:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Az imbusszal talán nem lesz gond,de a sima csavarnál igen.Egy jó pontozóval üss egy jó kis pontot a közepébe és mindenképp kicsi fúróval kezd.Elég ha csak annyit belefursz mondjuk egy 3-as furóval hogy az már megfelelő központot csináljon a 6-os furónak.Utána lefurod a fejét mint ahogy már elözöleg javasolták.Azt jöhet a fogó.Egyébként az imbuszt véletlenül nem belevaló szerszámmal próbáltad?Elég fura hogy egy jól megfogható csavarfajta ne engedjen.Na mindegy nem cseszegetésnek szántam hiszen meg van a te bajod anélkül is.Ha sikerül az akciód javaslom továbbiakban az imbuszcsavart.Én is kicseréltem mindegyik oldalon a régieket imbuszra.Sokkal jobban meglehet fogni.Attól meg ne pánikolj hogy véletlenül elbaltázod a deknit.A vaterán találsz olcsón.A lényeg hogy a csavar kijöjjön valahogy a blokkfélből úgy,hogy a menet ép maradjon.
Mielőtt ész nélkül lefúrnád a fejét, nézz körül a helyi barkácsboltban "törött csavar kiszedő" készlet után.
Kösz!Bár én is gondoltam valami ijenre
mondom sehogy se akart meglazulni
hu de bosszantó hogy tök sima ügy lenne
azt semmi..
A kifurásnál nem lehet az hogy a deknibe belefurok??kösz
Ma voltam vizsgáztatni a masinát a Mozaik utcai KF-vizsgahelyen. Szerencsére nem kellet integrált vizsgázni, így 4650-ből kijött a sarc.
A színnel nem bíbelődtek, (pedig lehetett volna), a féklámpát megcsinálhattam "menet közben", mert kontaktos volt a zizzó kicsit.
Szóval normálisak voltak, ez már régesrég nem az a rettegett önkényeskedők otthona, mint amilyen volt 10 évvel ezelőttig.
Ráadásul sikerült összefutni egy 250-es simsonos bácsival, aki odaadta egy körre a gépét a vizsgája után.
Jó hangulatban távoztam :))
fogod a csavart ha hozzáférsz és két oldalt csinálsz bele mondjuk egy hidegvágóval 2 bemetszést aztán elkezded óvatosan ütögetni. Ha ez sem megy akkor ucsó esetben marad a kifúrás.
2 lehetőséged van.
1: kifurod a csavart teljesen de akkor utánna számolj rá hogy ujra mentetet kell vágni majd a blokkba, és ha tul nagyal furod könnyen elbukhatod
2: Ezt ajánlom én is.
Szal megpróbálod csak a csavar fejével megegyező nagyságú furóval "lefurni" a csavar fejét. Ekkor a csavar szára bennemarad, de a dekni már lejön és utánna már fogóval ki tudod szedni a csavart. És nem sérül a blokkba a menet se.
Nagyon köszönöm az e-mailokat, remélem ezekkel helyre tudom tenni az elektronikát!
Az elsőszériás alatt a "nem peregyes"-t értettem, aminél a kmóra a lámpafejben van és nincs fordulatszámmérő.De ahogy néztem, a fordulatszámmérő amúgysem zavar sok vizet :)
Szóval köszönöm mindenkinek, a végeredményről tudatlak titeket!
Miután leszedted a polírozandó alkatrészeket, türelmesen járd a környéket, amíg találsz egy GÉPI POLíROZÁS cégtáblát. :)
Bővebben!
Nagyon köszi a segítséget!Visszalapoztam,a felső 3 vezeték bekötése stimmel az enyémen is mégsincs szikra. Megtennéd, hogy az alsó 3 bekötését is leírod, bár attól tartok, hogy az is jó és a fekete dobozzal van gáz, nemrég vettem használtan ezért ez is benne van a pakliban.
hogy tudok hatásosan polírozni??úgy hogy télleg nagyon szép legyen utánna h lássam is szinte magam benne olyan polírra gondolok.mit tegyek?
sziasztok isnerösöm vett egy 6v fesszebájzot a mz-re elötét elenálás is rajt van mégis rengeteget tölt nem szabájozle pedig már ki is cseréltettük a boltban másikra.(10-04v ammiket tölt) nem tudjátok mit lehetne csinálni vele vagy valahogy lejjeb szedni az áram erösséget?? segitsetek minél haamrab mert 31.-én mennék mocsára motoros találkozora. köszy elöres is
sziasztok isnerösöm vett egy 6v fesszebájzot a mz-re elötét elenálás is rajt van mégis rengeteget tölt nem szabájozle pedig már ki is cseréltettük a boltban másikra.(10-04v ammiket tölt) nem tudjátok mit lehetne csinálni vele vagy valahogy lejjeb szedni az áram erösséget?? segitsetek minél haamrab mert 31.-én mennék mocsára motoros találkozora. köszy elöres is
Hali!A jobb oldali oldal dekni-t
akartam leszedni csak az a gáz hogy van
1 imbusz s a másik sima csavar s sehogy
se birom leszedni mert a fejük teljesen
galyra van mennve s nem tudom meglazitani majd megszakadok akkor se...
hogy tudnám leszedni frankó modon???
Zsivanyka pont ugy volt ahogy irtad.Minden plussz költség nélkül visszahelyezték a forgalomba.Most már minden okés a gépemmel.Van forgalmim.
Szia! Vizsgaállomástól függ. Nekem nem fogadták el, a vizsga idejére (a tudtukkal) kénytelen voltam felszerelni egy megfelelő színű tankot és idomot, majd a vizsga után vissza az egészet.
Rendőrt kettőt kérdeztem a dologról, ők nem foglalkoztak volna vele az igazoltatásnál.
http://szocimotoros.hu/hu/szerviz/49
Sav20 : Nem rég kérdeztem. tekerj vissza... sorszám: 21935-nél kezdődik.
Saját nyűg: tegnap elmúlt a töltésem...
mára a motor működik, de nem tom meddig. Az volt a baj hogy vettem uj szénkefét... aztán ez elég alaposan belevájkált a generátor gyűrűjébe. Aztán kitörött. Raktam bele másik szénkefét.(találtam egy régit)
A kérdés: össze fog kopni a gyűrű és a kefe vagy megint póruljárok?
Helló!!
Ha valaki tud véletlenül "elsőszériás" TS 250-hez kapcsolási rajzot, akkor kérem adjon linket hozzá,vagy küldje el a zsozol@freemail.hu-ra
Köszönöm!
Hali. Az én motorommal sem foglalkoztak, papíron kék valóságban fekete. Én inkább a rendőrtől tartok.
Sziasztok!
Szétszedtem a karbit és lyukas az úszóm. emiatt csinálhat olyat,hogy nem prörög föl rendesen,rángat,durrog, és általában lefullad...Utángyártott úszot(Moped91 kft-s)érdemes venni,vagy nem jó?Volt vele vkinek már problémája?A gyújtásbeállításhoz nincs valakinek vmi segédanyaga,hogy hogyan lehet azt belőni?
Előre is kösz!
Sziasztok!
Mit gondoltok, nem probléma műszaki vizsgán az, hogy a moci át van festve más színűre mint a régi, de a forgalmiba nincs átíratva az új színe?!
Akarom mondani 6000-et :D
De zeljesen hibátlan a gép, kezd most nagyon összeállni
Ide is:
Hi. SOS-be kellene nekem egy fékolajtartály ETZ-re. Lehet a hagyományos kör, vagy az ujfajta téglalap alakú is, de nagyon gyorsba kellene mert tegnap lett meghirdetve a moci ma meg eltört :)
Festés nem érdekel, polirozva lesz, csak ne engedjen sehol se, és minnél olcsobb legyen.
Elég maga a tartály, se a felfogatása se a fékkar nem szükséges.
"Ne kogyogjon picit se."
"Ne legyen felújitott."
Drezdában próbáld esetleg Lipcsében. Szerintem ott sem jársz szerencsével, de ilyen 'kritériumokkal' én inkább ott próbálkoznék.
Hali!
Tudna v.ki segíteni ETZ 250 elektronikus gyújtás bekötésében? A fekete doboz 6db vezetéke érdekelne.
Helló! Etz 125 vázra lenne szükséged? Nekem van egy! nincs elcsavarodva!
Sziasztok! Eladó egy Etz 125-ös blokk! Karburátorral, gyújtás nélkül! Nem rég fúrt henger! 15000Ft Az ár fix!
Sziasztok!
Van egy eladó 150-es ETZ-m, citromsárga, 600 km-t futott felújítás óta, kérésre küldök képet.
Irányára: 120 eHUF
Szia!
Tudtommal teljesen ugyanaz az összes ETZ teleszkóp, óra, óratartó, lámpa, elektromosság, és még kitudja mi :)
A légszűrő is lehet nedves...
Hali!
A 125-150-250 -es ETZ -knek az első telója és a kilóméter-, és fordulatszám órája ugyanaz?
Kössz! Boky
Hello.
Nem tud valaki 125ös vázat ami nincs eltekeredve? Nagyon kéne egyik hawernak. Köszi
Ha nem válik be, próbáld meg FBS-sel, jól tömít (legközelebbi szétszedésnél viszont ki kell kapargatni).
ÓÓ köszi akkor pont szakmámba vág! meg is probálom. Ma ugyis gurulunk egy kicsit! A puding probája ...
Használj hozzá teflonszalagot. Én már kínomban próbáltam meg, azóta is jól szuperál.
Helo
Érdekelne TS 125/150 gyári főtengely jó állapotú.Ne kogyogjon picit se.Görgős legyen sonkák közt is és csapszegnél is.Ne legyen felújitott.
Írj emilt, ne a fórumot terheljük a hülyeséggel!
De van! Festék nincs rajta, polírra vagy festésre szorul.
Háj!
Első teleszkópod nincs?
Konkrétan leginkább a féktárcsa felőli kellene.
Hali, a kipufogú hollandernél "öklik" az olaj,é már nem nagyon tudok rajta huzni! Vagy melegen probáljam meg? adjatok tanácsot légyci!
Eladó Mz ETZ 125, piros, 1986-os, gyári festés sárvédő nincs levágva; elöl, hátul dobfékes, telók nem folynak, normálisan csillapítanak, elektronikus gyújtás(trabant), krauser doboztartóval, 09. 10.-én megy műszakira, szeged mellett eladó iá:75000 érd: 06303846313
Bocsi Rometnek szántam az üzit nem neked.
Ez pontosan igy van ahogy irta az elöttem szóló.Annyi még hozzátartozik hogy a BM-hez elküldik az adatokat ott helyben és ha valami stikli van akkor elméletileg az gáz.Bár az én esetem bizonyitja hogy néha homokszem kerül a gépezetbe.Ha az van a gépeddel mint az enyémmel szinte biztos hogy igy jársz.Ha van ismeretséged okmányirodában kérdezz rá elötte.Hétfőn valszinű okosabb leszek.Majd megirom mi történt.
sorszám: 22472 (82206)
( előzmény: Jawa350speed, 2007-08-25 13:49:26)
Hali. Tudom nem nekem szól de én is egy hete voltam műszakin. Az integrált címszó alatt megnézik a számokat, váznyakon festékvastagságot mérnek, fényképeznek elől hátul oldal. Ennyi.
Szia!
Olvastam a hozzászólásod.Nekem egy 1991-ben "letett" Pannónia van.Forgalomból nincs kivonva.Járhatok hozzád hasonlóan?Az integrált vizsga miből áll?Mit néznek?
Etz 125 főtengely(felújításra vár), etz 125 henger+hengerfej (fúrásra vár)eladó 3000-3000 Huf, valamint generátor, tank, hátsókerék, lengővilla, első telók, meg sok apróság eladó Szeged mellett(ingyen el tudom postázni!)! Írj, baráti árat kialkuszunk! Ha az egészet viszed óriási engedmény! :)
Gyújtás zsír uj a szivatón meg régebben már kicseréltem azt a kis gumi pogácsát....
A szívatón még más lehet rossz????
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|