:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Rendben
Szólj légyszíves ha megvagy vele!
Látom nagyon benne vagytok most a karbi,meg alapjárat dologban:)
Most szerelgetek egy 50es Scarabeot,és az istenért nem tudom beállítani a karbit. Szivatóval felpörög, de ha ráhúzom a gázt lehörög.Na most ez szerintetek is falsh levegőt szív?Én szimeringre tippelnék.De szerintetek mi lehet a probléma.Természetesen a karbit már kipucoltam,kifújtam a fúvókákat nem egyszer.
pedig ennél rosszabb már nem lehet :D
amúgy most írok egy cikket ide, a karbiról, várd meg, az alapján már be tudod állítani.
Szia, köszi a válaszodat, de én nem merek a beállításokhoz hozzányúlni!
Van esetleg valaki veszprém környékén aki ért hozzá?
egyszerü aproblémád szerintem:
Amikor a szivató áteresztette a benzint akkor alacsony fordulaton sok benzint kapott és az alapjárati benzin/levegőt ehez állítottad (vagy állította valaki) be.
Most hogy lezár a szivató nem kap extra benzint, ezért kevés neki. Az alapjárati levegő csavart beljebb kell tekerni.
Esetleg ha más karbi beállítással kompenzáltak a hibát akkor azokat is vissza kell állítani. (szószint, fúvókaméret, súbertű)
Nade meg ne kérdezd, hogy hány fordulattal. A karbi beállításnak megvan a maga módja, e szerint kell belőni.
Egyébként a szivató okozta extra benzin csak azért az alapjárat környékén jelentkezik, mert az így adagolt benzin menyisége nem függ a fordulatszámtól és a beszívott levegőtől és csak kis terhelésen változtatta meg jelentősen a benzin/levegő arányát, nagy fordulaton már el lehet hanyagolni.
Sziasztok
Sajnos ismét a segítségeteket kell kérnem! :(
Biztos emlékeztek, nekem volt a szivatóval gondom!
Na tegnap megvettem a karbinál a szivatóba a gumidarabot, meg azt a kis "hengert" hozzá, össze is raktam, és el is indult tegnap délután, igaz nem mentem vele, csak a garázsban!
Ma viszont el akartam indulni vele, és 3000-res fordulat fölött megy normálisan, úgy mint régen, rendesen!
Alatta rángat, gyönge, nincs erő!
2000-res fordulaton ha el akarok indulni több gáz kell neki!
Nagyon idegesít, eddíg minden rendben volt vele, leszámítva a szivatót! még előtte is ha betoltam, mikor szar volt a szivató, tökéletesen ment, de ma!:@:@
Valami a szivatóval nem kóser?
Előre is köszi a segítséget!!!!
Egyetértek, ez szimering hiba lehet!
A kenés miatt kis fordulaton a 2T-nél az optimálisnál bőven túl van dúsítva a benzin- levegő keverék, és ugye ehhez van belőve az alapjárat.
Ha Pl. a szimeringnél levegőt szív, javul a keverék => tökéletesedik az égés=> felpörög a motor.
Mivel a szimeringcsere elött nem csinálta, valószínüleg ott szívja a fals levegőt!
Üdv Attila
Ja igen, ha így járatja, a kenés nem jó, és elöbb utóbb beáll a szerkezet!
Szarul van benne az a szimering.
Őőő, hát a fémházas tömítő éle az hogy néz ki?
Mert ha sok kicsi lamellából ál esetleg 2 rugós meg több tömítő élü akkor azért kerül annyiba mert az tényleg teló szimering.
A gumi házasban is van fém csak be van burkolva gumival, szóval nem a fémháztól kerül sokba, hanem attól hogy a gumiházas az valószínüleg sima forgótengelyhez való szimering és nem teló szimering.
Ettől függetlenül ez teljesen megfelel az MZhez, kivállóan működik...persze ha javasolhatom ebből is a porvédőset vegyed és beszerelés elött áztasd olajban, úgy tartósabb. Ha kinyomja a helyéről a nyomás akkor pedig palmatexel lehet beragasztani (ilyenkor érdemes letörölni az olajat)
Persze ha igazi telószimeringet kapsz (az említett soklamellás és több rugós több tömítő élü) akkor mindenképpen megéri az árát, de ilyet nem láttam még MZhez, csak a Hondámhoz aminek 4000HUF darabja...igaz nem is kell évente cserélni :)
SKF az elég drága és anyival nem jobb mint más márkás csapágy amit esetenként fele anyiért is megkapsz, ráadásul a kerékcsapágyként nincs terhelve ezért örökéletü bármelyik jobb csapágy.
Elöttem már felsorolták majdnem mindet, de ugyis olyan csapágyat fogsz beleteni amilyet a helyi csapágyboltban tartanak :)
ja bocs, másra gondoltam, ha a csapágyfészekben lötyög akkor a DDRes csapágy volt nagyobb picivel...előfordul, régen nem voltak olyan pontosak a csapágyak mint mostanában, de azért rámérnék egy recíz tolómérővel mindkettőre. Nem tudom hol laksz, de ha összefutunk, akkor nekem van 0.02mmes pontosságu, azzal ki lehet mutatni a különbséget. Gyébként lehet hogy ne is más a mérete, csak a DDR már nem kör alaku és ezért szorul bele vagy a felszíni rozsda miatt.
A KBS pedig elég jó a közép olcsó kategóriában, bele rakhatod, nem lesz gond vele.
Ha a csapágy lötyög a helyén akkor sajnos csak blokkfél cseréjével lehet megoldani korrekten, vagy beragasztod csapágyrögzítővel, de azt rendesen nagyon nehéz megcsinálni mert megszorulhat a csapágy. Vagy bevállalod a kockázatot vagy szakemberre bízod.
A főtengely csapágynak kotyognia kell, mert ha nem kotyogna akkor besűlne
A C3 as csapágy növelt hézagot jelent
Inkább a másikat nézd meg amelyik nem kotyog, mert ha nem C3as hanem sima akkor azt vidd vissza és cseréld be C3asra.
Szia! Koyo, FAG, INA, NTN, amelyikre pénzed van.(szvsz. mindegyik "jó" márka) Nekem a Koyo és az NTN nagyon bejött. Azt azért mondjad az eladónak, hogy hova lesz, hogy biztosan jó hézagolásút adjon! Sok sikert!
Ha ezt meg mondod az eladónak akkor rögtön vágni fogja:
jobb old-i.:6302 TGL 2981
bal old-i.:6302 Z TGL 2981
Nekem is rögtön mondta h ez egy NDK-s csapágy....
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni? Milyen csapágyak kellenek a ts125 be? Meg akarom venni mielőtt szétszedem, és szerintetek milyen márkát vegyek? Koyo?
Előre is köszi
üdv
gab
Hellóztok!
azt szeretném kérdezni hogy a 150-es etz-ben milyen a hátsókerékcsapágy??
Ha jól tudom 6004 P6 van ráírva csak nehezen látható és nem vagyok benne biztos ezért kérdem meg vmint érdemes bele az skf csapágyat venni?
És az első telókban milyen szimering van??
Oda milyt érdemes venni gumit vagy fémházast csak mert a fémházas tripla annyiba kerül
Előre is köszönöm
Hellóztok''
Sziasztok. érdeklödnék közötettek ko-eszt megyeiek föleg hogy jőn-e valaki majd aug 31.-én mocsára a motoros találkozora.???
Na sziasztok!
Megvettem ma a csapágyakat.Nem túl márkás csapágyról van szó.KBS nevet képvisel, és amerikai csapágy.De csak jobb mint a magyar kisipari.4950ft volt az egész blokk garnitúra.De van egy csapágy ami kicsit kotyog.Akkor azt vihetem is vissza?Pont a jobboldali főtengely csapágy kotyog egy kicsit, amire a legnagyobb szügségvan.Érdemes lenne vissza vinni, és a helyett egy márkásabb csapágyat venni?
Üdv!
a 251 váza jóval erősebb, nem úgy csinálták a gyárba se,hogy fogtak egy rakat kis tz vázat és belerakták a 250-es blokját:)
A 251-es ETZ váza valamivel hosszabb és erősebb mint a 150-esé. Kinézetre nagyon hasonló, de nem ugyanolyan.
bocs nem hallotál még 251-es ről? LOL :D
NAgyon primitiv válasz de az alapjárati csavart kitekerte?Mert lehet nem és amikor még rossz volt a motor akkor csak betekerve volt alapjárat.
Egy 150-esbe 250-es blokk???
Nem akkor egy 400-as kell!
Ezt nem lehetett kihagyni:))))
szivató gumi szokott elöregedni és ott szokott sok benzint kapni, amikor ilyet csinál
valami csak ki van akadva
a pörgéshez levegő és benzin kell, ha nagyon pörög akkor nyílván sokat kap. Benzint a karbiból tud kapni, ott nézz körül először is.
A probléma megoldódott!
A szivatóval volt baj, a karbiba beleszorult a kis gumidarab!
aha, de ha a FAG csapágy is lötyög, akkor azért kezdheted gyanítani, hogy a DDRes csapágy méretei nem voltak pontosak :)
akkor most mit kérdeztél? Mert nekem úgy tűnik magadtl is rájöttél a problémára :D
Nyílván kevés a benzin a levegőben.
Ez lehet a karbi dugulása, rossz beállítása, rossz fúvóka méretek miatt (fel szokták cserélni a fúvókát)
Esetleg a szívató járatok dugulása miatt, de ez nem jellemző.
Lehet fals levegő miatt a szívócsonknál, illetve a főtengely szimeringnél.
de mintha ezt már leírtam volna neked, nem? amíg ezeket nem zongorázod végig, addig nem érdemes újra kérdezned.
Ó, hát erő az van benne akármilyen kopott, hiszen ez 2T, sőt jobban is pörög ha szét van kopva.
DE nehezen indul, nem lehet stabil alapjáratot állítani, hiába van minden rendben beállítva. Persze az instabil alapjárat még nem jelenti, hogy szét van kopva a motor, mert sok más is okozhatja.
Leg egyszerübb ha leveszed a hengerfejet és megnézed milyen váll kopott a hengerfalba.
Esetleg a hengert is leszedheted és akkor meg tudod nézni a gyűrűhézagot mert a nagy hézag egyértelmű bizonyíték a motor kopotságára.
hmm, nem kell azt dörzsárazni.
Ha nem középen van a rúd, vagy elgörbült akkor befeszülhet.
Illetve ha nem középpontosan húzod le akkor is.
Hellósztok!
Lenne egy kérdésem.Ha én egy 150-es etz-be rakok egy 250-es etz blokkot akkor milyen kipuff kell rá? 251-es?
előre is köszi: Andris
Ha Balaton körüli túra, akkor össze is futhatunk. Ha minden igaz akkor augusztus 10-12-ig a 2T MC sátorozást szervez Alsóőrsre vagy a Velencei tóra.
Falschot szívhat, akkor is szok iylet csinálni. Érdemes lenne megnézni, hogy jól rakte e bele.
mzzzz
Szeva.
Havernak van egy kis problémája.
Simson s51 kicserélte a gyujtásfelőli szimeringet mert ki volt fordulva és dadogott.
Most meg felpörög és kész.már karbit is cserélt de nem használt.
Volt már valakinek hasonló baja?
nem tudun rájönni a hibájára.
Állitolag suber rendbe,szivatoval leejti a forduatot és gázkarra reagál.
a szivatonál a kis gumi is rendbe.
Van valakinek valami ötlete ??
Jó utat mindenkinek Dlaca
Egyik haverom is lejönne velem mert miis tervezni akartunk egy ilyen fajta turát: vegyél fel msnre megtudnánk beszélni. irj ha ok
Én is csak 10.étől érnék rá!
Haverom ma mondta le, mivel dolgozik hétévégéken is.
De ha többen összegyűlünk gurulhatunk egyet! Úgy sem ismerek innen senkit.:)
Hát még szép egy balaton körüli turába benne lennék agusztus 10-étöl ráérek . MSN-CIMEM: somanova18@freemail.hu ( a részletek miatt)
ELADÓ etz 250 re Zichy utcába vásárolt bontatlan "gyári" kipuff.
ára 6000 magyar forint.
érdeklődni mélbe
a : kobra111kukaccitromail.hu cimen.
Köszönöm válaszod ! Sokat segítettél vele !
Sziasztok
Én Veszprémi vagyok!
Mi a haverommal augusztusba tervezünk egy túrát! Eddíg ketten vagyunk:)
A túra vagy a Balaton körül lenne, vagy Kecskemétre a Nemzetközi repülőnapra mennénk! Érdekel valakit a dolog?
ja de azt még hozzáteszem, hogy ez a csapágy sajnos K.O.Sad De mostmár legalább tudom, hogy ez a kisipari csapágy tehet mindenről!Az simán becsúszik, a DDR-es meg szorúlSmile
úristen!!!!Ezt nem hiszem el...!!!
Megtaláltam a régi DDR-es C3-as jobboldali főtengelycsapágyamat.Gondoltam megnézem, hogy mit szólna hozzá a csapágyházam, és egyszerűen kézzel nemtudom bele paterólni:))Gumi kalapáccsal kicsit megütögedtem, és szépen félig bement.És most nagyon nagyon örülök, hogy nemkell a csapágyházzal bajlódni:))háháá
Helló!
Volna egy kérdésem a TS-esektől.Vagy inkább azon TS-esektől,akiknek 250-ese van, és akik JAWA 250-es csepptankkal fokozták motorjuk megjelenését. Szóval érdekelne, hogy a JAWA emblémát a tank oldaláról hogyan lehet eltüntetni? Kiglettelni, vagy mi? Nincs ötletem...
Erre már gondoltam én is. Én halimbai vagyok. Gondoltam rá, hogy valami kisebb talit kéne csinálni a környék belieknek, meg persze akiknek van hozzá kedvük. Akit érdekel az kérem jelezze, és akkor valamelyik 7végén csinálunk egy kisebb motoros talit.
Pápa környékéből van valaki?? gurulhatnánk 1-2őt!
Sziasztok!
Múltkor javasolták itt a Miranol (Tikkurila) festéket, a rozsdától mentesített tank belső kifestésére. Azóta olvastam még egy anyagról, a Tipox műgyantáról, ami alkalmas erre a célra. (Na meg az oldtimerperfekt.hu-n a tankfelújító szettről, de az az ára miatt nem jöhet szóba: 17.000 Ft)
Van itt valaki, aki már használta bármelyiket és van vele tapasztalata? Nem akarom utólagag a lemállott festékdarabokat vakargatni, akkor már inkább a rozsda! :)
Üdv: Miki
Hali!
Ha a hengerfejet leveszed, és megnézed, hogy a hengerváll már elég nagy, akkor nem árt neki.(Ha beleakad a körmöd, akkor lehet vinni.)
Ha nem akarod levenni a hengerfejet, akkor úgy lehetséges jelek:
-az átlagos fogyasztásnál több a fogyasztás
-nem megy úgy, mint ahogy kéne
-kicsit nehezen indúl
szerintem ezek a legalapvető dolgok.De persze lehet mástól is, hogyha ezek a dolgok nem megfelelőek.
üdv!
kb. 60 FT
Nemrég vettem!:P
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|