:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Hali!
Nekem is ilyen: ha valamiért egyesben marad megállás után, akkor csak elindulás után lehet kivenni, vagy ha leállítom a gépet. Mondjuk én kettesből még üresbe tudom tenni. Nekem erre azt mondták, hogy a lamellák elkoptak: vagy hézagolni kéne, vagy csere. Az biztos, hogy ezért nem fogom szétrántani, gurulás közben kirakom üresbe és kész. Azért írd már meg, ha valamire jutottál!
Köszönöm a tippet, megnézem a hétvégén. Én is erre gondoltam, csak nem mertem kicsavarni azt a csavart magamtól.
Másrészt meg nemhogy nem találom az üreset álló helyzetben, járó motornál, de a váltókar beragad egyesbe, és egyáltalán nem lehet megmozdítani. És nemhogy nem könnyű, de lehetetlen :)
15 fogas a 125ösé és a 10,5 kWattos 150esé, valamint 16 fogas a 9kWattos 150es. szerintem :)
Halló!
Nézd meg, hogy a golyó megvan-e, az olaj leeresztő csavar melletti csavar felett kell lennie egy kis golónak. Ha az hiányzik, akkor produkál ilyeneket. De ha megvan akkor se könnyű üreset találni egyesből álló helyzetben.
Sziasztok, ETZ 250 váltójával lenne egy kis problémám. A fokozatokat remekül veszi mindkét irányban, a kuplung kiemel (nem kúszik sebességben), friss olaj van benne a megfelelő mennyiségben és minőségben (Hykomol, nívóig töltve).
Ha azonban a sebességben lévő motorral megállok, álló helyzetben sehogy sem lelem az üreset. Ha kettesben van, akkor bármilyen finoman lépek rá, átugrik egybe, onnan meg a világ minden kincséért sem lehet megmozdítani többet. Ha lámpánál vagyok, akkor így indulok el, menet közben rögtön lehet váltani megint. Ha pedig épp hazaértem, akkor leállítom a motort, és rögtön meglesz az üres. Szóval röviden: álló helyzetben egyesből lehetetlen üresbe váltani. Mi lehet a probléma? Előre is köszönöm a segítséget!
chevy001, bazsi, köszönöm.
Hello! Bele lehet rakni vagdosás nélkül. Nekem is a /1es vázban ETZ blokk muzsikál.
Csak az ETZnek máshogy van hajlítva a kipufogócsonkja, mint a /1-é ezért CSAK ETZ kipufogókönyökkel lehet megoldani a cserét. CSak akkor fog stimmelni a kipufogó a blokkal. Bocs a bonyolult megfogalmazásért! ÜDV!
az első fogaskerék számában. 1 fog különbség van. (asszem 14 a 125-ös és 15 az 150-es)
Másról nemtudok
Hi!
Kérdés annyi lenne: Miben külömbözik a 125ös és a 150-s etz egymástól a henger hengfej dugatyún kívül???
kössz:$
Be lehet rakni gond nélkül. gondolom 250esre gondolsz. Nekem most tz blokk van ts vázban, amíg nem lesz kész a blokkom.
Ha már a házasításnál tartunk: nem tudja valamelyikőtök véletlenül megmondani, hogy az ETZ blokkot be lehet-e szerelni a TS vázába különösebb vagdosás nélkül ?
Hát igen. Igazad van. A "lényeget" kihagytam. Pedig van 250es ETZ-m és Ts 250/1-em is :D Már fáradt vagyok:D ÜDV!
Az ETZ 4 felömlős, a /1-es pedig 2.
Szóval közük nincs egymáshoz.
Az, hogy a tőcsavarok sem stimmelnek, már csak hab a tortán! :-)
Köszi Joe!
Pont ezt a cikket kerestem, csak valahogy elkerülte a figylmem!!
Mégegyszer kösz!
Szeva!
Én autósboltban vettem hozzá utángyártottat, asszem 800 ft volt(de láttam ugyanezt 500ért) én nagyon meg vagyok veel elégedve, fighterezésre használom a mocit, igaz a stoppi még nem megy, de nagyon harap a fék!
Szal csak ajálani tudom. szerintem nem érdemes bele több ezer forintos márkás fékbetétet venni. Ezzel is simán be lehet satuztatni az elejét(persze ha az egész fékrendszered patika)!
Sok szerencsét!
Üdvözletem abban szeretném a segitségetek kérni hogy etz -be milyen fékbetétet ajánlotok mert az enyémek elkoptak és szeretnék újat vásárolni és milyen árban lehet őket megkapni ?
Ja és a kistézé békbetéte passzol a nagyéhoz ? mert egyik cimborám felajánlotta az övét és az mégiscsak gyári nem pedig utángyártott VÉLEMÉNY ????????
ÜDV.: Charlie
Hello! Tuti hogy nem megy fel az ETZ henger a /1-re. Egyrészt az
ETZ-nek más a felömlők alakja és a hengertőcsavarok is távolabb vannak egymástól és nem 10-es, hanem csak 8mm-es.
Kérdés: nem tudja valaki véletlen a Ts 250/1 karbi gyári főfúvókaméretét?
Előre is köszi! ÜDV!
olvasd el a tuning/fejlesztés rovatba a kipufogo tuningot, lehet megleled benne kérdésedra a választ....
Sziasztok!
Szerintetek az mennyit csökkent a kis ETZ teljesítményéből, ha a végén lévő kb. 20 centis hangtompító részt levágom? Vagy egyáltalán befolyásol valamit?
Előre is kösz!
Azt mondjuk nem tudom, hogy az 250-es ETZ henger felmegy-e a /1-es karterre?
Tudja esetleg vki ?
Természetesen az ETZ henger aljából le van szedve az a 4mm, amennyivel a /1-es dugó alacsonyabb az ETZ dugónál.
Helló!
Köszi a gyors választ.
Érdekelne a dolog. Emailban beszéljük meg a többit. Küldök mailt az itt szereplő címedre.
Az 1-es túlos igazából bele van fúrva egy ETZ hengerbe, ment 5-600 km-t, de soha nem szorult meg. Ez amolyan "bejáratott tartalék" állapotban van fenn a polcon, ha esetleg így hengerrel együtt is érdekel.
Hi chevy.
Én már többször hirdettem itt a szocin is, gyári német /1-es MZ dugó, 3 gyári gyűrűvel. Nem kellett senkinek.
Asszem van egy alig ('500 km) futott 1-es túlos meg van egy zsír új 2-es túlos, gyári gyűrűkkel.
Üdv!
Olyan kérdésem lenne, hogy 250/1-hez csak magyar dugót lehet kapni, vagy valahol lehet kapni pl lengyelt, ne adj isten németet? (1-es túlméretben)
A másik kérdésem az lenne, hogy plexit milyet lehetne felrakni rá? Esetleg van-e valakinek a paripán? Érdekelne, hogy néz ki vele?
Köszi!
Hello!
Egy olyan kérdésem lenne h mennyit lehet kérni egy 125ös ETZ ért pikpak állapotban van polírozott felnik nagyon jó motorral, új fényezés, igény szerint +alkatrészek is tudok adni hozzá. Most nincs rajt műszaki de ha kell le is műszakiztatom csak elkell vinni.
köszi a véleményt!
Lehet hogy csak egyszemélyes lesz a vas :)
T
nem nagyon javaslom, mert meggyengíti a lengővillát, ráadásul az ugye fel alá mozog, nem éppen ideális lábtartó rögzítéshez.
Hegesztess inkább az eredeti helyére egy konzolt.
Ha ti mondjátok, elhiszem. Én sem vagyok nagy szakember, ezt is úgy olvastam; többpólusú gyertyát akkor láttam csak, amikor az autómban cserélték őket a szervizben.
Más kérdés, hogy egy több évtizedes, kétütemű, egyhengeres konstrukciónál eléggé háttérbe szorul a duruzsoló alapjárat és a környezetvédelem :)
Napos időt mindenkinek!
Kérdésem akadt ismét....
Lényegében: A hátsó lábtartó konzolom
nekem nincs (egyik eltört, másikoldalit lefürészeltem) és az akérdés,hogy a lengővillába fúrhatok-e egy menetes lyukat, ami megtartja majd a hátsó labtatót??? Nameg az extra utast persze.
Köszi:Titus
15os fogaskerék van a 125 TS-en, illetve 250 ETZ-n is láttam kapálógép funkciónál.
Szerintem nem szükséges olyan kicsi fogaskerék de tudomásom szerint 17-esnél nincs kissebb de egy 16" os kerék vékony köpenyű gumival meg egy kis lendülettel kerékre ugrik az.
14fog alá nem szoktak menni, mert berágódik gyorsan a fogaskerék. Illetve egyes óraszerkezetekben, a keskenyített fogtövü fogaskerekekkel megoldható, de az sem nagyterhelésü mechanika.
Különben mihez kell? Kapálógépet építesz?
Te most arra vársz, hogy mi keressük meg neked a nem túl bonyolult menürendszerben a cikket és linkeljük be? Szerintem te összekevered a Googleval a Fórumot :)
Egy szar papirfecniért 7000HUF amire nem is nekem van szükségem? Ráadásul nem azért kell cserélni mert elveszett, megrongálódott, lejárt, hanem mert nagyméretüek a matricák amit beleragaszt és betelt? Ilyen esetben ingyen!!! kellene cserélni, és alapból 500forintnál nem ér többet minden adminisztrációval együtt sem, sőt, mi a fenének adminisztráció a számítógépes adatbázisok korában? simán 1 chipkártyával kiváltható lenne az összes hülye papir, töredéke költségekkel.
Amenyire én tudom a több polusú gyertyán is csak egyetlen szikra képződik nem 3 vagy 4. ott keletkezik a szikra ahol a legkisebb az ellenálás a két polus között.
Én nem értek a témához, viszont épp aktuális volt, így hát belinkeltem. Egy dolog azért feltűnt: több szikrát említesz, amit a hagyományos gyújtásrendszer nem tud táplálni, a cikkben viszont szó sincs többről, egy szikrát ír, ami az optimális helyen keletkezik.
Sziasztok!Szükségem lenne egy hátso lámpa tarto konzolra olyanra amilyen a 251 -en van illetve az ujjabb 125-150 -en ami a ives sárvédöre szerelhetö.Ha van valakinek dobjon mailt.Köszi Némo
Én sem azt mondtam, hogy a többelektródás gyertya a világ legnagyobb szemfényvesztése. Ha van megfelelő gyújtófeszültség, akkor lehet, hogy így optimális helyen lesz a szikra, meg egyenletesebb a járása, esetleg környezetvédelmi szempontok is előtérbe kerülhetnek.
Csupán azt mondtam, hogy egy ETZ, vagy egy Jawa nem tud vele mit kezdeni, mert nincs akkora gyújtófeszültsége, hogy több szikrát tápláljon egyszerre.
Sziasztok!
Tudna valaki pár tanácsot adni, amivel tudnám a 125-ös ETZ-m alsó tartománybeli nyomatékát növelni? A minél könyebb egykerekezhetőség érdekében.
Létezik 12 fogú első lánckerék? Ha igen akkor meg tudná valaki mondani, hogy hol lehet ilyet venni? Vagy van valakinek jó állapotban?
Előre is kösz!!
A cikk nem tér ki sem a keverékolajozású motorok sajátosságaira, sem a gyújtóelektronika nélküli motorok változó gyújtóteljesítményére. Szóval, fenntartással (Motordokit egyébként is)...
Soha jobbkor nem jöhetett volna ez: http://totalbike.hu/technika/motordoktor/doki070406/
Nem javasolt ETZ-be többpólusú gyertyát venni, mert azokat két-háromszor nagyobb gyújtófeszültségre tervezték. A szoci gépek jóval kisebb feszültséget tudnak csak összehozni a gyertyának.
Szegény gyújtás nem tudja táplálni a két v. több szikrát rendesen, így még rosszabb lesz a helyzet, mint volt. Egyébként ezt az oldalon lévő, MZ gyújtással foglalkozó cikk is megemlíti.
Sziasztok!
Hallottam egyik haveromtól, hogy 125-ös ETZ-hez lehet venni 4pólusú gyertyát(ha szakszerűen fogalmaztam.) Használ(t) valaki ilyet? Érdemes bele venni? Ha igen akkor meg tudnátok mondani a potos típusát?
Előre is kösz
Nekem van egy pár felújított hátsó teleszkópom, ha kell...e-mailom:kisszirt @citromail.hu
Én még egy teleszkóp emelést alkalmaznék.Majd mailban küldök képet, hogy mire gondolok.
üdv
Aha oké.Köszi szépen!
üdv
Imike!
Ki lehet cserélni azt a szimmeringet széthúzás nélkül.
Mérete: 25*35*7
Hello!
Csak a forgalmi volt 12 ezer nekem, de még a régi papirjaimnál külön volt a forgalmi meg a törzskönyv talán, és most hogy újat kellet csinálni már egybe csinálják a kettőt így kikellet fizetnem a forgalmit is és a törzskönyvet is:S.Amúgy ez még 2006 novemberében volt.
Sziasztok.
Nagy az én problémám. Most cseréltem gumit a mocin.előre 90/90-8 és hátra 130/90-16 osat.Nagyon durván néz ki és nagyon is jol megy vele.Csak egy a probléma.Ha már ketten akarnánk vele menni akkor nem birja a hátsó teleszkop és hozzáér a sárvédő a kerékhez.Ha nagyobb buckának megyek akkor az én sulyom alatt is hozzáér.És az normális a teleszkop rugóját egy kézzel tudom mozgatni amikor elvileg két személyre van állítva? Mit csináljak?Milyen árban van egy új teleszkop pár? Adjatok légyszives tanácsokat.
Köszi reimerm
Sziasztok!
125-ös ETZ-m van, a gyújtás oldali deklibe valószinűleg a rossz szimering miatt váltóolaj került.Szerintetek a gyújtás felől-a kis lánckerék mögötti- szimeringet ki lehet e cserélni?A blokk széthúzása nélkül. Ha igen, légyszi mondjátok meg a szimering méretét. Köszönöm, széles utat és gumifákat!!!
Sziasztok!
Azt meg tudná valaki mondani, hogy mennyit érdemes kivágni a kisETZ gyári kipuffjából, hogy esetlegesen még a teljesítmény is növekedjen egy picit...
Előre is kösz!
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|