:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Koszonom a jo tanacsokat!!
Ahha akkor azt a spirálos-anyás francot kell levennem a főtengelyről.Kösz!
mgodi: Mz-nél meg kell nézni hogy működik-e egyáltalán. Mekkora a kompresszió, hány km van a gépben, hányszor volt fúrva meg hasonlók. Kormány meg kell előre-hátra rángatni hogy kotyog-e, ugyanúgy a hátulját is. Apró trükkök hogy nézz be a blokk alá van-e folyás, a kipufogónak milyen a szine, ha kékes akkor hajtották. A kipufogó mennyire lucskos, ha van rá esélyed vedd ki a gyertyát és dugd bele az ujjad majd forgasd meg a motort hogy jó-e a kompresszió. Gumi harangok állapota, meg a kopó-fogyó alkatrészek állapota utal hogyan használták. Ennyit tudok mondani!
Űdv mindenkinek!
MZ-ét szeretnek vasarolni mire ugyeljek? Nem volt meg szocimotrom.
Elore is kosz.
Én elvből két akksit használok, mert korábban voltak bajok az elégtelen töltéssel.
A legutóbbi lerohadásomnál persze a dupla akksi is felesleges volt, mert a "jó" Sohaneveddmeg típusú török elektrónyikus fesszab 20km-rel a beszerelés után nyugovóra tért. Azóta nem kísérletezek ilyen érzékeny fingokkal, mint az utángyártott elektronikus fesszabályzó. Bár a fekete dobozos magyar jobb lehet talán.
A kőröshegy a panamázás szinonímája lehetne. Kőröshegyezés.
Bazdmeg, két halom (nem hegy, nem domb, halom) közé világcsúcstartó fesztávolságú hidat verni...
Egyébként néhol jópofaság az autópálya. Én a bevezető szakaszokon szoktam kipufogót égetni. Vicces a tükörből figyelni, hogy maradnak el az addig sietős autók fényszórói a lila ködben :DD
Kicsavarod a fordulatszámmérőnek a kihajtását, aztán leszeded. Alatta lesz egy csavar, ami hajtja a fordulat. spirált, azt is leszeded, aztán tudod lehúzni.
Szevasztok!
Kéne egy kis szerelési segítség, most vettem egy /1-est, aztán valami gebasz van a berúgó részével mert lóg a kar és nem húzza vissza a rugó rendesen. Megpróbáltam leszedni az oldaldeknit de az istennek nem jött le barmolni meg nem akarok. Lejött a km óra spiról vagy mi a túró van az oldalán és onnan meg vagyok lőve! Lécci valaki mondja már el hogyan tovább!
Ja meg a másik hogy a /1-es meg az ETZ blokk az mennyire stimmel?
Kösz!
Heló.Nekem is van 15 és 16 os lánckerekem.Egy időben volt rajta a 15 ös azért azzal jobban megy meg 3.ban is látni hogy emeli az elejét(kihuzza az elsőtelót pár centire)16 ossal meg csak érezni hogy huz.De nekem 16 os van fent semmi bajom vele tényleg jol gyorsul városban is.Meg irtad az alacsony fordulatot is:nekem azzal sincs gondom ott is jol megy.Sőt még az én órám lehet keveset is mér.vannak ilyen bemérők az utak mellett ami városban van.Most nem tudom de 50 en van az órám 47 et ir aztán lehet másét irta mert többsávos,de többször is néztem már.Az enyém
100 nál nem megy többet bár eddig 3szor néztem ,és akkor még nem vagyok ráfeküdve a tankra.
Heló.Miután cseréltem biztositékot azután még motoroztam kb 140km egyhuzamban 3perces leállitással(a határ melletti nagy dombról legurultam felfele meg 2. ben mentem mert nagyon dobálos kavicsos ut volt)És az utam alatt semi baja nem volt ugy ment mint szokott pár másodperc alatt eléri a 80-90 et.Egyszer fejben 9 másodpercre jött ki a 90re gyorsulás 16 os első lánckerékkel.
A kipuffom még sose durrogott.De ha a tied durrog és füstöl is akkor először cserélj gyertyát és huzasd meg had égesse ki a karterból az olajat ha ez nem segit akkor még gyujtásállitás(de az nem megy el egyik napról a másikra).Egyébként ird le pontosan mit művel és milyen motor ,aztán adunk még tippeket.Amugy nekem ts 150em van és a multiméterem a két óra közé van kábelkötegelővel felrögzitve és végig figyeltem a feszt 7.1 V fölé nem megy(az jó is legalább nem ég be a fesszab)Amugy már kb 2-3 hónapja fent van a multiméter és mindig be van kapcsolva és látom a feszt.De most ,hogy ne kiabáljam el 300km óta semmi gond.Megjavitottam ezt a mechanikust.már gondolkodtam rajt hogy leveszem a multim.-t de inkább csak akkor ha már meglesz az elektronikus fesszab.Az pár nap még.
nem fogja olvasni, írta hogy e.mailben kér segítséget, na de mire? Hiszen nem mondta hogy milyen hibajelenségek vannak , így nehéz ötleteket adni :D
Ezt amúgy én is szeretem, amikor egy lepukkant, széthajtott motort tuningolni akar, hogy jobban menjen, aztán ráül egy rendes motorra és csodálkozik, hogy az hogy megy, pedig nem is tuningos.
rövidzárlat a gyújtás oldali dekli alatt,
nekem legalább is ez volt, a szénkefe vezetéke testelődött a szegecselésen, mit szopattam magam mire rájöttem...amugy a TS most nekem is hisztis.
Beégett a fesszab, kicseréltem elektrónikusra, de továbbra sem volt töltés, kiderült eltört a szigetelésen belül a dinamó + vezetéke, megcsináltam, erre szikrázik mint atom az akku, lekapcsolt gyújtásnál is, kiderült, hogy a fesszab sorkapcsa pont egy buzinagy testelő csavar felett van pár mm-el és rahajlott a + saru, megoldottam de még mindig nem volt töltés, már éppen ott tartottam hogy elszállt az elektromos fesszab, de a mechanikussal is ugyan azt csinálta, kiderült, hogy a nagy kavarásban felcseréltem a Dinamo+ és Dinamó gerjestés vezetéket, mert persze az elektrónikuson nem ugyan az a saru sorrendje.
Na de miután így működött végre minden, Bambitól indulván egyszercsak leállt a motor, kicsit kínlódtam, de kiderült, hogy a biztosíték érintkezési hibás, rögtön megtámogattak engem egy késes biztosítékkal és biztosíték foglalattal, azóta végre nem volt elektromos gondom, lámpa mellet is tökéletes töltés és feszültség szintek vannak. JA IGEN AZ ELLENÁLÁS TEKERCSET KI KELL VENNI, MERT AKKOR MŰKÖDIK RENDESEN AZ ELEKTRONIKUS FESSZAB!!!
de persze ezzel nincs vége a szopásnak, jövök be ma reggel a melóba, és egyszercsak elkezd kihagyni, mint amikor kofogy a benzin, tolom át tartalékba mégis megáll, útszéli hibakereses: SZikra van, a karbiba belötyintett benzintől felélled a motor tehát dugulásom van. Szerszám persze nincs nálam mert egy MZhez nem kell :D eltolom egy benzinkútig kérek 10es kulcsot leveszem a karbit, nézegetem a fúvókákat, teljesen tiszták, nézem az úszót, mintha rögzítve lenne. Kiderült, hogy kicsavarodott a helyéről és az úszón megakadt, ezért el is zárta a benzint, csak anyi ment bele amenyi a menet mellet kicsepegett, az meg nem sok. visszatekertem meghúztam és ment...persze még nem értem be a melóhelyre amikor megint elkezdett kihagyni, de most szerencsére tényleg elég volt csak a tartalékra áttolni.
Érdekes, hogy 40ezer KM alatt nem volt ennyi problémám mint most a szezonkezdéssel...ugye kapásból egy kuplung tengely ledarálással kezdte az évet, ezért felújítottam, de sorra jönnek elő olyan hibák aminek semmi köze az egészhez.
Sohsem köpte be a gyertyát a gép mióta nálam van, de durrogás már előfordult melegindítási kísérletre. Akkoriban ha jól emlékszem a rossz megszakítót cseréltem és a kondit....de asszem keveset is kapott...és mint említettem a bizti kicsapás oka a fesszabályzó volt, amivel elég sokaknak van gondjuk-bajuk ahogy olvasgatok, de szinte mindenkinek bevált az elektronikus "fekete doboz" amit manapság kapni helyette...
Neked beköpte a gyertyát+durogott??
Üdv mindenkinek! Keresek 125-150-es Etz jobb oldali oldaldeklit. Lehetőleg élénk kéket! (ha másmilyen az se gond)Ha valakinek van, kérem jelezze! Előre is köszi!
Nekem is volt ilyen párszor, oka mindenképpen van, de azért van az ott hogy "kimenjen" és nehogy - jobbesetben - máshol keressen az áramkörben gyenge pontot, neadjisten meggyulladna valami.
Hogy nálam miért művelte? A csodálatos elektromechanikus fesszabályzó nem tette jól a dolgát. Apám szokta javítgatni a fesszabot ami után jóideig nincs vele gond, de én már rég felújítottam volna ívesen ha rám van bízva :-)
Hali!
Már meg ne haragudj (meg fogsz), de ha valami nem klappol azzal a motorral, akkor talán nem "tuninggal" kéne indítani, hanem módszeres átnézéssel. Ha minden rendben a vassal, akkor meg lehet hogy csak egyszerűen kevés neked amit tud.....hát ilyenkor jöhetnek a különböző tuning-praktikák, amik között nem ritka az olyan, amivel feláldozod a géped a napi használhatóság oltárán...ha ez utóbbi a helyzet, akkor hosszútávon kifizetődőbbnek tűnik a nagyobb motorra váltás.
Üdv,
Zoli
Hi!
Neked nem durrogott a kipuff, meg nem volt gyenge a gép?
Mert ha igen ajkk nekem is ez a baja, szal akkor már ketten várjuka help-et!!!
Heló.Ugy jöttem :narda -...-horvátlövő-pornópáti-nárai-szombathely.A séi táblára nem emlékszem bár lehet átmentem rajta.
motoroztam kb a 9.km emben aztán alapjáratnál valamivel magasabb volt a fordulat 3.ban, kétszer közben akkorát kihagyott hogy nemigaz.Aztán meghuzattam kicsit mondom lehet a gyertyát akarta beköpni.Mentem 1km még és megálltam az utszélén alapjáraton hallgatom a hangját egyszercsak leállt még a lámpa is elaludt.Gyorsan levettem az oldallemezt mondom hátha az akksi rövidrezáródott valami miatt.De nem, kiment a + os biztositékom.Mindenét átnéztem ott az ut szélén semmi kábelhiba,lecsúszás nem volt.Tettem be egy másik biztit aztán azután jött ez a nagy turám de semmi baja nem volt ezalatt.Abszolut nem jövök rá miért ment ki a bizti.Annak okának kéne lennie.Nincs valakinek tippje mitől lehetett?
Hali!elado mz etz alkatrészek nálam!Fordulatszámérő, ora tarto láncvédö komlettan,indexek,duda,gyujtáskapcsolo,teleszkop,lámpa index kapcsolo szekrény...stb érdeklödni a 06-70-529-5262es számon illetve emailbe a csibifmate@freemail.hu-n..
csá all.
Nagy problémám lenne!
Elég hanyagul megy a motorom! ts 250/1 tuning praktikákat szeretnék kérni tőletek...Sajnos csak emailra tudok figyelmi mert nincs otthon netem! administrator013@freemail.hu cimre küldjetek minnél többet légyszi.. Előre is köszi mindenkinek a tuningokat!
Mas: regebben meg vita volt h ki hany oktan szamos benzint tankol hat elarulom nektek h Kanadaba a legmagasabb oktanszam a 91 es :D jah es kb 180 Ft 1 liter azert vicces nem?
Hello!
az autopalya matrica temahoz hozzaszolva: a "kedves" magyar burokracia..... Az auto palya matrica ellenorzesekor nem a matricat nezik hanem h a rendszam bevan e regisztralva... tehat a matricanak nem sok ertelme van.... Motoroknal egyebkent a villaszarra szoktak ragasztani.... Bar motorral nem mennek fel palyara max Hayabusa...
(nincs ekezetem de remelem azert erheto)
Megyek de én szombat reggel. Sajna nem ETZvel megyek mert nincs rajta műszaki. Ugyanakkor a mostani gépemmel sem szoktam nagyobb tempot tartani mint amit régebben ETZvel. Drága a benzin:)
Az derék :-) Nekem cirka 250km-t kéne ótópályáznom (M7 B-lelle-B.földvár illetve Zamárdi-Bp ezután M3 Bp-Gyöngyös) tehát én is a Sástó túrára igyekeznék csak egy nappal a túra előtt. Úgy hallottam Sástóra Te is mész :-)
De tényleg sok lesz az offbol. AMugy szerintem is 100-110 amit külső sávban mennek. Én M1 mellett lakom és ETZvel is felmentem rá párszor mert az elkerülőszakasz ingyenes és sokkal gyorsabb mint bemennni a városba. Én volt hogy előztem is 100nál, mert merész vagyok :))
A lényeg hogy sokan jót kaszáltak rajta, többi meg le van......:-(
Az alábbi magyar autopálya "előnyök" mellé tenném hogy akár 80 méter magasan is mehetsz rajtuk pedig minek. Lásd kőröshegy:)
Igen, ilyen a földön nincs máshol csak itt, de ezt már megszokhattuk.....
Az építőiparban meg a franciák lassan egyeduralkodók lesznek idehaza...node nem OFFolok tovább :-)
Tudjátok, hogy mi a legjobb az autópályákban? Az, hogy a mi pénzünkből építik és mi fizetünk a használatáért. És még az is szép dolog, hogy az osztrák építi a magyarnak az autópályát!
"a külcső sávban 70el tötymörgő teherautók vannak"
Annyival kéne menniük de 110-el szúrják neki :-)
Na, akkor jó dolog ez mégiscsak!
De most miért akartok megfosztani a Zizi labor élő meghallgatásának lehetőségétől 100HUF-ért? :D
CRE [-.-]
mibajod az autópályákkal? szerintem teljesen jók, persze nem kényelmes, mert a külcső sávban 70el tötymörgő teherautók vannak a külsőben meg alsóhangon 130-140el kell menni, hogy ne villogjanak le, de amúgy minősgre jók, és elég sok időt meg szoktam spórolni kocsival. Budapest-Debrecen viszonylatben akár 1-1,5 órát is, az meg már nem mindegy, enyiért megéri a többlet költség.
Johh akkor legyen a Zizi labor :D
CRE [-.-]
Az átutalás néhny banknál pénzbe kerül, illetve az SMS díja nem tudom hogy benne van e az árban, vagy azt még felszámolja a telefon társaság, de ezeken kívül tényleg semmi. Az én bankomnál ingyenes az átutalás, ezért nekem csak a 100forint van
Mihez képest? :-) Nem jártál anno a régi M7-esen?
(drrr-drrr-drrr-drrr-drrr :-)))
Mondjuk aze' a 100HUF-ért még egy szép magyar táncot elvárnék tőlük :D mert hogy a magyar autópályák a legkevésbé sem kényelmesek az biztos :)
Vagy mettomén egy fél literes márkát... szőlőset :)
CRE [-.-]
A 100 pénz oké, de ezen felül nincs más....?
Tényleg, milyen érdekes, ha felteszel a motorra egy ugyanolyan méretű, de nem gyári gumit, azt mindenki elhiszi róla, hogy megfelelő. Ha viszont felteszel teszemazt egy másik kormányt, (ami ugyanolyan átmérőjű) arról műbizonylatot kérnek, mert nem hiszik el, hogy megfelelő. Ez nem túl következetes! :-)
motoron nem kell kiragasztani, de ha neten vagy SMSben veszed akkor nincs is, csak egy visszaigazoló üzenet, amit el kell rakni
Rendszám alapján azonosítanak a rendszerben, és hátúlról is.
milyen átverés?
+100forint kényelmi díj azt annyi
én kocsira is neten keresztül szoktam venni
mondjuk motorral tényleg nem tévednék autópályára :)
A totálbájkon volt valami cikk erről...
A radar csak rendszámot néz (hátsót is tud sztem)A matrinyát a mobil csoportok ellenőrzik. Hogy hova ragasztod az jó kérdés, de legalább a magasságos autópályakezelőnél sem tudnak rá egyértelmű választ adni :-)
Most én tudom rosszul, vagy a radarok tényleg csak at első rendszámtáblát fotózzák? Meg az első szélvédőre ragasztott matricát nézik..
Mert ha így van akkor hova teszed a matricát a bukóra? vagy a lámpára? :D:D:D
CRE [-.-] Én mondjuk a jobb indexet favorizálnám :D
Közben megtaláltam de azért köszönöm! Mindegyik lehetőségben van átverés bőven, úgyhogy inkább semilyen vignettát nem veszek és marad a főút!
nem fogod kitalálni :D
www.autopalyamatrica.hu
persze nem árt, ha van egy weben használható bankkártyád, de ezt manapság minden normális bank ingyen ad a rendes kártya mellé.
Internyeten hogy kell..?..bizti én vagyok vaksi mert ennek módját még nem leltem meg....:-O
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|