hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. december 15. hétfö 
Valér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Honvéd1990
válasz erre | email2008-11-16 18:51:26
Hát a motorral sokat nem tudok foglakozni mert amit csak el tudsz képzelni az minden megsérült rajta nem szólva a blokkról ! És a vázról is, ugy hogy azt hagyom is, majd ha stabil leszek akkor furikázok egy sort alkatrészekért. AMugy a bukásom az elég szép kanyarban volt ami dombon volt felfele balos kanyar és elég szépen visszafordult , na de elárulom én voltam a hibás tisztában voltam mit bir a motor de én mégis túl döntöttem és tudtam hogy nem bir kihúzni a knyarbó akkor már de én azért kipróbáltam.Tulajdon képpen hogy eltaknyoltam vele a villa közé beakadt a lábam és igy maradtam alatta asszem, mert mikor csúsztam azt figyeltem mért nem jövök már le róla.
sorszám: 31976 (104161)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-11-16 18:47:24
Remélem senkinek sem lesz komoly baja!

Igen a tz-n más azért.
Nagyon lazán kiüti a kormányt a kézből, ezt én is tapasztaltam, pont azon a napon, amikor megvettem és elvittem próbaútra...annak idején két éve talán...én is borultam egy tz-vel...átestem a kormányon, de nagyon kicsi tempónál.
Nem könnyű, de ahogy írtad Árpád, a rutin és az évek azért segítenek!
sorszám: 31975 (104160)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-11-16 18:39:16
Olvasni még csak-csak.... De elviselni.... :))))
Én tavasz óta nem estem, akkor se nagyot, csak elpihentem egy picit egy földúton, mert akkoriban ültem át öt év után újra jawáról etz-re, és elfelejtettem, hogy a tznél a gödrök hajlamossabbak kiütni az ember kezéből a kormányt, plusszban magassabban van az ülés, kevésbé stabilan tudom letenni a lábam. Viszont lekopogom, hiába próbálkoznak az autósok, valahogy vészhelyzetben mindig megjavul a motoros tudásom, és valahogy kilavírozok a bajból.:) Jópár év, jópár ezer kilométer, és még nem tudtak leteríteni.:) Persze gondolom szerencsém is van. Nem is kicsi.:)Mondjuk egy kereszben áthajtó kamionon én se tudnék átugratni.:)))
sorszám: 31974 (104159)
(előzmény: Klaudia, 2008-11-16 18:23:38)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-11-16 18:31:57
Ha piccel vezérled, még egyszerűbb a helyzet. Ha elszánod magad, hogy feláldozod a múzeumba való telcsit, könnyebben tudsz a kapcsoló pontokra forrasztani, mert a mintázatot leegyszerűsítheted egy tűvel kapargatva, és oda foraszthatsz, már-már majdnem könnyedén.Pichez nem kell relé, elég egy vagy két cmos kapcsoló ic. Azok tápja illeszkedik a telcsihez. ha kapcsolnak, pár tíz ohm ellenálást mutatnak, mint kapcsoló.a kapcsolo ick közvetlenül köthetők a pichez.Áram felvételük minimális. Apropó áram... A telcsinek úgy kell tápot adni, ha három érintkezős aksi volt benne, hogy egy aksit felboncolsz. Van benne egy elektronika, ami a harmadik lábra ad delejt, ez alapján érzékeli a telcsi, mennyire töltött az aksi, nem az aksi feszből. Ha ez a harmadik nincs bekötve, úgy érzékeli, nincs benne akasi. Ami még a tápra jellemző, hogy kell az aksi helyére egy 10ezer mikros kodndi, mert híváskor a telefon nagyon megrántja a tápot.Szóval jobb az aksi érinkzőkön keresztül tápolni, mint töltő kábelen.
No, tud ennél valaki egyszerűbbet?!!! :)
Már már sajnálom a motor tolvajokat. Ha sikerül népszerűsítenem az efféle megoldásokat, bizony felkopik az álluk! :))))
sorszám: 31973 (104158)
(előzmény: Keri, 2008-11-16 17:31:34)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-11-16 18:23:38
Hihetetlen, de még mindig fázom :P
Ez a téli motorozás, még ilyen rövid távon is iszonyú...nem tudok felmelegedni.
A balesetekre...nagyon vigyázzatok magatokra kérlek!
Nem jó ezeket olvasni, igaz tanulságosak, de kérlek nagyon vigyázzatok magatokra!!!
sorszám: 31972 (104157)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-16 17:31:34
vazz, ez milyen jó öttlet, én mindig azon kínlódtam hogy PIC-en és adatkábelen keresztöl SMS parancsot adjak a telefonnak, ami elég macerás.
Te meg simán kettévágtad a gordiuszi csomót....SMS-t is könnyebb küldeni ha PIC-el a billentyűzetet vezéreljük, nem pedig valami egyedi sajátos kódolást próbálunk megfejteni. AZ eredmény meg szinte ugyan az.
sorszám: 31971 (104153)
(előzmény: Árpád, 2008-11-16 16:56:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-16 17:27:07
Nincs benne olajszivattyú, amelyikben van az is érdemes normál keverékkel használni, mert gyakran elromlott a szivattyú és besült a motor.
sorszám: 31970 (104152)
(előzmény: Jaky16, 2008-11-16 15:44:06)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-16 17:26:00
Semmi lényeges különbség nincs tudtommal.
250-esből is van elektronikus gyujtásu és nagyon kevés dobfékes van belőle.
sorszám: 31969 (104151)
(előzmény: rolin, 2008-11-16 15:41:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-16 17:24:00
Azért azt se felejtsed el hogy minnél rövidebb a váz annál kevésbé hajlik meg ugyan akkora erőre, tehát akár stabilabb is lehet.
A rövidebb felépítés miatt pedig gyorsabb irányváltás lehetséges...elméletileg.

Gyakorlatban, azaz pályán, nincs különbség a 250-es és 251-es ETZ menettulajdonságai között.

MZ kupán mindkettővel lehet indulni, de mindenki 250-est használ, csak 1db 251-es van.
Megjegyzem van egy dobfékes TS250-is, ami ráadásul elég előkelő helyeken szokott szerepelni.
sorszám: 31968 (104150)
(előzmény: Árpád, 2008-11-16 15:37:43)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-11-16 17:19:44
Aztapaszta...ma melóztam, és most értem haza motorozásból :)
Azt hittem már sosem ülök le szusszanni egyet.

Pénzügy-számviteli ügyintézőnek tanulok, júniustól már könyvelhetek cégeknek.
Nagyon érdekel a közgazdaságtan, de ha lenne annyi agyam hozzá, talán még a mérnökség is tetszene.
A közlekedésmérnökség, de mint látjátok, még semmit sem tudok :)
De jó paplan holtig tanul vagy mi a szösz :)
Szabadidőmben motorozom, motoros újságokat olvasok vagy itt lógok a fórumon :)
Nem ám, azért szoktam pihenni és tanulni is, meg motoros játékokat játszani :))))))

sorszám: 31967 (104149)
(előzmény: szsrobert, 2008-11-16 09:26:02)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-11-16 16:56:29
Nem mintha irigykednék , de nekem is halad a riasztó projekt.:)
Már találtam is egy megoldást, igaz biztos kezü embereknek.:)
Megfelelő telcsit szét kell bontani. Minnél régebbi, szinte annál jobb.)Valamelyik nyomogómbhoz vezető csikokra ráforrasztani két vékony vezetéket úgy, hogy azért a nyomogombok működő képesek maradjanak.. Vissza dobozolni a telefont. Ha most összeérintjük a két vezetéket egy-két pásodpercre, életbe lép az adott gombhoz megadott billntyű parancsunk. Azaz felhívhatjuk az általunk zsebben hordott mobilt. Ha a motorban lévő telefon számát külön csoportba tesszük, egyedi hívóhangot adhatunk meg neki. Összefoglalva: Ha összeérintjük a telcsiből kilogó két vezetéket, a mobilunk a zsebünkben szirénázni kezd. Egy pici reléből, egy ezer 1300 forintos szenzorból, egy primitív tápocskából áll még a rendszer. Azaz a költségek: Egy kiselejtezett de még müködő telcsi, egy sim kártya, max 2000 forint alkatrész.Tehát olyan 4500 forint, plussz a telcsi. Ígéretes nem?!!!:))))
Persze én a microcontrolleres, adatkábeles verziót csinálom meg. Az lesz vagy egy tizes, de SMSeket küld különböző esetekben, és a bekapcsolás, kikapcsolás is a mobilomról történik majd.
sorszám: 31966 (104148)
(előzmény: waresz, 2008-11-16 16:17:22)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-11-16 16:23:40
Jómagam már letöltöttem és elolvastam.Nagyon jó kis cikk.Gratula!Még ilyeneket sokat!!
sorszám: 31965 (104145)
(előzmény: waresz, 2008-11-16 16:17:22)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-16 16:17:22
na most jön az önreklámozás:D

a FŐOLDALON már látható előzetes a Cikkemről. úgyhogy célegyenesben van a dolog:)
sorszám: 31964 (104144)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-16 16:04:33
szerintem a blokk ugyanaz. csak a henger kipufogónyílása néz lejjebb. de kérdezz meg olyat aki már szedett szét mindkettőből:P

különolajzós változat volt a sima 250esből is. de ezekből magyarországra szerintem csak néhány darab jutott, az is csak úgy hogy valaki behozta.
sorszám: 31963 (104143)
(előzmény: rolin, 2008-11-16 15:41:05)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-11-16 15:52:10
A szívásvezérlésen módositottak , máson azt hiszem lényegében nem.
sorszám: 31962 (104141)
(előzmény: rolin, 2008-11-16 15:41:05)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2008-11-16 15:44:06
szerintem az lehet még amit a csevegőbe is írtam hogy ezekből nyugatra exportáltak olaj szivattyúval tehát nem kell a benzibe keverni, de ebből kis hazánkba nem igen jutott.remélem tudtam segíteni.
sorszám: 31961 (104140)
(előzmény: rolin, 2008-11-16 15:41:05)

 
 
rolin
válasz erre | email2008-11-16 15:41:05
Kösz, hogy válaszoltál.
Azt kérdezném tőled, hogy a 250-es és a 251-es blokja között mi a különbség?
Fontos lenne, mert épp MZ vásárlás előtt állok!!!
Te azt írtad, hogy csak a gyújtás, de azon kívűl Még mi lehet???
sorszám: 31960 (104139)
(előzmény: waresz, 2008-11-16 14:09:57)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-11-16 15:37:43
Szerintem is. Minél hosszabb a motor, annál stabilabb. Igaz, nagyobb a forduló köre, nehezebben kanyarodik valamennyire.De biztossabban. A gyár folyamatossan rövidítette a vázat, mert szerintük így stabilabbá válik. A valóságban egyre romlott a helyzet. Az Első ETZ-k , ég hosszabb vázzal készültek, szerintem jobb is volt az úttartásuk.A dolog fizikai alapja szerintem: A motorkerékpár iránytartását a forgó kerekek giroszkóp hatása adja.oldalirányú billenésnél a hossz nem számít, de hosszirányú eltéréseknél igencsak. Mint tanultuk, erőszorozva erőkarral..:)
sorszám: 31959 (104137)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-11-16 14:21:08)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-11-16 15:34:00
ETZ 251 kipufogó ETZ 250-esen hogy szuperál? Érezhető valami változás, esetleg teljesítmény csökkenés?
Gondolkodom rajta, hogy be kéne ruházni egybe, mert a gyári 250-es kipuffja túl hosszú és kell valami rövidebb rá. A 251-esé mennyivel rövidebb?
sorszám: 31958 (104136)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2008-11-16 14:31:03
elvileg a 251es rövidebb tehát kanyarba nem feltétlen stabilabb szerintem.és ha jól vettem észre pár videón az MZ kupába is etz 250eseket használnak, de lehet hogy nem jól láttam. valaki nem tudja meg mondani hogy ha esetleg a ts-emre felkerülne egy 251es kipuja milyen változás lenne?? mert továbbra is szúrja a szemem a gyári.esetleg ha van valakinek egy 251es kipuja feleslegben és mondjuk nagyon rossz állapotban van szívesen megvenném már csak azért is hogy kipróbáljam.köszi
sorszám: 31957 (104131)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-11-16 14:21:08
Szerintem semmivel sincs jobb úttartása a 251-esnek mint a 250-esnek, sőt megkockáztatom, hogy instabilabb a 251-es mint a 250-es.
sorszám: 31956 (104130)
(előzmény: waresz, 2008-11-16 14:09:57)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-16 14:09:57
a 250es(különbségek, előnyök,hátrányok a 251es-hez képest):

vastag robosztus hátsó villa, hátúl is 18"os kerék. hosszú, nehezebb váz, egybként csak nagyvonalakba hasonlít a 251es-ére, valójában minden méretben más. rosszabb úttartás, sutább magasabb építés, rosszabb, kényelmetlenebb nyereg, megszakítós gyújtás, lapos "kockásabb" tankforma, kerek lámpák, hosszabb kipufogó, igazából az egész motor hosszabb. létezett belőle elől dobfékes változat is.

251es:
"banán" tank, lényegében kis etz váz megnyújtva, megerősítve, kényelmes lapos nyereg, hátúl TS-250 villa, 16"os kerék. más lánckerékméretek, henger kipufogónyílása lefelé törik, mert ha sima 250es henger lenne fent, akkor a könyök beleérne a sárvédőbe(sokan ezért kényszerűlnek rövidebbre vágni a sárvédőt.) elektronikus gyújtás, jobb úttartás, kényelmesebb vezetési pozició, szögletes lámpák(fényszóró kivételével) csatos porlasztó, eltérő szívórendszer. stb. csak első tárcsafékes változatban létezett, csak H4es fényszóróval adták ki, rövid kipufogója van(kb olyan rövid mint a 125-150es-é).
((((nekem sokkal jobban tetszik))))

ami ugyanaz mindkettőn: elektromos rendszer(gyújtás kivételével), blokk belső felépítése, komplett kormány, karok, első teleszkópok, kerék, fék stb. tehát a műszertartó kivételével az egész motor eleje. ezen kívűl szerintem semmi más.
sorszám: 31955 (104129)
(előzmény: rolin, 2008-11-15 19:36:12)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2008-11-16 14:01:10
Engem érdekel,csak nem találtam meg a képet róla!Írtam neked mailt!A múltkor már leveleztünk róla,de akkor nem volt!
Olvasd el a mailt amit írtam!Köszi!
sorszám: 31954 (104128)
(előzmény: bambi99, 2008-11-15 22:02:21)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-11-16 13:50:31
attol is függ, hogy hány századra van illesztve a dugattyú-henger mert mondjuk 0,04re akkor sac 3 tank benzin, ha 0,05re akkor 2tank.. gyűrűhézagot ellenőrizted? lényeg hogy ne járasd tartós fordulatszámon. mellékutcákba kínozd fel-le:D(úgyis kényszerhűtéses) és ha már mentél vele ennyit(110km) akkor egyszer kettesbe zavard el addig míg meg nem torpan, semmi baja nem lesz. természetesen utána lassíts vissza, és pihentesd kisebb tempóval. ha csak alacsony fordulaton járatod, akkor később nem hajlandó majd kiforogni. a keverék lehetne 1:33. rakjál bele mol Sprintet.
sorszám: 31953 (104127)
(előzmény: mreni, 2008-11-15 19:32:05)

 
 
kaiser
válasz erre | email2008-11-16 13:49:22
Ha már lendületben vagy, ajánlom az általam gatyába rázott Mz-Hogyan tovább pdf-et (16MB) a szakirodalom rovatba. Kerinek már megvan, de ha kell, szívesen átküldöm mégegyszer.
sorszám: 31952 (104126)
(elözmény: Klaudia, 2008-11-15 13:54:31)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-11-16 09:34:46
Pontosan hogy érted, hogy ráragadtál a motorra?Kanyarban csúsztál ki?Általában az a legkedvezőbb, ha mögötte csúszik az illető bukáskor, kivéve, ha valamilyen tereptárgy, jármű hirtelen megállítja a motort.Nekem másképp sikerült.Autós mackósajt ellenére elém kanyarodott, motor autónak, én átsupermaneztem a magas tetőcsomagtartós autó felett(a bent ülők elmondása szerint világbajnoki ugrás volt), és hason landoltam a betonon.Apró tenyérsérüléssel, hámsérüléssel a térdemen, és csípőmön megúsztam.Szerencsére nem jött szembejövő, így nem ütöttek el.
Utólag megnézve az autót nagyon furcsa volt a számomra, hogyan tudtam átugrani.Előtte hívtam volna barátom motorozni, ha hátul ül, én sem ugrok, ő pedig 100%- hogy mellkassal nekicsapódik az autónak.És ez csak 50km/h volt.Veszélyes dolog a motorozás.Az úton lévő többi közlekedő esetleges kiszámíthatalansága miatt.
sorszám: 31951 (104112)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-11-15 20:14:01)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-11-16 09:26:02
Üdv!A buli tűrhetőre sikerült, kissé fáj a fejem.Jól kikacarásztuk magunkat :)
Mivel foglalkozol(már ha van kedved elárulni)?
sorszám: 31950 (104111)
(előzmény: Klaudia, 2008-11-15 19:57:36)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-15 22:37:59
Nincs erről információm.
Szerintem nem sokat.
A legtöbben akik burkolatot tesznek MZ-re azok a szélvédelem miatt teszik rá, vagyis sok esetben még vissza is fogja a motort a megnövekedett homlokfelület miatt.

Az igazi áramvonal idom leginkább a végsebességre tud rátenni, de 10%nál nagyobb nyereségre nem számítanák. Teljes burkolat esetén ha tényleg jót sikerült csinálni akkor mondjuk 20% de ezeket csak hasra ütésre mondom.
Abból indulok ki hogy egy autó CW-je 0,25 és 0,35 között szokott lenni.
Természetesen ebben nincs benne sem a Wagon R+ sem a Trabant :))

Érdekes dolog hogy egy F1-es autó CW-je 0,7-1,2 között van beállítástól függően. Nyilván a leszorító erő és a kicsi homlokfelület miatt ilyen nagy.
sorszám: 31949 (104108)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-11-15 21:14:41)

 
 
bambi99
válasz erre | email2008-11-15 22:02:21
ETZ teló merevítő eladó.Az mzklubbon megtekinthető.
sorszám: 31948 (104102)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-11-15 21:23:03
üdv kolléga!ismerős érzés amikor az ember a wc-re is járókerettel megy mert nem tud járni,hasonló cipőbe voltam,tavasszal,a lábamat már 2X műtötték de nem az igazi,én "megúsztam" kétoldali bokatöréssel és egy térd töréssel,mindezt egy jobkéz miatt,nem kaptam elsőbbséget,hát ez van.Egy baráti tanács,ne foglalkozz a motorral,pihenj sokat!
sorszám: 31947 (104101)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-11-15 20:14:01)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-11-15 21:14:41
korábban már kiveséztük ezt a témát,de most újra feltámad,ugyanis már nagyon zavar az az ötlet,ami ott motoszkál a fejembe miszerint,ha csinálok\veszek fejidomot a tz-re,mennyivel lenne jobb a menet tulajdonságai?
sorszám: 31946 (104100)
(előzmény: Keri, 2008-11-15 20:00:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-15 20:56:38
Huha, csúnyán összetörted magad, de azért örülök, hogy be tudsz számolni róla.
Épülj fel gyorsan!
sorszám: 31945 (104099)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-11-15 20:14:01)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-11-15 20:40:59
Én is, főleg amikor legszebb álmomból keltenek fel.:) De valamit valamiért. Így a legegyszerűbb, legolcsóbb.
sorszám: 31944 (104098)
(előzmény: Keri, 2008-11-15 20:36:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-15 20:38:24
Az a baj, hogy akinek még nem késő annak nincs pénze rá.
sorszám: 31943 (104097)
(előzmény: szsrobert, 2008-11-15 19:51:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-15 20:36:02
PIC-et még csak csak tudok programozni, de a telefonokat útálom :)
sorszám: 31942 (104096)
(előzmény: Árpád, 2008-11-15 19:19:19)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-15 20:35:05
Következő túrát lehet hogy hévízre kell szervezni hogy sok fájós térdű, kezű, hátú motoros nyöszöröghessen a meleg vízben :DDD
Nekem jól érzi magát a térdem sohasem volt vele gondom, inkább a könyököm meg a csuklóm viseli nehezebben, de amióta kocsim van azóta ezzel sincs gond.

Illetve a Skodámba annó még akkora huzat volt a lábamnál, hogy a térdem akkor fájt, de már ennek az időnek is vége :D
sorszám: 31941 (104094)
(előzmény: Árpád, 2008-11-15 19:09:30)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-11-15 20:31:09
Én ma is motoroztam egy jót. Nem is volt annyira hideg, sőt, tiszta jó motorozós idő volt erre. Szépen sütött a nap, 10 fok feletti hőmérséklet. Jó, nem azt mondom, hogy meleg volt, de fel voltam öltözve és nem fáztam. Kipróbáltam haverom Suzuki DRZ 400 E-jét is, hát eléggé megy, húz mint egy traktor. :D
sorszám: 31940 (104093)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-15 20:25:55
Be kell öltözni rendesen és 0 fokig nincs gond. Persze nem 3 farmerba mert az nem ér semmit. Orkánbiztos bőrruha, termoruha, térd, könyök, váll, vesevédő, (protektoros bőrruha+profi termobélés) esetleg még az egészre egy esőruhát is az jól bent fogja a meleget.
Ja és rendes zokni meg téli kesztyű, hosszú szárú bakancs...mostanában egyszerűbb beülni a meleg kocsiba :)
Amíg szimóval jártam nem volt pénzem ilyenekre akkor egy vegyvédelmi ruhát és 3 nadrágot vettem fel, még hóesésben is járkáltam így.

A lényeg hogy a levegő áramlását kell elsősorban megakadályozni és csak utána jön a hőszigetelés. Az izületekre pedig még pluszban is érdemes ráerősíteni szigetelés terén.

Ami nagyon jó téli motorozásra az a kéztok a kormányra, de azt is bőrből vagy műbőrből, nem szövetből. Annyira jól tartja a meleget, hogy városban kesztyűt sem kellet venni.
sorszám: 31939 (104092)
(elözmény: Klaudia, 2008-11-15 18:31:38)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-11-15 20:20:30
Jobbulást! :D
sorszám: 31938 (104090)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-11-15 20:14:01)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-11-15 20:14:55
Ja még hogy ezt amugy egy 20 perc alatt irtam le az előzőt :) mert sajnos alig tok ülni gipsz miatt :)
sorszám: 31937 (104089)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-11-15 20:14:01)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-11-15 20:14:01
Sziasztok biztos megismertek Honvéd :) irtam már egy párszor ide Etz alkatrész miattt főleg :) na nem ez lényeg nem tom észrvetteétek e nem irtam már vagy 2 hónapja , asszem , hát sajna most egedtek haza kórházból mert elég szépen eltanyáztam az Etkómmal :( bal kezem nyilt törés bal bokám harán törés vagy mi, 2 borda bal oldalt és 2 újjam , ja meg hát persze sehol bőr a baloldalamon, :( szal megjártuk ,egy baj volt hogy rá ragadtam a motorra ezért törtem magam igy össze :( vigyázzatok magatokra főleg a hüvös időben , nem ugy tapad a gumi mint a meleg aszfalton és gondolom senki nem melegiti elő a gumit indulás előtt :) na sziasztok
sorszám: 31936 (104088)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-11-15 20:00:48
leveszed az egész szívókört és a helyére teszel tetszőleges csövet...láttam ilyet talán még fotóm is van róla
sorszám: 31935 (104086)
(elözmény: Klaudia, 2008-11-15 18:01:21)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-11-15 19:57:36
Jó bulizást szsrobert!

Nem semmi, én meg holnap hajnalban megyek melózni :)
Na szép ... :P :)
sorszám: 31934 (104085)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-11-15 19:51:55
Megyek bulizni.Megnézem, ahogy mások önkívületi állapotba isszák magukat, és megfájdítom a fejem a dohányfüsttel legalább 12 órára.Kis befektetés, nagy haszon.Valószínűleg holnaptól nagyon hideg lesz, mert elkezdtek erősen fájni a térdeim.
Fiatalok!Öltözzetek fel, és használjatok térdvédőt, amíg még nem késő.Bárcsak hallgattam volna az öregekre enno...
sorszám: 31933 (104084)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-11-15 19:47:32
Én szeretek csak úgy nekiindulni.Többek között ezért érdekel a fogyasztáscsökkentés.A pénztárca terhelésének csökkentésén kívül lelkiismeretfurdalásom van a környezetem szennyezése miatt.Gyakran inkább a kerékpárt veszem elő.Igazán akkor lene nyugodt a lelkiismeretem, ha szélgenerátorral töltött elektromos járművel közlekednék.Jaj, a végén megint Okos Antal leszek. :-)
Vagy Szemita Antal? :-)
sorszám: 31932 (104083)
(elözmény: Klaudia, 2008-11-15 18:55:47)

 
 
rolin
válasz erre | email2008-11-15 19:36:12
Helló! Valaki el tudná nekem magyarázni hogy mi a különbség a 250-es és a 251-es etz között.
Előreis KÖSZI!!!
sorszám: 31931 (104080)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-11-15 19:32:05
Sziasztok!
Felfúrattam egy schwalbe blokkot(s51) 60ccm-re és bekerült egy KEYSTONE RACING dugattyú kemény krómbevonatú gyűrűkkel.
Kérdés az lenne hogy mennyi ideig kell bejáratni!Az első 110km-en már túl vagyok(két nap alatt:))
Eddig 1szer-2szer belecsúsztam az 50be is:)
1:40-es keveréket használok.
Tudom h nem Mz de hátha tudtok segíteni:P
sorszám: 31930 (104079)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-11-15 19:19:19
Más: belekezdtem a riasztó projektbe. Még az elején vagyok, de már nem nullán. A koncepció: Leselejtezett mobiltelefon adatkábelestül, egy primitív pic-es kapcsolás, egy rezgés és egy dőlés szenzor, és kész is a fáin riasztó, ami a zsebemben riaszt, nem az utcán, ahol a kutya sem törődik vele.A pic ha valaki még nem ismerné, programozható folyamat vezérlő processzor.:) Pongyolán megfogalmazva. Már csak rá kell beszélnem magam, hogy tudom programozni.:)
Ha érdekel benneteket a dolog, felrakhatom apránként ,ahogy haladok vele, a honlapomra.Remélem egyszerűségében méltó társa lesz a gyújtásnak. Egyenlőre úgy néz ki, bőven tízezer alatt marad az ára mire tuti lesz.
sorszám: 31929 (104078)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-11-15 19:09:30
Na ja, a korom nem áll összefüggésben azzal, hogy bármivel próbálkoztam, kitörtem mindig kezem-lábam.:) Márpedig próbálkoztam lelkesen, töretlenül (illetve ez utóbbi nem teljesen igaz), szinte mindennel. :) Csak futni, ugrani nem voltam sose hajlandó. :)
sorszám: 31928 (104077)
(előzmény: Klaudia, 2008-11-15 19:01:52)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2008-11-15 19:01:52
Az így érthetőt nem a korodra értettem, hanem a leírtakra :P Bakker fogalmazni tudni kéne :DDDD
sorszám: 31927 (104076)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49076)
Motoros túra (17996)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu