:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Én is mentem a házban forgó (!!) mindkét főtengelyszimeringgel cirka 3000km-t, de "annyi esze nem volt" hogy ilyenkor már nem kellett volna benne olyan jó erőnek lenni :-) Okádta a füstöt lépten-nyomon, de más tünet nem volt :-)
ha figyelembe vesszük, hogy gyűrű nélkül és elpukkant szimeringgel is tudtam közlekedni, akkor én elhiszem :)
40˙000 km van megadva gyárilag, ha jól értekmeztem a németet.
Ha valaki jobban tud németul:
http://www.mz-hilfe.de/text1.htm
A gyári összerakás nyílván a legjobb,azt csak közelíteni lehet utána, de ilyen leírással még nem találkoztam, csak ez sokak tapasztnyalata, az enyém nyílván nem, mert csak tizenezret futottam a nyergében eddig.
Egy "urban-legend szagú" dolgot viszont hallottam valakitől akinek 87ezret ment el, igaz a végén már jóideje csörgősen...de még így is eléggé hihetetlen :-)
rám a széthajtós üzemmód igaz :)
persze még mentek volna, de amikor elkezd szétkopni egy blokk, akkor bizonytalanná válik az alapjárat, nehezebben indul, meg iszonyatosan csörög, és ezek így együtt már zavarnak.
Az a 30ezer minimum, nem a gyári blokkra van megadva?
Nekem annak idején az elgyúrásom után tank plusz dekni festéshez elég volt 3 deci.
Ilyen lett:
http://szocimotoros.hu/galerypopup.php?kepid=4908
Egy évre rá is ilyen volt mikor eladtam.6 ezer forintér csinálta nekem mindenestül egy fényező.
Szerintem 5-6 max 10 évet kibírt volna. Igaz nem utcán aludt de nem is garázsban hanem csak fölé ért a tető.
lehet azt finoman is tolni
Igen lehet hogy igazad van:)
vizsgabiztostól függ, nem valószínü, mert nincs hivatalos leírásuk milyennek kell lennie, tehát ha nem feltünően más motorból van akkor azt kell mondani ez gyári, csak limitált szériás :)
Tömítő gyűrű, sima O gyűrű kell, bármelyik jobb autó alkatrész bolt tart O gyűrű készletet, amiből méret alapján tudnak adni
lábtartó, na az nehéz munka, a legjobb sűrített levegővel vékony hegyű fújókás pisztolyal befújni (kb 8bar, de ha lehet akkor több) akkor jó esélyel egy mozdulattal rá lehet tolni légpárnán.
Esetleg hőléfúvóval finoman megmelegíted a gumit akkor picit puhább lesz.
Annyi a minimum, 30E-t minimum el kell futnia, de inkább többet...de nyílván ez sok mindentől függ, széthajtós üzemmódban, vagy kókány munka esetén jóval kisebb értékek is előferdülnek...
pedig az ukránok megbízhatobbak mint a magyar ;-)
És a futár néha még olcsobb is.
attól függ hányszor rontod el :))
de kb fél liter szerintem elég.
Nagyából 3 deciből le lehet fújni egy MZt
30ezernél kevesebbet én még egy felújított géppel sem mentem, az azért nem olyan rossz, főleg hogy milyen olcsón meg lehet generálozni.
Hondába csak 1 dugatyú kerül anyiba mint MZn a teljes generál.
...ellenben a blokkfeleket a motorom előző gazdija valami szilikongumiszerű cuccal tette össze, az tökéletesen tömít!....
Soha nem volt gond vele, ráadásul ha le kell szedned, nincs az hogy széttépődik a tömítés (ezért van egyik oldalt festékkel felrakva). Ha le kell vakarni, az sem nagy dolog, csak a csiszvásznat kell kerülni mert "lenyalja" az éleket (kést szoktam használni)Blokktömítő pasztát egyszer használtam de nekem nem vált be (bizos valamit rosszul csináltam...:-O)
ez meg még hülyébb ötlet, 10km után ledarálná a váltódat, eltépné a láncot, vagy lecsavarná a gumit
Szoktak ilyet csinálni hogy valami kicsi gépbe beleraknak valami durva blokkot, de azt is kompletten és nem közlekedésre.
miért, hány szimóban ment szét nálad eddig a főtengely? minek erősíteni tovább?
Akármit írtak róla valószínüleg igaz :)
ugyanis ezek nem mai gépek, a leg fiatalabb is 10éves lehet, tehát ha jó állapotut veszel akkor az megbízható lesz, ha rossz állapotut akkor pedig szívsz vele.
Az MZhez azért nem árt némi szerelési hajlam, tehát ha olyan motor kell amire csak felülsz és mész és csak tankolsz, akkor vegyél egy új Hondát, ha olyan motor kell amivel élvezet motorozni de lelke van, akkor vegyél MZ-t :) Esetleg Jawát, de annak női lelke van és nagyon hisztis :)))
ez szerintem, bontós vagy fekete kereskedő, aki fórumokat használ a reklámozásra, mert így olyan mintha közűlünk való lenne. Szerintem nem is olvassa a fórumokat, csak egy robot időnként kinyomja a reklámját.
SZólok is HyGynek, hogy nézzen utána mit írt eddig és ha csak reklámot akkor rábeszélem, hogy tiltsuk ki.
mondjuk az azért pofátlanság amikor egy utángyártottat akarnak rásózni az emberre gyári áron.
sajnos ez van :(
a Gyári Krauser sem igazán gyári, mert az többe kerül mint a motor.
engedni nem enged, de nagyon bonyolult, aztán meg köpködhetsz amikor le kell vakarni a régi tömítést :)
loctite blokktömítő szilikon, ez sem enged, és roppant egyszerü, ráadásul egy tubus rengeteg összerakásra elég. Én is mindig így csinálom ;-)
Ja és nehogy zsirtalanítsad, csak töröld le az olaj nagyját, akkor késöbb egy rongyal letörölhető a gumi.
Azért frankón eljutottunk a műszaki vizsgától a kotonig :D
Orvosok arra figyelmeztetnek, hogy a vazelin károsítja a kotont, ami ugye gumiszármazék, úgyhogy csak óvatosan... :DDD
Egyébként valóban jó az is. Sőt, a műanyag alkatrészeket is frankón lehet vele ápolni.
Ott lehet, de jól körül kell nézni....
Papír tömítés egyik felét festékkel lekened és "felragasztod" a zsírtalanított dekni tömítőfelületére. Az így felragasztott tömítés másik felét gépzsírral vékonyan bevonod és kész! Mindíg így csinálom és 1 cseppet nem enged.
Tegyetek rá vazelint wazze :D:D:D:D
ne nekem mond, nekem eszemágában se volt szappanozni meg kinylodni, kenegetni. Siman 5perc alatt hölégfuvoval. az anyag kitágul és szépen rácsusszan.
A szappan rendszerint nem semleges anyag, én nem tenném rá. A patikában fillérekért kaphatsz talkumot, szórd be azzal (egyébként jó a gumiszereléshez is). Ha mindenáron dzsúzozni akarsz, akkor használj semleges anyagot, pl. szilikont.
baromság, hogy olvasztaná szét? Ezek a szappanos vizes dolgok is lehet mukodnek. De ez garantaltan 5percbe kerül.
Alkatrészellátáshoz. Szabolcs megye. TS125. Az utóbbi időben gázbowdent elekt. fesszabot és szénkeféket vettem. Bowden:hosszabb volt a belseje vagy 6centivel. Fesszab: Távtartó kellett a felfogatáshoz mert a trafótól nem fért. Szénkefe: egy centivel hosszabb volt--->reszelő. Ki kell fogni, és ha talál az ember egy jó minőségű bontottat, érdemes azt rendbetenni. sztem.
Minden jót
gab
Hali. Én a markolatot úgy raktam fel h szappanos vízzel kentem be a csövet meg a gumi belsejét. Jó sűrűvel. Megszárad és ragad. Nekem bejött. De az előző ötletek is jónak tűnnek.
Sok szerencsét!!
üdv
gab
Na ezért jó a kontaktspré, ha az kiszárad nem fog csúszni tuti,mert zsírtalanít is...
tudna nekem valaki 251-es matricát szerezni?... sehol sem kapok... :(
én is most (kb. két hete) cseréltem lábtartó gumikat meg markolatot... gépzsírral ne is próbálkozz... kend be valami híg állagú olajjal mindkét felületet, és kicsit ide-oda tekergetve szinte kétújjal rácsúszik az egész... ha 1 napot állni hagyod, a gumi összehúzódása miatt kipréseli maga alól a rákent olajat, és nem fog elforogni...
Illetve bocs- kontakstspré akart lenni...
De ha cak letisztítod a csövet és megfújod a gumit és a rudat csavarlazítóval akkor is kiba jó lesz és még megégetni sem fog!
Az én 150-es ETZ-mre olyan 8deci kellett.Váz, hátsóvilla, elsőtelók, hátsósárvédő, rendszámtáblatartó.Elég vastagon lett ráfújva, és még maradt 2deci környékén.A tankot, és az oldaldekniket 6decivel csinálták meg.Mondjuk mások a nagysági arányok, de akkora eltérés azért nincsen szerintem.De fél liter szerintem is elég.
Akkor egyenlőre nem fűzöm át.Fő a biztonság:)
Azthiszem sejtem mi az a hőlégfúvó.De az elég nagy hőt ad le, és nem olvasztja meg a gumit?
Hát nemtom, én most viszem jó kis kpmes szigorítottra, és a 110-es elsőt is visszacserélem 2.75-re, amugy meg minden szart megcsinalok rá eredetire, mert eléggé bevagyok tojva. Egyébként ha nem kéne kpmhez vinnem akkor tudnék ismeröst aki megnézni a papirokat és viszlát. De sajnos most ez nem megy.
Lábtartó gumikkal én is sokat szoptam, de aztan rájöttem a megoldásra. Hőlégfúvó bekapcs, gumi felizitt és rátol, - hm nem is ez a jó szó hogy rátol -, hanem rápöccintem, aztan miutan kihül ráragad.
peregyesre kb. elég 4- 5 deci festék de attól függ mit akarsz lefesteni?? Ha csk a tankot dekliket, akkor kevesebb is elég lesz...
Mint alant valamikor írtam van nékem egy VALÓDI GYÁRi 251- es hengerem hozzá való alap török JÓ minőségű török dugóval!
Akit érdekel az keressen meg itt vagy a kawafisch kukac gémail pont com -on
Sziasztok!
Megint új kérdésekkel bukkantam elő:)Az első az lenne, hogy műszakin a 16-os elsőkerékért szólnak-e?A második az, hogy folyik a váltó, és berugótengelynél a dekniből az olaj.(remélem érthetően mondtam el:/)És oda lehetmég kapni olyan tömítő gyűrűt, és egyáltalán használ?1helyen voltam eddig, ottnemvolt.Az utolsó az, hogy vettem új gumikat a lábtartóra, és a markolatra.Akárhogyan próbálom felerőszakolni rá, nem megy.Próbáltam már, hogy gépzsírral bekenem, meg hogy forróvízbe beáztatom, és úgy rakom rá.Egyikse jött össze.Valakinek valami hatásos megoldása?:)Előreis köszönöm a segítséget!
Csáó!
18-as első kerekem van cserébe ha kell!!
Elvileg gyárilag volt az ETZ-hez lámpa idom azt valahonnan be lehet szerezni/ tud róla vki valamit??
Mofaker/Moped91? Itt sincsenek jó alkatrészek? Vagy zichi úti "Mz"-s bolt???
Szép darab, de az a ratyedli műanyag sárvédő...ÁÁÁÁÁÁ :-)
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|