hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. december 15. hétfö 
Valér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

piri
válasz erre | email2007-09-21 13:35:26
4 akku volt benne ebből 1 volt zárlatos.
A másik 3 elajándékozásra került és ezek közül 1 még műxik ismerősöm Seatjában.
Lehet, hogy lúgos ezt nemtudom.
sorszám: 23026 (83784)
(előzmény: Keri, 2007-09-21 13:28:57)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-21 13:28:57
Mondjuk nekem volt a családban repülő indító akku, az nem olmos volt hanem vas-nikkel lúgos akku, az sokkal jobban bírja a hideget és az indító árama is nagyobb. Nagybátyám a Trabantban használt ilyet és volt hogy nem akarta beindítani a motort, akkor önindítóval átállt a parkolóban másik helyre :D
sorszám: 23025 (83782)
(előzmény: piri, 2007-09-21 12:40:40)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-21 13:01:10
Azért mielőtt felújítod nem ártna a gyújtást és a karbit is ellenőrizni.
Ha leszeded a hengert a gyűrű kopását figyeld meg.
sorszám: 23024 (83780)
(előzmény: chevy001, 2007-09-21 10:45:38)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-21 12:40:40
Télen kint állt a motor és kb. kátszer indítottm el. Nem volt túl kemény a tél de azért volt párszor -8-10 fok is.
Na most tavsszl símán indult a gép 3. rugásra szivatóval ahogy kell a lámpák is világítottak, bár az első kicsit megvakult a sok eső miatt.
Lelkiismereti problémák miatt felhoztam tölteni a zselés akksit de nem vette fel a töltést azért mert csontra fel van töltve. Mint mondtam mechanikus a fesszabom de én is le akarom cserélni egy jó elektronikusra mert az jobb töltést ad.

Van egy ismerősöm akinek az öccse Ancsába (szovjet 20 szem. kétfedeles repülőgép) zselés akksit használt, mint utólag kiderült. Ugyanis egyszer csak 4 év után nemindult és akkor kellett megkeresni és kicserélni az akksit és kiderült zselés volt benne. Addig nem is tudta, hogy van benne...
Természetesen a maszek Ancsák sem állnak azért fűtött hangárban sokkal inkább mezőn letakrva és lekötve.
sorszám: 23023 (83777)
(előzmény: Keri, 2007-09-21 09:43:20)

 
 
bazsi
válasz erre | email2007-09-21 10:49:21
Akkor a henger van elkopva szerintem is.....
sorszám: 23022 (83774)
(előzmény: chevy001, 2007-09-21 10:45:38)

 
 
bazsi
válasz erre | email2007-09-21 10:47:38
jaja :)))))
sorszám: 23021 (83773)
(előzmény: Keri, 2007-09-21 10:08:42)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-09-21 10:45:38
Feltettem a tiszta kipuffot.Most tényleg megy mindt állat, óra szerint 4ben 110,de 5ben visszalassul:(
Összegezve a kipuff tényleg koszos volt már mint állat, de nem ezért lassul vissza. Majd délután megbontom,mert szerintem a henger van már szétkopva.
sorszám: 23020 (83772)
(előzmény: bazsi, 2007-09-21 09:50:52)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-21 10:08:42
nemtudom mi a bajod az azbesztzsinorral, végülis tényleg jó kipufogó tömítőnek bizonyultak...ha nem is az eredeti helyükön :-))))))))))
sorszám: 23019 (83771)
(előzmény: bazsi, 2007-09-20 22:41:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-21 10:03:38
A babettáét. a verseny ETZ-re tettek már páran és jól működik. Előnye hogy nem kell akku hozzá. Viszont nem tudom hogy lehet TS-re rátenni.
A többi az sajna 12Vos.
Esetleg építhetsz egyett magadnak 6V-ra és publikálhatod a "tuning" rovatban.
sorszám: 23018 (83770)
(előzmény: mz250, 2007-09-19 21:47:58)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-21 09:59:18
12V ra lehet kapni olyat ami a 21W-os izzó helyére bemegy. Azonban a villogtató nem tudja meghajtani a ledeket, mert túl kicsi áramot vesz fel.
Ehez építeni kell egy elektrónikus indexrelét amit nem zavar a kisebb áram (itt az oldalon van egy ilyen leírás, de visszajelzések szerint, hiba van a NYÁK tervben, szóval a kapcsolási rajz alapján szabad csak megépíteni)
Esetleg szoktak olyat hogy egy 20Wos teljesítmény ellenálással söntölik a LED-et és akkor pont akkora áramot vesz fel mint az eredeti izzó, ilyenkor működik az eredeti relével, de ugye ezzel oda a takarékosság.

Ja és 6V-ra még nem láttam LED-es megoldást. Házilag előtét ellenálásos áramkorláttal, vagy szeleptranzisztoros áramkorláttal lehet meghajtani, egyszerűen, esetleg kapcsolóüzemü megoldások is léteznek. Én terveztem egyett ami 4db ceruza ellemről hajt meg 6db 2Wos LED-t de bonyolult és mire megterveztem a katalógusból kinézett alkatrészekre, addigra pontazok az alkatrészek elfogytak és azóta sem hoztak...újratervezni meg nincs már kedvem, ezért nem építettem meg.

Ha 6Vos rendszere akarsz ledet, akkor kb 2 ledet kapcsolhatsz sorba és külön külön áramkorlát kell minden ilyen kettes ágnak.

De ha jól emlékszem van egy elég jó leírás házi LED-es lámpákhoz is itt az oldalon.
Hagyományos nagyfényerejü ledek esetén 50mA névleges árammal, az eredeti izzó minden wattjához 1 LED ajánlott (fókuszált LEDekkel)
Ha u.n. POWER ledet használtok akkor ott a LED optimális árama 250-500mA lehet és 1-5W teljesítménye van. Ezeknél az eredeti izzó teljesítményének kb 1/5-e ad hasonló fényerőt, és ezek általában 120-160fokos szögben sugároznak, tehát nem fókuszáltak. (lehet külön lencsét kapni némejikhez)
sorszám: 23017 (83769)
(előzmény: bazsi, 2007-09-19 21:03:36)

 
 
bazsi
válasz erre | email2007-09-21 09:50:52
1 próbát szerintem megér!
sorszám: 23016 (83768)
(előzmény: chevy001, 2007-09-21 08:18:04)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-21 09:43:20
Ez a zselés akku elég necces dolog.
Elméletileg nem jobb mint a savas.
Persze nem folyik ki, meg nem szárad ki, de kisebb áramokat bír, érzékenyebb a mélykisütésre és a túltöltésre, és a téli hideget sem díjazza. Tehát elméletileg nem kellene jobban bírnia. Azonban nekem is már egy ideje zselés riasztó akku van a TS-be és eddig már kibirt anyit amenyit egy jó minőségü savas szokott.

Mondjuk a zseléshez már azért jár egy elektrónikus fesszab, mert az jobban vigyáz az akkura.

A riasztó akku egyébként elég olcsó ha jó helyen veszed.
sorszám: 23015 (83767)
(előzmény: bazsi, 2007-09-19 20:54:29)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-09-21 08:18:04
Erre nem is gondoltam!:) Mindjárt megyek ki is cserélem a kipuffot,aztán kiderül,hogy az-e a ludas.
sorszám: 23014 (83765)
(előzmény: bazsi, 2007-09-20 22:41:27)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-09-21 08:01:14
Küldtem mélt.
sorszám: 23013 (83764)
(előzmény: gábris, 2007-09-20 20:43:33)

 
 
ADDI
válasz erre | email2007-09-21 07:08:32
Hogyne érdekelne, de az ára, meg az előtalálási helye mégjobban!
sorszám: 23012 (83762)
(előzmény: gábris, 2007-09-20 20:43:33)

 
 
bazsi
válasz erre | email2007-09-20 22:41:27
Hello! Lehet hogy nem a henger van szétkopva hanem a kipufogó eldugulva! Én nemrégen jártam így a 81'-es Ts 250/1-emmel: Nem akart menni 90nél többet akármit csináltam. Szétszedtem a blokkot, henger jó volt, gyűrűk jók voltak szóval nem találtam semmi gyanúsat. Eszembe jutott a kipufogó h lehet h el van tömődve. Amikor szétvágtam a kipufogót a bilincsnél, és megláttam a 26 év alatt lerakódott olajkokszot, majdnem elsírtam magam. Úgy el volt tömődve a kipuff. Hozzá kell tennem hogy nemcsak koksz volt benne hanem az előző tulaj által kipufogótömítésnek használt azbesztzsinórkarikák is.
(ez csak egy tipp, lehet h még valaki hasznát veszi) Üdv!
sorszám: 23011 (83757)
(előzmény: chevy001, 2007-09-20 21:54:21)

 
 
bazsi
válasz erre | email2007-09-20 22:28:14
Mostmár biztos vagyok benne hogy megérné egy zselés akksira szert tenni ha többen is ezt mondjátok. Teljesítményben is ugyanazt tudja (vagy többet) mint a savas,
hosszabb az élettartama, gondozásmentes ja
és nem mar szét semmit a sav. Üdv!
sorszám: 23010 (83756)
(előzmény: kaiser, 2007-09-20 20:13:52)

 
 
chevy001
válasz erre | email2007-09-20 21:54:21
Hali!
Haljátok igen csúnyán szét van kopva ETZ-m :( negyedikben eddig az órája szerint mentem 110-et,most megadja magát 90-nél. Ötödikben meg vissza is lassul, max 85, amit elbír 5ben.Még jó,hogy van itthon egy friss hengerem, és dugóm,máskülönben falnak mennék.
sorszám: 23009 (83755)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2007-09-20 21:33:14
Nem titok, dehogy, miért lenne? Annál inkább nem, mert teljesen ismert irodalmakból származnak az alapok, többek között a mi oldalunkon is van pár ilyen jegyzet, érdemes áttanulmányozni pl. az "MZ preparation..." című írást, amelyet a "Szakirodalom" menüben találsz.
Röviden annyit, hogy az említett ETZ csatornáit kissé átalakítottam, kipuf. 193°, szívó 152° (ez kevesebb is lehet), átömlő változatlan.Ehhez számítottam és készítettem egy rezonátort, majd összehangoltam az egészet a végén.
Fékpadom nincs, menetpróbákon választottam áttételt, stb.Talán azt mondhatnám, hogy két személlyel (90+75 kg.) gyorsult úgy, mint a széria ETZ egy személlyel.
Nem az én gépem volt, ha az enyém lett volna, pár dolgot variáltam volna még, de így is jól ment.
Sajna, nincs itthon szkennerem, de megpróbálom valahogy elküldeni a palástlevonatot, ha valakit érdekel.Semmi különleges nem történt egyébként, csak élénkebb lett, jobban gyorsul, nem "bénázik" 5-ösben, ezt a haver mondta így.Szóval egy a sok lehetőség közül.
sorszám: 23008 (83753)
(előzmény: The Doctor, 2007-09-19 23:06:10)

 
 
gábris
válasz erre | email2007-09-20 20:43:33
Sziasztok érdekel valakit egy kitűnő állapotban lévő 250-es kpl.váltó 5-sebességes. mezgo.g@freemail.hu
sorszám: 23007 (83748)

 
 
kaiser
válasz erre | email2007-09-20 20:13:52
Nemrég vettem egy Banner 6V-os zselés akksit, ami árban és névleges teljesítményben is egyezik a savassal.
Méretben nem, de beépíthető, mert bármilyen helyzetben működik, és az oldalára állítva befér.
Nem panaszkodhatom rá, és ahogy eddig hallottam, másoknak is bevált, tehát csak biztatni tudlak.
sorszám: 23006 (83746)
(előzmény: bazsi, 2007-09-19 20:54:29)

 
 
Devil87
válasz erre | email2007-09-20 19:20:12
Hétvégén jön valaki esetleg Balatonszentgyörgyre a Csillagvárba motoros találkozóra a szocis kollégák közül???
sorszám: 23005 (83742)

 
 
The Doctor
válasz erre | email2007-09-19 23:06:10
Írtad, hogy modosítottál a csatornákon. Kifejtenéd ezt, ha nem titok? :)
sorszám: 23004 (83714)
(előzmény: Rudolph B, 2007-09-19 22:44:55)

 
 
bazsi
válasz erre | email2007-09-19 22:53:16
Én is úgy gondoltam hogy abban az időben jól kiszámolták a dolgokat, ma biztos hogy máshogy csinálnák, de azóta sokat fejlődött a technika :)
sorszám: 23003 (83712)
(előzmény: Rudolph B, 2007-09-19 22:44:55)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2007-09-19 22:44:55
Ha szériagépről van szó, szerintem is a legjobb a gyárihoz minél közelebb álló megoldást választani (az utángyártottak közül).Azért az érdekes, hogy pl. a lengyel 76 mm-es ETZ dugó két gyűrűvel készül, mellesleg a nagyobb átmérővel is jóval könnyebb, mint egyes 70 mm-es hazai ETZ utángyártott dugók.
Az én esetemben azért kellett a két vékony gyűrű, mert csatornamódosítás is történt, a körűlmények nem indokolták a 3 gyűrű használatát.Ja, a német mérnökök biztos jól számoltak, csak nagyon régen éltek, ma már ők is másként számolnának a teljesen más motorokhoz képest, no, meg persze fejlődik is a világ közben.
sorszám: 23002 (83710)
(előzmény: bazsi, 2007-09-19 22:29:49)

 
 
válasz erre | email2007-09-19 22:35:25
hasonló véleményem vagyok!!

sorszám: 23001 (83708)
(előzmény: bazsi, 2007-09-19 22:29:49)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-19 22:31:36
23000
sorszám: 23000 (83707)

 
 
bazsi
válasz erre | email2007-09-19 22:29:49
Akkor szerintem mindenképpen érdemes a gyári 3 gyűrűs dugónál maradni, mert a német mérnökök többet tudtak mint mi és úgy tervezték a motort hogy a lehető legjobb legyen. Lehet hogy működik 1-2-3-4 gyűrűvel de szerintem a 3 a biztos. (Ez az én véleményem) Széles utat!
sorszám: 22999 (83706)
(előzmény: Rudolph B, 2007-09-19 22:08:48)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-19 22:22:27
Peti74 ajánlotta nekem:
http://www.freeweb.hu/e-gyujtas/
sorszám: 22998 (83705)
(előzmény: mz250, 2007-09-19 21:47:58)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2007-09-19 22:08:48
Nagyon valószínű, hogy a 4 gyűrűs MZ dugó "maszek" találmány és gyártmány.Értelme nem sok van ugyan, legfeljebb akkor, ha döntően teljes terheléssel de kb. 2000 fodulaton menne csak.
Valójában az van, hogy a motort méretezik (csatornázzák) egy bizonyos fordulatszám-tartományra és ehhez képest döntik el, hány és milyen gyűrű kell.A fő probléma, hogy a gyűrű minél magasabb, elvileg annál lassabban kopik el, de a tömege nagy.Ez ott számít, amikor a gyűrű eléri azt a fordulatot ahol bejön a "lebegés" (ring flatter), itt összeomlik a tömítőképesség, csökken a teljesítmány.Ezért megfelelő fordulatra megfelelő számú és magasságú (tömegű) gyűrűt terveznek, ha így egyszerűen meg lehet ezt fogalmazni.
A kis crossok 8-9 ezernél kezdenek húzni, átlagosan véve közepes (50-60 mm)dugón ilyen esetben nincs értelme két gyűrűnek sem, mert a résveszteségek kisebb fordulaton jelentősek, nagy fordulaton "nincs idő" hogy átfollyon a gáz a gyűrű mellett.A probléma azért marad részben, mert a dugón keletkező hő 70-80 %-át a felső (vagy egyetlen) gyűrű viszi át a hengerfalra.Ezt mindenképpen el kell viselnie az egyetlen gyűrűnek, úgy is méretezik.A versenymocikon gyakran az egyetlen gyűrű 0,6-0,8 mm vastag, de jól működik, persze, elképzelhetően jó anyagból és tecnológiával készítve.
Az MZ RE II is egy gyűrűvel készült ('60-as évek eleje), mert fékpadi méréseken rájöttek, hogy 6000 fordulat alatt segít csak valamelyest tömíteni a második gyűrű, viszont a motor 8000 felett kezdett élni, olyanra is áttételezték, persze.
Használtam már pl. cseh 1,5 mm-es gyűrűket (kettőt) ETZ-re. semmilyen termikus probléma mem volt.A dugó Berta volt, csak a gyűrűhornyokból kettőt esztergáltak bele a három helyett.
sorszám: 22997 (83703)
(előzmény: bazsi, 2007-09-19 15:08:16)

 
 
mz250
válasz erre | email2007-09-19 21:47:58
Nos emberek.Szerintetek mely elektronikus gyújtást lenne érdemes megépíteni 6V-os Mz -hez?
sorszám: 22996 (83699)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-19 21:47:48
Rémlik, hogy ES nél volt 4 gyűrűs dugó gyári de nem biztos.
A ledest én úgy akarom, hogy bjonett alapra. Mivel akkor cserélhető és ugyanolyan mint az izzós. Ha esetleg kevernek a műszakin.
Valahol láttam magyar leírást lehet épp itt ezen a honlapon.
sorszám: 22995 (83698)
(előzmény: bazsi, 2007-09-19 20:57:00)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-19 21:42:56
Ha jól emléxem 4500 körül volt (kb. 2x annyi mint a hagyományos). Valmi bhp v.mi a márkája de nem ismerem milyenek vannak. A mérete kicsit más de a perkába símán bemegy, a kicsibe + srégen áll. Akkor döntöttem mellette amikor sokn mondták, hogy min. 2x addig tart mint a hagyományos.
Ha mindent (fék+hátsólámpa) ledesre cserélsz akkor az sokat lendít a töltésen és mivel csak 6V egyszerűbb megvalósítani.
sorszám: 22994 (83697)
(előzmény: bazsi, 2007-09-19 20:54:29)

 
 
bazsi
válasz erre | email2007-09-19 21:03:36
Gondolkodtam hogy átalakítom az indexeket LED-esre. Csinált már valki ilyet? Szerintem jobb, mert sokkal kevesebbet fogyasztana mint a 21W-os égők.
sorszám: 22993 (83692)
(előzmény: Keri, 2007-09-19 16:16:41)

 
 
bazsi
válasz erre | email2007-09-19 20:57:00
Szerintem nem voltgyárilag 4 gyűrűs Mz dugó inkább valaki utólag csináltatta. Ja és ez valószínű Ts250-ben vagy 250/1ben volt mert alacsonyabb mint az ETZ250 dugója. Üdv!
sorszám: 22992 (83691)
(előzmény: The Doctor, 2007-09-19 16:27:32)

 
 
bazsi
válasz erre | email2007-09-19 20:54:29
Mennyiért lehet jó zselés 6V-os akksit venni? Milyent érdemes venni Ts-be? Nekem eddig mindig csak savas volt de kipróbálnám a zselést mert már többen mondták hogy sokkal jobb. Üdv!
sorszám: 22991 (83690)
(előzmény: piri, 2007-09-19 16:46:26)

 
 
válasz erre | email2007-09-19 20:07:47
itt minden megoldható, te is tudod :D
sorszám: 22990 (83688)
(elözmény: The Doctor, 2007-09-19 14:54:12)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2007-09-19 20:01:45

Örömmel olvastam válaszodat.Bíztam benne,hogy elhiszed nem kételkedem hozzáértésedben.Ami a távgyógyítást illeti,teljes a egyetértés.
sorszám: 22989 (83686)
(elözmény: The Doctor, 2007-09-19 14:37:28)

 
 
levendel
válasz erre | email2007-09-19 17:05:42
Válasz erre: Keri 2007-09-19 14:05:17

(tessék, tanulunk tőled, mester :)
Ha már egyszer van egy sisak, akkor minek adnék ki + 15e-t egy másikra?

Egyébként kiadtam, mert ennyit épp hogy megért, h felhajtható az állvédője és ez némi könnyebbséget jelentett a küldönci trógermunkámban.
Egyébként azt érdemes sisaktémában csinálni, amit Zápkörte (október 29.-e): venni egy leharcoltabb, de márkás és praktikus kialakítású régebbi darabot és egy délelőtt jól felújítani.
sorszám: 22988 (83685)
(elözmény: The Doctor, 2007-09-19 14:05:17)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-19 16:46:26
Az én aksim 1,5 éves és nem töltöttem még soha. Ennyit jelent egy jó zselés akksi.
Mechanikus a fesszabom.
A régi akksi viszont hetente lemerült (amit kinyírt a feketedoboz).
De ha jó az elektronikus nyilván emel a töltésen.
sorszám: 22987 (83684)
(előzmény: Keri, 2007-09-19 16:16:41)

 
 
The Doctor
válasz erre | email2007-09-19 16:27:32
hmm, még nem láttam MZ 4 gyűrűs dugot, de nem kizárt, hogy volt iylen. Vagy pedig valami maszek darab. Nem csak a crossgépekben elterjedt, h minél kevesebb gyűrűt alkalmaznak. Ma már arra törekednek a 2t gyártok, h minél kevesebb gyűrűt használjanak, a surlodás, és egyéb tényezők miatt. (robogok, 70-es sokfelömlős hengerei általába 1 gyűrűsek, crossgépek egy gyűrűsek, 50-125-ös speedgépeknél is előfordul) Persze a gyűrűk anyaga is hatalmasat feljődött a Zshopau-i gyártás ota :)
sorszám: 22986 (83683)
(előzmény: bazsi, 2007-09-19 15:08:16)

 
 
The Doctor
válasz erre | email2007-09-19 16:23:04
Én észrevettem a mínusz egy gyűrűt. Pontosabban többet vettunk el a súrlodásbol, mert ha jol emlékszem az ETZ gyűrűje 2mm vastag, az pedig 3*2=6mm, nálam meg 2*1.5=3 tehát gyűrűt illetőleg mínusz 3m :) nem is melegedett annyira nyáron sem.
sorszám: 22985 (83682)
(előzmény: Keri, 2007-09-19 16:15:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-19 16:16:41
Én már 2 éve folyamatosan lámpával közlekedek. Amikor betojt a mechanikus akkor lemerült, de az elektrónikussal vissza töltötte.
sorszám: 22984 (83681)
(előzmény: piri, 2007-09-19 16:14:31)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-19 16:15:29
4 gyűrűvel kisebb a fogyasztás, kicsit talán nyomatékosabb alacsony fordulaton, de gyanítom nem észrevehető.
Az egy gyűrűvel éppen ellenkező hatása lesz. Nem véletlenül van előirva az MZ kupán, hogy minden gyűrűnek a dugatyún kell lennie, mert ha leveszed az alsó kettőt az már tuningnak számít.
sorszám: 22983 (83680)
(előzmény: bazsi, 2007-09-19 15:08:16)

 
 
piri
válasz erre | email2007-09-19 16:14:31
A TS dinmója gyakorlailag nem képes feltölteni az aksit, ha mindíg világítasz. Esetleg akkor ha mész 100km-t.
sorszám: 22982 (83679)
(előzmény: bazsi, 2007-09-19 15:15:31)

 
 
bazsi
válasz erre | email2007-09-19 15:15:31
Én csak azt írtam hogy Yamaha licenszes. Az már más kérdés h hol csinálják (Kína, Taiwan stb) De gondolom h nem lehet túl gagyi ha a Yamaha a nevét adja hozzá. Na mind1.
Nekem még nem égett szét az érintkező a mechanikuson, mondom még van töltés mert dinamó állásban megy a gép, csak az a baj hogy szerintem keveset tölt mert menet közben nem nagyon bírja a lámpát és az indexet együtt. Ezért gondoltam hogy egy elektronikus fesszab. lehet hogy javítana a helyzeten. Biztos be lehetne állítani a mechanikus fesszabot de sajna én nem értek hozzá. Üdv! Ja és köszi a segítséget!
sorszám: 22981 (83678)
(elözmény: The Doctor, 2007-09-19 14:54:12)

 
 
bazsi
válasz erre | email2007-09-19 15:08:16
Képzeld én meg egy olyan Mz dugóra bukannatam nemrégiben (használt) amire 4 gyűrű megy. Akkor hogy van ez? Logikus h minél kevesebb gyűrű annál kisebb súrlódás. Kiváncsi lennék hogy megy egy MZ 250 2 gyűrűvel! Azt hallottam hogy a kis 2ütemű cross
mocikon meg csak 1 gyűrű van. Azért tudnak úgy kiforogni?
sorszám: 22980 (83677)
(elözmény: The Doctor, 2007-09-19 14:23:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-19 15:01:29
Sokan fikázzák, de nekem bevált a sima berta dugatyú a verseny ETZ-ben Lengyel gyűrükkel.
sorszám: 22979 (83676)
(elözmény: The Doctor, 2007-09-19 12:33:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-19 15:00:07
nem mert van amit Kínában :D
sorszám: 22978 (83675)
(elözmény: The Doctor, 2007-09-19 12:24:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-09-19 14:59:19
Ja a műanyag kosaras az nagyon jó! Simóba én is olyat raktam. Halhatóan csöndesebb a motor és a kenése is jobb, mert jobban megtartja az olajat az ilyen kosár.
sorszám: 22977 (83674)
(elözmény: The Doctor, 2007-09-19 10:20:42)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49076)
Motoros túra (17996)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu