:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Vegyél Binget- nekem az volt fent. A gép kicsit dinamikusabb lett, úgy unblock kultúráltabb működésű volt vele. Elméletileg kicsit kevesebbet is fogyaszt vele.
Üdv!
A 1 liter nitro szórógitt mennyiértvan?És ugye azt nem kell semmivel se higítani?!A fényezőm aztmondta, hogy vegyek 400-as vízes csiszolópapírt, mert azzal kell átcsiszolni.Én próbáltam vitázni vele, hogy azzal ledörzsőlnénk az egész gittet, de ragaszkodott hozzá.Hozzáteszem, hogy őmár 20éve nincs az autó/motor fényező szakmába.Csak bútorokat fújle.De azokat nagyon szépen.Köszönöm az eddigi segítséget!
Üdv!
Hello, én is inkább attól félek,hogy valaki elcseszi a motoromat, főleg azóta, hogy tavaly nyáron elgurultam vele egy falunapi rendezvényre, kormányzár, elektromosság lekapcs. Fél óra múlva, ahogy visszatértem, a látványtól majdnem elsirtam magam. Motorom felboritva úgy igazán idegből ahogy kell, mert tükör eltört, index eltört, oldaldekni meghorpadt, lábtartóm elgörbült. A polgárőrség az esettől kb. 10 méterre persze semmit nem látott...
Ez mind rendben van, de ha választanod kell, hogy nem motorozol, vagy motorozol, de akkor mégiscsak az utcán tárolod,akkor nem ilyen egyszerű a képlet sajnos. Először engem is a hideg kirázott a gondolatára is, és nem aludtam az első éjszaka egy szemhunyásnyit sem, mostanra már hozzászoktam a gondolathoz.
Amúgy bármilyen hihetetlen is, nem bántják. Kárt okozni a parkoló autókban is lehetne, annak is van antennája, tükre, gumija, üvege, amit törni, szúrni vagy karcolni lehet, mégsem fordul elő gyakran. A titok az, hogy olyan helyen kell lennie, ahol az egyszerű gyalogos nem megy a közelébe, aki meg a közelébe megy, az messziről látszik. Sok helyen vannak ilyen holtterek.
Van, aki a Déli pályaudvarnál a villamosmegálló járdaszigetének a végén tárolja a Simson SR50-jét. Mindenhonnan látszik, viszont arra ember nem jár csak úgy, mert körül van korlátozva, és a másik végén van a zebra. Az is hónapok óta ott van, senki sem bántja, de látszik, hogy naponta használják.
köszi a válaszokat...
én nem attól félek, hogy elcsórják a 251-est, hanem attól, hogy hozzábabrálnak... ha egy nagy zárral egy villanyoszlophoz van kikötve, esély sincs arra, hogy valaki elvigye... legalábbis remélem... meg van egy frankó tárcsafékzáram is... meg ugye ott a kormányzár... eltolni nem fogják, a hátukon meg csak nem cipelik el... :))) igazából attól tartok, hogy idétlen hülyegyerekek kiszúrják a gumikat, beütik a visszapillantót, stb... vagy ép pen valakinek rossz napja van, és a mérgét abban vezeti le, hogy felborítja... mert biztos vannak ilyen elmebetegek... sajnos mindenhol...
Ha van valaki aki más karbit hsznál mint a gyári az etz 250-en az írja már meg hogy milyen karbit használ és milyen változásokat észlelet. Jobb vagy roszzabb?
Én most néztem szét a neten hogy milyen karbi lenne jó és Koso és Keihin karbikat találtam.
Ugyan is most akarom eldobni a már 50e futott karbimat és valami jobbat szeretnék felraki.
Írjatok!
Ha nekem egyszer lenne egy 251-esem én tuti a szobában tartanám. :D:D :P
Viccet félretéve én biciklit sem tartanék az utcán városban.
Helló! Nekem is ts-em van. Ajánlom neked a sokat említett "MZ hogyan tovább" című könyvet, vmint a "Használati útmutató MZ ts motorkerékpárokhoz" címűt (ebben a címben nem vagyok biztos :S ). Sokat segítenek és sztem nagyon érdekes olvasmány. Ha gond van kérdezd meg itt, sokan segítenek (tapasztalat) :D:D
üdv
gab
És azt honnan tolták el? Mivel volt lezárva? és hová?
Csak kezdek félni, ráadásul az enyém most elég jól néz ki. Nem szeretném ütött-kopott olajsárosra megcsinálni, és a kipufogót sem cserélném vissza az eltömődött, rozsdás, horpadt régebbi dobra.
És ma is sikerült beszednem a fogalmazásgátlóm ahogy nézem :D:D:D
Mint Brazil telepes... szeretném ha hozzátennéd, hogy bizonyos nem dolgozó, inkább seftelő brazil telepesekről van szó :)
Kicsit javítanék :)
Kondenzátor a dinamón helyezkedik el. Egy kicsiny henger, ami a kalapács beégésének kiküszübülésére szolgál!
Betolva indítható ha jobbra kattintod 2-vel és 2-esben vagy
Ha szép fehér/kék és erős akkor van a hengerben is. Ha gyenge vékony akkor elfútta a szél.
A 12V-os simson trafó jó rá.
:D Nézd meg nem zárlatos e az akkud, mert így elsőre a kérdésekből nekem ez jön le :P Nincs szikrád mih? :D Vagy gyenge, vagy egyszercsak nincs :o)
CRE [-.-]
Köszönöm, Uram! Nem hiába, a Fődi az Fődi! :)))
2007.06.04 hajnalban arra mentem haza , hogy hiányzik a képből a 250-es etz-m .
pedig ha valami lepukkant , akkor az én gépem az volt .ütött-kopott retkes olajsáros . :(((
Tényleg az a nem mindegy hogy milyen a környék. Mert ha brazil telepesek leledzenek a közelben akkor azok lelopnak róla mindent ami csak mozdítható. Nekem volt egy Swiftem arról is lecsórták a 4db szelepsapkát, mert jól nézett ki. Még jó hogy ért 550Ft-ot a 4db. Hát ezzel legyenek boldogok...
Az a nem mindegy, hogy melyik város, és hogy hol van az a ház előtt. Én Budán, a 11. kerületben tárolom egy táblához lakatolva a 250-es ETZ-met hónapok óta, eddig semmi baja nem volt, pedig nagyon jól néz ki a vas. Vettem rá egy 10e forintos lakatot (ABUS Granit U-lakat), meg egy műanyag zárható tanksapkát, és kész. A tanksapkát mindig cserélem indulásnál és érkezésnél az eredetire, mert szivárog a benzin a zárnál menetközben, de álló helyzetben jó az.
Egyszer megrángatták a tízéves deszkás hülyegyerekek a táblát, és megnézték közelről, aztán hazamentek és soha többet nem mentek a közelébe sem. Más sem abajgatta. Érdemes úgy lekötni, hogy feldönteni se lehessen, és olyan helyre, ahol gyalogosok amúgy sem járnak. Itt a környéken több motorról tudok, ami a szabad ég alatt éjszakázik az utcán, a nagyrésze ráadásul ETZ. Mindig ott vannak, és soha nincs semmi bajuk.
Én azért ha lenne lehetőség, bérelnék egy garázsrészt a közelben, de itt még az sincs, ha meg messzebb van (értsd:utazni kell érte), akkor meg megette a fene. Én is átgondoltam, hogy vagy anyáméknál van, és akkor szinte sohasem használom (akkor meg minek), vagy az utcán tárolom, és akkor azzal tudok munkába járni. Én az utóbbit választottam, és eddig úgy tűnik, nem döntöttem rosszul.
Köszi! A szikrás dologra ha valaki tud vmi módszert irja le nyugodtan!
Kondenzátor TS-en ha jól emlékszem a dinamó mellett van, egy kis kb 3 cm hosszú henger alakú fényes alkatrész,amit töltés tárolásra használnak!
Nekem ugyan TZ-m van,de ha jól emléxem, motoron ülve teljesen jobbra fordítva a gyuszikapcsolót, akkor lehet betolni a TSeket.
Szikrás ügyben nem tok válaszolni...
szimo trafó jó bele, de csak akkor ha 6 voltos. különbség nincs a trafók közt nagyon, mindegyik DDR-es csoda.
Remélem segítettem és nem írtam hülllleségeket! Üdv
Sztem töltsd fel nyugodtan. Én eddig sosem bajlódtam azzal hogy ott a csavarnál is leeresszem az olajat, és 13 éve semmi gond nem adódott ebből. Ha 1 szer sikerül kibányásznod a csavart, sztem imbuszfejűre cseréld le, a későbbi szereléseknél sokkal könnyebb lesz.
Sziasztok! Kérdések kavarognak bennem egyfolytában ezek közül beírok most néhányat. TS 150 a motor.
Mi az a kondenzátor és hol van?
Ha a motoron ülve nézem a gyújtás/lámapkapcsolót akkor a betolni melyik állásban kell?
Lehet-e valahogy megtudni, hogy az a szikra ami szabadban látható, a hengerben is elég erős-e?
A szimó trafója jó-e a 150es Ts-hez vagy mindenképpen Mz-é kell?
Van még több kérdésem is csak most ezek jutnak eszembe. Előre is köszi a válaszokat.
mi történt? eltört? Elvileg nem nagyon tud bajt okozni, kivétel ha ki tud rázódni a törött darab....
csak annyi h mennyire gázos szétszedni!
Jah és ha ezt nem cserélem ki még egy ideig akkor nem fog ott bajt csinálni???
Én meg nem nyilatkoznék mert nekem TS-em volt. Annál a primer hajtás lánc, és olajban fut. ETZ-nél nem ferde fogazású fogaskerék? Amugy ennek mi köze a berúgókar rúgóhoz? TS-en ez a művelet dekli le és csere :) (TS125/1)
Igen most jut eszembe! Valszeg le kell húzni a kuplungot és a főtengelyről is a primer hajtás lánckerekét,mert hát másképp nem jön le a kuplung a láncccal...
fisi, köszönöm a választ. A bajom csak annyi, hogy félek a csavar beleszakításától, mert a feje eléggé szét van barmolva. Jelenleg egyetlen csavarhúzóm sem képes megbírkózni vele.A méricskéléssel nincs gondom, az a kilenc deci nem egy ördöngős dolog. A kérdés az, hogy ha a csavar nem jön ki, de olajjal fel kell töltenem, mert használni szeretném, akkor beletehetem-e a 9 decit?
Olajban megy a lánc naná!!
asszem 125ösön csak le kell húzni a bal deklit és utánna mehet, csak az a gondom h a kuplung lánc olajban megy-e vagy nem?
Mert ha nem akkk "csak" le a dekli....
CSAK nem tudom bizt azt nem akarok sokat szarozni vele...
251-esen azzal jár hogy kuplungot kell leszedni:O, meg utanna se vmi könnnyű munka (legalabbis én sokat szoptam vele mire sikerült megfelelöen előfeszíteni majd vhogy össze is rakni)
Hell!
Valaki segitsen abban h hogyan kell kicserélni a berugó vissza húzó rugóját? Kb. mekkora meló és nem gáz ha egy ideig nem cserélem ki???
By:Bálint
Én tegnap hoztam fel Pestre a frissen vásárolt ETZ-met, és reggelre nem volt a helyén a tanksapka.. rendőrség előtt állt egy kamera alatt.
Mondjuk a tank nem volt zárható (remélem holnapra már az lesz).
Ha jól tudom nektek van egy oldalkocsis pancsitok? :D
Én is Kiskunmajsán lakom.
Én semmi pénzé nem tartanám a ház előtt. Kitudja este miféle vandálok mászkálhatnak arra, rossz belegondolni:|....
Probald akkor beprotezsalni vmi garázsba, vagy béreljetek többen egy garázst akkor realative olcsóbb a költség, vagy lépcsőházban...ilyesmik. Manapság az utcán tárolni nem kifizetődő dolog SZERINTEM. Én legalabbis tutira nem hagynék ott semmit se, jobb biztonságban tudni az értékeinket.
Hi. Engem is érdekelne csak előbb papírok kellenének mocira.:) Majd jövőre:( ( Amúgy Jawam van)
hi...
lassan elkészülök az ETZ-251-el... :) de nagyon úgy néz ki a dolog, hogy kénytelen leszek a városban a ház elött tartani... kinek mi a tapasztalata, hozzányúlkálnak ezekhez a jó öreg járgányokhoz bizonyos kétes alakok?... nem szívesen hagyom a ház előtt. de most a kiadások mellett még egy garázs bérleti díj már nem fér el... :(
Hi!
Engem érdekelne a dolog, csak nem tudom, hogy elkészülök-e addig motorral, ha nem akkor megyek faterom TZjével :D
Ja egyébként Kiskunmajsai vagyok
Köszi. Úgy kötöttem. Működik rendesen. Rem nem lesz vele gond. :D
üdv
gab
Addi!
Egy ilyen csavar sztem kb. két fillér egy Mz- re??!!
Szedd le inkább és ereszd ki azt az olajat! :)
A kimérés meg nem ördöngősség, csináld ésszel!
Nem kell itt csavart etc. figyelgetni- veszel egy liter Castrol Ep 80- as sebváltóolajat- kimérsz belőle egy decit, a többit meg döntsd bele. Ennyi..
Bocs télleg 250- es csak a hajtásnál kiakadtam... :))))
Ha 6000- el akarsz pengetni autópályán végig- akkor sztem nem biztos hogy meglátod a tengert??! A tz nem erre való- gondolom 250- es ről van szó???
Maradj inkább a 90- 100- as utazónál akkor sokáig fogja bírni. Valamit- valamiért, arról nem is beszélve hogy nyélgázos hajtásnál számolhatsz a kb. 7- 8 lityis fogyasztásra....
Számold ki megéri- e neked??
Szegeden tud valaki egy helyet ahol olcsón és jól fúrnak etz hengert?
Szia joco!
Én ott leszek- bár régen nem fórumozom már erre felé intenzíven. Meg a Tz is átalakult egy Kawára, de, nem feledem honnan jöttem. Ha akarod röffenhetünk.
Csütörtökön ott leszek már.
Metál festés alá pedig 1000- 1200 -as papírral! És a tőltőalapozót át ne csiszold! Akkor jó a felület ha tapintásra olyan mint az üveg! De ez mint mondtam csak metál alá!
Rücskök sehol ne legyenek rajta ha lamostad és megszáradt! A fény felé fordítva ránézhetsz ott meglátod majd hogy jó- e?
Nem egy hülye gondolat a főtengely felújítás- főleg hogy mondod a csapágyak is kivannak. Ha a főtengely hajtókar és csapágyak is hasonlóan lógnak mindenképp újítsd fel a főtengelyt!
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|