hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 05. hétfö 
Györgyi

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Jawa350speed
válasz erre | email2007-04-14 20:37:54
Hát persze hogy jobban világít mert az aksiban 6 volt van , a tölés meg 7,4 volt körül mozog.
sorszám: 19165 (73220)
(előzmény: cseh9, 2007-04-14 20:34:04)

 
 
cseh9
válasz erre | email2007-04-14 20:34:04
meg néztem és tölt assziszem legalábbis. nem tom miért magas fordulaton kiküldte a visssza jelzö égöt. de amugy jóbban világit ugy az elsö világitásom amikor bevan inditva nagy fordulaton mint aksiról. (érdekes)
sorszám: 19164 (73219)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-04-14 19:14:26
Semmit sem befolyásol csak plusz védelem. 350 cz men mz dinamó van és azon nincs rajta, de amikor rajta volt u.a produkálta mint most, a 250 jawamon is mz dinamó van és rajta hagytam az előtét ellenállást és nincs vele semmi gond már több éve.
sorszám: 19163 (73212)
(előzmény: k-rudi, 2007-04-14 19:06:02)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-04-14 19:06:02
Előtét ellenállást leszedted?
sorszám: 19162 (73210)
(előzmény: cseh9, 2007-04-14 16:47:26)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-04-14 19:00:43
Alapjáraton világít erősen, fordulatot növelve elalszik majd később halványan világít? Nekem is ezt csinálja az egyik motoromon, de a másikon nem. De tölt rendesen és szabályoz is úgy ahogy kell. Erre én is keresem a választ mi lehet a baj.
sorszám: 19161 (73208)
(előzmény: cseh9, 2007-04-14 16:47:26)

 
 
cseh9
válasz erre | email2007-04-14 16:54:06
köszy szépen már csak azt nem tudom miért van az hogy kis fordulaton nem világit a töltés vissza jelző nagy fordulaton meg igen. nem tudod mi lehet a baj.
sorszám: 19160 (73205)
(előzmény: levendel, 2007-04-13 21:24:13)

 
 
cseh9
válasz erre | email2007-04-14 16:47:26
bekötöttem mindent rajz szerint megy is már az MZ-m. csak kis fordulaton a töltés vissza jelzöm nem ég magasabban meg elkezd világitani pedig töltés van mert dinamorol megy.
elektromoös fesszabályzó van rajta. nincs valakinek ötlete.???
sorszám: 19159 (73204)

 
 
cseh9
válasz erre | email2007-04-14 16:08:04
kösszy
sorszám: 19158 (73202)
(előzmény: Jawa350speed, 2007-04-14 08:15:02)

 
 
Raki
válasz erre | email2007-04-14 14:54:11
Sziasztok!
ETZ 250-nel lenne problémám, méghozzá az, hogy 1esben és kettesben egyszerűen nincs ereje, alacsony fordulaton fulladozik, 3stól pedig normálisan megy, húz. Teljesen felújított, szakszerűen beállított, stb,stb...Olyan, mintha túl dús keveréket kapna, de már így is 125ös főfúvóka van benne, és 2es állásban van a tű! Szóval nem értem a dolgot. És persze a gyertya csupa genya. Volt már hasonló tapasztalatotok? Mi lehet a baja?
A másik kérdés az, hogy szerintetek van-e értelme dugót+gyűrűket cserélni anélkül, hogy megfuratnám a hengert?Amíóta meg lett fúrva, azóta kb. 500 km van benne, de akkor az okos előző tulaj nem cserélt benne dugattyút,és sztem nincs meg a maximális kompresszió...
Az ötleteket előre is köszönöm!
Jó motorozást mindenkinek!
sorszám: 19157 (73196)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-04-14 12:34:17
magyar gyűrűkkel van vkinek vmi tapasztalata?
sorszám: 19156 (73193)

 
 
feri2360
válasz erre | email2007-04-14 12:16:43
Ismét vitatkoznom kell veled. Úgy gondolom, hogy gondosan megválasztott olajjal jelentősen növelhető az MZ élettartama. A 300-as ETZ nem összehasonlítási alap, nekem gyári állapotú 250-eseim vannak, max. 100-as utazóval használom őket. A fogyasztás így kizárt, hogy 8-nak akár a közelébe menjen. Még 1 szempont: nekem nagyon fontos, hogy a motoromnak bármi baja van, ami miatt pillanatnyilag használhatatlanná válik, legyen tartalékom. Ha indulok valahová és kiég egy bizti vagy kitolásnál letöröm az indexet, nincs időm arra, hogy foglalkozzak vele, ilyen esetben motorcsere, indulás. Ha öreg GS500-zal akarom megoldani, már 1 milla kezdő befektetés (2 db). Szempont az is, hogy egy jármű minél olcsóbb, de vannak kiegészítő védelmek, annál kevésbé vonzó a tolvajok számára. Tehát a fentiek miatt MZ-vel oldom meg a közlekedésemet. A (bár nem bizonyított, de igen valószínű) élettartamnövekedés megér nekem annyit, hogy az 1000 ft-os hykomol helyett megvegyem a direkt ehhez készült 3000 ft-os szintetikus váltóolajat. Ez a 2000 ft plusz észre sem vehető a motorozás egyéb költségei mellett, sőt várhatóan ritkábban kell cserélni, tehát még kisebb a pluszköltség.
sorszám: 19155 (73192)
(előzmény: peti74, 2007-04-13 19:00:18)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-04-14 08:15:02
Nekem is ez van a motorjaimon, igaz hogy jawak de mz dinamót is tettem rá. a D+ a dinamó szénkefe kivezetés, DF a másik kivezetés, D- dinamó test, 61 visszajelző lámpa, B+ aksi pozitív . El szerintem nem romlik mert nem lehet elállítgatni mint a mechanikusat. A dinamón rajta vannak egyébként hogy mit hová kell kötni.
sorszám: 19154 (73188)
(előzmény: Péter mz, 2007-04-13 21:10:55)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-04-13 21:44:00
Van itt valaki, aki
a., használ még első szériás Ts Mz-ket? És
b., így véletlenül tudja, hogy milyen (hol, miből/miről kell lehúzni, stb) porvédő gumiharmonikát tesznek a krómozott csöves telóra azok az anakronisztikus egyedek, akik ilyen gépekkel hajlandók manapság közlekedni?

gumiharmonika: a felső-belső csövet teljes hosszában védi-takarja. Szóval nem az a két kis gumibizbasz a szimmering magasságában.
Ilyen ni!
sorszám: 19153 (73180)
(előzmény: Péter mz, 2007-04-13 21:10:55)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-04-13 21:24:13
hahó!
biztos, hogy b+ ? Ha igen, akkor az a fix akksi pozitív, a pozitív saru utáni biztosítéktól jön a fesszabba.

(Ha véletlenül inkább D+ lenne amit b+-nak írsz, az a töltőszál.
6V-os dinamónál a töltőszál a pozitív kefére megy; 12V generátornál meg az állórész pozitív kivezetésére.)

D- a test.
sorszám: 19152 (73179)
(előzmény: cseh9, 2007-04-13 20:59:00)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-04-13 21:10:55
Heló.Néztem a ts 150 emre fesszabályzót 6 voltosat elektronikusat boltban.Itt 4400 ft tifelétek mennyiért adják?Ez nagyon drága ráadásul magyar és az egész kihozható lenne 2ezer ft ból.Ez meddig birja Kb hány év?Vagy nem fog tönkremenni?Meg asszem öt csuszósaruja van.Még nem vettem meg de ha valaki elsorolná addig melyik betűzött helyre mit kell kötnöm az jó lenne.Létezik török is de ebben a boltban az nincs.Az jobb lenne valamivel?Megbizhatóbb?
sorszám: 19151 (73177)

 
 
cseh9
válasz erre | email2007-04-13 20:59:00
sziasztok eltudná nekem valaki magyarázni hogy az elektromos fesszabályzon mit jelent a b+ megy a d- SÜRGÖS LENNE:)
sorszám: 19150 (73176)

 
 
peti74
válasz erre | email2007-04-13 19:00:18
"nekem annyit kell vele mennem, mint egy autóval" "70 ezer km-es tapasztalat az én várható igényeimhez kevés"

No, akkor nem fognak engem itten szeretni, de ha ehhez még hozzávesszük, hogy "egy MZ élettartama viccesen rövid", akkor talán okosabb választás lenne egy hasonló köbcentis négyüteműben (1 v. max 2 hengeres) gondolkodnod.
A tartósságát nem kell hasonlítanom az ETZ-hez, viszont a 4ütem ugyanakkora köbcentinél közel fele annyit fogyaszt, mint az ETZ. Ha tényleg 100ezret akarsz vele menni, akkor 1 literes fogyasztás már 270ezer Ft-ot jelent, márpedig minimum 2, de inkább 3 literres spórolást jelentente egy 250-es négyütemű a 250-es ETZ-hez képest.
É ez is tapasztalat, az ifjúkori GS500-asom 4 litert evett anno, a 300-as ETZ-m néha 8-at.
Na köpdössetek, elvégre ez egy MZ fórum.
sorszám: 19149 (73174)
(előzmény: feri2360, 2007-04-13 18:39:35)

 
 
feri2360
válasz erre | email2007-04-13 18:39:35
Elsősorban a a motorolaj ellen szóltam, a Hykomollal csak annyi a bajom, hogy kissé magasabb a viszkozitása a kelleténél, ennek megítéléséhez viszont nem kell sok kilométer. Én is sokáig Hykomolt használtam (motorolajat soha), most agip rotra hy van benne (ez szerintem ua. mint a hykomol, úgy tudom nálunk gyártják). Most készülök igolra lecserélni. Az elmúlt években kocsival többet mentem, mint 70 ezer, ilyen távot a következő években motorral fogok menni. Az olajválasztásnál biztosra kell mennem, és nem sok 10 ezer km-rel arrébb a fejemet vakarnom, hogy talán egy másik olaj jobb lett volna. Azt kell megérteni, hogy egy autóhoz képest egy MZ élettartama viccesen rövid, márpedig nekem annyit kell vele mennem, mint egy autóval. Sajnos azt kell mondjam (minden tiszteletem mellett, ami a szakmai felkészültségednek szól), hogy a 70 ezer km-es tapasztalat az én várható igényeimhez kevés.
sorszám: 19148 (73173)
(előzmény: peti74, 2007-04-13 18:13:53)

 
 
peti74
válasz erre | email2007-04-13 18:13:53
Nos, én a MOL HykomolK 80w90 és az ETZ250 kapcsolatának védelmében annyit írnék, hogy a saját 250-es ETZ-mel közel 70ezer (!) km-t tettem meg 5 év alatt, kb fele-fele kétszemélyes túratempóban és városi "örök elkésős" munkábajárós stílusban.
A motorblokkot kétszer raktam össze: Előszőr, amikor munkába állt nálam a motor (akkor egy hibátlab gyári váltóval, rpimer hajtással és kuplunggal indult a történet), Másodszor 52ezer km (4 év) múlva, amikor is főtengely felújítást csináltam. A váltóban a 2-es fogaskerekét cserétltem, de azt is csak azért mert volt helyette új, de igazából nem volt semmi baja. A kuplung kapott 5 új török lamellát, de váltó ügyben ennyi.
És a lényeg : kb 12-15 ezer km-enként cseréltem a váltóban olajat, ami azt jelenti, hogy összes 5 alkalommal, alkalmanként 1 liter MOL HykolmolK 80w90-et kapott a leengedett 1 liter helyett.
Az az olaj teljesen jó az ETZ250 váltójába. Ez tapasztalatom.
Csak az álljon ezzel vitába, aki legalább ugyanilyen futásteljesítmény alatt szerezte a tapasztalatait.

Az ennél márkásabb, "jobb" minőségű olajakat nem szólom le, de jelen esetben nem látom szükségét.
A Hykomol egyébként hypoid olaj, amit a MOL honlapja úgy magyaráz, hogy az olaj összefüggő filmet képez a hypoid fogaskerékhajtásnál fellépő erőhatások esetén is.
A hypoid olaj igényt egyébként egyetlen hajtás, a ferdefogazású primerhajtás indokolja.
Nem vitatkoztam, csak tényeket közöltem.
sorszám: 19147 (73170)
(előzmény: feri2360, 2007-04-13 15:44:56)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2007-04-13 17:58:24
A sima szilikonpaszta helyett meg használjatok legalább F.B.S. pasztát, az legalább olaj és benzinálló ha jóltudom!
sorszám: 19146 (73168)

 
 
poteka
válasz erre | email2007-04-13 17:34:31
Köszönöm mindenkinek a javaslatokat! Akkor hát bolti papírtömítés lesz a dologból, valószínűleg csak elfáradt a régi, ezért csöpög belőle. Bár nagyapám szerint ha folyik, azért folyik, mert mutatja hogy van benne :)
sorszám: 19145 (73167)
(előzmény: t.zol, 2007-04-13 16:56:51)

 
 
t.zol
válasz erre | email2007-04-13 16:58:19
"papírtömítést" elgépeltem
sorszám: 19144 (73166)
(előzmény: t.zol, 2007-04-13 16:56:51)

 
 
t.zol
válasz erre | email2007-04-13 16:56:51
Üdv.!
A kuplung oldali deklihez bolti papírtömítész használj jól bezsírozva,mivel ez bontható.
A pasztákat(régen hermetic ma inkább loctyte)a két blokköntvény illestésére használják,mivel ritkán kell bontani.
Én szilóval nem próbálkoznék!
sorszám: 19143 (73165)
(előzmény: poteka, 2007-04-13 10:11:07)

 
 
feri2360
válasz erre | email2007-04-13 15:44:56
Sokminden beletölthető, sokmindennel "elketyeg", de attól még nem az az optimális megoldás. Az MZ leírások keletkezése óta sokat fejlődtek az olajok. Persze ha valaki úgy gondolkodik hogy "megyek a géppel 5-10 ezret, aztán úgyis eladom", akor jó bele szinte bármi. De ha másvalaki sokat akar motorozni és az élettartamát meg akarja növelni, akkor a legjobb megoldást érdemes választani. Nyilván ben a "racing" felirattól kell hasraesni, de az említett olajat kifejezetten 2T motorokhoz tervezték, míg a 4T motorolajat, hykomolt tutira nem tesztelték 2T váltójával. Az meg, hogy mi van a hondáddal, már megbocsáss, de egyáltalán nem érdekel, úgy rémlik, ez MZ fórum. Engem érdekel, hogy a motorom minél hosszabb életű legyen. Ennek megfelelően beruháztam egy "MZ ETZ Models" című Haynes manualba, aminek " Routine maintenance" (23. oldal) c. fejezetőben a követkeő olvasható: "Recommended oil: Good quality EP80 hypoid gear oil" A "recommended" arra utal, hogy lehet ugyan mást beletölteni, de ezt ajánlják, mert ez a legjobb. Az EP arra utal, hogy EP adalékolt olaj legyen, márpedig a motorolaj nem ilyen. A 80 a melegoldali viszkozitás, márpedig a hykomolnak (80W90) ez 90.
sorszám: 19142 (73162)
(előzmény: Keri, 2007-04-13 14:44:44)

 
 
peti74
válasz erre | email2007-04-13 15:40:34
"szaniter szilikon"

Picit reménykedtem, hogy legalább Te nem írsz ilyet.
A szaniter (fürdőszobai használatra, tiszta csapvíz tömítésére) kitalált szilikon nem jó gépjárműben történő felhasználásra. Előszőtr is nem bírja a benzint, porozus lesz tőle, egész egyszerűen szétmállik.
A maradék hajam is kihullik, amikor olyat látok, hogy önjelölt szerelők fürdőszobai szilikonpasztával rakják össze a két blokkfelet. Aztán nem értik, hogy miért folyik a blokkból az olaj meg miért szív falsot. Hihheetlen.
Ez szaniter szilikon nálam kimeríti a gányolás fogalmát.
sorszám: 19141 (73161)
(előzmény: Keri, 2007-04-13 14:54:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-13 15:21:16
ha papírtömítést használsz akkor nem kell még szilikonnal is bekenni.
A papír önmagában (ahogy írták olajjal vagy zsírral jól beáztatva) is elegendő, ha jó a tömítőfelület.
sorszám: 19140 (73158)
(előzmény: poteka, 2007-04-13 15:12:45)

 
 
poteka
válasz erre | email2007-04-13 15:12:45
Köszönöm mindenkinek a válaszokat! szaniter szilikon lesz a nyerő, az van itthon, tömítésért meg szerintem elmegyek majd a Zichybe
sorszám: 19139 (73157)
(előzmény: Keri, 2007-04-13 14:54:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-13 14:54:55
szaniter szilikon
vagy ha sok pénzed van akkor loktitle trutyi, azzal könyebb dolgozni, de ugyan úgy tömít és szebb a színe.
sorszám: 19138 (73155)
(előzmény: poteka, 2007-04-13 10:11:07)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-13 14:44:44
mivan? Hogy a 4T olaj nem váltóba való? Akkor a 4T hondámba mégis mi a fenét töltsek, hykomolt? :))))
Ha nem vagy képben csak emlékeztetnélek, hogy a 4T motorkerékpárokban a váltó, kuplung, motor, és néha még a hűtés is ugyan azon az olajkörön van, tehát ha egy 100+ LE motor váltójába jó, akkor talán az MZ is elketyeg vele ;-)
Es nem kell hozzá semmi racing meg franctudja milyen marketing duma, bármelyik motorkerékpárba való olaj megfelelő. Legfeljebb a viszkozitással lehet veszekedni, de az MZ leírása szerint a váltóba hykomol, 15W40-es 4T olaj, vagy ezekkel eqvivalens anyag tölthető. Szóval nem kell túl lihegni a témát.

A hykomol tényleg sűrű egy picit hidegen, de bemelegedett olaj mellet azzal sem volt problémám.
sorszám: 19137 (73154)
(előzmény: feri2360, 2007-04-12 22:13:13)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-04-13 12:07:57
prespán papírt
sorszám: 19136 (73147)
(előzmény: poteka, 2007-04-13 10:11:07)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2007-04-13 11:49:39
Hali! nem az enyém hanem a Béláé volt akivel fenn voltunk nálad.
sorszám: 19135 (73146)
(előzmény: peti74, 2007-04-13 11:27:13)

 
 
peti74
válasz erre | email2007-04-13 11:27:13
Há, hogyhogy ? Meguntad ?
Vagy ez egy másik, nem a sajátod ?
sorszám: 19134 (73145)
(előzmény: peti.janka, 2007-04-13 11:23:20)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2007-04-13 11:23:20
Sziaszok! ETZ elektronikus gyujtás eladó kompletten. /gyári a jeladó és az elektronika is/ Ha érdekel írj mail-t peti.janka@freemail.hu
sorszám: 19133 (73144)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-04-13 10:25:11
Helló!
Én legutóbb lusta voltam elmenni boltba, ezért naptár hátuljából csináltam. Bekente zsírral és eddig működik, nem ereszt a gép :)
sorszám: 19132 (73142)
(előzmény: poteka, 2007-04-13 10:11:07)

 
 
poteka
válasz erre | email2007-04-13 10:11:07
Sziasztok,

Megint kérdeznék: Ti mit használtok a kuplungoldali dekli tömítésére? Boltban kapható kész tömítést, vagy spirálfüzet borítójából faragtok? Bekenitek valami spéci pasztával? És ha igen, mivel?
sorszám: 19131 (73141)

 
 
feri2360
válasz erre | email2007-04-13 04:56:48
Itt látható a partnereik listája: http://www.igoloil.hu/index.nof?o=0&k2=42&nyelvid=1&k1=18
sorszám: 19130 (73137)
(előzmény: t.zol, 2007-04-12 23:07:56)

 
 
t.zol
válasz erre | email2007-04-12 23:07:56
Hol,és mennyiért lehet ilyen olajat kapni Pesten?
sorszám: 19129 (73133)
(előzmény: feri2360, 2007-04-12 22:13:13)

 
 
feri2360
válasz erre | email2007-04-12 22:13:13
A 4T motorolajjal az a fő gond, hogy nem váltóba való, pl. nincs benne EP adalék (nagy nyomás elviselésére, amikor a fogaskerekek fogai csak kis felületen érintkeznek), a váltóolajtól pedig valóban csattog a váltó, mert nem emel ki a kuplung. A megoldás pl. az ilyen olaj lehet: PROPULSE BV 2 RACING http://www.igoloil.hu/index.nof?o=0&k2=79&nyelvid=1&k1=4 kifejezetten 2T motorok váltójához készült, a vizskozitása olyan, mint a motorolajoké, de API GL4+ minősítése van, tehát EP adalék van benne.
sorszám: 19128 (73129)
(előzmény: Keri, 2007-04-12 21:41:41)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-04-12 21:49:39
nekem 15w40-van benne, hykomollal nem emelt szét a kuplung teljesen, mert nekem sürü volt bele. egyenlőre jó, bár gyakrabban kell cserélni.
sorszám: 19127 (73127)
(előzmény: Laca_D, 2007-04-12 19:27:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-12 21:47:59
ha meg akarod emelni a hátulját ahoz meg kell tanulni fékezni. Persze a gumi is számit, meg az út burkolat, de a legjobb gumit a legjobb felületen is meg lehet csúsztatni ha túl hirtelen rántod be a féket.

további infó:
http://www.szocimotoros.hu/hu/vezetestechnika/79

A guminak pl a hedenau jó, azzal lazán felveszi a 250es ETZ a seggét fékezésre ha nem vigyázok.
sorszám: 19126 (73126)
(előzmény: t.zol, 2007-04-12 19:47:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-04-12 21:41:41
inkább hykomolt, az való a váltóba.

az autó olaj, nem feltétlenül jó a kuplungnak, tehát vagy régebbi tipusu autó olaj, vagy speciálisan motorkerépárokba szánt olajat érdemes belerakni, mert minden más rizikós, hogy olyan adalékot tartalmaz amitől csúszhat a kuplung
sorszám: 19125 (73125)
(előzmény: Laca_D, 2007-04-12 19:27:08)

 
 
tothszilard
válasz erre | email2007-04-12 21:12:37
Heló!
Érdekelne engem, milyen gumi az ami 130/90es és 16colos? Meg nem szűk ehhez a felni? Ez 251es?
sorszám: 19124 (73123)
(elözmény: k-rudi, 2007-04-10 15:48:44)

 
 
marcee
válasz erre | email2007-04-12 21:06:56
Üdv!
A váltó témához: szerintem minden etz ilyen. Ami nekem bevállt módszer erre az, hogyha álló helyben szeretném kivenni üresebe, úgy csinálok mintha el szeretnék indulni, szóval kicsit engedek a kuplungon, de épp annyit hogy megmozduljon a moci. Pár centit elég ha mozdul. Na és eközben kell kipöccinteni üresbe. Nekem ez bevállt.
Álló helyben azért nem szeret kijönni üresbe, mert a jól beállított, teljesen behúzott kuplungnál is meg van feszülve a váltó (helyesebben az adott fogaskerekek kapcsolókörmei).
Akinek menet közben sem találja az ürest arra nem tudok mit mondani, ott tényleg lehet valami bibi.
sorszám: 19123 (73122)

 
 
dadis
válasz erre | email2007-04-12 20:51:02
Sziasztok!
Van egy eladó 125-ös hengerem ETZ-re. Minden van hozzá(dogó, gyűrűk, csapszeg, tűgörgő.)
Nagyon szép állapotban van! Ára:8000Ft.
Ha érdekel valakit, írjon!
Amúgy nálam is van baja a váltónak(kisETZ). Gyakorlok egy másfél órát, jól bemelegszik(talán kicsit túl is..) és nem lehet kivenni üresbe, szal behúzott kuplunggal, jó nehezen tudom feltolni az utánfutóra... De ez lehet, hogy amiatt van, hogy kicsit túlmelegszik(fighterezésre használom). Monnyuk a blokkba még nem néztünk bele, az úgy van ahogy megvettem...
Nekem is van ilyen gondom, hogy stoppinál elcsúszik az eleje, állítólag szélesebb gumit kell rá tenni... még nem próbáltam, mert most leszedem az első fékrendszert....
Na szép estét mindenkinek!
sorszám: 19122 (73120)

 
 
t.zol
válasz erre | email2007-04-12 19:48:28
természetesen az első kerékre gondolok.
sorszám: 19121 (73112)

 
 
t.zol
válasz erre | email2007-04-12 19:47:18
Üdv mindenkinek!

125-ös etz-re lehet-e olyan gumit tenni ami nem csúszik el satuféknél,hanem inkább megemeli a fenekét?
Milyen széles gumi mehet fel az első felnire?
Az 1-esből üres dolog nálam is fennáll,pedig most volt teljesen generálozva a blokk és minden benne van ,aminek kell(golyó),új kuplung-ami nem lett hézagolva,de jól működik.
Amikor összeraktam,akkor még műszeresen működött friss olajjal(azóta talán 100 km-t mentem) és már beragad 1-esbe.
Törődjek bele,hogy ez ilyen,mivel kopott a mechanika,vagy lehet orvosolni esetleg valami jó olajjal?
sorszám: 19120 (73111)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2007-04-12 19:27:08
Már értem.

A blokkba Hykomol vagy a fullsynt opel 15w40 olajat ajánlátok ??
Üdv Dlaca
sorszám: 19119 (73107)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2007-04-12 19:20:49
Csáó.Enyém is ilyen.Nekem is a golyo hiányát mondták hibának.Én megszoktam, 2-ből üres, és begurulok.Én ezért nem akartam blokkot bontani.De most olvasom hogy lehet hogy nem is kell ??

Elb.sztam,összeraktam az új lánckerekekkel kis dupla, új dupla lánc
új nagy kuplunglánckerék. (40ft volt a szegecs+800 a szegecselés)
Új kuplunglammela,na és nem hézagoltam ki. ÉS nem értem a hogyan.c.könyv 202.oldalát.
Ha valaki segitene,megköszönném.

Szép időt, defektmentes motorozást
Dlaca

sorszám: 19118 (73106)
(elözmény: k-rudi, 2007-04-12 11:41:59)

 
 
charlie
válasz erre | email2007-04-12 19:19:06
Köszönöm válaszodat

üdv.:charlie
sorszám: 19117 (73105)
(elözmény: k-rudi, 2007-04-11 20:00:26)

 
 
poteka
válasz erre | email2007-04-12 19:18:26
Rendben, megnézem a golyót és környékét. Remélem, most nincs benne a golyó, és azért ilyen :). Meg lehet, hogy a kuplungra is vetek egy pillantást, aztán ha javulást mutat a gép, elmondom a tutit!
sorszám: 19116 (73104)
(elözmény: k-rudi, 2007-04-12 18:03:47)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu