hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 11. vasárnap 
Ferenc

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

_gab_
válasz erre | email2007-08-07 23:43:10
Hello! Milyen állapotban van a peregyes? Nekem van egy kék fehér Trophy-m (ES125).
sorszám: 22015 (80902)
(előzmény: R.A., 2007-08-07 22:29:42)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-07 23:22:53
Szerintem igen hozzad.Annak ki kell menni.Bár én nem hiszek a spraykben de adj neki csavarlazitót hátha segit.
sorszám: 22014 (80900)
(előzmény: Sasa 666, 2007-08-07 20:20:53)

 
 
walker
válasz erre | email2007-08-07 22:38:38
Sziasztok! Mzzz-nek igaza van. Egy ETZ soha nem lesz olyan halk, mint egy 4ütemű gép. Nekem is szoknom kellett a zörgéseket, a Pannóniámnál majdnem motorhipochonder lettem. Az ETZ-nél a nagy hűtőbordák is hangosítanak. Nekem is rángat a TZ, ha visszaengedem a gázt, de én kuplungolni szoktam ilyenkor, mert úgy tudom, a motorfék nem jó 2üteműeknél, ilyenkor nem kap elég kenést a dugó a kevesebb benzin miatt,viszont a dugó azért elég nagy fordulaton jár az alapjárathoz képest, (ha nem kuplungolunk hanem motorfékezünk) De javítsatok ki, ha nem így van.
sorszám: 22013 (80899)
(előzmény: Bélafi, 2007-08-07 17:53:25)

 
 
R.A.
válasz erre | email2007-08-07 22:29:42
MZ TS-250/1-est cserélnék 125 ccm-es motorra (Jawa, Trophy, Csepel stb.).
sorszám: 22012 (80897)

 
 
válasz erre | email2007-08-07 21:01:33
Ez elégérdekesebb számítógépen adni tanácsot, azzal kapcsolatban, hogy csörög valami. Nekem négysebbességes van 80-90 közt nekem is csörög valami. Meg fog is. Sose lesz hangtalanm az Mz. Ha visszengedem a gázt, akkor nekem is rángat. ETZ már nem ilyen. Jah és milyen fogakra gondolsz?
sorszám: 22011 (80887)
(előzmény: Balázs_, 2007-08-07 20:53:38)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2007-08-07 20:53:38
Sziasztok!

Olvastam Bélafi hozzászólását....eszembe jutott hogy nekem is csörög vmi a 250/1-esben, ezt olyankor csinálja amikor húzom nekije a gázt és akkor felcsörög valami benne, olyan mintha valami laza csavar kalimpálna de megnéztem és semmi. Tippetek van?
Ja a másik, hogy a 3. alacsony fordulaton rángat (2000-2500nál) olyan mintha nem hajtana a motor aztán ha ráhúzom akkor feléled és megy meg húz rendesen. Lehet hogy lekoptak volna a fogak? Az olajat leengedtem de nem volt benne semmi vasreszelék.
sorszám: 22010 (80886)

 
 
Sasa 666
válasz erre | email2007-08-07 20:20:53
Halott ügy, az Istennek sem akar megmozdulni, kijönni meg főleg... :(
Hozzam a 10kilós kalapácsot?? :D
sorszám: 22009 (80881)
(előzmény: SmOz, 2007-08-07 18:49:03)

 
 
Sasa 666
válasz erre | email2007-08-07 20:05:35
Oks, köszi! Akkor nekiesek... :)
sorszám: 22008 (80880)
(előzmény: SmOz, 2007-08-07 18:49:03)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-08-07 19:50:31
Hali!

Etz 150-es váltójánál nem tudja valaki, hogy hova kellenek a hézagoló lemezek?Sürgős lenne!
köszönöm
sorszám: 22007 (80879)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-08-07 19:24:49
ha beteszed a tűgörgőt csapszegestül a hajtókarba, semmit nem szabad fel-le mozognia, modjuk nem egy nagy tétel, inkább vegyél újat, úgyis szereti a 250-es a csapszeg-tűgörgő kombinációt megenni, pláne a mai csúcsminőségűeket:)))
sorszám: 22006 (80876)
(előzmény: SmOz, 2007-08-07 18:53:00)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-08-07 18:53:00
Nekem is volt egy ilyesmi problémám.Én akkor csak a tűgörgőt cseréltem ki, és nem változott semmi.De nekem is a csapszegem elvolt kopva, lehetett látni a nyomát.Szerintem vegyél egy új tűgörgőt, és egy új csapszeget.Nem egy egetverő érték.
sorszám: 22005 (80874)
(előzmény: Bélafi, 2007-08-07 17:53:25)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-08-07 18:49:03
Nekem 150-esem van, de szerintem ugyan úgy lehet kiszedni.Rakj valamelyik oldalra egy fadarabot, és úgy üssed.Vagy gumi kalapáccsal, nehogy elnyalódjon a menet.
sorszám: 22004 (80873)
(előzmény: Sasa 666, 2007-08-07 16:02:45)

 
 
Bélafi
válasz erre | email2007-08-07 17:53:25
Sziasztok!
Bár rendszeresen olvasom a fórumot de ritkán szólok bele a társalgásba. Most azonban a segítségetekre lenne szükségem. A motorom (ETZ 250) elég ronda hangot adott ki ezért úgy döntöttem leveszem a hengert és belenézek. Semmi rendellenességet nem láttam kivéve a dugattyú csapszeget amely szerintem kicsit kopott(látható rajta a kosár nyoma)A kérdésem a következő:Hogy tudom megállapítani,hogy valóban kopott?Lehetséges-e,hogy csak azt és a kosarat cserélem?

Előre is köszönöm a segítséget
sorszám: 22003 (80869)

 
 
Sasa 666
válasz erre | email2007-08-07 16:02:45
Üdv!
250es ETZ-m van, a blokkja felújíás alatt, gondoltam addig szétkapom a vasat és kicserélek rajta minden kopott/öreg alkatrészt. Már eléggé szétbontottam, de egy helyen megadkadtam. A lengővillát tartó tengely (kétoldalán menetes), azt hogyan kell kiszedni? Csak üssem ki a helyéről? Mert az anyákat már letekertem, de nem jön ki...
Köszi
sorszám: 22002 (80865)

 
 
SmOz
válasz erre | email2007-08-07 14:02:03
Elviszed, és fel furatod a 125-ös hengert 150-esre.
sorszám: 22001 (80862)
(előzmény: speed, 2007-08-07 11:15:20)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-08-07 12:07:31
Na, voltam leltározni!
ETZ 125 főtengely, váltó( blokkban, nincs szétszedve), 2 db 125-ös henger+dugó, egy hengerfej; TS 125 tank, rozsdamentes, kék, 125 kuplung, Ts 250 főtengely, kuplung fogaskerékkel, ETZ 250 új hátsó lánckerék gumibakkal; Jawa Mustanghoz minden:)
Akit valami esetleg érdekelne, nyugodtan írjon, biztos meg tudjuk beszélni, nagggyon baráti áron, vagy csere is érdekel:)
sorszám: 22000 (80859)
(előzmény: speed, 2007-08-07 11:15:20)

 
 
speed
válasz erre | email2007-08-07 11:15:20
Kössz!
Jaja nekem csak 150es kéne....
sorszám: 21999 (80857)
(előzmény: Popper, 2007-08-06 23:07:41)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-08-07 10:20:08
OK, e-mail-t dobok!
sorszám: 21998 (80856)
(előzmény: levendel, 2007-08-07 09:45:31)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-08-07 09:53:44
Még valami: kis trophy komplett elejét (lengővilla-sárvédő-kormánycső) próbáltam TS 125 vázba illeszteni, de ebben a formában nem passzolnak össze. A sárvédő jóval közelebb kerül a lámpához és leül a motor eleje.
sorszám: 21997 (80855)
(előzmény: levendel, 2007-08-07 09:45:31)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-08-07 09:45:31
Popper! Ha idovel a közeledbe kerül egy pár TS 250 hosszú teleszkóp-porvédo (ilyen), az nagyon megfelelne cserealapként. Ha most nincs, ráér késobb is, ahogy adódik. Azt viszont nem írtad, h melyik trofi sárvédoje kell. Asszem ezek nem egyformák. Vagy tévedek? A többit beszéljük meg privátban!
sorszám: 21996 (80854)
(előzmény: Popper, 2007-08-06 20:39:04)

 
 
spark
válasz erre | email2007-08-07 08:23:18
Sziasztok!
Kérlek, segítsetek nekem jó és megbízható szakembert találni motorszereléshez Miskolc környékén. Jelenleg egy 250-es ETZ-m van, de akarok mellé venni nemsokára valami nagyobb jószágot is. Nekem nincs időm a szerelésre, meg nem is nagyon értek hozzá és nem nagyon találok senkit, aki keleti motorokat (is) elvállalna.
Üdv: Spark
sorszám: 21995 (80852)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-08-06 23:07:41
Na, hengefej OK, henger OK, 2 van, nemtom, van-e 150-es, egyet már eladtam, holnapra megnézem, de lehet, hogy csak 125-ös, dugó is OK. Csak 150-es érdekelne? TS kuplungom van, az is láncos, az nem jó?holnapra csinálok leltárt:) ja, van még Jawa Mustanghoz minden cuccom, mindenből kettő:) meg ha marad, lesz TS váltóm is, de holnapra akkor összeírom, mim van, hátha tudok valamiben segíteni:)
sorszám: 21994 (80849)
(előzmény: speed, 2007-08-06 22:34:52)

 
 
speed
válasz erre | email2007-08-06 22:34:52
akk még a kosár az kéne....
És a hengfej, henger, dugó gyűrűk milyen állapotban vannak?? egyeltalán 150ccm?
üdv:$
sorszám: 21993 (80845)
(előzmény: Popper, 2007-08-06 22:26:22)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-08-06 22:26:22
speed4 Karbim van, de azt pont most használom fel csopperhez, ahhoz kell a Trophy sárvédő is, amiben még mindig bízok, hogy van valakinek, van egy ETZ blokkom, de a kuplung hiányzik róla, csak a kosár van meg, berúgó cuccok sincsenek, henger, dugó, hengerfej, főtengely, váltó van csak.
sorszám: 21992 (80844)
(előzmény: speed, 2007-08-06 21:49:56)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-08-06 22:26:21
speed4 Karbim van, de azt pont most használom fel csopperhez, ahhoz kell a Trophy sárvédő is, amiben még mindig bízok, hogy van valakinek, van egy ETZ blokkom, de a kuplung hiányzik róla, csak a kosár van meg, berúgó cuccok sincsenek, henger, dugó, hengerfej, főtengely, váltó van csak.
sorszám: 21991 (80843)
(előzmény: speed, 2007-08-06 21:49:56)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-08-06 22:22:15
Hali4 a vércsoport nekem se stimmel, de én is szombathelyi vagyok, milyen motorja volt haverodnak? Mi történt pontosan? naggyon sajnálom a dolgot, bazz, egyre több a gyökér az utakon, és egyre több a baleset, mondjuk mostanában pont kezdek normális autósokkal találkozni, akik néha le is húzódnak, bár kétlem, hogy az én seggemet féltik:(
sorszám: 21990 (80841)
(előzmény: osztro, 2007-08-06 22:07:43)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2007-08-06 22:13:12
Ó Istenem!
Sajnos se a vércsoportom nem stimmel meg messze is lakok de jobbulást kívánok neki!
sorszám: 21989 (80840)
(előzmény: osztro, 2007-08-06 22:07:43)

 
 
osztro
válasz erre | email2007-08-06 22:07:43
Sziasztok!
Segitsegre lenne szuksegem penteken egyik haveromat motorral eluttote egy teherauto ugynezki amputalni kell a bal labat terd alatt verre lenne szuksege a vercsoportja A negetiv ha valaki tud vert adni kerem jelentkezzen a szombathelyi verellatoban.
koszonom
sorszám: 21988 (80839)

 
 
speed
válasz erre | email2007-08-06 21:49:56
Hi!
Nem adnál el közülük???
Kéne kuplung kompletten, karbi(ha lehet 150-esé azaz 24es) és berugó racsni!!!
irj ha oké: feher-eger@freemail.hu
sorszám: 21987 (80838)
(előzmény: Popper, 2007-08-06 12:24:33)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-08-06 20:47:48
Nem javaslom az átalakítást. Nem véletlenül tüntek el. Nagyon megbízhatattlan szerkezet volt és tönkrement a motor ha az ember idejében nem tért át a keverék olajzásra.
sorszám: 21986 (80836)
(előzmény: Esox, 2007-08-06 20:39:33)

 
 
Esox
válasz erre | email2007-08-06 20:39:33
Hell!Magyarországon van olajpumpás 251-es ETZ?Mert nem láttam még egyet sem,és azt hiszem a "deluxe" 251-es ETZ az eredetileg ugye a porlasztóban, tankban, és az olajpumpában különbözik a sima 250-es ETZ-től. (talán még a tárcsafék is de ez nem biztos).A lényeg:az egyik ismerősöm olajpumpát keres a 251-es ETZhez,de nem nagyon találni ilyet.Ha valamelyikőtök tud nekem segíteni,megköszönném!Jawahoz bármikor beszerezhető de az MZ mintha el lenne felejtve ilyen téren :((. Nyilván szett érdekelne (olajtartályos oldaldekli, olajpumpa és tartozékai, olajpumpához való blokkfedlap - vagy mi).
sorszám: 21985 (80835)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-08-06 20:39:04
hello! Érdekelne, csak az baj hogy Vas megyei vagyok... Mennyiért adnád, vagy esetleg nem cserélnéd-e v.milyen MZ cuccra? valamit ki kéne találni:)
sorszám: 21984 (80834)
(előzmény: levendel, 2007-08-06 20:06:57)

 
 
ede22
válasz erre | email2007-08-06 20:33:39
Szerintem újat ne keress csak bontottat!!! Az új mind szar minőségü. Nekem van komplett váltom ami jó 8ezerért odaadom. Már eladtam egypár garniturát még senki nem panaszkodott!!
sorszám: 21983 (80833)
(előzmény: terdigzsak, 2007-08-06 17:29:55)

 
 
walker
válasz erre | email2007-08-06 20:19:24
Szia BenceP10!
Magamra ismertem:) Köszönöm a tanácsot, és a segítséget! Szerencsésen hazaértetek? Mi a helyzet a P10 kuplungjával?
sorszám: 21982 (80830)
(előzmény: BenceP10, 2007-08-06 18:57:02)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-08-06 20:06:57
Heló, nekem van első sárvédőm budapesten.
Jövő hét elején átvehető.
sorszám: 21981 (80828)
(előzmény: Popper, 2007-08-06 12:24:33)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2007-08-06 19:39:07
Megoldodott a probléma.
ELREPEDT A Blokk közép.Onnan szivott farsot.
Erre senki se gondolt.
Sajna ilyen is van.
udv mindenkinek.
sorszám: 21980 (80827)
(elözmény: Keri, 2007-07-29 20:16:48)

 
 
BenceP10
válasz erre | email2007-08-06 18:57:02
Akinek gondja van a azzal, hogy a tankja rozsdás belül ajánlom neki, hogy rakd be egy betonkeverőbe persze jól kipárnázva :) tölsd tele benzin-soder keverékkel járasd kb 1 órát, majd fújd ki Budalakk Primer alapozóval ez ellenáll a benzinnek nekem a Pannoniám már nyolc éve igy megy sehol egy rozsda múltkor Tatán a benzinkútnál egy MZ-s sráccal beszélgettem csak nem tudtam meg mondani milyen festékkel van kifújva, remélem olvasod :)
sorszám: 21979 (80821)

 
 
terdigzsak
válasz erre | email2007-08-06 17:29:55
Sziasztok! Tudna valaki segiteni, hogy ETZ 250-eshez, a 3-as fokozathoz hol találok normális minőségü körmös és ablakos kereket, valamint az ehhez tartozó léptetövillát? Sajnos már több helyen próbálkoztam, de tünik,hogy elég rossz minőségüek az utángyártottak, gyárit meg nem találok :) Köszönöm szépen.
sorszám: 21978 (80815)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-08-06 12:24:33
hellósztok! Még új vagyok itt, van egy 125-ösből átalakított 250-es ETZ-m, volt egy Trophym, amit imádtam, most csoppert építek egy Ts-ből. Olyan kérésem/kérdésem lenne, hogy valaki nem tud-e szerezni trophy első sárvédőt, vagy nem tud valakit, akinek van? nagyon fontos lenne, mivel kell egy kis trophy-feeling az építésbe, Adnék cserébe KP-t, vagyakár 125-ös,150-es ETZ blokkalkatrészt, hengert, akármit!!!
sorszám: 21977 (80808)

 
 
rebel56
válasz erre | email2007-08-06 12:20:07
Sziasztok! Az ETZ kormány szélességét meg tudná nekem valaki írni? Elsősorban a boltokban jelenleg kaphatóé érdekelne, ha esetleg nem egyezik meg az eredetivel.
Üdv: Miki
sorszám: 21976 (80807)

 
 
tams9
válasz erre | email2007-08-06 09:19:41
Hello!
Őzet gézoltam éjszaka és deformálódott a váz meg a villa a 251-esemen. Ha veszek egy rossz állapotú 250-est akkor mit lehet átrakni? Például ha a motort átrakom csak vizsgára teszem vissza az gáz? Meg a légszűrő és akkufedél kompatibilis? A hátsókereket például át lehet tenni sárhányóval együtt? Egy 251 sziluettet szeretnék kialakítani, csopperes beütéssel. Milyen csepptankot lehetne rá rakni? Valami motorbontónól nincs olcsóbban valami nyugati vagy keleti tank ami úgy ahogy kis átalakítással ráillik?
Ja és mindenki ügyeljen, ott ahol nincs tábla, ott ugyanúgy van vadveszély, ellentétben a kártérítássel. És ha ott az állat és van időd legalább a gázt ereszd el, mert úgy jársz mint én, a kifordított csukló könnyen törik, 4 hónapig gipszbe van.
Üdv
sorszám: 21975 (80803)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-08-06 09:02:16
Ahh...így vakon repülve nehéz bármi értelmeset mondani. Ahol dolgoztam alaptörvény volt, hogy a felhasználónak ne higy el semmit! nem azért mert szándékosan hazudik, hanem azért mert tapasztalatlansága miatt előfordulhat, hogy nem azt mondja amit látott. Meg kell persze hallgatni, de mindig saját magunknak is ellenőrizni kellet, mert nem egyszer volt olyan, hogy mondjuk neki, hogy biztos kicsúszott a vezeték. Mire mondja, á az nem lehet hát ne nézzük hülyének. Odamentünk és ki volt csúszva a vezeték :D igaz trükkös volt, mert csak félig volt kicsúszva. Szóval mindig van valmi apróság ami elkerüli az emberek figyelmét, ezért kell saját szememmel látni az ilyen dolgokat, mert hiába nézetem át veled, kérdezem ki az összes feszültséget, mégsem fogom tudni logikusan következtetve mi a probléma. Azonban ha látom, akkor a műszer mutató ingadozásából bekattan, hogy érintkezési hiba, vagy észreveszek valamit aminek más nem tulajdonít jelentőséget és alapból nekem sem jutna eszembe....
Na szóval nem véletlenül külön szakma ez. Nem azt mondom hogy jellegzetes hibákat nem lehet minimális lelkesedéssel megoldani, de amikor ilyen rejtélyes mint a te esetedben célszerübb lenne egy elektromos szakival megnézetni, mert az ilyen még bizony a tapasztalt szakembereket is tudja szivatni.
sorszám: 21974 (80802)
(előzmény: LG TS, 2007-08-05 20:50:53)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-08-06 08:38:34
nekem a szénkefe vezetéke testelt a szegecsen, ebből már gondolom sejted, hogy csomó zárlati lehetőség van a dinamó környékén.
Ezen felül nekem a fesszab kivezetése is beleért egy marhanagy vázcsavarba (sötétben szereltem és ez nem látszott ott) tehát berhol ahol fedetlen a fém, ott lehet zárlat...és akkor a hibás fesszabról még nem beszéltünk, mert az is komoly zárlatot tud okozni.
sorszám: 21973 (80800)
(előzmény: LG TS, 2007-08-05 20:50:53)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-08-06 08:35:30
szimmering? Esetleg szívocsonk tömítése?
Hajlamos elrepedni a karbi becsatlakozásnál ahol van az a pici vágás, és ott is tud falsot szívni.
sorszám: 21972 (80799)
(előzmény: -ricsi-, 2007-08-05 20:33:29)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-05 22:34:11
Ha jól tudom a tekercs akkor is leég ha rossz a fesszabod.
sorszám: 21971 (80794)
(előzmény: zsakfos, 2007-08-05 21:58:47)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-05 21:58:47
Még valami.Az hogy leégett már két tekercsed is azt bizonyitja hogy a tekercs esetleg letestel vagy te kötötted testre az egyik végét.A tekercs egyik végét a D+ a másik végét a DF-re kell kötni.Ha odakötötted akkor sorry.
sorszám: 21970 (80793)
(előzmény: LG TS, 2007-08-05 20:50:53)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2007-08-05 21:43:10
Szia.Kerinek hihetsz ért hozzá.Én is levettem az ellenállást az ő tanácsára amikor elektronikus fesszabot vettem.Tökéletes a töltésem.A biztikiverésre van egy tippem.Ez csak tipp.Mivel ugy néz ki hogy akkor veri ki amikor van töltésed, szerintem a dinamó szénkefétől a fesszabra menő vezeték a D+(fesszabon) lehet ludas(testhez ér),vagy a fesszab zárlatos.Szerintem ezért csak töltéskor veri ki.Egyébként a tekercset hova kötötted?Mert ha véletlenül az egyik vége a szénkeféhez a másik meg testhez van kötve akkor kiveri a biztit.Eredetileg a másik vége a dinamó DF pontjára van kötve.Ezt csak azért irtam le mert elöfordulhat bárkivel hogy leköti a tekercs felfogatócsavarjához és még passzol is.De tényleg nem kell az elektronikus fesszabhoz.
sorszám: 21969 (80792)
(előzmény: LG TS, 2007-08-05 20:50:53)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-08-05 21:07:10
Sziasztok! Korábban említette valaki, hogy Óbudán, talán Csillaghegyen, vagy a Flórián tér közelében van egy kárpitos, aki motor nyerget csinált neki. Meg tudná esetleg az a valaki adni a címét/elérhetőségét ennek a kárpitgyártónak?
sorszám: 21968 (80781)

 
 
LG TS
válasz erre | email2007-08-05 20:50:53
Nézd én frankón elhiszek már mindent. De mi az a feltűnés mentes zárlat??? A biztitáblánál lehet gáz? Ha a testbiztiről lehúzom az akksiról jövőn kívül a vezetéket ami odamegy és akkor is kiveri akkor mi van? Mi lehet zárlatos és hogy tudnám megtalálni?
sorszám: 21967 (80780)
(elözmény: Keri, 2007-08-05 16:38:23)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2007-08-05 20:33:29
hi... tudna valaki segíteni a problémámon?... szóval az van, hogy úszószelepet cseréltem a porlasztóban, mert folyt a benzin... természetesen ezek után belőttem a benzinszintet, úgy ahogyan az le van írva a szerelési útmutatóban... kipucoltam a fúvókákat, kicseréltem a kis gumipogácsát... tehát látszólag minden OK, de az ETZ mégsem indul... :( pontosabban szivatóval elindul az első rúgásra, de nagyon nehezen ketyeg a motor, és ha visszaengedem a szivatót le is áll... szivatóval, ha húzok neki egy kis gázt, egy pillanatra felpörög, aztán hörögve leáll... gondoltam túl kevés benzint kap, illetve alacsony a benzinszint... ezért próbálgattam... állítottam alacsonyabb szintet, ugyanaz a helyzet... állítottam magasabb szintet, sőt még olyat is, hogy túlfolyt, ugyanaz a helyzet... a súbertű (asszem így hívják) a középső helyzetben van... szóval látszólag minden OK, ki van pucolva, a szint jó, és mégis ezt produkálja... már szétszedtem ezerszer, és tanácstalan vagyok...
sorszám: 21966 (80779)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu