hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 09. péntek 
Gergely

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Keri
válasz erre | email2009-01-10 22:37:24
40km/h volt a TS végsebessége az eredeti dobbal annyira el volt tömődve, ehhez képest jobb az utángyártott.
sorszám: 33315 (106527)
(előzmény: Nfsman, 2009-01-10 11:32:42)

 
 
xxx2006xxx
válasz erre | email2009-01-10 21:26:01
hogyne...
sorszám: 33314 (106526)
(előzmény: waresz, 2009-01-10 21:04:38)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-01-10 21:04:38
nem tudom, mennyire pontos..de akkor a te géped az óráját le is akasztaná:D ha lenne egy echte dobja.
sorszám: 33313 (106525)
(előzmény: Nfsman, 2009-01-10 19:33:45)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-01-10 19:36:44
http://sportmotor.hu/motoros_videok/veteran/ts-250-ujjaszuletese-39412&c=22 na ez lenne az!!!
sorszám: 33312 (106524)
(előzmény: waresz, 2009-01-10 19:32:27)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-01-10 19:33:45
Ne vedd kötekedésnek, de után gyártott dobbal a 251-esem (igaz óra szerint, de szerintem nem csal...) felkúszik 130-ig. Persze azt aláírom, hogy a gyári dobnak nincs párja, nem véletlen kerül a török gyári dob 16.000Ft-ba az után gyártott pedig 7000Ft-ba, de azért annyira nem lehet sz*r... vagy mégis?
sorszám: 33311 (106523)
(előzmény: waresz, 2009-01-10 19:16:40)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-01-10 19:32:27
örülök hogy egy köpenynek a linkjét dobod fel videóként:D:D semmibaj:P.. majd egyszer megnézzük:P. amúgy meg 16ból megvan a gumi előre-hátra. ennyit megér. de ha nem akkor menj bányába rallyzni a mociddal:D azok a mitas nevü csodák kitűnőek oda. van rajtuk jó mély minta.
sorszám: 33310 (106522)
(előzmény: Jaky16, 2009-01-10 12:14:34)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-01-10 19:22:51
neked a régi dobod megvan még? neked is mondom: érdekelne!
sorszám: 33309 (106521)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-01-10 19:21:59
még valami: hallgattál már tiszta gyári dobot? kizárt. na majd utána döntsd el melyik tetszik jobban. a gyári jobban megy, csöndesebb. bár sok korombelinek az jön be ha bőg a gép mint valami szar csopper, és kiherélik a tök jó kipufogóikat, azért hogy kellemetlen zavaró szar hangjuk legyen. de nekik ajánlom a nálam kipróbálásra KÖLCSÖN is kérhető etz gagyirezót. 1000ft-ért vagy egy eltömődött gyári dobért szívesen oda is adom, csak ne is lássam. az kimeríti a szar kipufogóhang fogalmát.
sorszám: 33308 (106520)
(előzmény: Balázs_, 2009-01-10 17:50:31)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-01-10 19:16:40
na figyi. amíg nem próbálsz ki többfélét, addig ne tudjad már hogy mi a jó. az hogy neked megfelel, az nem jelenti azt hogy az a legjobb. a K36 alapvetően hátsó mintázat(arra nagyon jó is) előre szerelve instabilabb kanyarokban még a k31-esnél is. de ez a hűű meg haaa "tapadas.hu" egyáltalán nem olcsó, sőt drágább is mint a mofaker, ugyhogy totál mellélőttél ezzel a hozzászólással.a K65 az a minőségi országúti gumi, melynek sokkal jobb a vízkiszorító képessége ezeknél a sűrű mintázatúaknál. az természetes velejárója, hogy ha bemész valami dzsuva földútra, akkor szarabbúl tapad mint a mintás márkatársa. egyébként a tapadás aszfalton nem (csak) mintázat függő, sokkal inkább az anyag a fontos. LÁSD: ruszki gumi. olyan mintája van, hogy befosol, de semmit sem tapad.. olyan mint a bitumen. más: láttál már szétszedve MZ kipuffot? tudod, mi miért hány mm benne? az utángyártott verzióba centis eltérések vannak, és a zárókúp(a dob lelke) meg se közelíti a gyári formát. nyilván azért mert könnyebb egyszerűbbet gyártani. a TS250 kipufogóba van 2*3 gát, és nem mindegy, hogy hány cső megy az egyikből rekeszből a másikba, sőt, még az se mindegy, hogy a csövek vége vissza van peremezve befelé. sajnos ezek eléggé el vannak nagyolva az utángyártott példányokba. nyílvan ha a kipu súlyát nagyrészbe koksz teszi ki, akkor jobban megy a utángyártott is. amúgy jó példa egy normális etz, TISZTA gyári dobbal, mely ha rendesen be van hangolva, akkor sík úton szélcsendbe legalább 130ig elmegy. egy utángyártott dobbal meg senki se csodálkozzon ha 110 környékén feladja a gép. emellett frankon dől ki az olaj a végéből, nincs meg a megfelelő fojtottság..a csapágyak élettartama rövidebb. szarabb a hangja.. a króm lehullik róla.. stbstb.. de ha van gyári dobod elfekvő, akkor készpénzes komoly vásárlóként tekinthetsz rám, mert érdekel. az e-mail címemre már küldhetnél is képet róla!
sorszám: 33307 (106519)
(előzmény: Balázs_, 2009-01-10 17:50:31)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2009-01-10 18:28:53
Mivel a Mofaker a Heidenau gumi importőre, így Magyarországon nem kapsz máshol olcsóbban mint náluk.

http://www.mofaker.hu/termek.php?termek_id=00475
sorszám: 33306 (106518)
(előzmény: Balázs_, 2009-01-10 17:48:41)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2009-01-10 17:50:31
Tekintettel arra, hogy az utángyártottat az eredetiről koppintották sok különbség nincs. Nekem is utángyártott van fenn és semmi bajom vele. A másik tele volt dzsuvával és aksisavat kapott az előző tulajtól. Szebb hangja van az új dobbal.
sorszám: 33305 (106517)
(előzmény: Nfsman, 2009-01-10 11:32:42)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2009-01-10 17:48:41
Szevasz, gumi ügyben: http://tapadas.hu/product.php?productid=55557650&cat=1201&page=1 ez gumi, a mofa-tól nem érdemes venni mert ott drágább asszem, a neten a tapadás.hu a legolcsóbb. Nekem ilyen van a /1-en és a matruskába is ezzel járok. Jó. Ennyi.
sorszám: 33304 (106516)
(előzmény: Jaky16, 2009-01-10 12:14:34)

 
 
válasz erre | email2009-01-10 15:59:40
neem:), azt kihagytam :)
sorszám: 33303 (106515)
(előzmény: R.A., 2009-01-10 13:54:58)

 
 
R.A.
válasz erre | email2009-01-10 13:54:58
Ezek szerint a kokszot nem tetted át a régiből :D
sorszám: 33302 (106512)

 
 
válasz erre | email2009-01-10 12:21:14
Én a 250es ts-re vettem utángyártott dobot. Nekem jobb lett a motor...
sorszám: 33301 (106510)
(előzmény: Nfsman, 2009-01-10 11:32:42)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-01-10 12:14:34
húú ennyi pénz és ez még csak az első gumi...akkor hátra 9-10ezer forintos gumit tegyek...hát nem tudom..a mátrába majd megnézzük azt a gyorsulást..jah és ha jobban megnézed 80nál még csak 3ba vagy kb. és az én 3dikom hosszabb mint a tiéd..jah meg természetes hogy a márka mindig az újjabb típust reklámozza mert a folytott 17 lovas etko úgy gyorsul 80ra mint a perkó míg a 21 lovas meg 6,6 hát ez szerintem necces...na de hát én ts fan vagyok:) jah és itt egy vidi így született a mocim: http://mofaker.hu/termek.php?termek_id=00557
sorszám: 33300 (106509)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-01-10 11:32:42
Szóval neked is van/volt után gyártott dobod... Nekem is az van, és bizony itt-ott kikezdi a rozsda, ha nem ápolom krómtisztítóval. Ez mondjuk még nem is zavar annyira. Viszont az még mindig érdekel, hogy tényleg gyengébbek az MZ-k után gyártott dobbal, vagy nincs lényeges különbség... Nem tudok dönteni, hogy elkezdjek-e keresni valami régi-bontott gyárit, vagy jó ez így...? :S
sorszám: 33299 (106508)
(előzmény: Keri, 2009-01-10 07:10:36)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-01-10 07:18:22
Persze, rakhatsz bele belsőt, csak annyi hogy a pereme jobban szigetel.
sorszám: 33298 (106506)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-01-10 00:29:36)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-01-10 07:16:04
Ebből a K36os mintázat is megfontolandó, az vizesen jobban viselkedik.
sorszám: 33297 (106505)
(előzmény: waresz, 2009-01-09 23:59:12)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-01-10 07:10:36
Bizony ennyit nagyon megér.
Én után gyártott dobot vettem ennyiért és hát tartósságban nem olyan mint az eredeti.
sorszám: 33296 (106504)
(előzmény: waresz, 2009-01-09 23:48:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-01-10 07:02:12
Nem tudom. lehet hogy igazad van, csak furcsa, mert a kis TS-ben is 18-as kerék van elől hátul, és ez tuti mert az ETZ kopott gumiait szoktam néha felrakni a TS-re :D
sorszám: 33295 (106503)
(előzmény: Nfsman, 2009-01-09 23:41:52)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-01-10 00:29:36
üdv! hát igen,én is megnéztem kiváncsiságból a linket,elég virslinek találtam de nem szóltam nagyon hozzá,mivel nincs túl sok közöm,de amit mutattál az fasza,én is találtam egyet magamnak,majd tavasszal felgumizom a gépet.
http://mofaker.hu/termek.php?termek_id=00557
igaz ez belsős,de a hátsóm ami kicsit nagyobb de a mintázata ugyanez és még árban is annyi mint ez,az belső nélküli,arra is csak bedobom a belsőt azt lehet felfújni?ilyet még nem raktam fel,azért kérdem tudsz e valami jobbat?
sorszám: 33294 (106502)
(előzmény: waresz, 2009-01-09 23:59:12)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-01-10 00:06:08
most hogy a kezembe van a könyv, megláttam a gyorsulást(80ra).:P TS250: 8,5mp , TS250/1 7,8mp
sorszám: 33293 (106501)
(előzmény: waresz, 2009-01-10 00:03:59)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-01-10 00:03:59
most nézem csak, még oda is van írva hogy mopedgumi:D:D:D az biztos hogy a sebességindexe még a 80at se haladja meg.. te meg 100 fölött akarsz tépni néha.
a TS gyári leírás szerint előre 1,85x16"felnire 3.00 gumit ír elő(/1 1,6x18" 2,75). hátúlra mindkettőnél 2,15x16 felnire 3.50es köpenyt.
sorszám: 33292 (106500)
(előzmény: waresz, 2009-01-09 23:59:12)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-01-09 23:59:12
igazad van, így van. 16"os. de azért egy olyan széles felnire ráhúzni egy ilyen keskeny, és ennyire szar gumit:D:D JAKY!!! ejnye, így esélyed se lesz a mátrába:D.. gumit vegyél ne hulladékot! ez pl gumi:
http://mofaker.hu/termek.php?termek_id=00450
és ez kb az a méret ami neked oda kell. kifizetődik a jó gumi ára.. egy ví-rábbör és egy heidenau között van néhány oktáv különbség... azok a vee-rubber kotonok jók a csőszöknek.. felhúzzák a simsonra előre hátulra ugyanazt a méretet, és mennek negyvennel büszkén.
sorszám: 33291 (106499)
(előzmény: Nfsman, 2009-01-09 23:41:52)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-01-09 23:53:24
Nálad a pont:):)!!a 4sebességes tsbe és a trophyba 16os a kerék elől hátul:):):)
sorszám: 33290 (106498)
(előzmény: Nfsman, 2009-01-09 23:41:52)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-01-09 23:48:55
Mondtam már Klau! ne vegyél ilyen szart! megadom annak a faszinak a telószámát, akinek van egy zsír új NDK dobja 7000ért. ennyit simán megér.
sorszám: 33289 (106496)
(előzmény: Klaudia, 2009-01-09 18:42:09)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-01-09 23:41:52
De neki TS-re kell, nem ETZ-re... a TS-ben 16"-os kerék van, nem? :S ne kövezz meg, ha nem így van... XD
sorszám: 33288 (106495)
(előzmény: Keri, 2009-01-09 23:31:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-01-09 23:31:45
Nem 18"os gumi kell rá? ez 16os
sorszám: 33287 (106494)
(előzmény: Jaky16, 2009-01-09 21:32:29)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-01-09 21:32:29
szerintetek ez a gumni jó lenne előre a 250es ts-embe??http://tapadas.hu/product.php?productid=55557686&cat=1201&page=6
sorszám: 33286 (106491)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-01-09 18:42:09
Kedves Balázs!
Nem rossz, február végén meg is tudom venni :)

Köszönöm! :)
sorszám: 33285 (106487)
(előzmény: Balázs_, 2009-01-09 18:26:29)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2009-01-09 18:26:29
http://www.mofaker.hu/termek.php?termek_id=30171

Megfelel az elvárásainak kisasszony? Vegyen hozzá tömítést is mindenképpen! :-)
sorszám: 33284 (106486)
(előzmény: Klaudia, 2009-01-09 17:39:35)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-01-09 17:39:35
Ne haragudjatok, hogy ide írom, de az alkatrészbörze nem igazán pörög.
Nem tudtok Etz 125-höz krómozott kipufogót? Akár utángyártottat is.
De ha valaki eladná a mociját alkatrészként és így jutnék hozzá, az is nagyszerű lenne.
Köszi! :)
sorszám: 33283 (106485)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-01-09 17:32:01
Klaudia, Nfsman, köszönöm a méricskélést. Barátné 157 centi, még így is necces a dolog. Esetleg az ülést vékonyabbra lehet tömni, még úgy is puhán fog ülni...
sorszám: 33282 (106484)
(előzmény: Klaudia, 2009-01-09 16:58:45)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2009-01-09 17:04:37
Szeva!
A huber motornál telefonon kell rendelni, a futár motoros boltnál szintén, a moped91 csak viszonteladókkal foglalkozik, a mofakernél pedig 5000 alatt nincs szállítás!
sorszám: 33281 (106482)
(előzmény: Nfsman, 2009-01-09 13:48:44)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-01-09 16:58:45
Szia!

Nálam 76cm jött ki. Igaz egyedül mértem, szóval egy-két centi eltérés lehet.
Én 168cm magas vagyok és leér a lábam!
Üdv!
sorszám: 33280 (106481)
(előzmény: feri2360, 2009-01-09 15:30:39)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-01-09 15:30:39
Ő majd csak lesz MZ-s, ha jól viselkedik és ügyes lesz...
sorszám: 33279 (106480)
(előzmény: Keri, 2009-01-09 14:05:01)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-01-09 14:51:45
Szia! Ok, estére mondom az adatokat!
sorszám: 33278 (106479)
(előzmény: feri2360, 2009-01-09 11:28:20)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-01-09 14:05:01
Azért vannak többen is, csak ide nem írogatnak :)
sorszám: 33277 (106476)
(előzmény: feri2360, 2009-01-09 11:28:20)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-01-09 13:52:44
:D értem, annyira nem is vészes az ára, én jóval többre számítottam. Megpróbálok majd valamilyen céget keresni, hátha vállalnak porfestést is. Egyszer legyen lefestve, de akkor tartósan...
sorszám: 33276 (106474)
(előzmény: Keri, 2009-01-09 10:51:21)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-01-09 13:48:44
Helló! köszi a linket, de sajnos nem találok semmilyen lehetőséget, hogy rendelni tudjak onnan... ezt telefonon kell bonyolítani, vagy az ott megadott e-mail címre kell küldeni a termék azonosítóját?... :S nem vagyok túlságosan képben.

Megmértem az ülésmagasságot: keréken-terhelés nélkül ez 75cm. Az ülés lépcsőzetessége miatt a 2. személynél ez a magasság 80cm, de gondolom ez már nem fontos.
sorszám: 33275 (106473)
(előzmény: feri2360, 2009-01-09 09:44:02)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-01-09 11:28:20
Klaudia, tőled is azt kérném, hogy légy szíves mérd meg a 125-os ülésmagasságát úgy, hogy a kerekén (nem sztenderen) áll, de terhelés nélkül (nem ülsz rajta). Köszönöm. A barátnőm unja a hátsó ülést, neki kellene motort venni, de a 250-esről nem ér le a lába. Ha a 125-ös jó neki méretben, akkor már legalább 2 MZ-s hölgy lesz az országban.
sorszám: 33274 (106468)
(elözmény: Nfsman, 2009-01-07 22:48:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-01-09 10:51:21
Ja most jut eszembe a porfestés csak 3rugó volt nekem, a homokszórás volt 10, mert a gyári szinter réteget nagyon nehezen szedte le és sokat kellet vele dolgoznia, de még így is bőven megérte mert minőségi lett az eredmény.
Arra ügyelj hogy a furatokba is belekerül a festék, tehát minden lukba ahova nem akarsz festéket tömd ki tömör alufóliával vagy tegyél bele csavart...nekem így van egy csomó szinterezett fejű csavarom :D
sorszám: 33273 (106467)
(előzmény: Keri, 2009-01-09 10:46:35)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-01-09 10:46:35
Nekem a Honda váza 10000 volt, de ez régen volt.

Meg kell kérdezni.
Biztos vagyok hogy neten találsz ilyen cégek honlapjait, ahol e-mailre vagy telefonra szívesen válaszolnak.

Pl.: Google a jóbarátom címszó alatt: http://www.homokfuvo.hu/porfestes/arlista.html
de azért azt tudni kell hogy ebből is sokféle minőség van.

Fontos hogy kültéri legyen a bevonat és van belőle matt, meg selyem fényű meg talán fényes is.

Deklin az előkészítés annyi hogy ne legyen rajta sérülés. Porfestés előtt homok szórják, finom karcokat az eltünteti.
sorszám: 33272 (106466)
(előzmény: Nfsman, 2009-01-09 00:55:29)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-01-09 09:44:02
Nfsman, itt van tanksapka: http://www.hubermotor.hu/mz_alkatreszek/kiegeszitok.html. Én meg azzal a kéréssel fordulnék hozzád, hogy légy szíves mérd meg a 251-es ülésmagasságát úgy, hogy a kerekén (nem sztenderen) áll, de terhelés nélkül (nem ülsz rajta). Köszönöm.
sorszám: 33271 (106465)
(elözmény: Nfsman, 2009-01-08 19:28:53)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-01-09 00:55:29
Huhh... hát köszönöm ezt az átfogó leírást, sokat segítettél, de sajnos nekem nincs semmilyen felszerelésem, helyem egy jó minőségű festéshez, ezért szakemberre szeretném bízni a festési fázist. Viszont az előkészítést én magam csinálnám meg, hogy ezzel is időt és pénzt spóroljak. Azért még egyszer köszönöm szépen :) Egyébként ez a porfestés mennyire drága mulatság? mondjuk egy MZ-t teljes festése mennyi volna anyaggal és munkadíjjal? csak kb...
sorszám: 33270 (106464)
(előzmény: Keri, 2009-01-08 23:13:44)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-01-08 23:13:44
Na szóval, ennyi kínlódás után az első váltáskor belekarcolsz a fényezésbe és felrobbansz a méregtől, talán belátod hogy miért javaslom inkább a porfestést :D

Amúgy 1 liter jó minőségű festék 10ezer forint. A filler kilója 4-5000

Igaz hogy ezzel a mennyiséggel lefújtam a kocsim sárvédőit, motorháztetejét, motorterét és a bal első ajtó felső részét. MZ teljes fényezésére elég volt fél liter illetve negyed liter is elég ha nem rontom el :D
sorszám: 33269 (106461)
(előzmény: Keri, 2009-01-08 23:08:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-01-08 23:08:26
Rendes festéshez mindenképpen bontani kellene.
A helyén nem férsz oda rendesen a fújáshoz szerintem.
Bár ha spray-el akarod festeni, akkor festheted a helyén is :)

Kocsit, tankot, lemezdekliket, sárvédőket festettem már elég szép eredménnyel.

Ezeknél az eljárás:
-felcsiszolás 300-400-as papírral
-hibák javítása kitel és simító késsel, nagy horpadásokat üvegszálassal
-simára csiszolás
-a közben felszínre került hibákat megint javítani kitel
-csiszolás 400-as papírral
-ezt ismételni amíg tökéletes nem lesz
-szorókit vagy fillerel lefújni
-ez felszínre hozza a legkisebb hibát is, tehát valószínüleg még egy átcsiszolás 600-800-as papírral szükséges.
-száradás után mehet a festék fújása

Két eset van, ha keveset fújsz rá akkor narancsos lesz, ha messziről fújod akkor megszárad mire a felületre ér és azért lesz érdes, ha közelről fújod, vagy sokat akkor megfolyik.

Érdemes vízszintesre fektetni a munkadarabot, mert függőleges felületen könnyen megfolyik a festék. Profiknál persze nem, de én inkább fektettem.
Ha megfolyik, vagy bármi hiba keletkezik a fényezésben, akkor ne foglalkozz vele folytasd a fényezés. Száradás után könnyebb javítani a hibákat, de ha belenyúlsz a nedves festékbe akkor garantáltan fújhatod újra az egészet.
Tapasztalatom (aztán lehet hogy az igazi szakember szerint hülyeség) szerint úgy érdemes fújni hogy 2 söpréssel festesz egy felületet, elsőre kevés festékkel ráködölsz egy vékony rücskös réteget, aztán visszafelé már teljes mennyiséggel teljes fedést fújsz. Így jobban terül mert nem száraz felületre fújsz, ugyan akkor a sűrűbb első réteg miatt nehezebben folyik meg.

Amikor a végleges réteget fújod, akkor nem szabad simára fújni. Ahogy kezd elég festék lenni rajta elkezd simulni de még erősen narancsos, na ezt a határt kell elkapni. Ez az enyhe narancsosság kisimul kb 10-15perc alatt, de ha kicsit többet fújsz akkor megfolyik.

Száradás után a megfolyásokat keményfa kockára rakott 2000-es polírpapírral lecsiszolhatod síkba, majd polírpasztával átfényezve nem fog látszani, de vigyázz, csak a megfolyás csíkját csiszold. Ha a sima felületekbe beleérsz akkor oda gödröt csiszolsz ami látszik. Ha ezt csinálod akkor csiszold le azt a foltot hogy sima legyen és fújd le csak azt a részt úgy hogy a széleit ködölöd. Ez elég feltűnő határvonalat csinál, de száradás után 2000-es filctömbre rakott papírral és polírpasztával el lehet tűntetni.

Házi körülmények között még a festékbe ragadó porszemcsék is nagy ellenségek, a polírpapír erre is megoldás, a nagyobb szennyeződések helyét újra kell fújni. Ezen felül házi körülmények között sok éves gyakorlat híján még profi felszereléssel se akarj kifogástalan eredményt. A többiek úgy sem fogják azokat az apró hibákat látni ami a te szemedet szúrja :D
sorszám: 33268 (106460)
(elözmény: Nfsman, 2009-01-08 20:49:21)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-01-08 22:39:39
Én is köszönöm a segítséget!!! ;)
sorszám: 33267 (106459)

 
 
mz250
válasz erre | email2009-01-08 21:04:37
Üdv mindenkinek.
Mit gondoltok megérne egy Es250/2-es, 90% erdeti (smigák),gyönyörű festés és pöpec blokkal 150ezeret?
sorszám: 33266 (106455)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu