hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. június 29. vasárnap 
Péter, Pál

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

TLT Csabi
válasz erre | email2007-11-30 13:58:03
hol csináltassak? ha valaki tud segíteni, pölö megcsináltatja és postán kifizetem neki az jó lenne valakinek? mert itt a p***ba nem lehet találni. pölö. 3 hidraulika boltból egyben sem csinálnak fékcsövet. ha valaki tud segíteni kérem jelezze.

A fém nem is rossz ötlet csak azt is hol
sorszám: 23966 (86421)
(előzmény: Keri, 2007-11-30 12:48:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-11-30 12:53:41
vagy csinálhatsz magadnak is:
www.nagyvas.hu
fitting kb 2000huf darabja, a cső meg 3000métere. Én a Hondámhoz csináltam magamnak, így jössz ki a leg olcsóbban. Megbízhatóságával nincs gond. Kell egy satu, egy villáskulcs, meg kellő odafigyelés az összerakáshoz. A csövet csak flexel lehet óvatosan vágni.
sorszám: 23965 (86420)
(előzmény: TLT Csabi, 2007-11-30 09:38:58)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-11-30 12:48:54
Csináltass hozzá fém fékcsövet.
sorszám: 23964 (86419)
(előzmény: TLT Csabi, 2007-11-30 09:38:58)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-11-30 12:47:35
ha 30* beirod akkor sem fogunk tudni semmit a problémádról :)

Bármi baja lehet.
Ha csutkán lehörög akkor 1 ok van. Azon a keveréken nem gyújt a szikra. Viszont ennek már 1000 oka lehet. Gyertya, gyertyakábel, trafó, megszakító, kondi, vezetékek, karbi beállítás, dugulás.

Érdemes elolvasni:
http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/132

Érdemes azt tudni, hogy amikor hirtelen ráhuzod a gázt, akkor a karburátorban lelassul a levegő áramlása, ettől elszegényedik a keverék, ez pedig nehezen gyullad meg, egészen addig a mig a motor fel nem pörög és ezzel ismét bedúsul a keverék. Vagyis ha gyenge a gyújtás akkor azonnal lehörög egy csutka gáztól, viszont lehet hogy a rossz karbibeállítás miatt jobban elszegényedik mint kellene. Ugyanis normál esetben szándékosan dúsra állítják a karbit, hogy a hirtelen gázadáskor is megfelelő maradjon a keverék ezért jó legyen a gyorsulás.

Általában a nyugis MZ-sek viszont úgy állítják be a karbit, hogy egyenletes sebességnél ne legyen dús a keverék. Ezért hirtelen gázadáskor lehöröghet, viszont nem huzogatnak hirtelen gázt, cserébe jobb lessz a fogyasztásuk.

Persze vigyázni kell, mert a szegény keverékes üzemmód elolvaszthatja a dugatyút is.
sorszám: 23963 (86418)
(előzmény: kristof01, 2007-11-30 07:25:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-11-30 12:30:02
Gyári dugó nincs, de 300ccm-es dugatyút lehet kapni és elég sok túrista használja nagy megelégedetséggel 300ccm-re felfúrt 250-esét.
Tartosságával nincs baj. Ugyan olyan mint bármelyik felújított MZ.

Végsebességhez nem nagyon ad semmit, de nyomatékosabb lesz és 2 személyel is kényelmesen lehet használni. Ezért is szereti a túra szakosztály.
sorszám: 23962 (86417)
(előzmény: varga ádám, 2007-11-29 05:56:22)

 
 
osztro
válasz erre | email2007-11-30 10:18:08
Hello!

Vagy csináltatsz fémfékcsövet ami nem olcsó dolog nekem a anno 2 éve a gyárinál 10cm vel rövidebbet 11e Ft ért csinálták...vagy az olcsobb megoldás bár ez nem biztos h működni fog veszel Trabi fék csövet ami a lengőkarnál van az ha jól emléxem lehet toldónak használni. Vagy van még egy megoldás ha minden igaz annak működni kell esztergáltatsz egy sima vas csőből egy toldót. Ha jól tutdom a fékcsövön M10X1 es menet van. A toldó úgy nézki h az egyik felén külső a másikon belső menet van.

ENNYI.........:)
sorszám: 23961 (86415)
(előzmény: TLT Csabi, 2007-11-30 09:38:58)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2007-11-30 09:38:58
szijasztk.nem tudna nekem vki segiteni? emelt kormányú az mzm, és nem találok hozzá megfelelő hosszúságú fékcsövet. ha valaki tudna segiteni kérem jelezze. tozser02@hotmail.com
sorszám: 23960 (86414)

 
 
gulyesz
válasz erre | email2007-11-30 08:23:58
Osztro!

Köszönöm az eléthetőséget.

Helló
sorszám: 23959 (86413)
(előzmény: osztro, 2007-11-30 07:13:15)

 
 
kristof01
válasz erre | email2007-11-30 07:25:48

Tegnap szerváltam egy Mz etz125-öst.
A 125-ösnél mivan akkor, ha húzom tövig a gázt valamikor felgyorsul, valamikor meg lehörrenik?
Az lehet hogy azért mert rosszúl vannak összekötve a kábelek.
Irjatok mihamarab
A karbi is jól van beálítva.
KÖSZ....
sorszám: 23958 (86411)

 
 
osztro
válasz erre | email2007-11-30 07:13:15
http://www.kep.tar.hu/elektroosztro/50527363/32574748#2

Vagy ezen a képen meg tudod nézni igaz a műszerfal fél kész...
sorszám: 23957 (86409)
(előzmény: osztro, 2007-11-30 07:11:12)

 
 
osztro
válasz erre | email2007-11-30 07:11:12
Hello!
www.freeweb.hu/ambruzsg itt találsz számlapokat ha nem tetszik paintel áttudod szerkeszteni éns is így csináltam annyi h a tartósság érdekében érdemes lelamelázni.
http://www.kep.tar.hu/osztro/50114527/20502458#2 talán ezen a képen valamennyire látszik.
sorszám: 23956 (86408)
(előzmény: gulyesz, 2007-11-29 21:09:20)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-11-29 23:18:20
Én is csak hallottam róla, mert már régen volt, de a srácnak tényleg tördelte a 3 gyűrűs dugón a gyűrűket, pontosabban csak az egyiket,2 gyűrűs dugóval szerintem nincs semmi gáz. A 300 köbcentivel meg pláne semmi probléma, olyan vastag a 250es henger hüvelye, hogy simán elbírja a 300 köbcentit. Persze az is igaz, hogy ahány motor, annyi furcsaság, meg probléma, semmi sem biztos...:-)
sorszám: 23955 (86407)
(előzmény: peti.janka, 2007-11-29 22:59:25)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2007-11-29 22:59:25
Hali! persze lehet kapni dugót, és a gyürütörés szerintem hülyeség, ill én nem tapasztaltam ijet kb 3500km alatt. egyébként pesten a Futár motoros boltba kapsz és ki is küldik postán ha érdekel a számuk 9769688 Sajna azt nem tudom hogy 70-es vagy 20as
sorszám: 23954 (86406)
(előzmény: varga ádám, 2007-11-29 05:56:22)

 
 
gulyesz
válasz erre | email2007-11-29 21:09:20
Üdv mindenkinek!

ETZ 125-höz szeretnék kilométeróra és fordulatszámmérő hátlapot. Tudna valaki e-mail-ben küldeni a gulyesz@freemail.hu-ra, vagy valamilyen címet ahonnan le tudnám tölteni?!

Előre is köszönöm!

Sziaszok!
sorszám: 23953 (86405)
(elözmény: kristof01, 2007-08-22 09:33:34)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2007-11-29 20:30:05
hello ádám!
popper hozzászólásával teljesen egyetértek,
viszont szerintem kicsit lehet hogy sok lesz a 251est felfúrni 300ra.
ha a hengerfal eléri a kritikus vastagságot akkor egész egyszerűen meg fog nyílni.még kiegészíteném popper írását azzal , hogy az a bizonyos motorbolt kettő is van pesten az oktogontól nem messze a zichy jenő utcában

üdv:
intravénás_benzinfaló
sorszám: 23952 (86404)
(előzmény: varga ádám, 2007-11-29 05:56:22)

 
 
kristof01
válasz erre | email2007-11-29 19:24:07
Helló mindenkinek!!
Már majdnem mehet müszakira az mz etz 150-sem.Kösz a sok jó tippet,igaz szerintem még sokat eszik....

De tegnap szerváltam egy Mz etz125-öst.
A 125-ösnél mivan akkor, ha húzom tövig a gázt valamikor felgyorsul, valamikor meg lehörrenik?
Az lehet hogy azért mert rosszúl vannak összekötve a kábelek.
Irjatok mihamarab
KÖSZ....
sorszám: 23951 (86400)

 
 
kristof01
válasz erre | email2007-11-29 19:20:39
Helló mindenkinek!!
Már majdnem mehet müszakira az mz etz 150-sem.Kösz a sok jó tippet,igaz szerintem még sokat eszik....

De tegnap szerváltam egy Mz etz125-öst.
A 125-ösnél mivan akkor, ha húzom tövig a gázt valamikor felgyorsul, valamikor meg lehörrenik?
Az lehet hogy azért mert rosszúl vannak összekötve a kábelek.
Irjatok mihamarab
KÖSZ....
sorszám: 23950 (86399)

 
 
Popper
válasz erre | email2007-11-29 18:57:57
hali! Elvileg úgy műxik a dolog, hogy fel lehet fúrni, de sokan tapasztalták, ha 300-as volt, akkor tördelte a gyűrűt, val.szeg azért, mert a gyűrűhorony túl közel került a felömlőkhöz. Ezért amit lehet kapni 300-as dugót(elvileg lengyel cucc, asszem Pesten, az Oktogon környékén van egy kis bolt, nem tudom pontosan)az már 2 gyűrűs, így a gyűrűhorony nem okoz probémát. Legalábbis ezt tartom valószínűnek. de talán páran tudják konkrétabban a dolgot, nekem még csak 250-es uccsó túlméretes, úgyhogy csak jövőre derül ki, érdemes-e belevágniXD
sorszám: 23949 (86396)
(előzmény: varga ádám, 2007-11-29 05:56:22)

 
 
kristof01
válasz erre | email2007-11-29 18:50:42
Helló mindenkinek!!
Már majdnem mehet müszakira az mz etz 150-sem.Kösz a sok jó tippet,igaz szerintem még sokat eszik....

De tegnap szerváltam egy Mz etz125-öst.
A 125-ösnél mivan akkor, ha húzom tövig a gázt valamikor felgyorsul, valamikor meg lehörrenik?
Az lehet hogy azért mert rosszúl vannak összekötve a kábelek.
Irjatok mihamarab
KÖSZ....
sorszám: 23948 (86395)

 
 
varga ádám
válasz erre | email2007-11-29 18:30:25
ok köszi
sorszám: 23947 (86392)
(előzmény: TLT Csabi, 2007-11-29 08:24:43)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2007-11-29 16:54:39
Sziasztok!
MZ ES 125(150)/2, TS 125(150, TS 250/1 vezetékköteg kapható!
Érdeklődni:
bakimate kukac freemail pont hu
sorszám: 23946 (86389)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2007-11-29 14:30:29
hali!
persze hogy érdekel,lényeg hogy nagyjából
legyenek meg az alkatrészei.
Az a helyzet, mivel sokadika van és a motoromra még találtam komoly vevőt ezért
nincs pénz a háznál.
Amúgy mennyiért adnád a mocit?

üdv:intravénás_benzinfaló
sorszám: 23945 (86385)
(előzmény: _gab_, 2007-11-28 19:37:15)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2007-11-29 08:24:43
Biztos lehet kapni 301es dugót, csak abban nem vagyok biztos, hogy a henger a fúrás után elég tartós lesz e.
sorszám: 23944 (86381)
(előzmény: varga ádám, 2007-11-29 05:56:22)

 
 
varga ádám
válasz erre | email2007-11-29 05:56:22
sziasztok!!
Nem tudja valaki hogy Magyarországon lehet e kapni etz 301-es dugot?És a 251 es hengert fel lehet e furni addig?
sorszám: 23943 (86380)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2007-11-29 01:57:19
ELADÓ
125ös trophy
73as gépcsoda régi papirossal 26086km már bele lett karikázva.
azóta nem mentem vele
új festés,pöpec motor,hibátlan elektronika a fényszóró nem gyári, hanem 2103as, mert nem találtam mz lámpát ami passzol bele.
HA ÉRDEKEL AKKOR EMAIL

ui:Budapesten van
sorszám: 23942 (86378)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-11-29 00:06:07
Üdv. A riga 10 tankja milyen, mert nekem van egy kis riga tank csak nem tudom miról. le is van alapozva. Ts-em is van de nem éppen 10ért.
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/159802

De a tankot majd lefényképezem és elküldöm mailban ha úgy megfelel. Egyébként Nyiregytől nem lakom messze.
Ja és van ts-hez pár cuccom, ha érdekel vmi...

Üdv
Kocsis Gábor
sorszám: 23941 (86377)
(előzmény: Katona Pista, 2007-11-28 23:27:16)

 
 
Katona Pista
válasz erre | email2007-11-28 23:27:16
Üdvözlet!

Vásárolnék egy MZ TS 125 típusú motorkerékpárt. Használhatatlan állapotú érdekel vasárban, esetleg működőképes öt - tíz ezerért. Riga 10 tank is érdekel, meg Jawa Mustang első lánckerék. Debrecen - Nyíregyháza környékén ugrásra kész vagyok. Telefonom: 0620/222-6558
Áldás!
sorszám: 23940 (86375)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-11-28 19:37:15
nekem épp van egy felújítás alatt. Kék, most nincs rajta a henger, de amikor ment akkor simán vitte a 100at. Ha érdekel akkor email!

gab
sorszám: 23939 (86369)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2007-11-28 18:47:19)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-11-28 19:35:23
nekem ez volt itthon. Épp kéznél. Csak leírtam én hogy tettem, és ha jól emlékszem külön kapja a testet.

Üdv
gab
sorszám: 23938 (86368)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2007-11-28 18:34:46)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-11-28 19:34:17
jól van fáradt voltam. :S Gépész vagy?
sorszám: 23937 (86367)
(előzmény: RR_ZOZY, 2007-11-28 08:29:45)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2007-11-28 18:47:19
Hali mindenkinek!
szeretnék nagy szívfájdalommal megszabadulni a 125ös trophym-tól.
73as gépcsoda régi papirossal 26086km már bele lett karikázva.
azóta nem mentem vele
új festés,pöpec motor,hibátlan elektronika a fényszóró nem gyári, hanem 2103as, mert nem találtam mz lámpát ami passzol bele.
Ugyanitt keresnék olyan szárnyatörött etz 125öst aminek megvan mindene mégse akar menni,ha a fél ütem már van akkor már vélhetően be fog indulni a szergej.
kor,szín,műszaki nem számít,csak legyen neki valamiféle papírkája.
sorszám: 23936 (86362)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2007-11-28 18:34:46
köszi,ez nem is rossz ötlet, erre azért nem gondoltam mert még a rég aluházas fesszab van a szemem előtt ill, annak méretei.Ezt kipróbálom de szerintem nem feltétlen kell hogy saválló legyen mert ha alu,nem látszik mert takar a borítás+alu nem rozsdásodik, és elég jó elektromos vezető.
sorszám: 23935 (86361)
(előzmény: _gab_, 2007-11-27 22:45:20)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-11-28 08:29:45
Jahahahj.....:-))))

"1 centis vagy kicsit kisebbátmérőjű saválló csőből "

:)))))))

Emiatt (CENTI) biztos megy minden ezt elolvasó gépészhez a mentő...hozzám is útban van már :-)))

Bocs :-))

Üdv,
Zoli

sorszám: 23934 (86349)
(előzmény: _gab_, 2007-11-27 22:45:20)

 
 
_gab_
válasz erre | email2007-11-27 22:45:20
hali. nekem a ts 125ösömmel volt ugyanez, de a váz és a felfogatás stimmel. szóval én kb 1 centis vagy kicsit kisebbátmérőjű saválló csőből vágtam egyenlő darabokat és azt tettem a feszab meg a váz közé. nekem bevállt. remélem segítettem

sok szerencsét

gab
sorszám: 23933 (86345)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2007-11-27 21:36:59)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2007-11-27 21:36:59
sziasztok!
meggyűlt a bajom a 125ös trophy-mal,mert most végleg bemondta az unalmast a fesszab. kiderült hogy test zárlatos lett,ezért vettem egy elektronikust,mondván az egyeneltesebben
tölt.mint utóbb kiderült, nem illeszkedik az "alaplapra",nos ilyenkor mit csináljak?
ha vki tud segíteni írjon
sorszám: 23932 (86343)

 
 
peti.janka
válasz erre | email2007-11-27 11:39:48
Sziasztok! Eladó eggy 250-es ETZ 300as hengerrel meg igc 60 as előgyujtásszabályzóval. érd: 06706203352
sorszám: 23931 (86324)

 
 
latzko
válasz erre | email2007-11-27 09:35:37
Ja, igazad van. Ugyanazt mondjuk, oké, bocsesz, -ricsi-. Na de a lényeg, ha valaki beragasztotta valami istentelen ragasztóval-ami nem gumiféle tömítő, legalább Popeye alkarral kell rendelkezni, hogy az meginduljon :)
sorszám: 23930 (86321)
(előzmény: Keri, 2007-11-27 08:28:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-11-27 08:28:01
ti most ugyan azt mondjátok :D
Gumián=FBS
És a tömítés helyére is ugyan azt írtátok :)
sorszám: 23929 (86320)
(előzmény: -ricsi-, 2007-11-26 23:17:38)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2007-11-26 23:17:38
teljes mértékben igazad van, én sem csapágyragasztóra gondoltam... :) tulajdonképpen nem is a ragasztás, hanem a tömítés a megfelelő szó ide... én a régi békebeli gumioldattal csináltam, mert miután feltöltöttem olajjal és összeraktam, akárhogy meghúztam a csavart, "sziszegett" a levegő a csavaroknál, és az olajat is nyomta... szóval vissza kitekertem a csavarokat, és vékonyan bekentem gumioldattal, úgy, hogy a menetes rész nem is kapott belöle, csak a fej alatti rész... tökéletes lett, és aki használt már ilyet, az tudja, és nem fél attól, hogy ez a ragasztás oldhatatlan kötés lesz...

csak egy jótanács volt, nem fontos megfogadni... nekem bevált... :)
sorszám: 23928 (86316)
(előzmény: latzko, 2007-11-26 12:34:51)

 
 
Forrest
válasz erre | email2007-11-26 18:01:13
üdv,
SÜRGŐSEN ELADÓ Nyíregyháza környékén MZ TS 250/1 2009-ig műszakival, törzskönnyvel, első tulajtól, megbízható állapotban van, csak nagyon kéne a pénz. Ugyanitt MZ 250 KATONAI ETZ 2009.07-ig műszaki, törzskönyv, 11Ekm, új lánc, lánckerék elől-hátul, remek blokkal. Képeket küldök kérésre. Tel:06/20-4499736
sorszám: 23927 (86304)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2007-11-26 14:19:09
Sziasztok
Eladóak a következő 250-es, illetve 251-es ETZ gyári DDR alkatrészek.

Kivéve a karburátor nem gyári,mert japán gyártmány!


Váltóléptető tengely
Léptető szerkezet
Fogaskerekek külön+tengelyek
Komplett váltó
Henger ETZ 250
gyújtáskapcsoló
kupplungalkatrészek
berugószerkezet
berugó+váltókar
első lengéscsillapítópár komletten
fékpedál
sztender
alsó és felső kormánykifli
műszertartó alukonzol
műszertartóba óratartó gumik
por és vízvédő gumi a gyújtáskapcsolóhoz
hátsó kerék kompletten, új gumival, 10 km nincs benne, még körben a festett sárga csík is rajta van
első keréktengely
hátsó keréktengely
lengővilla
féktárcsa
kilométeróra meghajtó spirál
30-as torokátmérőjű MIKUNI fordulatkarburátor ETZ125-re vagy 150-re

Képet tudok mindenről küldeni!


Akit érdekel valami, írjon e-mailt a muller_szabolcs@citromail.hu címre
vagy hívjon a 06/20/224-7288-as számon a délutáni órákban.
sorszám: 23926 (86296)

 
 
latzko
válasz erre | email2007-11-26 12:34:51
Halihó, nehogy beragasszátok azt a csavart-ha jól értem, a fentiről van szó. Jól le kell tisztítani, kész, nem fog szivárogni. Esetleg nyomsz köré egy kis FBS-t, benyálazod az ujjad, lehúzod a felesleget, hogy ne legyen csúnya, és jó lesz. Az alsót meg tömíti az alátét. Nekem volt úgy, hogy levegőkulccsal-tép mint az állat-sem bírtam meglazítani, mert valaki beragasztotta. Felmelegítettem hőlégfúvóval, aztán kalapáltam, végül a kulcs lehozta, max erőn, majdnem 8barral.
sorszám: 23925 (86294)
(előzmény: -ricsi-, 2007-11-25 18:24:12)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2007-11-26 08:44:03
Mohács környékén ha jól tévedek. Tudod, Bakony túrán A Sub-ee volt azzal a világoskék 251-essel aminek digi hőfokjelzője, stb. volt....meg "PURE 2 STROKE SPIRIT" felirata a rendszámtartóján :-)
sorszám: 23924 (86287)
(elözmény: kristof01, 2007-11-24 14:04:50)

 
 
Victor
válasz erre | email2007-11-26 08:09:47
Nekem volt szerencsém a telószárakkal bíbelődni, ugyanis nekitolattak a kis ETZ-nek és elhajlott. Szereztem bele egy pár 250-es ETZ telószárat. Minden felfogatás stimmel, csak a 250-esének a felső krómozott villaszára 3-4cm-rel rövidebb a 125-nél.
sorszám: 23923 (86286)
(előzmény: Rókapimpó, 2007-11-26 00:11:05)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2007-11-26 00:11:05
Igen.
A kicsi és a nagy ETZ villája ugyanaz, kivéve a benne lévő rugó erősségét azthiszem. Tehát ETZ 125-150 és ETZ 250-251 telójába is 230ml kell villaszáranként.
sorszám: 23922 (86284)
(előzmény: kristof01, 2007-11-25 18:54:28)

 
 
kristof01
válasz erre | email2007-11-25 18:54:28
Ricsi kösz hogy irtál.
Ez a mz etz150-elsőtelójára vonatkozik,(230ml-ez biztos.)
irj vissza.
sorszám: 23921 (86277)
(előzmény: -ricsi-, 2007-11-25 18:24:12)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2007-11-25 18:24:12
hali...

én a mol kúton vettem hidraulika olajat... kb. 800 HUF-ba kerül... az tökéletes bele... villaszáranként 230 ml kell bele...

ja és ne felejtsd el betöltés után a csavarokat gumiragasztóval beragasztani, mert különben kifújja az olajat...
sorszám: 23920 (86275)
(előzmény: kristof01, 2007-11-25 18:10:43)

 
 
kristof01
válasz erre | email2007-11-25 18:10:43
Köszi Keri!
A karbit majd beálitom a leírás szerint.
De van még 1 gond nem tudom letölteni sehonnét hogy mennyi olaj kell az első teleszkópba,s mijen fajta.
IRJON mindenki aki tudja hogy mennyi kell bele . vagy aki tud 1 veboldalt.
köszi mindenki...
sorszám: 23919 (86274)
(előzmény: Keri, 2007-11-25 13:14:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2007-11-25 13:14:26
http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/132
sorszám: 23918 (86265)
(elözmény: kristof01, 2007-11-25 10:29:56)

 
 
válasz erre | email2007-11-25 12:22:42
pedig akkor is szokta, ha rosszul van beállítva. Ha jól tudom, felülről a másodikba, vagy harmadik rovátkába teszik. Eccer én is variáltam, aztán ez leztt az eredménye, mint neked, Gyorsan vissza is állítottam :)
sorszám: 23917 (86263)
(elözmény: kristof01, 2007-11-25 10:29:56)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49066)
Motoros túra (17990)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu