:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Nem kell eredetvizsga, csak az a lényeg, hogy a donor motor végleg ki legyen vonva a forgalomból. Ez tuti, hogy így van, mivel ezt csinálom egész nap.
Háj!
Szerintem sokkal egyerübb adásvételi gyártani a motorhoz. Ha a donormotor rendszámát elküldöd nekem mélben, akkor mélben megírom, hogy kik a régi tulajok, merre laknak, stb, stb.
ok, de a forgalomba visszahelyezni sem tudod
Köszike! Akkor lehet h bepróbálkozok vele:) Alkid zománc feketével gondoltam :)
Esetleg lakk rá ...:)
Ui.: Már minden kis kütyüt lefestettem szinte, ha kész a moccos, majd dobok ide linket :)
Köszönöm a segítséget a ts főtengellyel kapcsolatban,de már megoldottam a problémát,lakóhelyemen.
Üdv!
Én is filóztam ezen a dolgon, de végülis bevállaltam a sima festéket lakkal. kb fél éve van lefestve, és nincs olyan hőtágulás ami ledobta volna a festéket róla. Tehát nyugodtan lefestheted sima fekete festékkel, nem kell hőálló, nem pattogzik le a festék.
Motorkerékpár végleges kivonásához nem kell bontási igazolás.
hali! Az ETZ-m 2 oldaldeknijét akarom lefessteni feketére,és érdekelne, h kell-e hőálló festék hozzá,vagy aztahőt éppen kibírja a sima festék is???
Előre is kössz!
A blokk eredetét akkor is igazolni kell.
Ha kivonatod forgalomból akkor azt amúgy is csak bontási igazolással teheted. Ha ideiglenesen vonatod ki akkor meg marad minden, csak a rendszámot kell leadni.
ezzel azt akartam mondani kérj kölcsön egy eredeti színű oldaldeklit.
Sajnos kód alapján sem fogják tudni a színt, mert ilyen öreg színekről nincs kártyájuk általában. Viszont minta alapján elég pontosan ki tudnak keverni a gyárival egyező színt.
A Vass Gereben utcában a KPM-től nem messze van egy festékbolt ahol csinálnak ilyet, meg újpesten a víztoronnyal szemben is a felüljáró mellet.
ma megint motoroztam 1 jót:) oldalbordát meghurcoltam, most már csak a kanyarokban rezonál be a lába, pedig rá való tekintettel nem forszírozom a kanyarvételt:)
Köszi Bambi,nekem is úgy tűnt,mintha jobban viselkedett volna a 70-essel. Hadd ragadjam meg az alkalmat,hogy érdeklődjek: 150-es ETZ szerelését vállalnád? Főtengelycsapágy-csere lenne a problémám,de kevés az időm,no meg gányolni sem szeretnék a blokk szétszerelésénél,és inkább szakemberre bíznám.
Eladó egy 125-ös ETZ (deluxe) gyönyörű állapotban. A motor magáért beszél. Jövő nyárig érvényes a forgalmi és most kapott egy vadonatúj akksit. 11.000km van van benne, rendkívül kíméltem. A gép Sárospatakon található (B-A-Z), ára 150.000 ft. Kérésre tudok képeket küldeni!
üdv:
hát valamikor,csinál ilyeneket az oldal,hogy nem lehet válaszolni.
van jelentősége,a 70-est használd
milyen segítségre gondolsz?
Üdv! De sajnos nem passzol a 2 fél, mert a trophy-n egysoros lánc van a kuplungon, de ami még nagyobb baj, h a főtengely sem egyforma (legalábbis az átmérője, s így már a csapágy, szimering se stimmel. És úgy nem működne, h végleg kivonatnám az enyémet a forgalomból, és ezzel a blokkal helyeztetném vissza?
Hello!
Az az igazság, hogy már nem eredeti a szine és hiába kaparom le nem látszik alatta az eredeti festék.
Azért köszi
Ha ugyan olyan színt akarsz akkor vidd el az eredeti darabot a festékboltba, az alapján meg tudják csinálni a festéket.
Sajnos 2 másodperc alatt rájönnek ha átütött, mert megváltozik a fém kristályszerkezete a felhegesztés következtében. Volt már aki megszívta.
Jobban jársz, ha a számos blokkfelet átrakod az új blokkba.
Na,megteszteltem a "luk nélküli",72-es tűsfúvókát. Nem ment vele rosszul a gép,viszont érezhetően dúsabb keveréket kapott,és utána kellett állítani,néha még tarakírozott is.
A kétoldali főtengelycsapágyaim viszont ki vannak készülve,a kuplungoldalon és a generátornál is kézzel mozgatva elég jelentős kotyogás érezhető. Szerintetek el lehet még így menni 1-2 ezer kilométert probléma nélkül? Csak télre terveztem a motor szétrántását...
ETZ hátsó telóhoz kéne az alján található teleszkópállító, amivel lehet állítani a rugó feszítését... nembaj ha nincs jó állapotban,karcos stb, csak egyen legyen,és ne legyen letörve se a kar, se a gömb a végéről...
Árat megbeszéljük!!!
cseffp@vipmail.hu
Eladó Mikuni Vm 36 Racing Carburettor
Eladó egy Mikuni VM 36-os /36mm-es légtorkú, körtolattyús/ verseny karburátor. A karbi nagyon jó állapotban van, nagyobb nyomatékot ad a motornak és stabil alapjáratot biztosít, akár 800RPM-en is. A karbihoz van egy átalakítot 250-es ETZ szívócsonk is amivel gondd nélkül felszerelhető. Érdeklődj emailben és küldök képet is!
ThUnDeR
Egyik barátom keres eredeti gyári szürke ETZ 125/150 tankot és mindkét oldali dekliket (légszűrő és akkutakaró).
Ha valakinek van eladó az írjon e-mailt a
herrfp2(kukac)freemail(pont)hu
címre, vagy telefonáljon: 06-húsz-365-8három-8öt
Előre is köszönöm.
Átütést már csak azért sem lehet, mert meglátszik, hogy átütött szám, és azért nem megy át műszakin. Ha a motor amibe beleteszed még nincs a neveden, vagy nincs törzskönyve akkor még problémásabb a helyzet, mert még eredetiségvizsgára (vagy integrált vizsgára) is el kell vinni, ahol műszerrel vizsgálják meg a szám eredetiségét, és ott biztos megbukna.
Érdeklődnék honnan tudnék szerezni gyári szinkodot ETZ250-es hez.
A válasszokat előre is köszönöm
köszi szépen, de ez így sajna nem fog működni, mert az előző tulaj kb. 20 éve meghalt, a család meg nem foglalkozott a mocival, pláne annak papírjaival. A szám átütését "elvileg" meg lehet-e oldani? Valakinek a valakijének a valakije esetleg csinál ilyet:)???
Valószínűleg igazad van. Ezt az eltérést teljesen véletlenül vettem észre múltkor. Azt nem tudom,hogy ami a motoromban van súbertű,az melyikhez tartozhatott.Azt hiszem,egy próbakörre érdemes lesz kipróbálni a másik tűfúvókát is, nagy jelentősége nem lehet,de azért érdekes. Ha lesz időm,ma nyomok is egy próbakört!
Hogyne volna. Bár hogy pontosan mi azt nem tudom :)
De belegondolsz a luk nélküli esetén a tű teljes hossza befolyásolja a felszívott benzin folytását, a lukas esetén pedig a luk alatti részek a luk méretétől függően csökkentet hatással vesznek részt a szabályzásban.
Ebből arra következtetek, hogy a karburátor karakterisztikájára van hatással. Gyanítom hogy a lukas gyorsabban reagál a gázra, de ez csak feltételezés és valószínűleg a tűnek is a fúvókához kialakított kúpossággal kell rendelkeznie.
Sziasztok! Karburátorszakemberek tanácsát kérném: szerintetek van annak jelentősége,hogy a 70-es tűsfúvókán középtályon van két kis furat(talán erre céloz a gépkönyv a "2 db 60-as kiegyenlítőfúvókával", a 72-esen viszont ilyen nincsen. Tuti gyári mind a kettő,az egyik BVF 22-be,a másik 24-be való. Van ennek valami jelentősége motorüzem,keverékképzés szempontjából?
És ezennel augusztus 11-ét a "Kéri Laci beszólt Feri2360-nak" emléknappá nyilvánítjuk és minden évben megemlékezünk róla? :)) vagy mégis mi a célod ezzel?
Ha parttalan hülyeségekről megy a vita, vagy ide nem való dolgokról, bárki legyen is az, mindig be fogok szólni. Van aki ezt elfogadja, van aki nem.
Ha pedig az a problémád, hogy le öregeztelek, akkor BOCSÁNATOT KÉREK. A bölcsességedet akartam kidomborítani, hogy ezzel hassak a józan belátásodra és ezek szerint nem szerencsésen fogalmaztam meg.
És hogy lásd, tanultam az esetből azóta helyzettől függően általában privát üzenetben kérem meg az alanyt, nehogy úgy érezze megszégyenítésről van szó, mert nem ez a cél.
Szerintem ugyanezt írtam...
Tényleg.:)
Azért megprobálta a fiú, hogy mindig övé legyen az utolsó szó.:) De ezek szerint nem jött össze.:))))
üdvw!
Keresek 250es Etz-hez jó álapotú gyári fötengelyt(nem felújitottat)
tel: 06302073309
szia Árpád. lehet válaszolni intervénás faló kolléga írására is a következőképpen: közvetlen a névmező kék sora alatt vidd a kurzort a neve után szép lassan, és láss csodát, megjelenik a válasz és mail lehetőség szép piros betükkel:)
Egy adás-vételi szerződéssel igazolod a motorblokkot és kész.
Háj!
Ez esetben igazolni kell a motor eredetét adásvételivel, de úgy, hogy a BM adatbázisában szereplő utolsó nyilvántartott tulajig, valamint donormotorkerékpár ki kell legyen vonva a forgalomból véglegesen. És persze a motorblokk nem állhat körözés alatt. Ha mindez megvan, akkor cserélni kell a forgalmidat, és a törzskönyvedet is, ami 12000ft, valamint le kell vizsgáztatni a motorodat, és a műszaki vizsgalapon szereplő motorszám alapján beírják az ocsmányirodában az új számot.
Ha nincs meg a legutolsó nyílvántartott tulaj neve, akkor ha megírod a rendszámát a donornak, akkor szívesen megnézem neked.
"öregségre visszatérve" Köszi a vigasztalást, annyira szerencsére nem súlyos a helyzet. Ez csak csipkelődés egy kolléga részére, akit becsülök a szoci motorosokért végzett önkéntes munkájáért, viszont egyes megjegyzései néha eszembe jutnak...
sorszám: 29375 (99707)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-08-10 22:31:52)
én egyébként amikor szétszedtem a blokkomoat a nagygenerál miatt,akkor azt hittem a csapágy szar,de Bambi szólt hogy majd cserélni kellene,mert ez a kis etz-k betegsége,hogy hajlamosak elferdülni,de ezt valahogy a 250esnél nem csinálja.
Érdekesen szólsz hozzá, nem lehet válaszni neked.:) Mindenki másnál fel ajánlja, nálad nem.:)
Nos, a forgórész ha ritkán is, de lehet ferdén.Megfekszik a kúpon ferdén ráhúzás közben, aztán a további húzás ad a belső kúposságának. Én sajnos láttam ilyent, többet is. gondolom, ezért ajánlják a szerelők, hogy ne csavarral húzzuk rá a forgórészt, hanem ekőször gumikalapáccsal ütögessük rá fínoman. A görbe csavar elvileg valóban nem szorítaná ferdére a excentert, de valóságban igen.Azt hiszem azért, mert ha elérte az excenter egyik oldala a valóban egyenes forgórészt, nem tudja tovább húzni, hiába lóg a tulsó oladala a levegőben, ő a szorulót akarná tovább húzni, vagy mi a fene történik ilyenkor. A tapasztalat it mást mond, mint a józan ész. Persze lehet, hogy én olyan esettel találkoztam, ami meghúzás után görbült el valamitől excenterestül. Csak azt nem tudom, hogy lehetett ezt elérni. Hacsak nem excenter ütést akart gumikalapáccsal helyrehozniNem tudom. .De a görbe csavar mindenképp zavaró, ha valaki az ütést a csavarfej forgásából akarja megállapítani.
De egyszerű a kérdés. Le kell húzni a forgórészt, valakit megkérni, forgassa a hátsó kereket, egy a tengelyhez odatartott csavarhúzóval már szépen látszik az ütés. Legalábbis az akkora ütés, ami a gyújtást, vagy a szénkeféket zavarná. Ha csak nincs nagyon ki a csapágy, mert akkor fordulaton nagyon más lehet az ütés, mint kézzel tekerve.
látom villamosságban otthon vagy,de ..nekem pl inbuszos a csavar feje,így volt nem én cseréltem ki,lényegtelen..de ha a csavar ferde akkor is be kell húznia a bütyköt a helyére hiszen a forgórész azon rész amire felfekszik a bütykös tengely az sík,max a csavar feje áll csálén,forgórészt még nem láttam ferdén hacsak nincs rosszul felrakva,de ha üt akkor nagy valószínűséggel a főtengely lesz az mert akkor ingadozhat a fesz,amit írtál korábban a szénkefék miatt hogy nem bírják követni a csúszőgyűrű pályáját.az öregségre visszatérve,ismerek egy öreg fazont itt a szomszédságban,már bottal jár de még mindig felül az oldalkocsis jaffára,és nem fél a sebességtől,csak én hogy meg ne boruljon:)
sziasztok etz250 fötengely felujitásában kérném segitségeteket
elöre is köszi
szevasztok...
ma érthetetlen problémával szembesültem... mivel sok szabadidőm volt, nekiláttam, hogy kipucoljam, és feltöltsem az első teleszkópokat, mivel a jobb oldali alul engedi az olajat, és a tárcsa tiszta olaj... kb másfél éve saját kezüleg töltöttem fel 230ml-rel, ahogy a könyv írja, és kíváncsi voltam mennyi maradhatott benne, ezért a leengedett olajat is lemértem... furcsa módon pontosan 180ml volt mindkét teleszkópban... hova tünt a bal oldaliból az olaj?... :D alul csont száraz, és az új szimeringek miatt fent sem nyomta ki... a jobb oldali meg szinte csöpögött, még azt is furcsáltam, hogy maradt benne még olaj... :D
viszont azt is észrevettem (lehet az állandóan folyó olaj az oka), hogy a tárcsa forgásirányba kottyan 1 mm-t az alumínium házba... oldalirányba semmi... attól félek, hogy el fog fordulni, bár biztosan jól össze van fogatva (kapaszkodó körmök, vagy valami)... látott már valaki széttört-letört tárcsát?...
sajnálnám eldobni, mert ki van fúrva tárcsafékzárhoz, nem üt egyáltalán, és mély barázdák sincsennek benne... bár végső esetre van egy rozsdás kerekem tárcsával, arról át lehetne pakolni...
Üdv mindenkinek! Egy másik Trophy blokkot szereltem a TS-be = nem stimmel a motorszám. Nos ilyenkor hivatalosan mit kéne tennem? A blokk eredetét kell igazolnom, egy adásvételivel, vagy forgalmival? Vagy vki tudna nekem segíteni szám átütésben? /Somogy-megye/
Köszönöm, még ma megírom mailben, hogy mint meg hogy legyen.
Üdv Keri!
Én megpróbálkoznék a szerkesztéssel, talán sikerülne (3ad éves mérnök informatikus hallgató vagyok pécsett a fősulin :) )
ja és bocs ha félreérthető voltam, egyáltalán nem baj, hogy az MZ clubbal foglalkoznak, sőt nagyon szép színvonalas oldaluk van, de azért irigylem a munkaerőt :))
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|