:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Futómű hegesztés????
a hátsó futómű halál masszív azon a gépen, mit csináltál vele? :D
az igazság az hogy a szaniter szilikon is kiváló a TS HFjéhez :))) ...egy darabig, aztán megint elkezd kifújni.
Hosszútávon az ilyen trutyik szerintem nem megbízhatóak a hengerfej esetén.
Viszont a sima írógép papír az bevállt
De természetesen legjobb a vékony réz vagy alu lemez.
Mivel a TS gyárilag tömítés nélkül is kiválóan működött, nem túl érzékeny a tömítésre.
Lehet azt is csinálni hogy finom 800-1200-as polírpapírt vizesen ráteszel egy vastag és sima üveglapra és azon felpolírozod a hengerfejet és a hengert is. Ezek után nem fog kifújni tömítés nélkül sem, de mint mondtam a tömítés sokkal egyszerűbb és tartósabb megoldás.
:) ez jó..igazad van sörösdobozra nem is gondoltam....
Amugy utánna néztem és az ETZ 125 össömhöz nem lehet kapni ,de az ETZ 150es már hf tömítéssel készült...
60forint pesten akkor fehérváron itt 250ft de inkább akkor veszek egy sört:D
Amugy egy komplet tömítéskészletre illetve 2db gyűrűre beruházok most.
Megvan a hétvégi program.
Na meg hátsó futómúheggesztés ,de az már nem az MZ-n hálisten hanem a skodán:D
főleg hogy elég macerás belül hozzáférni a csavarhoz, de ha felrakod felül akkor egyértelműen kiderül hogy csak feszegetéssel lehet a másik oldalra tenni.
Fékfolyadék helyett csavarlazítót vagy WD40-et ajánlok.
A fékfolyadék erősen mérgező.
Lehet hogy tényleg nincs zsírzógomba az ETZ-n
TS-en van? mert akkor arra emlékszem.
TS-hez én sem kaptam tömítést, mivel nem létezik.. Viszont az én hf-em kifújt, és én egy GASKET SEALENT nevű csodaszerrel kentem be a hengert, és a hengerfejet is. Azóta semmi gond. Amúgy ez egy téglavörös színű krém, és olyan tubusba van,mint a pirosarany. barkácsboltban vettem.
Inkább megcsinálom központi rugósra :)
TS-hez nincs tömítés szerintem. Az ETZ tömítése meg nem passzol.
Bár ha te tudsz valamit és a 150-eshez van tömítés akkor az biztosan megfelelő lesz.
Másrészről szégyen lenne ha nem lenne tömítésnek való alulemezed, népi nevén sörös dobozod :D kolás doboz is jó, de azzal nem megy olyan jól :DDD (csak vicc)
Nem kötekedésből de... ez is belül van.http://www.jomotorker.hu/galeria/b/gal0009.jpg
Szevasztok.
A szénkefe volt a rossz.
DE abbol IS csak az 1.
Poen ,hogy azért cseréltem le tavaly a gyárit,hogy az már biztos el van kopva.
Már megint a kisipari sz.r.
űdv nektek.
dlaca
http://lh5.ggpht.com/_Ov_iaw-cPYI/RqnXpPOP9xI/AAAAAAAAAE0/4fDGaD-zL1s/MZ+TS+125.jpg
csak a miheztarás végett.......
nah hát úgy higgy kedves DUDUKának ahogy politkusainknak...jó lesz az kívülre is, mindkét oldal kívül, mi értelme lenne az egyiknek kívül a másiknak belül? csak gondolj bele!! Mindkettő kívülről van rögzítve...az alattam szólónak pedig üzenem, hogy ha nem tud valamit minek mondd hülyeséget????
Üdv mindenkinek!Az lenne a kérdésem, hogy a TS-eken a bal oldali hátsó teleszkópnak hol kell lennie? A 125-ösömön a lengővilla belső, tehát kerék felőli oldalán van, egy csavarral, anya nélkül, míg a 150-esen kivül van csavarral, anyával. Melyik a korrekt?
Valószínűleg csak tömitéskészletet fogsz kapni,abban benne van a h.fejhez egy vékony PUHA! alulemez tömítés.Az egész készlet filléres tétel,legalábbis mifelénk.
Én mindig ezt használtam,sose volt gondom vele.Ha lemezből vágnál nagyon nem mindegy hogy milyen vastagból teszed,mert ezzel befolyásolod a hengerfejben a sűrítési végnyomást.
Én is úgy próbáltam hogy alátéteket tettem az anya alá,de nekem annyira össze volt rohadva,hogy kajakra tekerve inkább megszakadt a menet az anyában,de semmi más nem történt.
Nekem úgy sikerült szétszedni,hogy az anyát levéve elfektettem a vázat,és fékolajat csepegtettem a tengely mellé. Mivel ha egyszerre sokat teszel rá akkor lefolyik,ezért amikor arra jártam,mindíg csepp-csepp a tengely mellé.Az akció két napig tartott(egy nap/oldal,és sűrű arra járás).
Ekkor anya kicserélve,alátét,anya teker,erdmény:a tengely már forog kőrbe de még nem jön ki.
Ebben az esetben keményfa vagy alumínium kiütő+rockkalapács,és már meg is indult kifelé.A tengely kutyául nézett ki.
Ez a műszaki megoldás nemzetközi,ugyanis a haverom 81-es Yamaha xv ezrese csak japánul tud,de neki is belevertük a tudományt a lengővilla tengelyébe,és megértette.
Zsírzógómb pedig csak a csepptankos Jáwámon,meg a Pannóniámon volt,ott tényleg működik az elgondolás,én is alkalmaztam.(Az etz-n sajnos nem alkalmazták korunk e vívmányát)
Ha annyira sürgős akkor itt egy tipp.http://www.viktormotor.hu/portal/webshop/webshop.php?fid=5&sid=6328&lang=hu
Próbáld meg azt hogy egyik oldalon leszeded a csavart a másik oldalon meg aláraksz a csavarnak 1 vagy 2 alátétet azt elkezded rácsavarni az anyát.Vagy megmozdul és elfordul,vagy elkezd kifelé jönni.Mindkét esetben nyertél.Utána már ki kell hogy jöjjön kalapálással.Mondjuk ne sajnáld amikor huzod az anyát.
'Napot!
250-es ETZ zsírzógomb? Hol? :-O
Vedd ki a zsírzógombot és nyomjál be bőségesen fékfolyadékot. hagyd állni, ha nem jön ismételd meg többször. Vigyázz, mert a festéket is leszedi, ha nem törlöd le azonnal.
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni!ETZ 250-em van és blokkfelfogató lemezt szeretnék cserélni.Csak az a bibi,hogy nem jön ki a lengővillatengely semi képpen!Mit tegyek?Próbáltam csavarlazítóval sprézni és kiütni faalátéttel,de csak egy kupac gyújtósom lett!Egy mm-t sem mozdult!Aki tud,segítsen!Köszi!
Neked akkor etz 125 ösösd van ugye mint nekem...
Dugód neked hányas?
Kösönöm szépen sokat segítesz!!!
Ha veszek a boltba 150es hez való tömítést az is jó? mert nincs otthon lemezem sztem....
gyárilag nincs benne tömítés, és azért fújt ki mert megszakadt...valószínűleg jól rátépték a HF-et hogy ne fújjon ki, a rossz felület.
Elvileg össze kell polírozni, de vékony alulemezből vághatsz hozzá tömítést. Azzal kevesebb a gond.
Nekem is így van.
írj Te öreg!...nem nekem kell észben tartani szerintem :)
Találós kérdés: Dugómra 52 47 van írva ..ez alapméretü 125ös?
Illetve kifujt a HF-nél ezért leszedtem hogy rakok bele tömítést ,de nem volt benne... Ezekbe nem kell? Vagy lehet rakni?
Valszeg azért fújt ki mert nem voltak meghúzva a tőcsavarok? Mert elég szakatnak tüntek az egyik kijött tövestül szóval felújítás van.
Szóval?:)
Majs mailozunk akkor dobj egyet a skodry-ra hogy ne felejtsem el....
(de még nem aktuális ,ha elviszik viszik)
még jó hogy jó...125ös 250 es mindegy..ugyanaz a fékrendszer tárcsafék esetén....am nem szorul..hétvégén még rásasolok és megnézem pontosan mi van hozzá..évek óta ott áll már nekem....mivel etz-met eladtam így feleslegessé vált...yamahára meg ugye nem jó :)
eladó Etz 125/150-hez gumik 2,75*18, 3.00*16, kb.75% állapotban 3000 a pár.Bp. környékén.
ETZ hátsó teleszkópállító kart keresek, jobbosat! (csak ne legyen letörve se a kar,se a gömb, amugy lehet karcos, vagy csúnya).
Árban megeggyezünk!
cseffaip@citromail.hu
Szepjonapot mindenkinek!
Tudtok nekem ajanlani valakit aki szakszeruen es lelkiismeretesen kicsereli a generator alloreszen a sarutarto bakelit lapot? Es mellesleg visszaforrasztana egy szalat belul mert leszakadt. A fo problema az hogy a bal szelso szal leszakadt belul es nem lehet hozzaferni csak ha a tekercset kiveszem, ha kiveszem le kell forrasztani a tobbi szalat a bakelit lap saruirol, akkor meg kicserelnem a bakelit lapot mert az egyik saru kiolvadt belole. Melesleg ha az illeto ertene a villamossaghoz az se lenne gy utolso szempont mert akkor meg tudna mondani esetleg hogy mitol egett meg a bakeloit lap. Ajanlottatok Bambit, o foglalkozik villamossaggal?
koszonom elore is!
http://img.index.hu/imgfrm/2/9/3/6/BIG_0004732936.jpg
Sziasztok!
Utángyártott vezeték kapható:
MZ ES 125(150)/1 Trophy
MZ ES 250/2 Trophy
MZ TS 125(150)
MZ TS 250
MZ TS 250/1
MZ ETZ 250
MZ ETZ 125(150)
motorkerékpárokhoz.
Érdeklődni: bakimate kukac freemail pont hu
Mennyiért? Nem szorul a munkahenger????
125ös re jó? Mi van hozzá?
ETZ
fékmunahenger eladó...nagyon jó állapotú!
Helo pedig lehet h csak 1 dióda rossz.Barkasnál alapjáraton világitott a gyujtás fény h nincs töltés egy igen picit nekiléptél a gáznak már el is aludt a fény,akkor volt töltés ,ott a generátorban 1 dióda ment tönkre.Csere után jó lett.sztem mérde meg a diódákat.Nemtudom mennyire értesz az elektronikához de kell egy multiméter amivel tudsz ellenállást mérni.Na ha ellenállás mérő állásban van a műszer akkor ráteszed a 2 mérővezetéket a dióda 2 végére mindegy melyik mérőkábelt melyik végére teszed.egyik módban mérve nincs ellenállása szinte a diódának,csak pár ohm ha a mérővezetékeket felcseréled akkor olyan 2-3 ezer ohmot kell mérned.Ugyis rájössz mert 2 diódánál más érték lesz mint 1 nél sztem és ha ez van akkor 1 diódának vége.
Sziasztok
Olyan ügyben kérném a segítségeteket, hogy van egy olyan tanksapkám amit a tankra kel szegcselni pontosabban két részes egyik részét fel kell szegecselni a tankra és abb tekerem bele a sapkát. Ezzel csak az a baj, hogy le kellett vágnom a tankról a kiálló részt, hogy sík felületet kapjak csak az a helyzet, hogy nem teljesen sík a felület. Arra gondoltam, hogy kifúrom a szegecs helyeit, és bekenem FBS-el az egyenetlenséget és így összeszegecselem csak azt nem tudom, hogy mennyire benzinálló az FBS. Esetleg vkinek van vmi ötlete mivel tudnám tömíteni a sapkát?
Köszönöm a rezos tanácsot,megfogadom.
Viszont újjabb problémával szembesültem.
ETZ-150, csak 4000 felett van töltés,legalábbis a lámpa szerint.
Feszszabályzót már cseréltem de a probléma továbbra is fennáll.
van valakinek ötlete??
Kábeleket megnézegettem nem találtam hibát.Gondolom a diodahid nem lehet,mert ha az szar az 4000felett is szar.
Várom a tanácsokat,nincs sok kedvem szerelőhöz vinni
Koszi
Ócccsó benzint a népnek.
Keresek egy uriembert aki ugyanezt müveli velem,
nagyon élném.
Fájó ,sajgó szivvel de megválnék az etz-mtől.
dlaca.
A http://www.mzclubhungary.com/ oldalon van fenn jobb minőségű szerelési kézikönyv, annál jobb nekem sincs.
http://rorik.web.elte.hu/anyagok/szerelesi_kk.rar
Nem baj semmi gond azt kérdezném meg tőled még hogy nem tudod nekem a Etz250 es javitási kézikönyvből kimásolni azt a rajzot ahol az van benne hogy a kulung alátéttek menesztő alátét meg ilyenek vannak ábrázolva mert a szocmotron ami fent van abban alig lehet látni ! köszike
Hát lementem a pincébe, hogy lemérjem az alátéteket, de sajnos amit kaptam pót blokkot darabokban abból is hiányzik az egész kuplung menesztő rész és az alátétek is. Úgyhogy most nincs másik szétszedett blokkom, nem tudom lemérni. Sajnálom. :(
Megköszönném ha a méreteit leirnád lehet hogy akkor legyártatom !! köszi szia
Majdnem.A hátsó sárvédőn a lámpatartó,a kémények,valamint a tank nem egészen ilyen volt,de a többi stimmel.Persze ennyire azért nem volt szép.
http://www.realclassic.co.uk/nort03110401.jpg
ő az?
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|