-12 07:51:49
Két dologtól inoghat.
A fogaskerék sem fut egyenletesen (utángyártás remeke) plusz amire te is rájöttél az ultragagyi spirálok.
Persze spirál esetén fontos hogy ne szoruljon, ne legyen megtörve, sőt még túl szűk ívben meghajlítva sem. Gyors kötözővel szorosan a vázhoz feszíteni sem érdemes.
Szóval ha a boltban nem hajtogatták meg mielőtt eladták neked, akkor van rá esély hogy gagyi spirállal is össze lehet hozni egy lengés mentes órát.

Fogod fellógatod és ha egyenes akkor jó, ha van benne törés kuka. Ez után meghajtod két hurkos ívre, és két ujjaddal megforgatod. Ha akad akkor meg fogod érezni.

Én csináltatnék, ha nem tudsz jó minőséget kapni a boltban. Én már rég vásároltam alkatrészt, nem tudom milyen a felhozatal, de régen is elég sok volt a gagyi.

http://bowdenszerviz.hu/bowden-szerviz/egyedi-bowdenkeszites/
sorszám: 48722 (146473)
(előzmény: astro77joe, 2017-07-08 12:26:36)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2017-07-08 12:26:36
Kipróbáltam fúrógéppel az órát, teéjesen jó. Viszont a spirálon keresztül ugrál. Hol lehet jó spirálokat venni az órákhoz?
sorszám: 48721 (146469)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2017-07-07 18:21:44
Még egy kérdésem lenne, a két óra mutatójának ugrálását mi okozza? Már kicseréltem a kér spirált és a spirál hajtását is. Már csak az órák vannak hátra. Azoknak szokott ilyen bajuk lenni?
sorszám: 48720 (146468)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2017-07-07 17:14:59
Sziasztok! Két dolgot szeretnék kérdezni. ETZ-n a hátsó lánckereket védő műanyagot hogy kell rögzíteni, hogy ne mocorogjon és egyenletes legyen a kilométerspirál hajtása? A tengely irányába gyárilag mivel van hézagolva? Nekem most egy 5 mm-es gumilap van odarakva.
sorszám: 48719 (146467)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2017-07-04 19:41:53
Az Mz lovasa vigyen magaval gyuruket es reszelot is.:)
A tartalek fotengely, henger es dugattyu alap.:)
3000-4000 fordulatszamon el se tort volna a gyuru.
sorszám: 48718 (146454)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-06-29 07:45:54
Nekem is volt már ilyen a 125-ös TS-el.
A csapszeg zéger esett ki és törte el a gyűrű szoknyáját, a gyűrűket, plusz a csapszeg vagy 1mm mély árkot vágott a hengerfalba. Nálam volt szerszám így a darabokat kihalásztam az út szélén és mentem tovább. Kompresszió nem volt benne, csak tolásra tudtam elindítani de ment és vagy 2 literrel többet zabált.
Aztán a következő iparcikk boltban vettem egy kb jó méretű gyűrűt (traktor vagy fűnyíróé lehetett), azt ráhúztam és azzal már a fogyasztás és az indítás is helyrejött valamennyire. Ezzel még hazamentem 240km-re, utána pedig ebből lett a 150-es hengerem :)
sorszám: 48717 (146425)
(előzmény: astro77joe, 2017-06-28 15:20:41)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2017-06-28 15:20:41
ETZ 150. 110km/h-nál gyűrűtörésem volt, utána 5 kilométeren át toltam a motort :( Szétfőttem a motoros kabátban. Szép reccsenős hangja volt, először azt hittem eltört a hajtókar. Még nem mertem szétszedni, de a gyertyalyukon keresztül a dugó és a henger épnek tűnik, persze innen nem sokat látni. Berúgáskor hiányzik a kompresszió kilencven százaléka. :( 14 éve volt felújítva.. elég sokáig bírta. Szerencsére van eldugva egy zsír új hengerem dugattyúval, hengerfejjel. Bejáratás után lett leszedve a gépről... most pont jó lesz :))) Még jó, hogy anno nem adtam el. :)))
sorszám: 48716 (146422)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2017-06-16 14:01:30
Regen a ricinusolajat hasznaltak.
Talan az is begyantasodik. Kozutra ritkan bontott motorba nem elonyos.Versenymotornak mindegy,azt gyakran bontjak.
sorszám: 48715 (146386)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-06-01 11:10:19
bocs a csevegőbe akartam...
sorszám: 48714 (146333)
(előzmény: Keri, 2017-06-01 11:09:53)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-06-01 11:09:53
Most nézem, már a 125-ös KTM-en is ABS van???
Hova jutott ez a világ, borzalmas.
Ezért ilyen drágák ezek a motorok.

CB hátsó kerekén teszteltem az ABS-t hát nekem nem hiányzik az a kerregés, pedig a Hondának állítólag elég jó az ABS-e.
Mondjuk a KTM is ugyan azt használja ha jól tudom.
sorszám: 48713 (146332)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-05-28 08:44:47
Igen :)
Van egy pici gőzgép modellem, azt kentem meg étolajjal...elég nehéz volt kibányászni a dugattyút :D

Meg egyszer Bambi is mutatott egy olyan robogót amelyikbe belekötött az étolaj.
Kukázni kellet a hengert.

Persze van egy két olyan növényi olaj ami nem köt meg, de gyanítom drágább és gyengébb a kenőképessége mint egy modern részszintetikus füstmentes 2T olajnak.
sorszám: 48712 (146304)
(előzmény: Atilla, 2017-05-26 21:57:50)

 
 
Atilla
válasz erre | email2017-05-26 21:57:50
Szóval már próbáltad! :-)
sorszám: 48711 (146301)
(előzmény: Keri, 2017-05-25 21:44:21)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-05-25 21:44:21
Azt próbáld ki a saját motorodban :)
Úgy beleköt mintha ragasztó lenne.
sorszám: 48710 (146300)
(előzmény: Atilla, 2017-05-24 17:47:57)

 
 
Atilla
válasz erre | email2017-05-24 17:47:57
Vénusz, Floriol :-)
sorszám: 48709 (146299)
(előzmény: Keri, 2017-05-23 21:54:12)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-05-23 21:54:12
Repsol, favorit
sorszám: 48708 (146298)
(előzmény: szsrobert, 2017-05-20 19:45:51)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2017-05-20 19:45:51
Udv!
Melyik a legjobb olcso olaj
-2000Ft/liter alatt?
-1000Ft/liter alatt?
sorszám: 48707 (146297)

 
 
goss
válasz erre | email2017-04-11 11:43:50
Sziasztok!
De régen jártam már erre...
Szeretném a 250-es ETZ-met megajándékozni egy jó (új, vagy felszabályozott) féktárcsával. Ahogy nézem az új, gyári (német) féktárcsa horror áron van. Láttam egy másik megoldást is (talán török), amihez komplett elsőkereket kell cserélni. Bontott, felszabályozott tárcsa pedig olyan, mint a fehér holló.

Hol lehet mostanában elfogadható áron féktárcsához jutni? :)

Köszönöm a válaszokat!

Üdv:
Goss
sorszám: 48706 (146157)

 
 
Atilla
válasz erre | email2017-04-06 23:07:18
A TS-t azzal szerelték. Az 250-es ETZ-t 3,50* 18-al, a 251-nél visszatértek a 16-ra.
Nem tudom miért, biztos ez maradt raktáron... :-)
sorszám: 48705 (146143)
(előzmény: Troster07, 2017-04-06 09:22:52)

 
 
Troster07
válasz erre | email2017-04-06 09:22:52
Sziasztok!
Rég jártam erre, de ismét MZ gondjaim akadtak.Egy pár év kihagyás után,már sokat felejtettem, és nem igazán találok már TS250/1 adatokat.
Mz hátsó kerék méret kellene nekem, tényleg 3,50*16-al szerelték?
sorszám: 48704 (146142)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2017-04-03 08:13:42
Köszi!
sorszám: 48703 (146133)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-03-31 06:51:10
Egyébként bár mostanában nem nagyon foglalkozok a motorokkal, de régebben volt olyan hogy ügyes kezű ETZ-s lakatos legyártott egy csomó kipufogót ahol figyelt a méretezésre és a minőségre.
Elég gyorsan szétkapkodták, de az ilyen gyártásokból érdemes megcsípni bármi áron, mert ezek (megkockáztatom) jobb kipufogók mint a gyári.
Bolti kipufogóból régen volt drágább meg olcsóbb. Itt is a drágább volt a jó. Bolti rezonátor soha nem volt jó ETZ-re. Csak a hangja és a kinézete meg persze az alacsony ára miatt veszik.
sorszám: 48702 (146124)
(előzmény: astro77joe, 2017-03-30 23:33:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-03-31 06:44:54
Nem tudom most mit gyártanak, mert jó ideje egy ETZ-s sem próbálkozott vele, de az utolsó vásárlás ami itt a fórumon kiderült azt az eredményt hozta, hogy valami 9000-re van hangolva. Ezen felül szétvágva az is nyilvánvalóvá vállt hogy nem tisztelte a fizikát az aki hegesztette, mert a gáz útjába benyúló lemezvégekkel találkoztak.

A gyártó csak eladni akar, nem érdekli hogy jó is legyen.
Nem véletlenül gyári, de inkább eredeti katonai kipufogóval mennek az ETZ versenyzők, és az igényes túrások is.

Simson rezonátor biztos nem lesz jó ETZ-re.
sorszám: 48701 (146123)
(előzmény: astro77joe, 2017-03-30 23:33:27)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2017-03-30 23:33:27
Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata a webshopokban kapható etz sport/rezonátor kipufogókkal? Néhány simsonos elégedett, más szerint a vas árát sem érik meg. Tényleg ennyire rosszak? Tudom, hogy a hengerhez kel hangolni egy rezonátort egy adott fordulathoz vagy tartományhoz igazítani, de gondolom ezeket a gyártó is tudja nem? Mi az igazság ezekről a vasakról?
sorszám: 48700 (146122)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-03-26 22:16:01
Feszültség mennyi, pörgetett motornál?
Akkud is tönkre fog menni.
Vagy csak simán laza a lámpatest és rázkódik amit az izzószál nem szeret.
sorszám: 48699 (146113)
(előzmény: VGGábor, 2017-03-26 20:33:42)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2017-03-26 20:33:42
Szevasztok!

Ha a motor folyamatosan csak a hátsó helyzetjelző izzót vágja ki akkor vajon hol keressek hibát? Gyújtáskapcsolóban? Amióta tönkrement a LED panel naponta kivágja...
sorszám: 48698 (146112)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-01-30 07:24:51
Ja :D
De amúgy nem a környezetbarátság a lényeg, hanem az hogy ez egy fokozatmentes nyomatékváltó tranzisztorból építve :D
sorszám: 48697 (146058)
(előzmény: Árpád, 2017-01-29 20:22:09)

 
 
Árpád
válasz erre | email2017-01-29 20:22:09
A lényeg az hogy ha akarnánk ezt is meg tudnánk oldani mert környezet védők vagyunk. Meg okosak. :D
Védd a fákat!
Egyél hódot!
sorszám: 48696 (146057)
(előzmény: Keri, 2017-01-29 12:21:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-01-29 12:21:27
Más kérdés, hogy többe van az egész mint egy tiptop MZ :)
sorszám: 48695 (146056)
(előzmény: Árpád, 2017-01-29 11:13:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-01-29 12:20:53
Ja végül is jó ötlet, azt könnyebb beszerezni mint a bolygóművet.
Nem kell nagy aksi meg motor.
Ebből 2-3darab
https://hobbyking.com/en_us/graphene-6000mah-6s-65c-w-xt90.html
Meg maximum egy ilyen motor
https://hobbyking.com/en_us/turnigy-rotomax-80cc-size-brushless-outrunner-motor.html

A plusz generátornak pedig még kisebb is jó, mivel úgy van, hogy a motorhoz képest gyorsító áttétellel kapcsolódik. Azaz kis fékező teljesítménnyel lehet szabályozni az összegzett fordulatszámot és így a benzinmotor motor nyomatékát.
sorszám: 48694 (146055)
(előzmény: Árpád, 2017-01-29 11:13:32)

 
 
Árpád
válasz erre | email2017-01-29 11:13:32
Én a két hajtás összehozására quad diffit használnék. A diffi fordítva is működik. A két fordulat összege az eredő fordulat. A villanymotor és az aksik mehetnének hátra a doboz helyére. Két lánckerék által v alakúra megtört lánc kellene a hátsó kerék rugózása miatt. Beburkolva talán nem nézne ki elviselhetetlenül kreténül a cucc. Az esetleg szükséges plussz generátort még nem tudom hová tenném.

De én még egy normál ETZ-re sem szívesen ülnék már fel, nemhogy egy hibridre. :D
sorszám: 48693 (146054)
(előzmény: Keri, 2017-01-28 09:30:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-01-28 09:30:27
Én meg vettem egy Toyota Priust...lényeg hogy nagyon tetszik ez a hibrid hajtás, egyszerűen zseniális műszaki megoldás, és nem is olyan bonyolult mint elsőre tűnik.
Szóval kéne csinálni egy hibrid ETZ-t :D
Mechanikailag annyi, hogy a kuplung helyére egy bolygóművet kellene belefaragni, két villanymotorral, váltót kiiktatni, a többi már elektronikus vezérlés szintjén történik.
sorszám: 48692 (146053)
(előzmény: Atilla, 2017-01-27 18:41:03)

 
 
Atilla
válasz erre | email2017-01-27 18:41:03
Közben rájöttem, hogy tévedtem. Amit láttam, az nem MZ-ből faragott dízelt, hanem az MZ-be faragott bele egy dízel motort.

https://www.youtube.com/watch?v=WuKosz8Kujg

Így már sokkal kevésbé izgalmas :-(
sorszám: 48691 (146052)

 
 
Atilla
válasz erre | email2017-01-27 18:35:13
Modell motorokat nem ismerem, nem is tudtam, hogy hogyan működnek. De ha belegondolok logikus, ott a súly sokat számít.
Nagy 2t diesel az tudtommal ma is sok van. Teherautók is, de főleg hajómotorokban.
sorszám: 48690 (146051)
(előzmény: Keri, 2017-01-27 12:20:31)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-01-27 12:20:31
Modell motorok mind kétütemű dieselek, igaz, ott éter, metanol keveréket használnak, ami már kisebb sűrítésnél berobban.
De a Főkert által használt régi traktorok is kétütemű dieselek, szóval nem lehetetlen csak felesleges :)
sorszám: 48689 (146050)
(előzmény: Atilla, 2017-01-26 21:50:46)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-01-27 12:17:55
Ezt én sem értettem miért nem lehet normálisan 90 fokban visszaperemezni az utángyártott könyöknél.
Krómozás és hajlítás előtt akár házilag is meg lehet rendesen csinálni, annyira nem téma, de így utólag már csak taknyolni lehet vele.
sorszám: 48688 (146049)
(előzmény: Atilla, 2017-01-26 21:54:03)

 
 
Atilla
válasz erre | email2017-01-26 21:54:03
Esetleg utángyártott könyököd van?
Mert az sajnos mind szar.
A könyöknek olyan bonyolult 3D-s alakja van, hogy a DDR-en kívül nem lehet még egy olyat gyártani! :-)
sorszám: 48687 (146048)
(előzmény: taliga, 2017-01-26 17:42:24)

 
 
Atilla
válasz erre | email2017-01-26 21:50:46
Valami magyar ember csinált olyat is. Valahol láttam róla cikket. Ha jól emlékszem 250-es TS ből faragta. Amúgy mindenki így hívja, karika is, meg tűz is van ott... :-)
sorszám: 48686 (146047)
(előzmény: Keri, 2017-01-26 08:37:59)

 
 
taliga
válasz erre | email2017-01-26 17:42:24
Növeljük meg a kompressziót, így már gyertya sem kell mejd bele. :)

Ma vettem Pécsen. Talán jó lesz. Vmi egytengelyűségi probléma van, mert amikor kiszedtem, ferdén volt összenyomódva a régi.
sorszám: 48685 (146046)
(előzmény: Keri, 2017-01-26 08:37:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-01-26 08:37:59
ja hogy kipufogó tömítés...már azt hittem gyártottak diesel MZ-t is :D
sorszám: 48684 (146045)
(előzmény: Atilla, 2017-01-25 21:00:57)

 
 
Atilla
válasz erre | email2017-01-25 21:00:57
Azért nem tudják mekkora, mert gyárilag nincs benne olyan. Szoktak tenni bele, ha kifúj, de mivel nem olyan a kiképzése a hollandernek, hogy legyen benne, nem sokat ér.
sorszám: 48683 (146044)
(előzmény: taliga, 2017-01-23 11:59:33)

 
 
taliga
válasz erre | email2017-01-23 11:59:33
ETZ 250-eshez tűzkarikát akarok venni, de már a boltban sem tudják itt Győrben, mekkorászor mekkora kell. Úgy tervezem, h sublerrel megyek oda a boltba. Plíz help.
Thx
sorszám: 48682 (146043)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2017-01-04 21:10:09
Szerintem alsóhangon 150E Ft, ha lenne forgalmim hozzá a 250/1esen sem adnám el ez alatt, bár tekintettel az ETS ritkaságára, a tökéletesen működőképes 200E fölött is elmehet.
Amugy mindenkinek boldog új problémamentes túrákban motorozásban gazdag évet kívánok! :)
sorszám: 48681 (146032)
(elözmény: kaller22, 2016-12-20 16:14:31)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu