:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Itt egy link, innen tudsz letölteni, de ha ráérsz, akkor nekem van otthon saját szerkesztésű, magyar felirattal.
http://www.motocykle-mz.pl/articles.php?id=116
Matiz! Érdekel esetleg az oldalcsomtartó, amit írtam? Gumik lettek?
hali!
nincs véletlenül vki hevesmegyéből akinek van 1 fölöleges 125ös trofi hátsó kereke aminek nincs semmilyen sérülése????. (sajna ez a baja, ettől ráz az egész moci)
üdv:petya
Nincs fönn ;[ Ha fönnlenne nem zaklatnálak itt titeket:P
Ja TothSzilard ha tényleg enyire megy az a motor mint mondod, akkor le kellene venni a méreteket arról a gagyi rezóról :))
valaki csinált fehér hátteres számlapot, egyszer, nincs fent a szakirodalom alatt?
Adjatok lécci valami nyomtatható számlapot etz kilóméterórára!:P
az email címem az MSN címem, ott van a "válasz erre" gomb mellet
Csak a képeid közt volt egy kék ts oldaldoboztartókkal, hátsó dobozzal..
?nekem írtad?
nekem piros TSem van
Sőt, nem adnád meg az Msn-ed? úgy lehet könnyebb lenne.
Ha szabad érdeklődnöm erere hogyan jöttél rá, hogy megreszeled a tűt?
ja, a 90hufos bolti tűt reszelgettem
csak enyi átalakítás van rajta mint amit írtam. 150re fúrva, TZ karbi, fúvóka és dúbertű modosítás.
Nem a tuning miatt csináltam, csak nem voltam elégedett a TS viselkedésével.
A 150ccm a nyomaték miatt kellet (meg azért mert volt egy 150re fúrt hengerem), a súbertű meg azért hogy minden terheléstartományban finoman reagáljon a gép. Sajnos a bolti tűvel ez nem volt ideális.
Az a kék 125ös a tied? Azon ami doboz van az olyan kínais, nem? Én olyant láttam 7500ért. Véleményed róla?
Igazad van, ha mondanák, én is kételkednék, de mivel ennyire hihetetleen, ezért mikor hazaérek ráteszem havernak az utángyártott fordulatszámmérőjét, mit mutat. De én valóban úgy érzem, h annyira forog.
Ahogy mondod, hiszem ha látom, mert halottam már szép nagyotmondásokat itt, ezért eléggé kétkedek amikor egy széria motorra ilyeneket írnak. Amúgy tényleg bocs, nem akarlak szivatni meg ilyesmi.
Természetesen lehetséges, megfelelő tuninggal, de csupán egy rezó és 90es fúvóka kevésnek tűnik ehez.
Ezeken a képeken én vagyok, remélem alkalmasnak találsz a tesztelésre ;-)
http://www.mzracing.hu/node/2087
http://www.mzracing.hu/node/2095
zárlatos a trafód, csere
esetleg néz meg a zárásszöget, mert ha túl nagy akkor is melegedhet a trafó bár akkor már gyujtásod sem lenne
mérni nem nagyon tudsz a trafón, de ha melegszik és megszünik szikrázni akkor nagyon nem tétováznék a kukába hajjításával :)
Csak azt nem értem, miért kellett kézzel reszelni bele sibertűt, mikor 90 Huf. Vagyhoz ez valami tuning?
Van róla valamilyen képed? Kiváncsi lennék, ha "kézzel reszelt" sibertű van benne, akkor milyen más "átalakítás" van még rajta. Most nem kötekedéskép. Az előbbmeg elfelejtettem, h gyári kipuffal ez se pörög nagyon 7000 felett. De ha megnézed a képeket, látod, hogy az a gagyi utángyártott sportdob van rajta.
Tudod mit, akkor vedd semmisnek amit írtam, nem- akarok olyan mutogatósat játszani. Ha akarod bármikor odaadom 1 körre, ha alkalmas vagy rá, de máshogy úgyse tudom bebizonyítani.
nekem elkezd szaggatni a motor nagyobb terheléseknél ha kisebbet teszek bele
most 105os van benne, de 115ot szereti, sajnos odaadtam a haveromnak és nem kaptam boltban másikat.
ja amugy egy 125ös TS150re furva TZ karbival, kézzel reszelt súbertűvel :)))
szóval az én motorom nem irányadó :)
Üdv az uraknak!
Olyan problémám lenne /ETZ 250/, hogy a gyújtótrafóm melegszik, és főleg városozásnál már néha ki ki hagy a gyuszi, de volt rá precedens hogy álltam az út szélén mert úgy felhevült hogy egyátalán nem adott szikrát, csak miután kicsit lehült!
Mit tudnék kimérni hogy megtudjam mi a csereérett cucc?:) Trafón esetleg ellenállásértéket?
Ha valaki tud vmit írjon pls:)
köszi
ThUnDeR
u.i.: ETZ-be Hykomol SAE 80-90W, nem kell minőségi olaj, felesleges is, meg nem is jó neki!
Bocs hogy jót derülönk de ennek történetnek tipikusan nagyot mondás szaga van :) a Hondám pörög anyit, de egy MZ nem :)
Üresben talán kipörgi a 8000et de az már gyilkosság számba megy, hacsak nem yamaha főtengely, hajtókar és dugatyút faragtál bele.
A TSem amúgy 90et megy 6000es fordulaton. Nem feltételezem hogy a kis TZ ennél lényegesen többet tudna...talán kipörgi a 7000et, de ennél többet nehéz elhinni.
na mindegy. nekem is van felvételem a Skodámról amint 150et megy sík úton :)
Bocs hogy jót derülönk de ennek történetnek tipikusan nagyot mondás szaga van :) a Hondám pörög anyit, de egy MZ nem :)
Üresben talán kipörgi a 8000et de az már gyilkosság számba megy, hacsak nem yamaha főtengely, hajtókar és dugatyút faragtál bele.
A TSem amúgy 90et megy 6000es fordulaton. Nem feltételezem hogy a kis TZ ennél lényegesen többet tudna...talán kipörgi a 7000et, de ennél többet nehéz elhinni.
na mindegy. nekem is van felvételem a Skodámról amint 150et megy sík úton :)
Köszi a válaszokat! Folytatom a kérdezősködést:P Milyen hajtóműolajat tegyek a 125ös etz m be most érett meg a csere és fingom sincs hogy mi kell bele:P Esetleg valami olcsó és jó megoldás? Meg ami még fontos teljesen lekopott a kilóméterórám számlapja! Nincs valakinek valami nyomtatható verziója? Vagy hogyan restautáljam? Tippeket várok az uraktól:)! Előre is köszi!
szintetikus 2T olajat használj legalább a bejáratáshoz. Az1:30as arány maradhat. Utána már lehet 1:40 1:50 es keveréket használni bármivel mert 1:50el az ásványi sem trutyizza annyira, főleg ha rendesen hajtod a gépet, ne csak alapjáraton kínzod.
Én szintetikusat szoktam de néha tankolok kuton is, na ennek köszönhetően vastag lerakodás keletkezett a gyertyán, ami mellesleg szép őzbarna volt. Persze működöttmég de kicseréltem.
Vegyél bele inkább résszintetikus olajat, és keverd 1:40-t. Kapálógép, és mezőzazdasági boltokban kapható. Kb 1100/liter. Ha bejáródott használhatsz 1:45öt is, de nekem 3000kilométernél 1:50es keverésssel beszorult a berta dugattyú.
Sziasztok!
125-ös etz-m van, frissen fúrva.
Mit tanácsoltok,milyen olajat és mennyit tegyek a benzinbe?
Most 1:33-as keverékkel járok,de ásványi olajjal(jól teletrutyizta a kiouffogómat)
Ezt elkerülendő,tennék bele valami jobbat!
Tapasztalt MZ-sek segítsetek!
Nekem mind a kettő 16"-os :DDDDDDDDDDD
Najó abban benn van Isten keze is, meg még pár másik emberé! :DDDDDDDDDDDdd
Hali.AZ első kerék 18 col(2.75x18),A hátsó pedig 16(3.50x16)
Komolyra fordítva a szót, én most boltolok egy ilyet, csak az legalább 30 éve áll. Ha minden igaz, akkor ingyen elhozhatom, legfeljebb cserében "rendet" rakok a disznóólban, ha már mindenképpen ki kell szabadítani a vasat...
sorszám: 19683 (74889)
( előzmény: mobelvagen88, 2007-05-08 13:49:45)
Írjátok már meg lécci hogy mekkora a 125ös etz első és háccsó kereke!
Nemrég volt itt valahol egy hirdetés, ahol a kisTrofiért 10-et kért a gazdája, fellelési állapotban. De eredeti.
Az, hogy eredeti, az lehet elég nagy büntetés is, 18 év állás egy pajtában tönkrevág mindent (szétfolyt akku, porráment gumi, beállt motor, rozsda, rozsda még több rozsdával, mézzé kövül olaj...).
sorszám: 19679 (74878)
( előzmény: mobelvagen88, 2007-05-08 13:49:45)
Az elmúlt 16 évben sokmindent eladtak már Magyarországon, amit még senki se látott...
Hogyan adná, ha még nem is látta őket? :-DDD
Te adod vagy veszed őket?
Mindig is kiváncsi voltam ezekre a megtalált motorokra, h vajon mit tudnak a normál használt motorokhoz képest...
sorszám: 19676 (74871)
( előzmény: mobelvagen88, 2007-05-08 13:49:45)
Amikor megvettem a második mz-t, abba 120-s volt.Ment is akkor úgy, mint a veszedelem.A súbertű a középső rovátkában volt.De ezáltal szerintem 7litert simán lazán benyalt.Most felülről, az első rovátkán van, és 115-ös fúvóka mellett még így is simán benyal 5litert.Esetleg nemtudna valaki segíteni ebben, hogy mi lehet a gond?Benzinszint jó, NGK b7hs gyertyát használok, NGK gyertyapipával.(mondjuk az nemtúlsokat jelent^^)A gyujtásról csak annyit, hogy 6000-es fordulat környékén mikor adok neki még1 gázfröccsöt, akkor lövöldözik.A szivató gumi nem repedezett.Hozzáteszem, hogy nem szoktam huzatni. Segítséget várok!
köszönöm, üdv
hali! én is így leltem fel az enyémet még a gumik is eredetiek. fekete benzin volt benne:( ki takarítottam tankot meg karbit azóta indul bármikor és szívatóis csak akkor kell neki ha naon hideg van. 4000km se volt benne és csak 1 aksitvettem bele azóta működik kivéve ezt a párnapi dolgot. már bocs az untató szövegért de csak azért írtam le mert sztem ezeknek a gépeknek nincsen párja. ja a legfontosabb csak az első indítás után kellett tolnom az utca végéről.
nekem pl. bármit megérne (ha nem lenne) de sztem is kb 15-20 ezret
üdv:petya
sorszám: 19674 (74868)
( előzmény: mobelvagen88, 2007-05-08 13:49:45)
Amolyan 15ezret darabja.
sorszám: 19673 (74867)
( előzmény: mobelvagen88, 2007-05-08 13:49:45)
sziasztok!!Szerintetek mit ér 2db fellelési állapotú mz 125 trophy megvan mindenük egy pajtában állnak már vagy 18 éve!!az egyik az teljesen eredeti állapotban van mondjuk még nem láttam csak mondták!!
Oks, először én is meglepődtem, de most h mondod, azért kipróbálom másik fordulatszámmérőkkel is. De szerintem nem csal, mert haveré mellett is látszott a különbség.
Na azt a videot kivancsian varom :-) Kulsore jol nez ki a geped, de az hogy FAG-ot vagy hungaroradaxot teszel bele nem valtoztat a fordulatszamon. Az hogy nem csinaltal rajta semmilyen tuningot (kuplungkonnyites, attetelmodositas stb) csak egy utangyartott rezo van rajta hihetetlen, hogy kiporogjon annyit, na mindegy varjuk a videot :-)
Udv
Nem is rád gondoltam, csak valaki írta, neki 150ese van.
Én hiába próbálom, mert az enyém 300-as, de a haveromé 150-es és 125-ös karbival megy. 115-ös volt benne és az cseréltük ki 120-ra és sokkal jobban megy. 14-es lánckerék és így eszik 3,5 körül!
Gyárilag 120as kell bele, de az enyémen 125ös karbi van, és abban 90es van, és nem megy jobban 100assal, 110essel, nagyobbat meg nem akarok, nincs otthon benzinkút :D. Próbáljátok ki kisebb főfuvókával, mit változik a tiétek, nekem fogyasztáson kívül más nem.
Én úgy tudom hogy a 150-be 120-as fúvóka kell.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|