hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 09. péntek 
Gergely

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Keri
válasz erre | email2007-08-05 16:38:23
najó de ha minden rendben van szerinted, akkor neked miért nem működik mégsem? Nekem és sok másnak pedig működik.

Lehet hogy érdemes lenne átnézni azért.

Aztán ha nem is te hibáztál akár feltünés mentes zárlat is lehet valahol, vagy akár a fesszab is lehet hibás.
sorszám: 21965 (80775)
(előzmény: LG TS, 2007-08-05 16:16:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-08-05 16:35:26
jah a különbség, ha bent van az ellenálás akkor halványan dereng a töltésjelző emlékeim szerint
Az ellenálás azért van bent, hogy több fokozatban kapcsolja rá a gerjesztést a dinamóra a mechanikus fesszab. Az alap esetben direkbe kapja a villanyt, következő fokozat ezen az ellenáláson keresztül, a legvégső fokozatnál pedig testeli a gerjesztést.

Az elektrónikus fesszabnál nincs szükség ezekre a fokozatokra a tranzisztoros kapcsolás miatt és a lényegesen gyorsabb müködés miatt.
Amúgy a mechanikus fesszab is megy ellenálás nélkül, csak lényegesen gyorsabban menne tönkre az érintkezője és a feszültség is jobban ingadozna.
sorszám: 21964 (80774)
(előzmény: Jawa350speed, 2007-08-05 09:45:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-08-05 16:31:07
arra alapozom, hogy elektroműszerész papirom van és ismerem a fesszab működését :D de a használati utasításban is benne van arra az eshetőségre, ha valakinek nem ez lenne a végzetsége...ja és kipróbáltam én is ellenálással is és annélkül is.
Biztit azért nem kellene kivernie, ott valami más zarlat van.
sorszám: 21963 (80773)
(előzmény: LG TS, 2007-08-05 08:59:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-08-05 16:27:03
legegyszerübb ha megfuratod 150re
más tuningot nem érdemes rajta elkövetni
sorszám: 21962 (80772)
(előzmény: _gab_, 2007-08-04 11:04:21)

 
 
LG TS
válasz erre | email2007-08-05 16:16:50
Nézd már vagy 50szer szedtem szét meg raktam össze a dinamót is meg a kábeleket is, szóval nem valószínű, hogy rosszul van bekötve. Mondom tekercscsel van töltés de veri a biztit, nélküle nincs töltés de megy a motor és a bizti sem megy ki. Viszont a tekercs ami rajta van az házilag készített ugyanis a boltban kaphatót( 3motorosboltban is csak ugyanolyat lehet kapni nálunk) leégeti. Már 2dbot égetett le ugyanúgy...
sorszám: 21961 (80771)
(előzmény: Jawa350speed, 2007-08-05 09:45:56)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2007-08-05 09:45:56
Hali. Az előtétellánállás levételét nekem peti74 említette. Neki már csak lehet hinni, gyárt elektronikus gyújtásokat is motorra, én is az ő leírása alapján csináltam. Ha rajtavan a tekercs akkor sem szabadna kiveerni a biztosítékot. De valószínű hogy valamit véletlen rosszul kötöttél be, pl a dinamón is van egy pár jelölés és van a bakelit lapon is amin a szénkefe van, ezeket én is elnéztem egyszer és felcseréltem. Nekem két motoron is van mz dinamó és elektronikus fesszab, az egyiken van előtét ellenállás a másikon nincs, és nem tapasztalok semmi különbséget sem.
sorszám: 21960 (80760)
(előzmény: LG TS, 2007-08-05 08:59:55)

 
 
LG TS
válasz erre | email2007-08-05 08:59:55
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Elektronikus feszszab van a gépen(150 TS) és ha rajta van a dinamón az előtétellenállás akkor szépen jár a motor és töltés is van, viszont kiveri a testbiztosítékot, de mindig, akárhányszor indítom be. Ugye ilyenkor mindig új biztit kell beraknom, hogy utána beinduljon. Viszont ha leveszem a tekercset akkor világít a töltéslámpa, de nem veri ki a biztosítékot. Namost ilyenkor mivan?
És az aki azt mondja, hogy az elektronikus feszszabhoz nem kell az előtétellenállás AZ MIRE ALAPOZZA EZT AZ ÁLLÍTÁSÁT?????? Mi nálatok a különbség ha fenn van és mi ha nincs fenn?????
sorszám: 21959 (80759)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-08-05 08:01:55
Hát, elég sok mindennel meglehet dobni egy motort.Ha csak egy kicsit akarod.Mondjuk súly csökkentéssel:)A tank helyett egy fél literes üveget raksz:P
sorszám: 21958 (80757)
(előzmény: _gab_, 2007-08-04 11:04:21)

 
 
creationmz
válasz erre | email2007-08-05 06:31:00
Furasd fel :)
sorszám: 21957 (80754)
(előzmény: _gab_, 2007-08-04 11:04:21)

 
 
rebel56
válasz erre | email2007-08-04 21:53:23
Sziasztok!
Meg tudná valaki írni az ETZ kormány szélességét?
Üdv: Miki
sorszám: 21956 (80750)

 
 
válasz erre | email2007-08-04 12:09:30
és bocs, hogy eltértem a konkrét azfalttól, de belém jött az ideg...

midnen jót!

mzzzz
sorszám: 21955 (80737)

 
 
válasz erre | email2007-08-04 12:05:28
teljesen igazat adok Neked mindenben! szóval ez siralmas. Csak igen, ez egy nem rendes demokratikus ország. Pl. szüleim ugyanezen a 37-es főúton november 1-én majdnem ott maradtak, egy uriember miatt, aki nem állt meg s stoptáblánál és szüleim 90-el belerohantak. A fickó már közveszély okozása miatt 8 hónapot ült, és nem ez már harmadik ilyen esete + szuámos más bírságot is kapott már egyéb dolgok miatt. Errefel a bíróságra érvényes jogosítványal érkezett.
Kérdem én, miért nem lehet az ilyen ember autóvezetésre való alkalmasságát megkérdőjelezni?? szóval ez a demokrácia. Ketten egy hajszálra a haláltól, ő pedig röhögve mmutatja a bírónak az érvényes jogsit, a harmadik ilyen eset után is.....


mzzzz
sorszám: 21954 (80736)
(előzmény: Keri, 2007-08-04 09:11:50)

 
 
Traszy
válasz erre | email2007-08-04 12:00:17
Ajka, Pápa, Sümeg és környéke!!!!!!
Még mindíg áll az az ötletem, hogy egy talit össze kéne dobni a környékbelieknek.
Persze messzebbről is lehet jönni. A dátum még nem tisztázott, de a hosszú 7végén gondoltam. Akit érdekelne kérem jelezze.
sorszám: 21953 (80735)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-08-04 11:04:21
Nem tud valaki tanácsot adni TS125 tuninghoz? Nem kell nagy dologra gondolni, csak egy kis teljesítménynövelés a cél.

Köszi
sorszám: 21952 (80732)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-08-04 09:15:09
A fúvóka lehetett még a tettes.De a könyök tiszta, és a dob is.(Amit lehet kapni rezo.)Mostmár mind1, mert a motort eladták:)De nemhiszem, hogy megnéztük volna, mert járatós motornál csak egy könyök.hááát:)
sorszám: 21951 (80731)
(előzmény: Baxi, 2007-08-02 05:18:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-08-04 09:11:50
felhívtuk az önkormányzatot, hogy is gondolta ezt, azt mondta, hogy új aszfaltra nincs pénz és így tüntették el a nyomvályukat. Mondjuk nekik, hogy de így életveszélyes. Vonogatták a válukat és azt mondták majd az autók lekoptatják símára. Mondjuk neki, hogy akkor hajlandó börtönbe vonulni az addig (és mivel csak keréknyomban símúl és nyomvályusodik újra) meghaló motorosok miatt, de gyakran autósok miatt is hiszen ez az autónál is durva? Erre is csak vállvonogatás volt a válasz.

Oda kéne menni, felülteni egy ts125 utas ülésére és a megengedett sebességgel végigmenni, persze rajta ne legyen védőruha csak a kötelező. Isten bizony mégérni hoyg 3* eldobjam a motort. Ha meg már nem tud visszaülni lábánál fogva utána kötnéám a motornak az ilyan gyilkost és emberiesőgből elvontatnám a horváth ágika által (szándékosna kisbetü) kijelölt illetékes korházba.

Rendes demokratikus országban ezek már régen börtönben ülnének közveszély okozásért.
sorszám: 21950 (80730)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-08-04 00:13:01
Nálunk is hasonló a helyzet, csak még hepehupás is. :P Sztem az országban sok helyen vannak gyenge minőségű utak. Legalábbis akármerre voltam, találtam.

sorszám: 21949 (80729)
(előzmény: Peti P10, 2007-08-03 13:36:10)

 
 
válasz erre | email2007-08-03 23:35:25
Sátoraljaújhely-SÁrospatak szakasz, 37-es főút, detto. Pár éve felmarták. Előtte a kátyúk miatt volt életveszély, most meg a maratás miatt. A hátramaradt csíkok úgy megvezették kezdetben a motort, hogy az összes motoros úgy ment mint az ökörhugyozás. 60 km/h már kész életveszély volt. 1,5-2 év alatt elég sokat kopott, és már 80-al is merészkedek rajta, de hát akkor is... Jah de azért a minőségi útmaratás után kapott új festést az aszfalt :D

mzzzz
sorszám: 21948 (80728)
(előzmény: TéZés Gábor, 2007-08-03 23:08:08)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2007-08-03 23:08:08
Motorvezetés mester kurzusra jelentkezés nálam. Egy kör 500ft márkatársaknak ingyen. A feladat Adony-Kulcs távot megtenni, úgy hogy minél kvesebb kátyúba menj bele. Értékelés 40<:1 30-40:2 20-30:3 10-20:4 0-10:5! Amatőröknek nappal Haladóknak éjszaka Profiknak éjszaka esőben.
Nagyon dúrva aza szakasz. A Bánatnak marták fel ha még nem aszfaltozzák le???
sorszám: 21947 (80727)

 
 
Peti P10
válasz erre | email2007-08-03 13:36:10
Eladó egy müködő képes ETZ 150 zúgatni vagy alkatrésznek, kislánckereket cserélni kell, 5 sebességes, új aksival. Ha érdekel nézd meg vagy hívj. Ár: 17e Huf Hely : Múcsony
szabadospeti@parisat.hu
06303684968 - 0648403853
sorszám: 21946 (80720)

 
 
Laszan358
válasz erre | email2007-08-03 11:21:48
Kösz
sorszám: 21945 (80717)
(előzmény: k-rudi, 2007-08-02 20:50:50)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-08-02 22:01:24
Én a henger-kipufkönyök találkozásánál használtam kipufogótömítő pasztával megkent azbesztzsinórt. Oda mindenképpen tegyél. A könyök-dob találkozásához meg elég a paszta is. De a zsinór a biztosabb. (már ha van kedved szíjni vele: dobot kitágítani, könyökre ragasztani a zsinórt, aztán a tágasra szétnyitott bilincset helyére csúsztatni és összehúzatni)
Azt viszont nézd meg összehúzás előtt, hogy a fékpedál tud-e rendesen mozogni a dobtól.
sorszám: 21944 (80713)
(előzmény: zsakfos, 2007-08-02 14:30:38)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-08-02 20:50:50
Barna a test, fekete a 15-ös pontra a pozitívval, a zöld meg az 1-esre
sorszám: 21943 (80709)
(előzmény: Laszan358, 2007-08-02 18:05:30)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-02 19:05:20
Még annyit hogy nem zsirral és papirral hanem szerelőpasztával raktam össze.
sorszám: 21942 (80703)
(előzmény: Péter mz, 2007-08-02 16:17:57)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-02 19:02:49
Köszi egy kicsit megnyugtató a válasz.Én is valami ilyenre gondoltam hogy a dobban van valami genya azt nem kifelé hátra nyomja hanem az öszzeeresztésnél.Azbesztzsinórt tudok szerezni a cégnél ahol dolgozom. Megpróbálom vele.
sorszám: 21941 (80702)
(előzmény: Péter mz, 2007-08-02 16:17:57)

 
 
Laszan358
válasz erre | email2007-08-02 18:05:30
Köszi

, de van még rajta három vastag vezeték is. Azokat hová kell kötni?(úgy rémlik hogy a gyújtó trafóról és a plusz 12voltról jönnek de nemtom melyik melyik)

U.I. Nekem inkább az erős szikra a lényeges... ezért szerelném vissza, akár így is.
sorszám: 21940 (80701)
(előzmény: k-rudi, 2007-08-02 16:33:00)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2007-08-02 16:33:00
Szeva

Tényleg nem árt jeladósra megcsinálni. De ha átmeneti megoldásnak szánod: a 3 vékony vezeték közül a zőőőd megy a kalapácsra és ennyi, a többi kettő jeladó áramellátása. Ja, a kondit vedd le.
sorszám: 21939 (80697)
(előzmény: Laszan358, 2007-08-02 14:50:27)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2007-08-02 16:17:57
Heló
Az összeillesztésre ha még lehet kapni (mert mérgező)azbesztzsinórt az jó.De én a mustanon is ugy csinálom hogy (ott ugye a dobon van 1cm es él )azt befogom satuba ,a könyökre meg tekerek az érdes felével csiszoló vásznat valami 120 körülit.Ez nem ég el jó darabig és az a jó ha feszesen tekered fel menetesszerűen és ugy is hajtod bele a dobba akkor nem gyűrődik le róla és nem is szakad el ha ügyes vagy.Mivel jó szoros lesz , előre beállitod hogy hogy álljon a könyök és a dob majd mehet fel a motorra(amikor összedugod a bilincset ne felejtsd el feltenni)
Az olajra pedig annyi a magyarázat hogy frissen lett összerakva (meg még ha zsirral lett öszzetéve a tömitőpapir akkor érthető az olajfolyás.De ha zsir nélkül csináltad akkor is a magyarázat az hogy a kétütemű már csak ilyen.Azt az olajat csak hosszú uton képes kiégetni saját maga a dobból.Kb 100-200km jó meleg időben egyhuzamban menni.Meg aztán a dobba nem lehet tudni mennyi olaj volt mert az függött a tulaj vezetési szokásaitól,keverékétől.
sorszám: 21938 (80696)
(előzmény: zsakfos, 2007-08-02 14:30:38)

 
 
walker
válasz erre | email2007-08-02 16:17:04
Köszi, megnézem, bár lyukas talán nem lehet az úszó. Az a furcsa a benzinfolyásban, hogy nem mindig jelentkezik a probléma. Eddig kizárólag este 20h után, hazafelé úton 1-2 kmre a lakástól fordult elő, de hogy ezek a tényezők hogy függhetnek össze a karbi működésével:-)? szóval mókás
sorszám: 21937 (80695)
(előzmény: Keri, 2007-08-02 08:27:06)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2007-08-02 15:51:19
Nekem elektronikus volt. Még soha nem méregettem ki milyen éés mekkora jeleket kapcsolgat a hall de szerintem a mechanikus(rugós) jeladással pont a lényeg vész el. A fordulatszámfüggetlen, pontos előgyújtás. Bár ahogy gondolod.
sorszám: 21936 (80694)
(előzmény: Laszan358, 2007-08-02 14:50:27)

 
 
Laszan358
válasz erre | email2007-08-02 14:50:27
sziasztok

szeretném visszarakni a régi elektronikus gyujtásomat az etzbe.
(mikor a jelado tonkrement kicseréltem mechanikusra, de mostanában olvastam itt hogy a jeladást a kalapács is megoldja)
A problémám az hogy nemtudom hogy a vezetékeket hogyan kéne kötnöm...
van 3db vastagabb és 3db vékonyabb...
valaki tudna nemek segíteni?
sorszám: 21935 (80693)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-02 14:30:38
SziaSZtok.
Vajon mi lehet a bibi ha a kipufogó könyök és dob összeszoritóbilincsénél nem tömit rendesen akárhogy szoritom meg a bilincset.Van valami jó ötlet a tömitésre?Valamikor réges régen ifjú titán koromban ha jól emlékszem azbesztzsinórt próbáltunk betömködni a dob és a könyök közé.A mostani helyzet mi?Van valami jó ötlet?Ja és ez még a kisebbik baj.Ha füst jönne nem is zavarna annyira, de- FEKETE OLAJSZERÜ LÉ- folydogál ki.A motor most lett összedobva.Karbi kipucolva, beállitva(uszószint,suber,stb),gyújtás beállitva.Na persze nem százas hogy ezek a beállitások jók is de bizom benne.A kipufogót használtan vettem az elözö gazdája szerint alig használt.Mondjuk ránézésre ujszerü.
sorszám: 21934 (80692)

 
 
cseh9
válasz erre | email2007-08-02 10:15:18
milyen árben lenne?
sorszám: 21933 (80668)
(előzmény: chevy001, 2007-08-01 19:44:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-08-02 08:27:06
fenakadt az úszó...esetleg lukas az úszó és elsülyedt
sorszám: 21932 (80662)
(előzmény: walker, 2007-08-01 23:13:40)

 
 
Baxi
válasz erre | email2007-08-02 05:18:34
Hi tsak 1-2 ötlet,nagyobb luk átmérüjű fúvoka, s persze a pufo torkot vagy a maga pufot sem árt megnézni, probázd le tsak torokkal , hangja biztos jobb lesz :)
sorszám: 21931 (80658)
(előzmény: SmOz, 2007-07-31 21:37:40)

 
 
grafur
válasz erre | email2007-08-02 00:09:15
Sziasztok!

Jövőhét hétfő magasságában tervezek egy indulást Horvátországba, egy kellemes "kis" túrára Észak-Isztriától a tervek szerint Split környékéig. Sátrazós, laza 90-es tempóval közlekedős, és az autópályát GPS segítségével elkerülős túrát tervezek, egyelőre egyedül. Odafele utat nem egy nap alatt tenném meg, így nincsen egyik napra sem maratoni táv tervezve, de különö9sebb tervek nem készültek: GPSben benne van az összes Horvát kemping, így ahol unalmassá válik a motorozás, ott lesátrazok egy kempingben, és ha már a tengerben fürdés is unalmas, akkor tovább délre.
Ha valaki éppen erre az időszakra tervez hasonló túrát, az írjon: grafur kukac gmail pont com!!!


GrafUr
sorszám: 21930 (80656)

 
 
walker
válasz erre | email2007-08-01 23:13:40
Sziasztok! Érdeklődnék, szerintetek időnként miért folyik az etz250-es gépem karburátorából az alján lévő kis csőből a benzin? Még nem szedtem szét, eddig kétszer csinálta: gurulok befelé a városba 80-90-ről lassítok, egyszercsak érzem, hogy kezd lefulladni, mintha tartalékra kellene kapcsolni a csapot, aztán természetesen lefullad, leállok az út szélén, hogy berúgjam, és látom, hogy szépen csorog a benzin kifelé a karbiból.
sorszám: 21929 (80654)

 
 
asztalos
válasz erre | email2007-08-01 20:40:36
Hali

Eladó egy első és egy hátsó kerék ts125ről jó állapotú külsővel, belsővel.
Ár:6000 ft
Érd.:06-20/9-886-411

Képet küldök róla e-mailban
sorszám: 21928 (80646)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-08-01 19:44:45
Hali!
Ha valakit érdekel,tudok egy 125ös trophy-t aladót. Első tulajtól, megkímélr álllapotban,papírjai megvannak,régi rendszámos.
sorszám: 21927 (80643)

 
 
htibi87
válasz erre | email2007-08-01 17:30:56
OK-OK! :)
Akkor nem sűrgetlek, hogy minél jobb legyen :)
sorszám: 21926 (80640)
(előzmény: Keri, 2007-08-01 17:25:28)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-08-01 17:25:28
A cikkek azért nem csak ugy hiphop teremnek :D szóval türelem.
Aztán ha megis van írva akkor is illusztrációkat kell készíteni, meg szerkesztés meg ilyesmi, ha 1-2 hét alatt megvan akkor rohadt gyors voltam :D
sorszám: 21925 (80638)
(előzmény: htibi87, 2007-08-01 15:46:07)

 
 
htibi87
válasz erre | email2007-08-01 15:46:07
Remélem sokáig nem jön elő!! :)
Amúgy nem sürgetésből, de sikerült megcsinállni a karbi beállításról szóló cikket?
sorszám: 21924 (80635)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-08-01 14:19:44
ebben az esetben dugulás vagy vizes benzin lehetett, ha megint előjön akkor dugulás...vagy nemtom, az ilyen hol elmegy holmegjön problémá a legnehezebb megtalálni mert amikor keresed akkor persze nem jelentkezik :D
sorszám: 21923 (80632)
(előzmény: htibi87, 2007-07-31 16:50:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-08-01 14:17:35
elég valószínü a szimering, de a Scarabeot még nm láttam közelről
sorszám: 21922 (80631)
(elözmény: Keri, 2007-07-31 15:44:08)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-07-31 21:37:40
ekte ugyan ez volt a baja!Én is előszőr a te verziódra gyanakodtam.De azon a karbin nem lehetett a benzin/levegő arányt állítani, mert nem volt rajta olyan rész.Gyanagodtam azonis, hogy túlsok benzinkap, ezért megnéztük az úszószintet.Jóvolt.Súbertűt előszőr közép, majd fentről az első.Sehogyse jó.Aztán belett allítva normálisan a gyújtás, és úgy ahogy szuperált.Ja, és azt hozzáteszem, hogy 60-as henger lett rárakva.Viszont azelött tökéletesen működött.
üdv
sorszám: 21921 (80600)
(előzmény: chevy001, 2007-07-31 20:47:07)

 
 
Eikel
válasz erre | email2007-07-31 21:20:09
Lehet, hogy többett mint te!Csak a kérdés volt Olyan!
sorszám: 21920 (80596)
(elözmény: Keri, 2007-07-30 20:00:40)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-07-31 20:47:07
Hát én mostmár nem tom mi baja lehet,mert most sikerült elérnem,hogy szivatót húzom neki,felpörög,aztán szivató vissza és tud menni gázcsutka húzásával,eddig csak szivatóval ment.
Szóval az lehet,a probléma,hogy sok a levegő,kevés a benzin.Abból indulok ki, ugye ha szivatót húzok alapjáraton, le kéne,hogy hörögjön,de ez felpörög,tehát nem dúsul túl a keverék,hanem pont ideális lesz.
sorszám: 21919 (80591)
(előzmény: SmOz, 2007-07-31 20:36:03)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-07-31 20:36:03
Ugyan ez volt a baja egyik havernak az S51-es szimójával.Neki a gyújtás állítás segített.De akár a szimering is lehet.
sorszám: 21918 (80586)
(elözmény: Keri, 2007-07-31 15:44:08)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-07-31 20:33:46
Akkor megnyugodtam:)Az összes C3-as csapágy kotyog.De a főtengelyi a legjobban.A többi is kotyog, de nagyon minimálisan.
sorszám: 21917 (80585)
(elözmény: Keri, 2007-07-31 08:11:59)

 
 
htibi87
válasz erre | email2007-07-31 16:50:59
Keri
Most jövök föl a garázsból, hogy na mégis csak hozzányúlok, de normális a motor!szivatóval 3 rugás, rá a gyújtás, és első rúgásra indult!
Amit délelőtt tapasztaltam hogy 3000-res fordulat fölött jó csak, most alatta is úgy megy ahogy kell neki :)
Ez most véletlen volt, vagy lehet hogy megjavult, igaz alapjáratot 1000-1500 közé állítottam be most!
sorszám: 21916 (80565)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu