:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Jajj bocs, ez két első kerék volt, ez a hátsóé:
ez a 6-os jelölés:
Rillenkugellager 6302 TGL 2981 mit Blechkäfig
ez a 8-as jelölés:
Rillenkugellager 6302 Z TGL 2981 mit Blechkäfig
ez meg a 13-as jelölés:
Rillenkugellager 6004 TGL 2981
bocsi :)
CRE [-.-]
De le van írva :)
Első kerék: 6302 z TGL 2981
Hátsó kerék: 6302 Z TGL 2981
:)
CRE [-.-]
Nekem meg fékezésnél üt(pláne ha csak a hátsót használom...)! De lehet h ez csak a fék miatt van de én inkább kicserélem!!!!
Még a méretét irjátok meg mert az alkatrész katalógusban nincs leirva...:(
Kösz!
By: $píd
lötyög és/vagy akadozva forog
de bele kéne, viszont ha úszó nélkül az úszó stift rögzító kis benyúlással van egyszintben a benya az jó.
Ha precízebben akarod beállítani, akkor leveszed az úszó alját, ráteszed valami átlátszó edényre, és akkor pontosan látod az összeszerelt állapot folyadékszintjét.
ja és kerékcsapágyból is érdemes jobbat venni. Ugyan nem anyira kényes mint a motorban, de ZKLnél lejebb nem adnám, mert az ólcsó orosz, vagy magyar csapágynak már új korában sem tetszik a futása, motorboltban pedig töbnyire ez az alja kategória kapható MZhez, tehát csapágyboltból vegyél és zárt csapágyat.
És a benzincsőből utánafolyó benzinnel mi a helyzet?
Honnét lehet tudni, hogy rossz már a kerékcsapágy?
És az úszó + a többi dolog térfogatát nem kell beleszámolni?
szürkét vegyél, gyorsabban kopik, de jobban harap
Néztem hátsó fékpofát, és 2 félét találtam: Pirosat/Szürkét! Melyik jobb vagy egyeltalán van-e külömbség?
Hátsó kerék csapágybol is Fag-ot vegyek˛/ha igen akk méretét irjátok/ vagy jó a mezei amit a boltban adnak mint etz 125 csapágy?
Melyik az olcsóbb és ""minöségi árut adó bolt"": Mofaker/Moped91/Futár mocis bolt (zicsi-uti:P)??
hi...
kivettem az első kereket, mert belsőt cseréltem benne... a tárcsafék fékpofáit kitámasztottam egy műanyag lappal, mert itt már olvastam, hogy ezt így kell... amikor visszatettem a kereket, igaz, hogy csak enyhén, de a fékpofák mégis súrolják a tárcsát... én meg persze a szétszerelés előtt meg sem néztem, hogy van-e hézag a pofa és a tárcsa között, vagy csak finoman érintve csúszik rajta... :) ha nincs közte hézag, akkor okés az egész, de ha mégis kell lennie, akkor hogyan tudok utólag segíteni ezen?...
Szerintem igen. Én ugy szoktam hogy a karbit leveszem aztán a kezembe megfogom megnyitom a csapot. Aztán ovatosan szétszedem hogy nehogy kifolyon a benya és megnézem meddig van a szint. Ha sok vagy kevés állitok rajta, aztán visszaöntöm a benzint a tankba és ujra hagyom hogy telimenjen. Megint szétszedés óvatosan és ellenőrzöm hogy megvan e a szint. Ezt addig mig be nem lövöd. Álltalában 2-3.-ra el lehet találni.
Köszi az infot. A beállításnál figyelembe kell azt venni, hogy a karbi nem teljesen vízszintes?
Vagyis szarul fjeztem ki magam, mert nem maga a karbi alján van, hanem az ülepitő csészében amit a karbi aljára csavarozol. A szintet állitani pedig az uszon lévő kis fülekkel tudod.
A karbi alján belül van egy ilyen fal szerüség. annak a tetejével kell szineljen.
Hali!
Egy kis segítséget kérnék. 125-ös ETZ-n a karburátor benzinszintet hogyan és milyen értékre kell beállítani. Valami rémlik, a levehető csésze peremétől talán 10 (vagy 12)mm-re kell lennie a szintnek?
majd amikor láttam, hogy a szembe jövő autó után tudok előzni, rátapostam a padlóra. Úgy időzítettem, hogy mikor utólérném addigra elmenjen a szembejövő és így már jelentős sebesség különbséggel tudtam kivágódni mögűle. Nem sok olyan jármű volt amit ne tudtam volna így megelőzni.
ÉN EZZEL A MODSZERREL OVATOSAN BÁNNÉK !!!
ha nem látja hogy mit akarsz csinálni,könnyebben kikerül egy kátyut...
Oszt ott a baj.
Laca
10w30 olaj lett véve. Nem tul drága nem tul olcsó.
0.5 kiszerelésben volt 990/db. 1 litert vettem.
Ilyen:
http://bike-net.co.kr/upload/goods/b34806_1.jpg
Akkor inkább vegyek magyar fesszabot?Mondjuk meghibásodhat akár a török akár a magyar.Elektronikai alkatrészek mennek tönkre.Azt talán lehet cserélni nem?Mint pl:diódák ,ellenállások meg ilyesmi.De tönkreteheti a dinamót is .
Azért az ember megtanul vezetni ezekkel a viszonylag gyenge gépekkel
A Skodám pl ment 120at, de gyorsulni nagyon nem tudott.
Ezért amikor valakit meg akartam előzni aki elreláthatólag gázra fog lépni ha azt látja hogy előzőm, azt csináltam, hogy szőp óvatosan távolról felvettem az ő tempóját, majd amikor láttam, hogy a szembe jövő autó után tudok előzni, rátapostam a padlóra. Úgy időzítettem, hogy mikor utólérném addigra elmenjen a szembejövő és így már jelentős sebesség különbséggel tudtam kivágódni mögűle. Nem sok olyan jármű volt amit ne tudtam volna így megelőzni. Ugyan ez a módszer TS el és Jawaval is. Ha netán mégsem lehetett előzni, akkor pedig fék, és megint lemaradás.
Mire észreveszik, hogy előzőm már régen késő hogy bármit is tegyenek ellene.
Legjobban azt imádom, amikor a Hondával próbál versenyre kellni bármilyen autó, főleg ha valami szutyuki szerü.
Egyszer volt hogy 190ig próbálkozott egy SAAB, de 200, nál már ő is beparázott (óra szerint) :D
Ezeknek a túlméretezett motoroknak ez az egyettlen előnyük, amúgy elegendő egy 250es MZ is :)
A fő okom az, hogy akkor időt kell fordítanom amotorra ami alatt motorozni is lehet(ne) :-) Ez is elég tré ok :-)
Miért is? Ha úgy vezetékeled mint én, akkor ha az akkud szar is akkor is van mindened. Az akku legfeljebb csak azzal az okkal hagyható ki, hogy "az plussz súly". Ez meg elég tre egy ok. Főleg mert már a gondozásmentes 12V 5Ah-s akkuk röhely árért kaphatók. A miénk pont 2800HUF volt. Ami szerintem nem pénz egy olyan akkuért amihez nyúlnod se kell.
CRE [-.-]
Hali!
Na ezt osztom, ezért nem lesz akku a svalbimban ha rajtam múlik :-)
nem gond ha gondozásmentest veszel. Egyrészt azért nem gond mert semmi dolgod vele csak töltésed legyen. Másrészt meg így legalább minden világító eszköz normálisan működik.
Nekem 2 kör van kötve.
1. világítás tekercsen első fényszóró+hátsó helyzetjelző
2. töltő tekercs, ezen gratez híd majd kapcsolható töltés gyújtáskapcsolóval, majd akku. Akkura van kötve: indexek, hátsó féklámpa, neon, LED-ek, sziréna.
Nem macera... kicsit sem, főleg így hogy ez a motor nem hobby motor hanem munkába járós. Vigyázva van rá, és karban van tartva. A legkisebb hibáját is azonnal orvosoljuk, így ez a motorka egy stabil gép.
CRE [-.-]
Bruhaha!
Ehhez akksi kell. Simsonhoz ne kelljen már akksi. Az csak egy gond :))
Nohh rossz helyre írtam :)
Íme após sámsonja, este, díszkivilágítással (parkolófény) :D
http://millioforint.atw.hu/motor/1.JPG
http://millioforint.atw.hu/motor/2.JPG
http://millioforint.atw.hu/motor/3.JPG
http://millioforint.atw.hu/motor/4.JPG
http://millioforint.atw.hu/motor/5.JPG
CRE [-.-]
viszont ebben meg após az igazi tuti, ő szokott simsonnal alázni :)
Múlt héten szerzett olyan sziréna kürtöt, és csak brahiból mondta hogy tegyem fel simsonra :) Mire hazaért már fel volt szerelve :) Most ha csak pillanatra nyomja meg a kürtöt, akkor csak duda hangja van, de ha úgy is tartja akkor beza sziréna, méghozzá mentő effekttel :) És ha még a kék neont este be is nyomja mellé :D:D:D:D
CRE [-.-]
A refi jó módszer, arra valahogy mindíg belassít a tahója :-)
Jahh mondjuk én elvből nem előzők szemüveges bácsikat, szőke nőket, izomagyú pasikat, és suzukikat :D Valamint ha optikaituningos nagy hangú autó megy elöttem, még véletlenül sem próbálom meg letolni, mert azonnal azt hiszi hogy versenyezni akarok :)
Viszont jó hátulról refivel csesztetni :D
CRE [-.-]
Az a jobbik eset :-) Az én személyes "kedvencem" amikor a vasárnapiautós, szuzukiszvifttel 70-nel száguldó tata mellé érnék az MZ-vel, az hirtelen visszadugja 3-ba oszt aggyneki....szemből meg egyre közeledik a sóderkamaz...ÁÁÁÁÁÁÁÁ :-))
A feketedobis magyar az tuti cucc! :-)
Weheheee :D:D:D:D
Ez tök ismerős... hasonló szokott történni mikor a jaffámmal autót előzők :) Eleinte még tolják, aztán amikor elébbük kerülök, eccercsak valahogy elvesznek mint szürke szamár a ködben, vagy mint a szürke ködben... :D:D
CRE [-.-]
Hali!elado mz etz alkatrészek nálam!Fordulatszámérő, ora tarto láncvédö komlettan,indexek,duda,gyujtáskapcsolo,teleszkop,lámpa index kapcsolo szekrény...stb érdeklödni a 06-70-529-5262es számon illetve emailbe a csibifmate@freemail.hu-n..
tesco 15w40 :) most sokan anyázni fognak bizos vagyok benne és nem is reagálok rá, de amióta ez van a TSben sokkal finomabban működik a kuplung és a váltó
nincs az a tipikus jelenség hogy hidegen kúszik, meg ilyesmi.
Amúgy ha nem hiszel a tescos olajban akkor mol hykomol, az az előírás
Az út menti kijelzőknek szerintem nem kell hinni, vasárnap mentünk körbe MZ-vel a Balcsin, és a sok út menti mérő mind más értéket mutatott.....
Bontatlan blokkosra az esély: 1:10000, ha egyáltalán észreveszed hogy bontatlan (vidd magaddal a Kéri Lacit :-))
Az a 251-es még tán meg is érheti ennyiért ha a papírjai frankók és nincs benne zsákbamacsek.
Felújítás, pláne felújíttatás = aranyár ha minőségi cuccokkal minőségi munkát szeretnél. A minőségi cuccokra meg....szintén kicsi az esély sajna ma már.....
Jó hig olajat hogy ne tapadjon be a lamellák közé ÉS KÉSZ. Én G30-as gépolajat használok, azt gondolom hogy ott a "minőséggel" nincs gond. Legtöbben a tesco-s legprosztóbb fajtát használják nagy sikerrel. Nagy hirtelen ennyi.
Hali. Igaz én jawat hajtok de mz dinamó van rajta és fekete magyar elektronikus fesszab. Már vagy 2 éve ezzel zavargászom, semmi baja.
Hello
250 -es ETZ alkatrészek nagyon olcsón ..váz, gumik, felnik, henger, dekli, telók, szélesített, kormány, kroszszgumik, tank, dobozok...stb ..http://www.vatera.hu/listings/index.php?us=mzts125
Hi.
ETZ-be a hajtásházba (blokkba) milyen olajat ajánlottok ami nem 5000ft/L és nem is szar a minősége. Egy ilyen arany középutra gondolok.
Nekem is magyar van, már kb 200 km-t mentem, gond nélkül.
nekem fekete dobozos magyar van, eddig 50kmet gond nélkül ment :))))
Ha rendbe van a papírja akkor meg. kb 30ból meglenne a blokk generál.
Bontatlan blokkost akarsz venni azt nehéz már találni.
Sziasztok!
Nekem is vásárlással kapcsolatos kérdéseim vannak. 250es ETZ-t szeretnék venni. Nekem a lényeg h rendbe legyen a papírja, és ne legyen bontva a blokkja (mert inkább megcsináltatom olyannak akit tudom h jól dolgozik, minthogy gány munkát javítsak) Szerintetek mennyiért találok egy ilyet? Esetlek szabolcs megyében nem tud vki?
A másik kérdés, h van egy 251-es, ami szét van szedve. (a blokkja is). 50ért tartja az öreg bácsi. Megéri szerintetek? Mennyibe kerül felújítani a blokkját? (ha kell)
Köszi előre is!
Minden jót
gab
Menet közben arra figyelj, mien hangok jönnek belőle, iletve, mikor jön meg az ereje. Ha "hírtelen" magas fordulaton elkezd húzni akkor az már igen csak kopott henger. Milyet akarsz venni?
Heló.Tényleg csak annyi ideig birta a fesszab?Pedig olyat akartam venni.Irjon aki tud a magyarról meg a törökről is kinek melyik ment már tönkre.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|