hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. december 13. szombat 
Luca, Otília

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

waresz
válasz erre | email2009-02-07 12:11:04
jajj elnézést:

1976:
simson S50B-2 teljesen kontaktusmentes állandó mágneses generátorral,ugyanilyen elven működő tirisztoros gyújtással. azok se voltak rosszak.
sorszám: 34126 (107708)
(előzmény: waresz, 2009-02-07 12:08:03)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-02-07 12:08:03
elgondolkodtam(szokás szerint fejfájás lett a vége...)

a SZÉRIA NDK ipari csodák elektromos megoldásai érdekesek.
vagyis:
~1974:
(és az elött) minden elektromehanikus, fesszab, gyújtás stb.
Mz: megszakító, dinamó, regler
Wartburg: megszakító, generátor(1974 elött dinamó), regler
Trabant: megszakító(röpsúllyal), dinamó regler

~1980:
a wartburg már kapott egy kitűnő elektronikus fesszabot.
miért nem fejlődött a többi is?

~1984-1986:
a trabi megkapta a wartburg generátorát(már 1974be meg lehetett volna ejteni) fesszabbal együt, és kapott egy fasza elektronikus gyújtást.
Miért nem kapott a többi is ebből a jól sikerült gyújtásból?
kis TS-ek ekkor még dinamóval és megszakítóval készűltek.

~1988(?):
az Mz is bedobja a hall ic-s gyújtást. miért csak most? mellette röhejesen néz ki az alufedelű regler. MIÉRT?? amikor már volt mindenre megbízható elektronika..

1989:
a 2T wartburg gyártásának vége, a típus sosem rendelkezett szériába elektronikus gyújtással, a 3 megszakító folyamatosan bosszantotta a tulajokat 33éven keresztűl(még utána is).

Logika?
sorszám: 34125 (107707)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-02-07 11:47:14
Darázscsípésre, hasonló rovarharapásokra, hagyma karika!:) kis leukoplasztal, vagy szigszalaggal rögzítve a kívánt helyre.
sorszám: 34124 (107706)
(előzmény: mz250, 2009-02-07 01:09:23)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-02-07 11:47:07
Darázscsípésre, hasonló rovarharapásokra, hagyma karika!:) kis leukoplasztal, vagy szigszalaggal rögzítve a kívánt helyre.
sorszám: 34123 (107705)
(előzmény: mz250, 2009-02-07 01:09:23)

 
 
mz250
válasz erre | email2009-02-07 01:17:27
Jók a képek.Mit tervezel a felfogatásnak?
sorszám: 34122 (107704)
(előzmény: waresz, 2009-02-05 22:39:26)

 
 
mz250
válasz erre | email2009-02-07 01:09:23
én ajánlanám a tejfölt nekem az jobb volt mint a krumpli.
sorszám: 34121 (107703)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-05 22:47:54)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-02-07 00:01:10
igen ez a része már ismerős,olyan a fejem mint egy grill csirke,viszont látok és élvezem!nagyon jó érzés,bár a doki azt mondta hogy a héten ne menjek dolgozni de nem birok a seggemen maradni,valamiből pénzt kell generálni hogy kész legyen a motor,és hát a bankrablás nem az erősségem,tehát marad a munka,ja hamár itt tartunk,szerintem keveseknek van olyan főnöke mint nekem,délután fél 2 körül közölte hogy tele a töke a mai nappal,ő hazamegy nem érdekli semmi,ha akarunk húzzuk le a kaput aztán mehetünk haza,mi meg maradtunk mazdázni,este 10kor abba kellett hagyni mert tanult kollégám dl cherry után felparkolt egy 40cm magas padkára,az egész első futómű ráidomult a doblemezre ugyhogy jövő hétre is van mit csinálnunk róla.készültek videók is,megszerzem,aztán felteszem valahova,nagyon tuti lett.
sorszám: 34120 (107702)
(előzmény: Keri, 2009-02-05 22:57:56)

 
 
mreni
válasz erre | email2009-02-06 21:40:34
Ahogy néztem meg lehetett repedve,mert nem tűnik friss törésnek.Én nem váltottam vele soha durván de az előző tulaja...
Amikor megvettem egy csepp olaj nem volt se a váltóba se a telóban.
Az is kérdéses hogy a benzinbe kevert-e...

Valakinek vezérlésmódosítással van tapsztalata(250-es ETZ 300-as hengerrel:P)
sorszám: 34119 (107699)
(előzmény: Keri, 2009-02-06 14:36:51)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-02-06 21:37:41
0.4mm a gyári érték vagy 0.1 el több vagy kevesebb ez a tűrés.
sorszám: 34118 (107698)
(előzmény: miska9300, 2009-02-06 20:51:01)

 
 
miska9300
válasz erre | email2009-02-06 20:51:01
helló valaki tudna nekem segíteni??? az szeretném tudni hogy mz etz 250-en mekkorára kell állítani a megszakító hézagot ??? aki tud segíteni lágyszives írjon : miska9300@citromail.hu
sorszám: 34117 (107697)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-02-06 20:39:07
ma én is motoroztam 40km t egy t5 ös transporter mögé mentem 50 nél olyan 5-10 méterre és ő meg ablakmosoval ajándékozott meg,örültem neki majd lemaradtam.Azonkivül igen jó volt a kis ts el menni, 12 fok volt 4 és 5 óra közt mentem.
sorszám: 34116 (107696)

 
 
válasz erre | email2009-02-06 19:33:22
Én voltam, bocs, hogy nem szóltam :)
sorszám: 34115 (107693)
(előzmény: zsakfos, 2009-02-06 19:28:06)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2009-02-06 19:28:06
Eltünt a hasznaltauto.hu-ról a 2 000 000 ft-ért árusitott Etz 251.
Vajon megvehette valaki?
sorszám: 34114 (107692)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2009-02-06 19:21:12
Ma felébresztettem téli álmából a /1-et és a letörölgetés után a jó időt kihasználva mentem vele 50 km-t.Jól indult a hosszú állás után és hála istennek jól is ment.Egyedül a hátsó kerékből ment el egy kis levegő,azt pótolni kellett.
Jó volt.
sorszám: 34113 (107691)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-02-06 17:25:41
140 körül nem szabad előzéskor visszaváltani 1-esbe. :-)
Amint leírta a kolléga, a friss törés fényes, a folyamatos kagylószerű, és sötétebb a színe a fémnek.
sorszám: 34112 (107688)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-06 14:36:51
Van ilyen. Anyaghiba. A legjobb családban is előfordul ahol nincs ipari röntgen :) Illetve a durva váltások is elősegítik. Egy tengelyt már én is eltörtem :)

Nézd meg a törési felületet mert ha fokozatosan repedt, akkor a régebbi felület sötétebb, ha egyenletes akkor hirtelen tört el.
sorszám: 34111 (107683)
(előzmény: mreni, 2009-02-06 14:09:49)

 
 
mreni
válasz erre | email2009-02-06 14:09:49
Ma szétszedtem a váltómat és megtaláltam,hogy miért nem tudtam normálisan váltani.
Nagyon ledöbbentem.
Az egyik váltótengely(amin a fogaskerekek vannak) ketté volt törve:O
21mm-es tömör anyag a közepén egy 5-ös furattal :O
Ezt hogy csinálta szerintetek????
sorszám: 34110 (107682)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-02-06 13:23:29
Az enyém is párásodik... nem lehet vele mit csinálni, mert alulról eléggé nyitott. Sajnos ez ilyen... Vagy "körbetaknyolod" :D FBS-el, vagy megvárod várod a meleget :) Egyébként az egyik kedvencem a sárga-fekete, az MZ-m is ilyen.
sorszám: 34109 (107681)
(előzmény: Klaudia, 2009-02-06 13:06:23)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-02-06 13:06:23
Remélem tényleg nem nagy baj, hogy párásodik.
A moci kint van letakarva...nem fűtött a garázs sajnos.
sorszám: 34108 (107680)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-06 12:29:48
Mondjuk nekem viszonylag hamar lemegy a pára róla.

Csak az üveg párásodik, a mechanika nem nagyon, mert az egyenletesen melegszik, a gumiborítás pedig szigeteli a hőt, csak a számlap működik úgy mint egy napkollektor.
sorszám: 34107 (107679)
(előzmény: Keri, 2009-02-06 12:27:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-06 12:27:51
Alulról nem megy bele a pára? Ott sincs eltúlozva a tömítés..konkrétan a skála izzóknál egyáltalán nincs tömítés.

Szerintem ha hideg, szabadban tárolt motorral kimegy a napsütésre, akkor törvényszerű a párásodás, ahogy a szemüveg is párásodik ha hidegről bemegy az ember a meleg szobába.
sorszám: 34106 (107678)
(előzmény: waresz, 2009-02-06 11:42:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-06 12:23:45
Én argonnal hegesztek általában, ott nincs fröcsögés, csak ha begyullad egy rozsdacsomó...na akkor viszont olyan mint a csillagszóró, meg kell várni amíg elalszik az égő vas...de az tönkre is teszi a varratot.
sorszám: 34105 (107677)
(előzmény: Árpád, 2009-02-06 01:39:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-06 12:06:22
Igen felmerült bennem, hogy az hogy esetleg nem fér be, de feltételeztem és ahogy a mellékelt fotók is bizonyítják ezt már körüljártad.

Ahogy látom az állórész berakása valóban, nem több munka mint ETZ generátor esetén.

A forgórészt hogy rakod a főtengely végére?

Bele lehet fúrni a szükséges kúpot?
A külső csapágyat érdemes meghagyni támasztócsapágynak

Mondjuk ha belefúrod a kúpot ez leronthatja a mágneses kört a forgórészen kicsit, de a szükséges teljesítmény így is marad.



sorszám: 34104 (107676)
(előzmény: waresz, 2009-02-05 23:36:16)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-02-06 11:42:16
ha belűl párás, az baj.

házilag ne csinálj vele semmit, mert csak rosszab lesz,
de ha kiszáradt, megpróbálhatod kihúzni a műszertartó gumiharangból, utána a krómozott perem körül a műszerház tövét körbenyomod valami paszta féleséggel(sziloplaszt, stb), hagyod megkötni, aztán vissza a helyére. talán jobb lesz.
sorszám: 34103 (107675)
(előzmény: Klaudia, 2009-02-06 11:12:32)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-02-06 11:12:32
Jaj egy kérdés.

Tegnap gurultam egyet és a km óra nagyon bepárásodott, nem csináltam vele semmit...ma is mentem és nem jelentkezett a gond.
Mit csináljak, hogy ne legyen ilyen gondom?
Rossz egy tömítés?

Köszi előre is!
sorszám: 34102 (107674)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-02-06 11:11:13
Nfsman! :)))

Semmi baj, örülök, hogy ezek szerint bejön a fényezés :)

Nekem mindig nagyon tetszett a sárga és a fekete találkozása :))

Nem semmi :))) Nem is tudtam, hogy te is fent vagy...én is valamikor tegnap éjjel csináltam :)

És tényleg teljesen olyan :)))

Ez kész :))))
sorszám: 34101 (107673)
(előzmény: Nfsman, 2009-02-06 01:22:00)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-02-06 01:39:48
Kötőhártya gyulladásra valóban a kamilla, de a szemideg bántalmazásása esetén a krumli a jó. Állítólag. A pajzs nélküli heggesztésnél a legkevesebb a lebarnulás. Rosszabb esetben milliónyi apró fém csöpp tud beleégni a bőrbe, olyasmi lesz a végeredmény mint a ragya, vagy a tetoválás.Régebben láttam pár ilyen szakit.
sorszám: 34100 (107671)
(előzmény: Keri, 2009-02-05 23:00:23)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-02-06 01:36:42
amúgy szavaznék, de egy címmel sajnos csak egy motorra lehet szavazni, azt meg sajnos elnyomtam :S
sorszám: 34099 (107670)
(előzmény: Nfsman, 2009-02-06 01:22:00)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-02-06 01:22:00
Te... Klaudia, most nem azért, de lopod az ötletem?XDXDXD majdnem ugyanilyet csináltam tegnap :(:D
http://kawasaki.hu/ER-6n#/yourgallery/Nfsman
sorszám: 34098 (107669)
(előzmény: Klaudia, 2009-02-05 21:56:34)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-02-05 23:36:16
nem kiabáltam:D!
csak felszólítottalak az elején, hogy neked szól:D.
amúgy tényleg olyan szemrehányónak tűnik. bocsi:P

amúgy mit szolsz hozzá?
sorszám: 34097 (107668)
(előzmény: Keri, 2009-02-05 23:12:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-05 23:12:32
Jóvanna, nem kell kiabálni, hiszek neked :)
sorszám: 34096 (107667)
(előzmény: waresz, 2009-02-05 22:39:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-05 23:11:25
no igen használati értéke 0 lenne
sorszám: 34095 (107666)
(előzmény: Rudolph B, 2009-02-05 22:29:33)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-05 23:05:59
Sebességi bizonyítás haveroknak? :)
Etanolt neki!
Ha csak a végsebesség a fontos, akkor egy kis kompresszió növelés, meg előgyújtással piszkálással megoldható, persze rendes kipufogóval, és 150-es hengerrel.
110-et nekem is ment, de én nem foglalkoztam vele sokat.

Jó keményre fújt gumikkal, tankra hasalva, olyan 5perces gyorsulási idővel talán tudni fogja a 120-at
sorszám: 34094 (107665)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-02-05 21:19:21)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-05 23:00:23
Szemre a kamilla a tuti, gyulladáscsökkentő és fertőtlenítő hatású.
sorszám: 34093 (107664)
(előzmény: Péter mz, 2009-02-05 21:18:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-05 22:57:56
Amúgy nekem meg az arcom égett le mintha napoztam volna :)
sorszám: 34092 (107663)
(előzmény: Keri, 2009-02-05 22:57:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-02-05 22:57:02
Pajzs nélkül? Gratulálok :)
Én is szoktam, de azt úgy csinálom hogy becsukom a szemem :)
sorszám: 34091 (107662)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-05 19:44:25)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-02-05 22:47:54
köszönöm a krumplis tippet,kár hogy nem tudtam korábban,a paradicsomról tudtam hogy kisebb duzzanatokat le tud vinni,de krumplit nem is tudtam.Nálam elég spéci volt az eset mert nem csak szimplán begyulladt,de a szememet megmarta a szemcsepp,kiderült hogy érzékeny rá a szemem,állítólag benne van a kartonomba a körzeti rendelőbe,de az ember nem fog este 11kor a rendelőbe kérdezősködni mit használhat ilyen esetekre.elfelejtettem amit mondott a doki valami érdekes nevű csak receptre kapható cseppet írt fel,felbontás után 5 napig használhatom,mert utána több kárt csinál mint hasznot,akkor kérdem én most gyógyszer ez v. méreg?
Ismerem az érzést,m is most a kollégámmal egy renault twingo-n dolgozunk,ráadásul a tulaj nem akar sokat rákölteni tehát javitóív helyett lemezelés,az meg hogy minden jól álljön először csak megpöttyölöm,utána tudom csak lassan megvarni,nehogy elhúzza a lemezt.
sorszám: 34090 (107661)
(előzmény: Péter mz, 2009-02-05 21:18:55)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-02-05 22:40:39
ott a pont! minek? nekem azért kel la hosszab áttétel, mert 80 helyett akarok egy kicsit nagyobb utazót.
sorszám: 34089 (107660)
(előzmény: Rudolph B, 2009-02-05 22:29:33)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-02-05 22:39:26
KERI!
a Warbi generátor:
-gerjedési fordulatszám: 1300(etz ugyanennyi)
-üzemi fesz: 14V(nyilván)
-fesszab: elektronikus(kb 1000ft, és kompakt, ja meg van belőle egy halom)
-(még)garfit csúszógyűrű
-42A.(588W)nem szabad ennyire kiterhelni valószínüleg, mert nincs olyan mértékű hűtése, mint ami a kocsin volt, de azért nem okoz neki gondot 400w terhelés
képek:
MZ Dinamóval karöltve egy komplett példány:
http://kepfeltoltes.hu/090205/SN851339_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

komplett a deklibe:
http://kepfeltoltes.hu/090205/SN851343_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Dinamó mellett a méretreszabott:
http://kepfeltoltes.hu/090205/SN851344_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

itt is:
http://kepfeltoltes.hu/090205/SN851347_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

helyére biggyesztve forgórész nélkül:
http://kepfeltoltes.hu/090205/SN851350_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
sorszám: 34088 (107659)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-05 12:15:58)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2009-02-05 22:29:33
Nekem van ugyan ES 175 alapméretű hengerem, de mint olvastad az előzőekben, ez nem megoldás, mert az ES 175 ugyanaz lémyegében, mint a 250-es, csak 58 mm-es furattal a 69 helyett.Minden más olyan, mint a 250-es, nem is hasonlít.
A valódi kérdés az, hogy az 5 percig tartott 110-120 összegben mennyit ér, mert ehhez kell számítani a kiadásokat.Ha a kiadás oldal nagyobb, tárgytalan az egész.Azzal együtt, hogy 100 féle dolgot lehet "elkövetni" a kis TS-el. hogy gyorsabb, erősebb legyen, de hangsúlyozom: mennyiért és minek?

üdv.: R
sorszám: 34087 (107658)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-02-05 21:19:21)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-02-05 22:14:26
ha találsz ES 175 hengert, azt aranyárba mérik, és nem is jó. ha 250esed lenne, akkor azt tudnád lebutítani 175re, azzal egyezik lökethossz, stb.. minden. 150esre nincs megoldás. ha mindenáron tépni akarsz, akkor várd meg, hogy összejön-e az ötletem. nekem is kis TS-em van, és KIS etz primer főtengelylánckereket, és láncot akarok beleügyeskedni, így az áttétel már elég lenne, de nagyon erőbe kell legyen a legalább 150 alapméretes motorblokk, hogy ki bírja húzatni. várj, hetek kérdése. ha működik, leírom a receptet. ja, és a blokkot hozd el hozzám generálra, ha nem 1000%os.
sorszám: 34086 (107657)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-02-05 21:19:21)

 
 
bambi99
válasz erre | email2009-02-05 22:12:33
A 175-ös a 250 ES alapjaira épült,ígyhát nehéz ügy.
sorszám: 34085 (107656)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-02-05 21:19:21)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-02-05 21:56:34
Sziasztok!

http://www.kawasaki.hu/ER-6n#/yourgallery/MotoMouse

Ha tetszik szavazzatok rá :)))))
Köszönöm..és bocsi az Off-ért! ;)
sorszám: 34084 (107655)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-02-05 21:19:21
Sziasztok, már régóta szemezgetek az ötleteitekből,de regisztrálnom kellett, mert volna egy halaszthatatlan kérdésem. Kis TS -em van, sebesség növelést szeretnék elérni(kb 5percig kellene tartanom 110-120km/h-t)ES-nek volt 175ccm es hengere, ezt (ha még van) simán ki tudom cserélni a 150-el, vagy mások a tőcsavar furatok, vagy a hajtókar? Esetleg máshogyan valaki tud segíteni? Nem veszek másik motort...
sorszám: 34083 (107653)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-04 11:09:10)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-02-05 21:18:55
az nagyon jó ha pajzs nélkül dolgozik az ember:).Nekem is voltak már ilyen eseteim de amikor a legelső szem begyulladásom volt 13 éves voltam az kegyetlen volt.Éjjel nemtudtam mivan velem mert olyan érzés mintha homok lenne a szemben meg bök szúr minden meg könny meg minden összefolyik ilyenkor lehetetlen aludni.Másnap meg kirándulás volt gyalogtura na alig láttam valamit ugy bántotta a szemem a napsütés ,szemüveget meg nem vittem.
Ez amiatt volt h a barkason voltak karosszéria javitások és hát apám villanyhegesztővel dolgozott nagyjából ő is pajzs nélkül de neki nem gyulladt be akkor a szeme, én meghát mindenképp pajzs nélkül mert ezt meg azt kellett odafogni meg stb.
Én ilyen begyulladásra semmit nem szoktam tenni se krémet se mást.Helyrejött magától is kinlódással. De a legegyszerűbb és hatásos meg olcsó ha simán krumplit felvágod szeletekre és lefekszel ,a szeletekkel meg telerakod az arcod mindenhol.
sorszám: 34082 (107652)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-05 19:44:25)

 
 
csaprago
válasz erre | email2009-02-05 20:23:13
Van egy eladó oldalkocsim MZ-hez, egyedül a kerék hiányzik belőle. Valamint 2db gyári oldaldobozom klauzerre és egy 250es ETZ-m májusig műszakival. Tel.:06 20 537 6125
sorszám: 34081 (107650)

 
 
béla70
válasz erre | email2009-02-05 20:21:38
Köszi az infót LG TS,holnap felhívom a tagot és elkérem tőle a tel.számot.
És köszönöm Bambi 99-nek is te messze vagy nekem.Mert ha jól olvastam akkor te pesten vagy.
sorszám: 34080 (107649)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-05 08:41:50)

 
 
béla70
válasz erre | email2009-02-05 20:16:20
Köszi az infót LG TS,holnap felhívom a tagot és elkérem tőle a tel.számot.
És köszönöm Bambi 99-nek is te messze vagy nekem.Mert ha jól olvastam akkor te pesten vagy.
sorszám: 34079 (107648)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-05 08:41:50)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2009-02-05 19:47:45
Mivel szóba került az Etz generátor beépités régebbi 250-es gépekbe,ezért felraktam pár fotót az én beépitésemről hátha érdekel valakit.Ja és Etz főtengelyt raktam a gépbe a generátor kúp miatt(nem egyforma a Ts kúppal)

http://hevizms.gallery.extra.hu/
sorszám: 34078 (107646)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-02-05 19:47:23
jav:nem a mentben hanem mellette van a stift,a kuplungét is elárultam:)
sorszám: 34077 (107645)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-02-05 19:44:25)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49076)
Motoros túra (17996)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu