:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
ja, és akkor összese rakjam egy jó 4-5napig?Mert még körömmel betudom nyomni.
:)))
Akkor okés, nem lakkozom le.A vázon nem folyt meg sehol, szerencsére:)Nagyon széplett.Az az egy gond vele, hogy annyira vastagon lett fújva, hogy alig látni az alvázszámot:/De majd valamivel besatírozom, hogy lehessen látni.
2k-s festékre nem kell külön bevonat
az elég stabil felületü, autókat sem szokták, csak ha metál színű vagy színváltós
viszont ha javasolhatom legalább 1 hónapig figyázz a felületre és le se mossad, mert kell neki az az idő mire eléri a teljes keménységét (de 2 hét mindenképpen kell) persze ha hőkamrában szárítottad akkor ez nem igaz, de ezt kétlem :)
utána viszont 2000-es (vagy nagyob) vizes papírral átcsiszolhatod a hibákat (porszemek, megfolyás, javító ködölés széle) majd viaszos polírpasztával kifényesítheted, ettől olyan szép lesz a felület, hogy ha leszál rá egy légy az seggre esik rajta és senki nem fogja megmondani hol volt a hiba :)
alapjárati levegő kevés neki, vagy elkopott a szivató tömítése és túl sok benzint kap, ami főleg alapjáraton okoz ilyen jellegü problémát.
megfelel, de miért pont emese?
Talán rossz a benzin-levegő keverék nem? Túl sok benzint kap sztem.
jó estét!
Köszönöm az eddigi segítséget, mostmár összejött a fényezés.Végre:)De most szeretném valamien védőlakkal bevonni, hogy biztos legyen a védelem.2K-s festék van rajta, és akkor gondolom 2K-s lakk is kell.Vagy miet ajánlotok, és mennyiért vannak ienek?
Üdv!
Háj!
Olyan probléma jelentkezett ma a 251-esemen, hogy ha hirtelen teljesen odarántom neki a gázt, akkor torpan, és elég fekete a gyertya. Mivel kontaknélküli gyújtás van rajta, a gyújtás nem okozhatja. Egyébként, ha már túllépi a 3000-res fordulatot, akkor nem csinálja, és a végsebességgel sincs baj, valamint erő is van benne rendesen. Szóval mi a jóisten okozhatja ezt?
Üdv mindenki!
Az lenne a kérdésem, hogy 125-ös ETZ hajtóműjébe a 15w40-es mol mse motorolaj megfelel-e? A használati útmutatóban csak olyat találtam, hogy SAE40, na de az manapság minek felel meg?
Hogy a henger jó,attol még a dugó elkophat,és annak a csörgését halhatod.A felfogatás jó szokott lenni,az nemzöröghet.A váltód bizti,hogy rossz.
Sziasztok!
valaki tudna nekem segiteni ??? MZ EZT250-es motorhoz keresem a gyújtás és a porlasztó beállitásait!de nem sok sikerrel ! a segitségeteket előre is köszönöm! üdv. Miki
Tudtok nekem mondani olyan helyet ahol egyedi pufót csinálnának motorra és nem aranyárban mérve? Az ETZ-re akarnák valami egy pufós de duplacsöves megoldást :)
A dugattyu felső holtpontja és a hengerfej közötti rés távolsága 1.3 mm. elképzelhetö, hogy idövel elmulik? mondjuk a bejáratás során?
de ha lehetne is, a kábelkötegeknek általában iszonyatos árai vannak, szóval jobban jársz ha magad vezetékezed :)
Hi!
Gyári vagy utángyártott kábel köteget hol lehet beszerezni 125ös ETZ-hez???
A dugó biztos nem csörög, ha pl a gyűrűkre gondolsz, baromi kompresszió van benne. S kopás sem vehető észre a henger falában. Ha nem a blokkból jön, elképzehető valami felfogatás csörgése? pl ami a hengert tartja szilentgumis rázkódáselnyelő...
lehet nem megfelelő üzemanyag arány, rossz csapágyak, előgyújtás, kokszlerakódás
minek a hézaga az 1,3?
A csörgés sok más dologtól is lehet és a legutólsó a sűrítési viszony amire gondolnék, hacsak nem szándékosan csökkentetted az égéstér méretét
miért menne tönkre egy motorba és olajra tervezett szimering egy motorba való bármely olajtól?
Amíg a jelölő egy szintbe nem kerül a gumi felszínével addig használható, de vizsgán elvárják hogy egyértelmü mélységben legyen a jelölő.
Azért érdekes a jelölő, mert az gumi tipusonként változhat a maximális megengedett kopás.
komplet villa belemegy, szerencsére ezzel nincs macera, mert a jobb oldali telót, valamint a kereket kell cserélni, meg talán a tengelyt, ja és a telóban a rugót is cseréld mert az az ETZben más.
TS és a TZ kipu ugyan az, legalább is nem kapsz külön. Valószínüleg azért hangosabb mert még nincs vastag olajos lerakódás a belsejében vagy valaki kiütött néhány folytást.
Az a jó ha ércesen cseng a kipu, mert akkor még üres.
Szóval azt mondod, hogy mindegy milyen olajjal járok, legyen az ásványi vagy szintetikus, a főtengely szimeringet nem marja, teszi tönkre?!
Hello!
Köszönöm a gyors választ! A gyújtás OK! arra gondoltam, hogy a hengerfej tömítése lapos. Megmértem előbb a hézagot: 1.3 mm. Az jo nem? MOst raktam össze a motort, ugyh menet közben még nem probáltam, csak üresben járatva. és inkább kisebb fordulaton csinálja.
Köszi még1x!
üdv
Milyen árba mozog a gyári krauser és a hozzá tartozó oldaldoboz?? Kérlek irjatok v-.mit mert bizonytalan vagyok!!!
3-as az váltó hiba,a csörgés lehet a dugó is.
Üdv!!
251 es ETZ m van, s a régebben írt problémám megoldódott, egy szénkefe cserével. Most olyat produkál a motor, hogy néha 3. ban szalaszt, mintha behúznám a kuplungot egy pillanatra miközben foylamatosan gyorsulok 3. ban. De csak 3. ban csinálja ezt. Múlt 7en lett cserélve felső tűgörgő + csapszeg, s csak nem csendesedett a motor. Érdekes csörgést hallat alapjáraton, és pörgetve is, csak úgy kicsit csendesebb a csörgés. A volt tulaj főtengelycsapágyra gondol, vagy alsó tűgörgő + csapszeg csere. Vagy ez már korral jár? '90 es a motorom, 53 400 km van benne... de azt nem tudom mikor volt csapágyazva utoljára. Ha valakinek van valami ötlete a két problémámra (szalasztás, csörgés), várom válaszát.
Üdv.:
Szabbensz
Hali GSXF!
Szerintem az előgyújtás állításra gondolsz,mert a sűrítés az állandó érték ,legfeljebb a hengerfej tömítés vastagságával tudod változtatni.Ha túl nagy az előgyújtásod vagy alacsony oktánszámú benzint használsz akkor "csörög" amotor.Főleg ha alacsony sebességről magasabb fokozatban gyorsítasz,vagy emelkedőnél nem kapcsolsz vissza.Érdemes lenne ellenőrizni az előgyújtást!
Sziasztok!
Ha rosszul van beállítva a sürítés (jobban mondva túl nagy),akkor csörgő hangot ad ki a motor. Kérdésem az, hogy egyfolytában, vagy csak egy bizonyos fordulaton "kell" csörögnie? magasabb fordulaton nem ad ilyen hangot. Help!
a válaszokat előre is köszi
hi...
meg tudná mondani valaki, mekkora a guminak az előírt profilmélysége?
Hát igen én is erre gondoltam nem akartam reszelgetni meg ilyesmi 150 es kitt és kész meg egy nagyobb lánckerék és sztem jó is lesz... de mondjuk rájöttem hogy felesleges vizhűtés mert 90 es tempónál már kapja rendesen a szelet a henger egyébként 150 es hengerhez 150 es etz vagy ts karbi a jobb? vagy esetleg lehetne valami más karbit is rátenni? ts kiput honnan lehet szerezni mert nekem etz dob van rajta és az nem vmi jó..(hanngosabb)
A másik ami érdekelne az a tárcsafék , etz tárcsát lehetne rápakolni valahogyan? vagy komplett villa belemenne?
Egy rendes 125-ös TS gyárilag is bírja a 90-es utazót. 150-es hengert érdemes rátenni, meg amit mondtak karbit is érdemes fejleszteni, de más tuning nem szükséges/felesleges)
Esetleg cserélj kipufogót, mert alacsony fordulatu (állítólag kímélő) használat mellet hajlamos eldugulni, használj syntetikus olajat 1/50-1/70-es arányban, szereti nagyon és 3000 alatt ne használd.
Nekem egy peregyesen van bírja a 110et 120at, de nincs szivem ennyiere pergetni. 80as utazóval szoktam küldeni, ha elszáll az agyam akkor szoktam csak 100 felett közlekedni,de az elég ritka.
Más fater TZje dobálja a harmadikat, már bent se marad egyből kidobja, szóval 2 után röktön 4et kel kapcsolnom. Na most fogaskereket kell cserélni, vagy léptetővillát is? Jövő héten lenne időm, hogy szétkapjam. Csak előbb szeretném megvenni hozzá a cuccokat. Ja meg a lénckerék kihajtáshoz mekkora szimering kell? Mert mostanában igencsak ereszti az olajat:(
nekem 90 a vége 150-es hengerrel, de 125-el is ennyi volt. Most raktam rá 16-os lánckereket, ezzel talán nagyobb lesz a végsebesség, de még nem raktam be a blokkot.
Amugy utazóban bírja alapból a 90-et, leejtőn hátszélben a 100at is.
vízhűtés, nem érdemes, ezeknek a gépeknek az a legfőbb előnye, hogy nincs eféle úri huncutsággal bonyolítva
és itt jön be hogy mi a fenének ennyi macera? Mire jó a dupla tárcsa, ha én a szimplával is odaverek neked? ;-))
Sziasztok!
Mit gondoltok, ha szintetikus olajjal kevert benzint használok az MZ-mbe az nem fogja a főtengelyszimeringet károsítani?
Na nekem pont ez jó lenne ,80, 90 utazóba
és etz 150 es karbi a jobb, vagy 150 es ts ? esetleg még annyit lehetne hogy 150 es henger karbival és elöl nagyobb lánckerék sztem így 90 környékén simán lehetne menni utazóba
A vízhűtésre pedig azért gondoltam hogy pl városban vagy erősebb igénybevételnél ne kelljen megállni ... egyébként nem kéne keringtető bele elég egy hűtő és egy cső a henger faláből persze átalakítás után.. sztem sokkal jobb lenne nem melegedne túl, nem "csörögnének a hűtőbordák stb..
hengerfejnél nem sokat ér, ráadásul ha lehetne kapni akkoris lebeszélnélek mert ronda anyag
Miért kell szegény TS-t gyötörni, a 80-at bárhol tartja. Amit tehetsz hogy kicsit jobb legyen, hogy felteszel egy 150-es karbit. Ettől kicsit dinamikusabb lesz. Az én TS125/1-em ilyen karbival és 2. túlmérettel simán vitte a 80-90-es utazót.
90-100-as utazót akarsz és közben még súlyokat aggatnál rá? (vizes blokk, visszahűtő, keringető) Inkább pucold meg a bordákat ha retkesek :)
CRE [-.-]
Elvileg a kormányzár hüvelyének a tetején a kör fedlap csak pontheggesztve van 2 helyen. Legalábbis nekem ugy volt mert elengedett a heggesztés és nem mertem megheggeszteni mert féltem hogy a vezeték összeég, ennyi miatt meg nem szedek le mindent.
üdv. 125 ös ts es-el lehetne kissebb átalakításokkal utazóba 90 100 körül menni?vagy ha rárakok egy 150 es hengert azzal lehetne ennyit menni? a másik hogy érdemes e vizhűtésesre átalakítani a hengert? válaszokat előre is köszi..
Kormyázárat hogy lehetne kiszedni/cserélni kulcs nélkül??? Vagy csak a lakatos tudja +csinálni?
10cm-el rövidebb. Alapjaban a kis tz váza, de attól meg erősebb. Tehat nem egyezik egyikkel sem.
Hali!
A 250es TZ váz megegyezik a 251esével? Azt tudom, hogy a hátsó kerék 16 col, de más különbség van? Mert most találtam egy törött elejűt a hasznaltauto-n, (görbe a váza).
Én kihajítottam az mz biztosíték tartót mert egy kalapszar volt. Fater adott 120-as skoda biztosíték tartót, ami simán elfér. (és még maradnak tartalék helyek is:). Ja és még fedele is van, tehát nem esik bele az esőő!!!:)))). Amúgy nem sarus, csak simán vezetéket beledugós, csavarral rászórítós atombiztosan odafogós:))
Igen de nem olyan egyszerü megfelelő méretű telót találni. Nem azt mondom hogy lehetettlen, mert olyan nincs, viszont eléggé zsebbenyúlós a dolog. Én eddig 2megoldást láttam. Az alapja mindkettönek az volt hogy 2db jobboldali telószár volt belerakva.
Innentől 2 megoldás is lehetséges.
1: A féknyerget előrefelé nézve teszed fel, de így szerintem csúnya. Így néz ki: http://www.shkiz0.extra.hu/kepek/etz/bikepics-564439-full.jpg
2: MZ felirattal befelé forditod. Így néz ki: http://n2.vatera.hu/photos/10/35/50/82/2_big.jpg
kell még 1 T elosztó, a fékcsövekhez és ennyi.
Egyébként itt kompletten meg is veheti:
http://www.vatera.hu/etz_250_es_eleje_28055301.html
Helló Mindenkinek!
Köszönök minden hozzászólást a hengerfej tömítéssel kapcsolatban! Még hallottam azt is, hogy hermetic nevű ragasztóanyaggal is le lehet kenni és az lezárja faszául. Egyáltalán lehet-e még ilyet kapni, és ha igen akkor hol?
Üdv.: MZ/X
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|