:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Hali!
125ös ETZ-m kb. 8-9litert fogyaszt és erötlen föleg emelkedön hal be!
Mi lehet a baja??
(én a karbira gyanakszom de kül passz!)
Hát az nem túl gyenge? sztem min.
a60/55 kell
ja az akksi az lehet szar min 7 éves
ha nem több igaz nem is kis akksi van
hanem nagyobb de igaz nem mai darab
ja és gondolltam hogy tán kondenzátor vagy feszab.??majd meglátom
ja s az index ment csak akkor is azt csinálta 10-10 km után ugrált addig jó volt...
Ez az ez nem jutott eszembe azért nem is irtam le.Fiktiven vonták ki igen.Köszi egy kicsit megnyugtattál.Az sem zavarna ha fizettetnének büntit hiszen azt belátom hülye voltam hogy nem rendeztem le annak idején.Remélem tudom használni hivatalosan a motort mert elég sok pénzem és munkám van benne.Amugy szeretem a jogilag rendezett dolgokat de ez valahogy nagyon elsikkadt.Ha legalább akkor irtak volna egy figyelmeztetést hogy öreg csinálj valamit mert kivonjuk akkor biztos elintéztem volna.Azért ez szemétség nem?Köszi a választ még egyszer.Felvillantottad a reménysugarat.
Zsakfos! Ezt úgy hijják, hogy "Fiktiv kivonás " Le merem fogadni, hogy ez szerepelt a háttéranyagban. Ez akkor szokott előfordulni ha a jármű már jó ideje nem jelentkezik az okmányirodában, vizsgaállomáson. Nincs semmi baj ezzel mert ha a tulaj jelentkezik akkor automatice törölniük kell a gépből mindenféle plussz költségtérités nélkül. Miután jelentkeztél az okmányirodában bejegyzik az új műszaki érvényességet és kész.
Sziasztok!
Na ezt érdemes meghallgatni hogy jártam.A sztori:saját tulajdonomban levő régi forgalmis de már uj rendszámos Ts 250/1-es motoromat 1994-ben mikor lejárt a müszakija betettem anyám fészerébe és ott hevert ez évig.Nem fizettem rá semmit ,nem vonattam ki csak letettem.Ez az én hülyeségem volt(egyszerüen a munkám végett szép lassan elfelejtődött).Soha semmilyen hivatal ez ügyben semmit nem irt nekem.Ez év májusában elhatároztam hogy rendezem ezt a dolgot.Rendberaktam a mocit,felkerestem az autóklubot akik motort is müszakiztatnak és előadtam hogy mit akarok.Vállalok minden büntetést amit esetleg fizetnem kell.Közölték hogy integrált vizsga kell aztán utána jöhet a műszaki.Az integrált vizsgán megfelelt,kötöttem rá biztositást(annyi volt a bünti hogy az előző évet is kifizettem),és 2 nap mulva átment a műszakin.Nagy boldogan ma elmentem az okmányirodába ahol az ügyintéző hölgy elkezdte volna megirni a forgalmit,amikor is a BM-től nem engedélyezte a gép mondván hogy ezt a motort a BM 1999-ben kivonta a forgalomból.Csak úgy az én megkérdezésem nélkül.Jó mi?Nagyon rendesek az okmányirodában mert azonnal telefonáltak a BM-hez hogy ilyenkor mi van?Ott sem nagyon tudták.Most elfaxolták az összes iratot és hétfőn megyek be ujra.Látszott az igyekezeten hogy ők is nonszensznek tarják ezt az egészet.Csak azt nem értem hogy hogy a fenébe ment át az integrált vizsgán mikor ott is a BM-től jönnek az adatok.Ha már ott közlik hogy gáz van akkor neki sem megyek a müszakinak.Megsporoltam volna 22 000 ft-t.Egyébként 30000-be van de hát az integrált vizsgát akkor is fizetnem kellett volna.De a többit nem.Műszaki az illetékekkel 9500 ft,okmányiroda 12500 ft.Ha most nem jön össze ki a fene fizeti nekem vissza.Gyanitom senki.Remélem azért valamit sikerül hétfőn intézni.Legfeljebb még fizethetek az ujbóli forgalomba helyezésért.Azért irtam le ezt ilyen hosszan hogy érthető legyen hátha más is próbálkozik igy, az legalább tudja hogy első a BM adatbázist valahogy megnézetni.
Eh beszélek hüjeséget, a dinamód nem bírja....na meg az aksi se :-)
Az azt jelenti hogy nem bírja az aksid és sok a fényszóró teljesítménye, tegyél szépen bele 40-45 W körülit!
Ha mennet közben elkezd ugrálni a motor
de lekapcsolt fényszorónál meg abba marad. erre mit tudtok??
amugy 60/55w h4 irnak számit az ha
100/80 van benne???
Ezt csak azért írtam mert a múltkor leszólt valaki, mival azt mertem mondani, hogy minden ETZ 4 felömlős...
Egyébként ven 2es is (akkor utánanéztem).
Van 5 és 6 felömlős ETZ 250/300-as henger is... :-)))
Hali!
125nek és a 150nek ugyan akkora a henger feje??
Esetleg akit érdekel, most szombaton Aug 25.-én Nemesvámoson motoros tali lessz. A tali 13:00kor indul egy felvonuéással. Bővebb info:http://sportmotor.hu/motoros_esemenyek/motoros_talalkozo/?ei=1187
ha vki esetleg tudna letölthető fordulatszámmérő számalapot az pls írjon, mert nem olyan egyszerű kmórából fordszámmérőt csinálni. Azt hittem majd simán át írkálom a számokat aztán kész. De nem mert nem ugyan az a beosztása a kettőnek. A segítségeket előre is THX.
Képem nincs, de a múltkor cseréltünk hengerfejet azon a motoron és akkor láttuk hogy az csak 2 felömlős! Meglepődtünk mi is!
Köszi
Megkaptam, de félreértettem a dolgot, azt hittem a hengerpalást van lefotózva belülről a 2 felömlővel.
Hát ezen nem látszik sok minden, úgyhogy nem is írok hozzá semmit.
Ilyen kép nincs? Érdekel, mert 2 felömlős ETZ-ről még nem hallottam.
Kezd érdekelni, küldjétek már el nekem is azokat a 2 felömlős képeket!
Hát, azzal tisztában vagyok, hogy valami beállítás lehet.
Nekiestem a több száz éves tapasztalatommal, azután letöltöttem hozzá egy füzetet is, hátha van benne valami okosság. Azután a frissült tudással estem neki, de nem bírok a technikával! :-)
Szerintem ilyen a porlasztó konstrukciója.
Végül felújítottam a régi csavarost, belőttem, és láss csodát újra vágtat a masina! :-)
Micimackóból kiindulva(illetve tigrisből.):
Az Attiláknak nem való a csatos karbi! :-D
Ezek szerint van ilyen is! Erről nem tudtam! De a haveré tuti 2 átömlős, mert a műltkor hengerfejet cseréltünk rajta és akkor láttam! Variáltak a gyárban mindennel! Hol ezt hol azt variálták! Mondjuk szerintetek miértelme van annak hogy az egyik 4átömlős hengernél kilátszik a tőcsavar a másiknál nem!
Hát amit leírtál az a 4 felömlős.
Előnye, hogy 4 résen tolja be az anyagot, így jobb az öblítés. Hogy a forgattyús térből hány csatornán indul, az az öblítés szempontjából mind1.
Eldönteni nagyon egyszerű, belenézel a hengerbe, és ahány lyukat látsz annyi felömlős a gép! (Persze a kipufogót nem kell beleszámolni) :-)
Ezt megnézném én is. Az emilcimem aktuális ami ide be van jegyezve szal küldheted. Ahoj
Majd lefényképezem azt küldöm oké?
Megkaptam az emailt köszi szépen.Nekem van egy etz250 blokkom szétszedve.Megnéztem a hengert és nálam is kilátszanak a csavarok ott az alsó részen.De attól még 4 felömlős.Vagy nem azt jelenti a 4 felömlő hogy a hengerbe 4 "lyuk" van? 2 baloldalt 2 jobb oldalt.Az elöl levő nagyobb a hátul levő kisebb.Alul még közös a felömlő de aztán kettéválik.Akkor ez most milyen?Most már kiváncsi vagyok.
Engem érdekelnének azok a képek,légyszives küldd már el az e-mail címemere, ami itt szerepel.Köszi
Nincsenek közelebb egymáshoz, hanem kb 4 cm kilátszika a tőcsavarokból!!!!!!! (függőlegesen)! A engerfej ugyan az! E-mailben küldök képet hogy mire gondolok! Remélem megértjük egymást! Üdv!
Akkor a haverod vigyázzon rá nagyon mert valószinű csak neki van olyan.A tőcsavarokkal gondolom azt akartad kifejezni hogy közelebb vannak egymáshoz mint a 250-es Etz-n általában?Akkor kérdezem én ha mondjuk ez igy lenne mint ahogy állitod ,akkor miért nem lehet különböző alkatrészt venni?Mondjuk Etz 250-hez 2 fajta hengerfejtömités,vagy 2 fajta hengertömitést.
Az egyik haverom Etz 250-je 2 átömlős! Kívülről látszanak a tőcsavarok! Szerintem a könyvben direkt a 15,45 kw-os van csak kiemelve hogy 4 átölős, mert a másik csak 2!
Fijjug! Nemrég kérdezte valaki, hogy milyen gyertyát használunk. Én írtam, hogy milyet, de kíváncsi vagyok rá, hogy ti milyet.
Ja-ja az a Ts-re vonatkozik.
Igen!
Szerintem Te ezt a mondatot értetted félre. A nagyobb teljesítmény kifejezés a TS-re vonatkozik mert az csak 19LE mig az ETZ 21.
Az Mz hogyan tovább írja azt is hogy a motor nagyobb (15,45 kw-os) teljesítményét az újjonan kifejlesztett 4 átömlőcsatornás hengernek köszönheti. Igaz azt nem írja, de a gyengébb az csak 2 átömlős! (látszanak a tőcsavarok)
üdv mindenkinek nekem volna mz ts hez alkatrészem tankom deknim kerekeim meg még sokminden meg simsonhoz is van 1 2 dolgom ha valakirt érdekel meg van pár ezerér egy vázam asszem czetka java 150 es és 175 blokk valo bele crossozásra tökéletes csak egy blokk kell bele zugatni jo de épp darabokra van szedve ha érdekel valakit valami irjon chris_k1@vipmail.hu
Esetleg akit érdekel, most szombaton Aug 25.-én Nemesvámoson motoros tali lessz. A tali 13:00kor indul egy felvonuéással. Bővebb info:http://sportmotor.hu/motoros_esemenyek/motoros_talalkozo/?ei=1187
Attila, én hibáztam és szinte azonnal kijavítottam magamat. Te leírtad, hogy 21W+28W=49A. Én kijavítottam így: 21W+28W=49W. Semmilyen megjegyzést nem fűztem hozzá, alkalmat adtam neked, hogy átgondold és korrigáld. Ha akkor észbe kapsz és javítasz, már el is felejtettük volna. Te viszont fölényes stílusban visszautasítottad a javítást és ragaszkodtál a hibához. Mégis, mit vártál, hogy azt mondom, jól van, fiam ülj le, így is elhiszem, hogy tudod a tananyagot? A vita végén pedig érvek híján elkezdtél gúnyolódni és a szavaimat meghamisítani. Nehezen viselem az ilyesmit. A hibás számításra építetted fel az áram és a feszültség óriási változását bemutató elméletedet, természetes, hogy ha az alapot képező tételt kihúzzuk alóla, akkor összeomlik, az egész okfejtést hibásnak tekintjük. Ha még szakmai vitákat akarsz folytatni (bárkivel), akkor fel kell készülnöd rá, hogy ha a kiinduló tételed hamisnak bizonyul, akkor az egész hamis, kezdheted elölről a bizonyítást. A próbát követelőknek: A helyzet az, hogy ha beindul aksi nélkül, az bizonyíték a szakkönyvek igaza mellett, ha viszont nem indul be, az semmit sem bizonyít, hiszen lehet megnövekedett átmeneti ellenállás a saruknál, rossz szénkefe (ami normálisan nem okoz gondot, de amikor minden tized Volt számít, akkor igen), stb. ha persze 20 ETZ közül egy sem indul be így, akkor azon már el kéne gondolkodni.
ha vki esetleg tudna letölthető fordulatszámmérő számalapot az pls íejon, mert nem olyan egyszerű kmórából fordszámmérőt csinálni. Azt hittem majd simán át írkálom a számokat aztán kész. De nem mert nem ugyan az a beosztása a kettőnek. A segítségeket előre is THX.
2,2 deci 21 cm. De nyugodtan lökhetsz bele 2,5 decit is. Ne töltsd utána, inkább cseréld le.
Nekem is telóolajos kérdésem volna: ETZ 250 telót(egyébként u.a. mint a kis TS) MAX mennyire lehet túltölteni ?? Illetve érdekelne milyen motorolajjal lehet picit sűrűbbé tenni; nekem 10W40-es van otthon annyi mint a szemét. Vagy az csillapítás szempontjából megegyezik a 10W20-as teleszkópolajjal (ilyen van most benne)? Én is fel szeretném keményíteni.
Heló.Mennyi olajnak kell lenni a TS 125 első telójában?2.2decinek?Bár nem is a mennyiségre vagyok kiváncsi hanem meg lehet mérni a telóban egy pálcával az olaj magasságát is.Mennyinek kell lennie?Nekem a jobb oldaliban 12 a balban 10 cm magasan van az olaj.Ez sztem kevés meg nem is csillapit semmit, amilyen hamar benyomom olyan hamar rugózik vissza.
A tapasztalatok jók a binggel kapcsolatban. Jó fogyasztás, jól megy... miegymás. Az Mz klubbosok közül páran erre esküsznek. Jameg ha a Fisi irogatna még ide ő is tudna mesélni róla:)
A 251-es és a 20-es teljesítménye sosem egyezett. A 251-es 18kw.
fordulaton hulla? Az pedig csak valami beállítás lehet.
meghúzod a nagylánckeréken a láncot kifelé és ha látszik a fog teteje akkor elégge megnyúlt. Illetve ha alul megnyomod és hozzáér a blokkhoz (látszik is a beverődés) akkor is azonnal csere. Különben nem kell.
A lánckerekeken is látszik a kopás, amikor nagyon bemarodik a fog (mintha elgörbültek volna) ha ezt látod akkor az is csere.
Általában a nagy szokott kopni, a kicsi az jobb anyagból van.
belenézek hátulról és látszik a ferde...persze ha a váz is el van csavarodva akkor ez becsapós...na meg nem szoktam eltekergetni az állító csavarokat, ha meg mégis akkor mindkettőn ugyan annyit tekerek.
Suzuki vagy Yamaha robogók főféknehgerét használjuk. Persze van aki spécibb dolgot tesz rá, de éppen a multkor sírta el magát haver, hogy az én fékem menyivel jobb :D, pedig neki Grimeka főfékhengere és valami Ducatiba való betétek vannak az MZjén. Nekem meg egy Yamaha robogó főfékhenger és 500forintos szürke betét a Zichy utcából :)
Amúgy az ETZnek elég jó a féke gyárilag is. Nem ezért cseréljük le, hanem a megbízhatósága miatt.
A fékmunkahenger viszont elég jó azt nem érdemes cserélgetni.
Ja és igen. Számít erősen milyen fékmunkahengerhez való a főfékhenger.
Ugye ez egy hidraulikus áttétel. Ezért ha túl nagy fékhez való a főfékhenger, akkor nagyon kemény lesz a fékkar, de nem tud a fékmunkahenger elég erőt kifejteni, vagyis erősen kell húzni. Ha kisebb akkor könnyű lesz húzni, nagyon erős lesz a fék, de elég puha is lesz.
Ezért mondtam hogy Suzuki, Yamaha robogó, mert ezek elég jól beválltak. És ha már főfékhengert cserélsz akkor tegyél rá fém fékcsövet, mert az MZ fékcsöve nem jó ezekhez, mert más a menet emelkedés. Ugye a fém fékcső pedig egyértelmüen azért jó mert az áttételezést nem módosítja mégis keményebbé teszi a féket, ezáltal precízebb, jobban adagolható lesz, ráadásul érzésre még erősebb is lesz a fék, mert nem a cső felpumpálására fordítod a kezednek a drága energiáját, hanem a fékezésre.
Mondjuk Binget nem akarok rátenni, mert fuvókát, síbertűt, tűszelepet sehol nem kapni hozzá, amivel szokott probléma lenni. inkább Mikuniban,, Keihinben, vagy Dellortoban gondolkozom, csak nem tudom,min van 30-as karbi. Az NSR-eken 28-as, a TZR-eken meg vagy 26-os, vagy az olaszokon 32-es. Krosszgépeken meg talán 80-aason van ekkora:(
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|