:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Engem is szivatott már a szivató:)
Egyszer eltünt a gumidarab belőle és hogy hogy nem de nem vettem észre. 12 lityi 80 kilométeren volt az eredmény egy kis TSel:)) akkor viszont nem nevettem mert majdnem nem értem haza és alig akart menni.
én a helyedben újat vennék, ha a gumi elöregedett akkor nemsokára máshol fogja megadni magát...
Hali
A szivató volt!
A végéről a gumidarab szakadt bele, kipiszkáltam, de nem tudom, hogy visszaragasszam a helyére, vagy inkább vegyek egy újat?
Én helyedbe leszedném a karbit, és kitakarítanám az egészet.A fóvókákat fújdki!Ja nézdd meg,hogy elég benzin folyik-e le a karbiba.A szivatónál meg kicsavarod asszem 13 kulcsal, és azt nézd meg,hogy a kis gumicsak meg van-e a végen(nincs elszakadva,megrepedezve)
Lehet a szivatóval van gond?
De azzal mit csinálok hogy megnézzem nincs a valami rendellenesség?
Még soha nem szedtem szét, nem nagyon vágom, de ha elmondjátok mit hogyan a szivatóval a karbinál, akkor talán sikerül! Elkúrni nem tudok semmit igaz?
Sziasztok
Az mitől lehet, hogy hidegen nem, de tolásra indul a moci?
Ha a gyertyát be benzinezem, és úgy tekerem vissza, akkor 2-3 másodpercig beindul, szóval gyújtásom gondolom nem rossz, mivel berobban a benzin.
A karbi lehet eltömődve, hogy nem küld több anyagot a hengerbe?
Hát tényleg nem kéne neki. Addig nincs is baj, amíg meg nem húzom azt a menetes leszorítót. Mindegy.
Dörzsárazni kellhet, ha továbbra se változik? Nehéz elképzelni hogy egy ilyen kis bizbasz jármű ekkora szerszámot igényeljen. :)
Utoljára akkor került ilyen brutál dörzsár a kezembe, amikor Rába hidat kellett függőcsapszegeznem az ÓKV-nál.
Jó estét mindenkinek ! Van egy 250 es etz-m garantáltan gyári alapméretes hengerrel . Több barátom is mondta hogy biztos kopott lehet már, vigyem furatni ! A kérdésem a következő lenne mik a tünetek ha kopott egy henger ? Mert erö van benne !
ÜDV.: CHARLIE
Mér nem lehet többször szavazni???
Én megjelölném mindet!
Plíz kitörölni az ip címem, mer fix, és hadd szavazzak! :D
ELADÓ!!
Eladó szeretett ETZ 125-ösöm. Bővebben: http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=75963
Hívj, megegyezünk!
valami gebasz van azzal, nem kéne szorulnia
olaj és rugó nélkül told össze, húzd le, és akkor jónak kell lennie
Sorry, hogy ezt ide is belinkelem!
http://www.pannoniaszakiskola.hu/
Régi TS-em van és az első teleszkópok kicsit szorulnak benne. Ha a perselyt rögzítő menetes leszorítót kicsit fellazítom, akkor már kevésbé. Csak akkor meg ugye ez a tartó nincs megfelelően rögzítve és extrém esetben elkezdhet letekeredni.
Szóval úgy gondolom, hogy azt azért erősen meg kellene húzni. Valaki esetleg tudja gyárilag hány kilóval?
De erősebb lehúzásnál már szorul is meg. Dörzsárazni kellene? Vagy kicsit lazán hagyni és ahogy összekoptatja magát, fokozatosan ráhúzni?
lecsökken az olajszint akkor nehezebben éri el azt a magasságot ahol kivezeti...amúgy egy filléres O gyűrüt kell kicserélni.
Helló! A 250-es etz-nél sokkal kevesebb olaj folyik ki 2 hónap után, mint mikor feltöltöttem. Ez normális? Annyi, hogy a váltó tengelynél ereszti egy kicsit. Minden reggel egy kis folt a betonon! Itt elfolyhatott annyi hogy nem maradt a 9-ből csak 5 dl. Nem hiszem hogy enné, mert nem füstöl! (pedig arolt használok!)
Itt a program:
http://www.ocskavas.hu/bin/spark.zip
www.mofaker.hu
www.hubermotor.hu
Aztán van még Budapest belvárosban a Nagymező utcára merőleges Zichy Jenő utcában még 2 motorosbolt ott is vannak ilyesmik.
Vidéken nem tudok.
Köszönöm a válaszod . Akkor lecsarélem az olajat megnézem illetve meghalgatom van e változás !
ÜDV.: charlie
És tudsz mondani nekem egy helyet ahol lehet venni? mert mifelénk vidéken nemnagyon van.
nem emel ki a kuplung rendesen, sűrű az olaj, görbe a kuplunglamella, nincs elegendő olaj a váltóban, túl híg az olaj, bénán váltasz, normális csattogás van csak túl aggódod a dolgokat :)
több hirtelen nem jutott eszembe :D
ja, tömítéseket kell cserélni, meg karmantyúkat, és töbnyire nincs gond a féknyereggel
a főfékhenger az a hisztis
Azt megköszönném, de valamiért nem jön ki a képlet! Esetleg tudnál msn címet küldeni az emilemre?
falsot szív valahol
szimeringet rosszul raktad be, vagy a szívócsonk környékén van tömítetségi problémád
meg lehet csinálni erősebbre, de ha ferdén áll akkor már a váz is elcsavarodott
motor olaj, de tök mindegy
a viszkozitása pont jó, a minősége pedig bőven megfelel, mert nem melegszik fel anyira mint a motorban...persze sokan vitatkoznak azzal, hogy váltóban használható e, de többeknek bevált, szóval neked kell eldönteni.
akkor sem, pedig még a szivatót is ráhúztam, de akkor sincs semmi, persze benzin szagot lehet érezni de nem füstől.
Friss hegyi levegőt pöfög az öreg MZ
Én is meglepődtem mert a Castrol synt olaja is nagyon jó, de az picit füstől amíg hideg és szivatóval jár...mondjuk az is igaz, hogy ez az ELF olaj egy JASO FB helyett JASO FC ami egy teljesítmény kategóriával jobb mint a CastrolScooter olaja.
Az is egy négyzetet jelölne, de úgy tűnik, mellényúltam. Szóval, "sinus-négyzet 2X".
Ha biztosra akarsz menni, akkor jobb, ha nem keresgélsz, hanem magad állítod fel az egyenleteket. Ez egyébként arra az esetre is igaz, ha esetleg mégis találnál valamit, mert pont ez a képlet hibásan jelent meg az egyik oktatási segédletben.
A megfordítása egyébként még ennél is cifrább (amikor a dugattyú pozíciójából kell a szögelfordulást meghatározni).
Írtam rá annak idején egy kis programot is, majd előkeresem.
Hali!
Hát olyan húdejól nekem se megy még... pár trükköt tudok, az egykerék még nemigazán megy.
Csak azért mondom mert rohadt sok szopás van ezekkel, de megéri!!!
Okok, akkor majd msn-en!
Szép napot mindenkinek!
Sziasztok!
Budapesten kellene egy hely ahol gyorsan olcsón de legföképpen jól javítanak motoros ruhát.
Ha valaki tud ilyet kérem szóljon itt vagy a jorgat@freemail.hu emailcimen esetleg a 06/20-32-66-355-ös telefonszámon.
Segítséget elöre is kösz
Jorgat
Tiszteletem az uraknak ! Véleményeket várok ! A problémám az lenne hogy váltáskor inkább 1-2-3 esetleg még 4 dikbe váltáskor is egy jól halható kattanással jelzi a motor hogy vette a sebességet ! Nem dobál ki semmilyen fokozatot olajszint rendben viszont a váltás zajos mondhatni igy is sajna nem tudom pontosan leirni talán a nagy gyorsaságik szokták igy jelezni hogy sebbességbe vannak na az enyém is ilyet kattanik VÉLEMÉNYEKET VÁROK ELÖRE IS KÖSZI
ÜDV.: Charlie
Hali!
http://www.veteran.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=24&Itemid=49
In itt szoktam nézegetni.
Hello!
Nem tudja valaki hogy honnan lehet megszerezni az alkatrészbörzék, találkozók, helyszineit és idöpontjait?Próbálgattam a keresövel de nem igazán találtam meg.
Helló!
Köszi a bíztatást mert még sehol se állok :S.
Neked hogy megy a fighterkedés???
Esetleg majd ha lesz kedved megbeszélni pár dolgot itt az msn címem:
huridav@freemail.hu
hello!
Szertintem fel de valószínüleg a kipufogó tartó rudat is cserélni kell mivel az etz-nek már hajtott míg a ts-nek még egyenes a kipufogója. És lehet 1-2 cm eltérés.
más. van itthon egy féknyergem amit ha felrakok elég rendesen folyik az olaj a bal oldalon. Lehet ezzel csinálni valamit, vagy kuka?
a=r*(1-cosX)+r/lbd*(1-sqrt(1-lbd^2*sinˇ2X))
a szinuszban az a bizbasz mi? sinˇ2X
Egyébként hol lehet ilyen képletekre lelni?
A kis Ts-re felszerelhetö a kis Etz kipufogo?? Vagy lehet kapni még új ts kipufogot??
ELadó ETZ 250 hez ujj kipufó! bontatlan. 6000!!! ár fix.
ha érdekel irj mélt a kobra111kukaccitromail.hu ra!
húú TE!!!
Nekem megvan 2-3hónapja de sokkal többet szereltem mint gyakoroltam... sajnos ehez a műfajhoz hozzátartozik a sok bherés...
Sok szerencsét!
Hello!
Köszi a segítséget!!
5 napja vettem meg a motort és még csak az
általános javítgatásoknál járok :).
Van egy ts-em is de azt erre nagyon sajnálnám így még csak most fogok tanulgatni remélhetőleg nemsokára.
Mégegyszer köszi!!
Helló! segítség kéne most raktam össze restaurálás után a 125 ös ts emet és nagyon nehezen indul ha beindul akkor meg nem akar kipörögni ha ráhuzom a gázt akkor elkezd fulladozni és füstölni. mielött szétszedtem rendesen ment . Mi lehet a gondja ? válaszokat köszi. Üdv. Dávid
Az is egy megoldás.
A motorbenzint azért mondtam, mert ha nincs a háztartásban nitrohigító, stb..., akkor benzin a legjobb zsírtalanítási módszer.Legalább is ha fényezünk motort, akkor illik lennie:)
Szeva!
Nekem is ugyan ilyen gépem van!
A blokktratóval szerintem csak akkor foglalkozz, ha eltörik(néha aztért nézz rá), nekem is ezt tanácsolták. A gumiperselyet is ki lehet cserélni műanyagra, de az is ráér... Sokat kell ahhoz egykeréken forogni, hogy az nekiálljon lötyögni.
A 14-es fogaskerék jó, bár az enyémen 13-as van, de az már nemigazán egészséges!
Ja és egy crosskormányt(lehetőleg alumíniumot) dobj föl, olyan 800mm széles körülit. azzal frankó lesz!
Sok sikert!
Megy már vmi trükk vagy még csak az átépítési időszakban vagy?
Jó széles, középen összekötött endúró kormány kell bele, abba bele lehet kapaszkodni rendesen.
Van egy 150-es etz-m és jobbra áll egy picit a blokk és most hogy szétszedtem gondoltam meglehetne az egészet erősíteni
de még nem tudom hogy hogy lenne jó nem csinált már vki ilyet vagy azt a kis gumiperselyt nem lehet vmi erősebb anyagból csinálni???
Vmint milyen kormányt lenne érdemes venni egykerekezéshez??
És egy 14 fogas első lánckerék elég vagy ennél kisebbet rakjak a 16-os helyett.
Helló! A teszkós az természetesen motorolajnak van feltüntetve, de úgy még véletlenül sem használnám. Én szimóba raktam bele, tökéletes, a sebességváltás mindenesetre finomabb lett vele.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|