:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Én sem értek az elektronikához, de szerintem a neon stabil 12 voltot igényel ( a számítógépek tápegysége ezt ad) míg a motorban 14,2V +-0.2V a töltőfeszültség. De lehet hogy most egy nagy hülyeséget mondtam. :) Meg ha a rendőr meglátja hogy világít, abban a pillanatban le is szed a motorról és megbüntet.
nem természetes, a berugokar kb 4-5cmre van a légszűrőháztól. A fül pedig csak 90°-ban mozoghat, ugyanis belülröl van egy rugó ami feszít egy csapágygolyót és az alapállapotban beleugrik egy gödörbe azért nem mozdul el a kar, mikor kivan hajtva akkor nem ugrik bele semmibe ezért szabadon mozgathato. Egyébként ezt a visszacsaposdi dolgot megakadályozandó hogy van egy gyári visszaütköző ami nem engedi 90°-nál jobbban elmozdulni a kart. Tehát fizikai képtelenség hogy annál jobban hátracsapodjon. Szerintem levan törve az a kis visszaütköző vagy rosszul van összerakva... érdemes lenne szétszedni és alaposan átvizslatni, aztán összerakni, nem nagy munka az egész... vagy vegyél egyet a boltban vagy bontoban.
hi...
volna egy kis problémám... az ETZ-251es berúgókarja berúgás után teljesen visszacsapódik, annyira hogy beleütközik a légszűröház deknijébe, és a sarkán leveri a festéket... 180 fokban elfordul a kis "pedál" a berúgókaron... normális ez?... úgy értem eredetileg is ilyen?... eddig nem zavart, de most lesz újrafújva az egész, és nem kellene rögtön összecseszni az új fényezést...
Sziasztok!
300-as henger és alkatrészei érdekelnének, török gyártmányú - ha létezik ilyen egyáltalán.Ha tud valaki segíteni, kérem jelezze!
Szedd szet ugy, hogy ne hulljon szet :-) ha kivetted a teloszarat es kiontotted az olajat tedd bele vissza a rugot, fejjel lefele valami puha rongyra tedd ra igy a benne levo rugo kitolva tartja a tamcsovet es igy tekerd le a 10-es kulcsnyilasu csokulccsal a kivulrol rogzito anyat. ezutan az also szarat csak lehuzod es kesz, ott marad alatta a tamcsovon a sorrend :-)
A szétszedéssel asszem nem lesz gondom. Avval van a probléma, hogy szét kell szednem teljesen, mert le akarom festeni, és ahoz ki kell belezni. És a sorrendjét kéne tudni a benne lévő cuccoknak.
Bocsi egy kicsit elhamarkodottan válaszoltam.Én ugy értelmeztem a mofaker honlapján a gyik-ban hogy ezek bruttó árak de most elbizonytalanodtam.Ugyhogy ne vedd kézpénznek. Bocsi. Szia
Képek nekem sincsenek de ha csak szimeringet akarsz cserélni az elsö telokban(gondolom azokra gondoltál),akkor sgithetek irásban.Ird le mit nem értesz.Nagyon könnyü ugyhogy kép nélkül is menni fog.Az egész lényege ha már kiszerelted a telót és kiöntötted az olajat akkor az alján van ott a bemélyedésben egy 10-es kulcsnyilásu csavar.Azt kicsavarod csökulccsal és az egész belsejét kihuzod a hüvelyéböl.Utána már kitudod ovatosan szedni a szimeringet.
A gumirol fogalmam sincs de ezek brutto árak.
Jóestét!
Tudna valaki mondani a HEIDENAU 2.3/4x16 46J K36 TT
gumiról véleményt?A www.mofaker.hu-n néztem, és 3500ft-ot árulják.Ez bruttó, vagy nettó ár?
üdv!
Írott betűs, de nem fehér. Viszont még csehszlovák úgyhogy nem mai darab.
Valakinek meg vannak a képek a teló szimering cseréhez? Mert nekem nem igazán menne az összeszerelés, meg szétszedés a képek nélkül.
csepel, gumaker - http://www.gumaker.hu
Ok. Csak mondom háta. De az még a régifajta szép írottbetűs fehérrel írva?
Bocsesz, de a 3,5-öst mindenképpen megtartanám.
a jawanak nem 16" a gumija?
Sziasztok.
Röpsújos előgyújtás szabi van a jó öreg mz-men.ennek is állítsak előgyújtást vagy elég ha a felső holtpontra állítom a dugót majd a megszakítót nyitási pozícióba?
Tiszteletem az uraknak . Az elektronikához nem nagyon értek . Ismerősöm most vett az etz jére neont amit computerboltban lehet kapni és segitségem kérte bekötésnél . 12 v 12 ah akksira rálehet kötni ezeket a neonokat ? Akinek ilyennel volt tapasztalata kérem irja meg VÁLASZÁT ELÖRE IS KÖSZÖNÖM
ÜDV .: charlie
Sziasztok.
Röpsújos előgyújtás szabi van a jó öreg mz-men.ennek is állítsak előgyújtást vagy elég ha a felső holtpontra állítom a dugót majd a megszakítót nyitási pozícióba?
Nekem van!
Küldök mélt meg képet!
ahoj
Sziasztok! Etz -re kellene krauser! Ha valakinek van eladó irjon! Vagy várom az ötleteket! elöre is köszi
Hi. Esetleg nem eladó az a 3.5-ös barum? :) Mert az én jawamon is barum gumik vannak de a hátsó elég kopott már.
Nekem valami orosz 3 collos gumim volt elől fent, nekem bejött, mert sokkal jobban tapad, mint a 2.75ös, nagyon jól lehet vele fékezni.
Csatos karbit keresnék ETZ, csakis hiánytalan és jó állapotú érdekel! Akinek lenne az írjon emilt plz!
ThUnDeR
Hali!
Van valakinek tapasztalata ETZ250 elsőkerékre 3 collos gumival? Kaptam ugyanis egy 0km-es 3,5-es Barumot, mit ad isten van egy ugyanolyan 3 collos kb 1000 km-es itthon.
Tudtok nekem adni valami linket ahol olcsón tudok viszonylag jógumit venni a drágaságomra?
mekkora előgyujtást ajánlotok a 60as simómnak??pontos érték kéne,hogy mikor szakítsa meg az áramkört a megszakító,mikor lesz a legerősebb a motor mekkoránál?úgy kéne hogy ne csak az alján legyen már erős...bár ott se az:D
hali! egy haveromnak kéne egy komplett 250es etz blokkk, ha tud valaki dobjon e-mailt. Raktam a mocimba új nagyfesztrafót(nem tom ki gyártotta) bemelegszik, ha kint is meleg van és megáll agép... normális ez, milyen trafót rakjak bele, ... ötletek??? köszönöm;)
Kérdezd meg tőle, hogy a Hammerite hogy működik :D
Hali
A kis tz-m elkezdett csörögni ,ha megyek mondjuk 5be 5000 fordulaton és vissza engedem a gázt a gyürűk nagyon elkezdenek ciripelni ,de ha húzatom akkor nem ,mitől csörőg?
Szerintettek okoz ez hoszabb távon valamilyen károsodást a motorban?
Kb Mekkora fordulatnál eszik a legkevesebett a moci?
Hali
A kis tz-m elkezdett csörögni ,ha megyek mondjuk 5be 5000 fordulaton és vissza engedem a gázt a gyürűk nagyon elkezdenek ciripelni ,de ha húzatom akkor nem ,mitől csörőg?
Szerintettek okoz ez hoszabb távon valamilyen károsodást a motorban?
Kb Mekkora fordulatnál eszik a legkevesebett a moci?
Helló!
Eggyetértek az előttem szólóval! Csak annyival egészíteném ki hogy:
Én is ilyeneket tapasztaltam pár hete a ETZ-men.És Én is eggyből a legrosszabra gondoltam....szimeringes. Aztán kiderült hogy a gázbowdwnwm ki volt szörösödve és nem engedte vissza a súbert:-)! Ritka eset de annyit megér hogy megnézd mielőtt széthúznád/atnád:-)!
Üdv
Na fogalmzni se nem tudok. :)
Lehet, h annyi nafta van benne, h beindul, de ahogy írod mikor lassítasz akkor áll le motor.
Először is alapjáratod mekkora? Tölt a motor alapjáraton is? Mert lehet h nem tölt és akkor az aksinak kell elvinnie mondent, de előfordulhat, h döglött az aksi, és azt a terhelést már nem bírja el.
Nézd meg az úszóházban mennyi benya van. Esetleg falshot szív karbi,illetve szívótoroknál, vagy szimering.
Én is most fogom festeni motoromat. A váznál azt csináltam lekentem az egészet rosda maróval. Ahol rosdás volt ott kifehéredett, azt ledörzsöltem. A többire meg "vízpapírral" megyek rá.
Akkor azthiszem nem értett az eladó hozzá:)
Az igazi rozsdaoldó passzívál, nem kell lemosni vagy levakarni a felületet...
Aha aha értem.
Tegnap vettem egy ferrokémia nevezetű rozsdamarót.Az üzletből az ipse azt mondta, hogy rákenem a rozsdára, és várok, amíg kifehéredik, majd jó alaposan vízzel lemosom.Hát kipróbáltam, azzal a különbséggel, hogy nem vízzel, hanem benzinnel mostam le.Az eredmény nem volt semmi.:/Mit ronthattam el?Vagy alapból nem ér semmit?
Ez lehet hülye kérdés, de engem rég óta gondolkoztat az, hogy a korrozióálló alapozást miértnem kell megcsiszolni?:/Olyan löttyökből van összekeverve, amire jól tapad a festék?
csáó!
Valóban nem árt pár századdal nagyobbra furatni mert ugyi 25 század a 250 es max kopása ha jól tudom és itt pár század még nem döntő és eredeti dugó nincs tehát más a hőtágulása.
A megszakítót szerintem szarnak se hívjákmá 5000 fölött :-). Mivel ugyan azt csinálja mint a kopott csapágy: tehetetlensége folytán nagyobb fordulaton beáll középre és lebeg...
De igazából az enyém 5500-6000-nél meghala itt ki lehet támasztani azt megyen ki a világból, csak nemrég véletlen kiengedtem a kuplungot mert azt hittem két sebesség közt vagyok azt nem is és azóta mintha egy kis gyűrűhang befigyelt. De ne akarom szétkapni amíg nem lesz jó a nagy (az+ megszorult az állásba)...
Helló!
Nem az egyenetlenségek miatt kell megcsiszolni...pontosabban nem csak amiatt! Az a lényeg hogy "érdes" legyen a felület hogy a következő festékréteg amit ráraksz meg tudjon tapadni. Persze az érdeséget ne úgy képzeld el hogy szemmel látható durva dolog. Ha jól emlékszem én 100 vagy talán 120as csiszolópapírt használtam az ilyen részeken! A durvább rozsdákat kell teljesen leszedni esetleg ha kell valahol akkor gittelni. Helyzet függő!
Jó munkát
üdv!
Alapból az egész blokk nem bírja tartósan a 6000-7000-ezres fordulatot.:)Egy időmúlva széthullik minden.(SAJÁT VÉLEMÉNY)
üdv!
Igen, mostmár rájöttem.:)kicsit dúrvább csiszolópapírral kellett neki esni, és most már készvagyok vele.Csak a kis rozsdafoltokat kell már eltüntetnem.
A leégetés hülye ötlet volt.Mostmár nem fog megfordúlni az agyamban.De legalább ezzel is okosabb lettem:)
A hátsó sárvédőm már eléggé bemattúlt, és van ahol már lekopott a fényezés.És akkor ott elég ha megcsiszolom simára ahol nem egyenletes, és mehet rá a fényezés?
csáó!
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|