hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 06. kedd 
Ivett, Frida

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

RR_ZOZY
válasz erre | email2007-06-28 13:08:22
Én is mentem a házban forgó (!!) mindkét főtengelyszimeringgel cirka 3000km-t, de "annyi esze nem volt" hogy ilyenkor már nem kellett volna benne olyan jó erőnek lenni :-) Okádta a füstöt lépten-nyomon, de más tünet nem volt :-)
sorszám: 21115 (78630)
(előzmény: Keri, 2007-06-28 12:57:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-06-28 12:57:47
ha figyelembe vesszük, hogy gyűrű nélkül és elpukkant szimeringgel is tudtam közlekedni, akkor én elhiszem :)
sorszám: 21114 (78629)
(előzmény: RR_ZOZY, 2007-06-28 11:57:44)

 
 
zoli251
válasz erre | email2007-06-28 12:40:51
40˙000 km van megadva gyárilag, ha jól értekmeztem a németet.
Ha valaki jobban tud németul:
http://www.mz-hilfe.de/text1.htm
sorszám: 21113 (78628)
(előzmény: Keri, 2007-06-28 11:40:11)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-06-28 11:57:44
A gyári összerakás nyílván a legjobb,azt csak közelíteni lehet utána, de ilyen leírással még nem találkoztam, csak ez sokak tapasztnyalata, az enyém nyílván nem, mert csak tizenezret futottam a nyergében eddig.
Egy "urban-legend szagú" dolgot viszont hallottam valakitől akinek 87ezret ment el, igaz a végén már jóideje csörgősen...de még így is eléggé hihetetlen :-)
sorszám: 21112 (78627)
(előzmény: Keri, 2007-06-28 11:40:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-06-28 11:40:11
rám a széthajtós üzemmód igaz :)
persze még mentek volna, de amikor elkezd szétkopni egy blokk, akkor bizonytalanná válik az alapjárat, nehezebben indul, meg iszonyatosan csörög, és ezek így együtt már zavarnak.
Az a 30ezer minimum, nem a gyári blokkra van megadva?
sorszám: 21111 (78626)
(előzmény: RR_ZOZY, 2007-06-28 11:26:34)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-06-28 11:32:48
Nekem annak idején az elgyúrásom után tank plusz dekni festéshez elég volt 3 deci.
Ilyen lett:

http://szocimotoros.hu/galerypopup.php?kepid=4908

Egy évre rá is ilyen volt mikor eladtam.6 ezer forintér csinálta nekem mindenestül egy fényező.

Szerintem 5-6 max 10 évet kibírt volna. Igaz nem utcán aludt de nem is garázsban hanem csak fölé ért a tető.
sorszám: 21110 (78625)
(előzmény: Keri, 2007-06-28 11:18:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-06-28 11:31:23
lehet azt finoman is tolni
sorszám: 21109 (78624)
(előzmény: SmOz, 2007-06-27 21:28:03)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-06-28 11:29:21
Igen lehet hogy igazad van:)
sorszám: 21108 (78623)
(előzmény: Keri, 2007-06-28 11:21:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-06-28 11:29:07
vizsgabiztostól függ, nem valószínü, mert nincs hivatalos leírásuk milyennek kell lennie, tehát ha nem feltünően más motorból van akkor azt kell mondani ez gyári, csak limitált szériás :)

Tömítő gyűrű, sima O gyűrű kell, bármelyik jobb autó alkatrész bolt tart O gyűrű készletet, amiből méret alapján tudnak adni

lábtartó, na az nehéz munka, a legjobb sűrített levegővel vékony hegyű fújókás pisztolyal befújni (kb 8bar, de ha lehet akkor több) akkor jó esélyel egy mozdulattal rá lehet tolni légpárnán.
Esetleg hőléfúvóval finoman megmelegíted a gumit akkor picit puhább lesz.
sorszám: 21107 (78622)
(előzmény: SmOz, 2007-06-27 18:30:48)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-06-28 11:26:34
Annyi a minimum, 30E-t minimum el kell futnia, de inkább többet...de nyílván ez sok mindentől függ, széthajtós üzemmódban, vagy kókány munka esetén jóval kisebb értékek is előferdülnek...
sorszám: 21106 (78621)
(előzmény: Keri, 2007-06-28 11:16:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-06-28 11:21:47
pedig az ukránok megbízhatobbak mint a magyar ;-)
És a futár néha még olcsobb is.
sorszám: 21105 (78620)
(elözmény: pandagyik, 2007-06-27 12:21:24)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-06-28 11:18:40
attól függ hányszor rontod el :))
de kb fél liter szerintem elég.
Nagyából 3 deciből le lehet fújni egy MZt
sorszám: 21104 (78618)
(elözmény: pandagyik, 2007-06-27 07:18:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-06-28 11:16:57
Igen lehet ez is
sorszám: 21103 (78617)
(elözmény: pandagyik, 2007-06-26 23:00:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-06-28 11:16:17
30ezernél kevesebbet én még egy felújított géppel sem mentem, az azért nem olyan rossz, főleg hogy milyen olcsón meg lehet generálozni.
Hondába csak 1 dugatyú kerül anyiba mint MZn a teljes generál.
sorszám: 21102 (78616)
(elözmény: pandagyik, 2007-06-26 22:04:28)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-06-28 11:14:41
...ellenben a blokkfeleket a motorom előző gazdija valami szilikongumiszerű cuccal tette össze, az tökéletesen tömít!....
sorszám: 21101 (78615)
(előzmény: RR_ZOZY, 2007-06-28 11:12:55)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-06-28 11:12:55
Soha nem volt gond vele, ráadásul ha le kell szedned, nincs az hogy széttépődik a tömítés (ezért van egyik oldalt festékkel felrakva). Ha le kell vakarni, az sem nagy dolog, csak a csiszvásznat kell kerülni mert "lenyalja" az éleket (kést szoktam használni)Blokktömítő pasztát egyszer használtam de nekem nem vált be (bizos valamit rosszul csináltam...:-O)
sorszám: 21100 (78614)
(előzmény: Keri, 2007-06-28 10:51:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-06-28 11:10:35
ez meg még hülyébb ötlet, 10km után ledarálná a váltódat, eltépné a láncot, vagy lecsavarná a gumit
Szoktak ilyet csinálni hogy valami kicsi gépbe beleraknak valami durva blokkot, de azt is kompletten és nem közlekedésre.
sorszám: 21099 (78611)
(elözmény: pandagyik, 2007-06-26 20:03:12)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-06-28 11:08:47
miért, hány szimóban ment szét nálad eddig a főtengely? minek erősíteni tovább?
sorszám: 21098 (78610)
(elözmény: pandagyik, 2007-06-26 19:45:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-06-28 11:07:08
Akármit írtak róla valószínüleg igaz :)
ugyanis ezek nem mai gépek, a leg fiatalabb is 10éves lehet, tehát ha jó állapotut veszel akkor az megbízható lesz, ha rossz állapotut akkor pedig szívsz vele.
Az MZhez azért nem árt némi szerelési hajlam, tehát ha olyan motor kell amire csak felülsz és mész és csak tankolsz, akkor vegyél egy új Hondát, ha olyan motor kell amivel élvezet motorozni de lelke van, akkor vegyél MZ-t :) Esetleg Jawát, de annak női lelke van és nagyon hisztis :)))
sorszám: 21097 (78609)
(elözmény: pandagyik, 2007-06-26 19:26:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-06-28 11:00:34
ez szerintem, bontós vagy fekete kereskedő, aki fórumokat használ a reklámozásra, mert így olyan mintha közűlünk való lenne. Szerintem nem is olvassa a fórumokat, csak egy robot időnként kinyomja a reklámját.

SZólok is HyGynek, hogy nézzen utána mit írt eddig és ha csak reklámot akkor rábeszélem, hogy tiltsuk ki.
sorszám: 21096 (78608)
(elözmény: pandagyik, )

 
 
Keri
válasz erre | email2007-06-28 10:57:32
mondjuk az azért pofátlanság amikor egy utángyártottat akarnak rásózni az emberre gyári áron.
sorszám: 21095 (78607)
(elözmény: pandagyik, 2007-06-26 14:28:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-06-28 10:55:50
sajnos ez van :(
a Gyári Krauser sem igazán gyári, mert az többe kerül mint a motor.
sorszám: 21094 (78605)
(elözmény: pandagyik, 2007-06-26 14:28:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-06-28 10:51:54
engedni nem enged, de nagyon bonyolult, aztán meg köpködhetsz amikor le kell vakarni a régi tömítést :)
loctite blokktömítő szilikon, ez sem enged, és roppant egyszerü, ráadásul egy tubus rengeteg összerakásra elég. Én is mindig így csinálom ;-)
Ja és nehogy zsirtalanítsad, csak töröld le az olaj nagyját, akkor késöbb egy rongyal letörölhető a gumi.
sorszám: 21093 (78604)
(előzmény: RR_ZOZY, 2007-06-28 09:11:39)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-06-28 10:28:59
Azért frankón eljutottunk a műszaki vizsgától a kotonig :D
sorszám: 21092 (78602)
(előzmény: ADDI, 2007-06-28 09:57:24)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-06-28 09:57:24
Orvosok arra figyelmeztetnek, hogy a vazelin károsítja a kotont, ami ugye gumiszármazék, úgyhogy csak óvatosan... :DDD
sorszám: 21091 (78599)
(előzmény: creationmz, 2007-06-28 00:23:48)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-06-28 09:15:46
Egyébként valóban jó az is. Sőt, a műanyag alkatrészeket is frankón lehet vele ápolni.
sorszám: 21090 (78596)
(előzmény: creationmz, 2007-06-28 00:23:48)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-06-28 09:15:11
Ott lehet, de jól körül kell nézni....
sorszám: 21089 (78595)
(előzmény: speed, 2007-06-27 15:51:34)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-06-28 09:11:39
Papír tömítés egyik felét festékkel lekened és "felragasztod" a zsírtalanított dekni tömítőfelületére. Az így felragasztott tömítés másik felét gépzsírral vékonyan bevonod és kész! Mindíg így csinálom és 1 cseppet nem enged.
sorszám: 21088 (78593)
(előzmény: SmOz, 2007-06-27 18:30:48)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-06-28 00:23:48
Tegyetek rá vazelint wazze :D:D:D:D
sorszám: 21087 (78589)
(előzmény: R.A., 2007-06-27 22:42:33)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-06-27 23:17:15
ne nekem mond, nekem eszemágában se volt szappanozni meg kinylodni, kenegetni. Siman 5perc alatt hölégfuvoval. az anyag kitágul és szépen rácsusszan.
sorszám: 21086 (78587)
(előzmény: R.A., 2007-06-27 22:42:33)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-06-27 22:42:33
A szappan rendszerint nem semleges anyag, én nem tenném rá. A patikában fillérekért kaphatsz talkumot, szórd be azzal (egyébként jó a gumiszereléshez is). Ha mindenáron dzsúzozni akarsz, akkor használj semleges anyagot, pl. szilikont.
sorszám: 21085 (78583)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-06-27 22:38:27)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-06-27 22:38:27
baromság, hogy olvasztaná szét? Ezek a szappanos vizes dolgok is lehet mukodnek. De ez garantaltan 5percbe kerül.
sorszám: 21084 (78582)
(előzmény: SmOz, 2007-06-27 21:28:03)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-06-27 22:37:24
Alkatrészellátáshoz. Szabolcs megye. TS125. Az utóbbi időben gázbowdent elekt. fesszabot és szénkeféket vettem. Bowden:hosszabb volt a belseje vagy 6centivel. Fesszab: Távtartó kellett a felfogatáshoz mert a trafótól nem fért. Szénkefe: egy centivel hosszabb volt--->reszelő. Ki kell fogni, és ha talál az ember egy jó minőségű bontottat, érdemes azt rendbetenni. sztem.
Minden jót
gab
sorszám: 21083 (78580)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-06-27 22:34:38
Hali. Én a markolatot úgy raktam fel h szappanos vízzel kentem be a csövet meg a gumi belsejét. Jó sűrűvel. Megszárad és ragad. Nekem bejött. De az előző ötletek is jónak tűnnek.
Sok szerencsét!!

üdv
gab
sorszám: 21082 (78579)
(előzmény: SmOz, 2007-06-27 21:28:03)

 
 
fisi
válasz erre | email2007-06-27 22:05:36
Na ezért jó a kontaktspré, ha az kiszárad nem fog csúszni tuti,mert zsírtalanít is...
sorszám: 21081 (78576)
(előzmény: -ricsi-, 2007-06-27 21:49:11)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2007-06-27 21:51:36
tudna nekem valaki 251-es matricát szerezni?... sehol sem kapok... :(
sorszám: 21080 (78575)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2007-06-27 21:49:11
én is most (kb. két hete) cseréltem lábtartó gumikat meg markolatot... gépzsírral ne is próbálkozz... kend be valami híg állagú olajjal mindkét felületet, és kicsit ide-oda tekergetve szinte kétújjal rácsúszik az egész... ha 1 napot állni hagyod, a gumi összehúzódása miatt kipréseli maga alól a rákent olajat, és nem fog elforogni...
sorszám: 21079 (78574)
(előzmény: SmOz, 2007-06-27 18:30:48)

 
 
fisi
válasz erre | email2007-06-27 21:47:45
Illetve bocs- kontakstspré akart lenni...
sorszám: 21078 (78573)
(előzmény: fisi, 2007-06-27 21:46:06)

 
 
fisi
válasz erre | email2007-06-27 21:46:06
De ha cak letisztítod a csövet és megfújod a gumit és a rudat csavarlazítóval akkor is kiba jó lesz és még megégetni sem fog!
sorszám: 21077 (78572)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-06-27 21:22:18)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-06-27 21:34:56
Az én 150-es ETZ-mre olyan 8deci kellett.Váz, hátsóvilla, elsőtelók, hátsósárvédő, rendszámtáblatartó.Elég vastagon lett ráfújva, és még maradt 2deci környékén.A tankot, és az oldaldekniket 6decivel csinálták meg.Mondjuk mások a nagysági arányok, de akkora eltérés azért nincsen szerintem.De fél liter szerintem is elég.
sorszám: 21076 (78568)
(előzmény: fisi, 2007-06-27 21:10:46)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-06-27 21:28:03
Akkor egyenlőre nem fűzöm át.Fő a biztonság:)
Azthiszem sejtem mi az a hőlégfúvó.De az elég nagy hőt ad le, és nem olvasztja meg a gumit?
sorszám: 21075 (78567)
(előzmény: Nagy Joe, 2007-06-27 21:22:18)

 
 
Nagy Joe
válasz erre | email2007-06-27 21:22:18
Hát nemtom, én most viszem jó kis kpmes szigorítottra, és a 110-es elsőt is visszacserélem 2.75-re, amugy meg minden szart megcsinalok rá eredetire, mert eléggé bevagyok tojva. Egyébként ha nem kéne kpmhez vinnem akkor tudnék ismeröst aki megnézni a papirokat és viszlát. De sajnos most ez nem megy.

Lábtartó gumikkal én is sokat szoptam, de aztan rájöttem a megoldásra. Hőlégfúvó bekapcs, gumi felizitt és rátol, - hm nem is ez a jó szó hogy rátol -, hanem rápöccintem, aztan miutan kihül ráragad.
sorszám: 21074 (78565)
(előzmény: SmOz, 2007-06-27 18:30:48)

 
 
fisi
válasz erre | email2007-06-27 21:10:46
peregyesre kb. elég 4- 5 deci festék de attól függ mit akarsz lefesteni?? Ha csk a tankot dekliket, akkor kevesebb is elég lesz...
sorszám: 21073 (78563)

 
 
fisi
válasz erre | email2007-06-27 21:09:42
Mint alant valamikor írtam van nékem egy VALÓDI GYÁRi 251- es hengerem hozzá való alap török JÓ minőségű török dugóval!
Akit érdekel az keressen meg itt vagy a kawafisch kukac gémail pont com -on
sorszám: 21072 (78562)
(elözmény: pandagyik, 2007-06-26 12:26:51)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-06-27 18:30:48
Sziasztok!

Megint új kérdésekkel bukkantam elő:)Az első az lenne, hogy műszakin a 16-os elsőkerékért szólnak-e?A második az, hogy folyik a váltó, és berugótengelynél a dekniből az olaj.(remélem érthetően mondtam el:/)És oda lehetmég kapni olyan tömítő gyűrűt, és egyáltalán használ?1helyen voltam eddig, ottnemvolt.Az utolsó az, hogy vettem új gumikat a lábtartóra, és a markolatra.Akárhogyan próbálom felerőszakolni rá, nem megy.Próbáltam már, hogy gépzsírral bekenem, meg hogy forróvízbe beáztatom, és úgy rakom rá.Egyikse jött össze.Valakinek valami hatásos megoldása?:)Előreis köszönöm a segítséget!

Csáó!
sorszám: 21071 (78559)

 
 
ede22
válasz erre | email2007-06-27 17:03:52
18-as első kerekem van cserébe ha kell!!
sorszám: 21070 (78555)
(elözmény: pandagyik, 2007-06-26 21:25:46)

 
 
speed
válasz erre | email2007-06-27 16:25:35
Elvileg gyárilag volt az ETZ-hez lámpa idom azt valahonnan be lehet szerezni/ tud róla vki valamit??
sorszám: 21069 (78554)

 
 
speed
válasz erre | email2007-06-27 15:52:06
Jah bp-n!
sorszám: 21068 (78552)

 
 
speed
válasz erre | email2007-06-27 15:51:34
Mofaker/Moped91? Itt sincsenek jó alkatrészek? Vagy zichi úti "Mz"-s bolt???
sorszám: 21067 (78551)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-06-27 12:45:49
Szép darab, de az a ratyedli műanyag sárvédő...ÁÁÁÁÁÁ :-)
sorszám: 21066 (78546)
(elözmény: pandagyik, 2007-06-27 12:30:36)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu