hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 06. kedd 
Ivett, Frida

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

waresz
válasz erre | email2009-03-14 01:16:06
Bocsánat! valóban rosszúl írtam, nem savmnetes, hanem sósavmentes. így lett volna pontos. de ha jobban figyelnél, arról volt szó, hogy egy sokat állt dzsuvából kivakart porlasztót kellene megpucolni a vízkőtől. nyílván a tank és a porlasztó használat közbe elég nehezen lesz vízköves.
sorszám: 35015 (109446)
(előzmény: R.Norbi, 2009-03-13 05:33:49)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-03-13 22:59:53
:D,hát igen,nálam is csak mosásnak,takaritásnak indult,aztán egy kis ez egy kis az,és most már minden.ami egy kicsit is hibás volt már rögtön csere.
sorszám: 35014 (109445)
(előzmény: Nfsman, 2009-03-13 22:43:52)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-03-13 22:43:52
Lesz, de pénz függő, mint minden :S először szeretném megvenni a donor gépet, amiről át tudom rakni a gyári alkatrészeket, utána festés, stb... kb ugyanaz a a szituáció, mint nálad. Legalább a blokk rendbe lett rakva tavaly nyáron, csak új karburátor kellene. De esküszöm ha kész lesz, kap egy pici tortát és a kipufogóval fújom el rajta a gyertyát :)
sorszám: 35013 (109444)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-03-13 22:12:50)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2009-03-13 22:43:23
Kösz Keri!
Tehát akkor a jelenség normális,csak a tömitést kell megoldanom.
sorszám: 35012 (109443)
(előzmény: Keri, 2009-03-13 20:26:48)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-03-13 22:12:50
na ez aranyos,lesz szülinapi buli is? én is néztem hogy majdnem napra pontosan annyi idős mint én,talán ezért kedveltem meg? ki tudja.
sorszám: 35011 (109442)
(előzmény: Nfsman, 2009-03-13 21:34:28)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-03-13 22:10:26
nem éppen gyári specifikáció és sokan megköveznének érte szerelő létemre,de ugyanakkor lusta is vagyok rendesen.a légtelenítő szelepet bezárod,és a belső,kerék felőli oldal dugattyú házát összeszerelés előtt feltöltöd olajjal egyrészt a kenés miatt,másrészt lesz benne olaj.elkezded benyomni addig amíg megjelenik a másik házban az olaj,itt már trükkösebb mert be kell fogni a fékcső furatát is és töltesz ebbe is olajat,majd benyomod a dugattyút egy picit,a fékcsövet is szereld rá és fecskendővel töltsd fel olajjal lassan,mivel nincs zárt rendszer ezért nyugodtan visz lehet nyomni a dugattyúkat alaphelyzetbe,a fölös távozó olaja célszerű felfogni,majd a főfékhengert is feltölteni olajjal és 2őt at ráhúzni hogy jöjjön az olaj a fékcső furatából,összerak,majd légtelenít.elég macerás meg minden,de működőképes,és sok bubit ki lehet iktatni már az elején,sok sikert!
sorszám: 35010 (109441)
(előzmény: Hullagyali, 2009-03-13 21:04:53)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-03-13 21:48:08
csak annyit ha már ott vagy a szeren kémiából,én tök hülye vagyok hozzá de azt még én is tudom hogy a sima háztartási ecet az nagyon gyenge,elég kevés százalék van benne az ecetsavból,ami töményen valóban képes megtámadni külömböző fémeket.Én német oldalon láttam ezt az ultra poros módszert,fel kell forralni,majd kicsit ázni,és bő vízzel kimosni,ezek után kifújni levegővel,mert már megint kémia magyarországon több mint 60%ban kemény a víz, és a vízkő megintcsak nagy ellenség főleg egy karburátor pici járataiban,szóval alapos takarítás.A brigéciolnak van több fajtája személyesen a 2000 motortisztítóval(sárga matricás,vízzel öblíthető) és a D3-al találkoztam(ez narancssárga,ez emulziós,amit nem old a víz) nos nekem egyik sem vált be tökéletesen,azért próbáltam ki a főzőcskét,mondván rosszabb nem lesz,értelemszerűen ki kell belezni a karbit.nekem sose volt gpz-m nem is akarok de az alu az alu a japcsiknál és németeknél is,ok?
UI:azért szedtem szét,főleg az úszót,mert az forrasztott az enyém,igaz az ón magasabb hőmérsékleten olvad mint a víz forráspontja,de biztos ami biztos,na meg hát a jobb átjárhatóság,miután megfőztem nem kell szarakodni a szétszedéssel,csak kifújtam,és összeraktam azt pöc röf és még meg is javult:)
sorszám: 35009 (109439)
(előzmény: R.Norbi, 2009-03-13 05:33:49)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-03-13 21:34:28
hiába 251-es, sajnos (vagy nem, mert eddig semmi panaszom rá) a jó öreg megszakítós gyújtásom van, hála az előző tulajnak, aki szétbarmolta a fél motort, úgyhogy a tranzisztoros gyújtás hibádzik róla. Azért így is elég erős szikrát ad, könnyen indul a motor és egyenletesen jár. az akksit azért kérdeztem pár sorral visszább, mert egy elég kicsi 4,2Ah-s van benne, és alapjáraton nem tudja ellátni a rendszert, ha minden nyavaja világít :D
Nah a lényeg, hogy holnap beszámolok a gyertyáról. (szilikonos kábelt majd esetleg szülinapjára kap, júniusban lesz 20 éves :))
sorszám: 35008 (109438)
(előzmény: Keri, 2009-03-13 21:19:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-03-13 21:21:31
Én azt szoktam csinálni, hogy ütközésik visszanyomom a dugattyúkat, akkor nagyon gyorsan megtelik és légteleníteni is könnyebb.
Ezt megteheted utólag is, csak arra vigyázz hogy a felső tartályba nyomja vissza a folyadékot és nehogy kispricceljen meg túl csorogjon.
sorszám: 35007 (109435)
(előzmény: Nfsman, 2009-03-13 21:09:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-03-13 21:19:00
Az iridiumos gyertya viselkedéséről beszámolhatnál.

Amúgy milyen gyújtásod van. Ehhez már dukálna valami nagy energiájú gyújtás is, meg szilikonos kábel :) csak hogy legyen mire elverni a pénzed :)
sorszám: 35006 (109434)
(előzmény: Nfsman, 2009-03-13 21:04:58)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-03-13 21:16:47
Amíg sok levegő van benne addig meg sem fog moccanni, ha kevés a levegő (pár apró buborék) akkor már fog, csak nagyon puha. Szóval töltögesd csak türelmesen.
Ha csak nincs valami téridő anomália a féknyeregben akkor muszáj lesz megtelnie.
sorszám: 35005 (109433)
(előzmény: Hullagyali, 2009-03-13 21:04:53)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-03-13 21:09:05
üdv. én a télen légtelenítettem... lehet gyúrni vele marokra :D kell egy pár 100-at nyomni rajta(teljesen üres, frissen feltöltött rendszernél), mire "élni" kezd a fék. a másik lehetőség, hogy én csináltam szarul... :) de végülis jó lett és sikerült kiűzni belőle a levegőt. ne add fel. amúgy a szervíz menüben szépen le van írva a légtelenítés menete, ha jól emlékszem.
sorszám: 35004 (109432)
(előzmény: Hullagyali, 2009-03-13 21:04:53)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-03-13 21:04:58
értem... és köszi. először azt hiszem megpróbálom ezt a tesco-s varázslatot, a hajtómű olajokból egyelőre elegem van, mert a Simsonom is hülye volt tőle, és az MZ is elég furcsa.

Más:

megrendeltem az Iridium elektródás gyertyát, holnap kiderül változtat-e valamit. 3400 pénzért tudtak NGK-t rendelni, a Denso csak 4-es szettben van és közel 12000 Ft XD, mondom akkro marad az NGK, ill. rákérdeztem erre az izzó dologra, de a boltban is relézést javasoltak a 100/80w-osra és mondták, hogy a foncsort is megvakíthatja. aztán javasolták hogy vegyek Osram night breaker-t (60/55w), ez az ami elvileg 90%-al erősebb fényű, mint a hagyományos... szóval holnap meglátjuk mit tudnak.
sorszám: 35003 (109431)
(előzmény: Péter mz, 2009-03-13 20:05:15)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2009-03-13 21:04:53
én már annyit nyomogattam de nem nagyon akarja megfogni a kereket.Már egy csomót töltögettem bele de akkor se.Vagy csak teljes légtelenítés után mutatkoznak annak jelei hogy "él" a fék?:D
sorszám: 35002 (109430)
(előzmény: Keri, 2009-03-13 20:18:03)

 
 
bambi99
válasz erre | email2009-03-13 20:56:09
Valszeg főtengely szimeringes,szerintem
sorszám: 35001 (109429)
(előzmény: Nfsman, 2009-03-13 17:46:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-03-13 20:26:48
Égett 2T olaj, és igen, azért ilyen mert nem tömít rendesen.

Azért nem csak füst, mert az az olaj ami erre képes az 5000forint :))
sorszám: 35000 (109428)
(előzmény: zsakfos, 2009-03-13 20:15:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-03-13 20:18:03
Alúlról??? soha nem próbáltam így, de kétségtelen a legnehezebb ez a módszer :)
Simán felül beletöltöd, és addig nyomogatod meg töltögeted amíg bugyborékol.
Amikor már nem csinálja akkor pedig neki állsz és légteleníted a rendszert az alsó csavaron keresztül.
Ha ennek a menetét nem tudod akkor szívesen leírom.

Mondjuk vannak itt ügyes emberek akik addig pöcögtetik az MZ fékkarját amíg minden levegő ki nem jön belőle. Nem tudom hogy csinálják mert nekem nem sikerült még ez a trükk.
sorszám: 34999 (109427)
(előzmény: Hullagyali, 2009-03-13 19:34:34)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2009-03-13 20:15:48
Sziasztok!Van valakinek ötlete mitől ilyen a blokkom néha motorozás után?Nem mindig ilyen.Az egy dolog hogy nem tömit rendesen a henger és a kipufkönyök,de miért ilyen fekete olajos trutyi jön ki,miért nem csak füst??
sorszám: 34998 (109426)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-03-13 20:05:15
legegyszerűbb az ha a 80w 90 es olajjal nem emelt ki rendesen és kúszott egyesben a motor meg nehezen lehetett álló helyben 1 ből kivenni, akkor tegyél helyette 75w90 ez higabb,ezzel javulhat a dolog.
Most én is gyüjtögetem a 75w90et már van több mint egy decim:)gyaksziról hozom ami flakont kidobnak a kukába miután kiöntötték belőle az uj olajat a flakonban marad egy idő összefolyás után akár fél deci is,én ezeket egy dobozba összeöntöm.
sorszám: 34997 (109424)
(előzmény: Nfsman, 2009-03-13 19:16:19)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2009-03-13 19:34:34
Sziasztok
Ma szétszedtem a tárcsafékemet, öszerakom, majd olajjal próbáltam feltölteni.először alulról ahogy a könyvében irja a szelepen keresztül. Itt nem megy semmi bele,viszont ha pumpálom a féket akkor kifele jön, Megpróbáltam felülről, ott ha fékezgetek akkor buborékol és a féket csak nagyon kis mértékben mozgatja. Mit lehetne ezzel csinálni?
sorszám: 34996 (109422)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-03-13 19:23:34
Nem tudom... lehet hogy igazad van, de amikor megvettem még nem produkálta ezeket... azóta végigment 2 szerelőn váltó javítás miatt, és hykomollal nyomták teli. az első szerelés után nem folyt... ekkor visztont szarul lett összerakva a vált (nem vette a 3.-at) ezért másik szerelőt néztem. a váltó jó lett, viszont az üreset nagyon nehezen veszi és nyomja az olajat... :D röhej komolyan.
sorszám: 34995 (109421)
(előzmény: Baxi, 2009-03-13 19:02:40)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-03-13 19:16:19
nem tudom kitekerni mert a nyomi előző tulaj megszakította a menetet, úgyhogy beragasztotta... jó mi? Majd kiderül, hogy mennyi volt benne, ha leeresztem. Ha 9 decinél több, akkor nem csoda hogy folyt. (ezért sz*r, amikor nem én csinálok valamit, hanem másra bízom :S... szerelő)

Az olajjal kapcsolatban... hát... hiszek neked, ha bevált a tesco-s akkor azt veszek, remélem nem teszi tönkre.
sorszám: 34994 (109419)
(előzmény: Keri, 2009-03-13 19:03:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-03-13 19:03:10
Nem tudom, talán sok van benne?
Csavard ki a nívó csavart és ha jön az olaj akkor így van. Ha nem jön akkor nem tudom.
sorszám: 34993 (109416)
(előzmény: Nfsman, 2009-03-13 17:46:00)

 
 
Baxi
válasz erre | email2009-03-13 19:02:40
Hi

1,
Hát Én tescos olajat csak esetleg bicajlánc olajozására használnék!!!!
A kuplungod azért fog mert a kiemelő/kinyomó szerkenytűd már elégé kopot, azaz nem bírja oldani a ötést.
2,
Az olaj szerintem azért jön kifele a kuplung bovdennél mert: vayg tul sok az olaj vagy a gumi tömítés/sapka a bovdenenn nem zár rendesen
sorszám: 34992 (109415)
(előzmény: Nfsman, 2009-03-13 17:35:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-03-13 19:01:01
Ja a tescos 15w40 mehet, az tesztelve van.
De a sima motorolajokkal általában vigyázni kell az említett adalékolás miatt, hiszen nem tudni melyikben van csúszást okozó adalék és melyikben nincs.

Szóval ha spórolni akarsz akkor tescós, ha sok pénzed van, akkor drága motorkerékpárba való olaj.
sorszám: 34991 (109414)
(előzmény: Nfsman, 2009-03-13 17:35:02)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-03-13 17:46:00
nah csak van még egy kérdés... az mitől lehet hogy nyomja a blokk az olajat a blokk bal oldalán azon a kis fém csövön ahol a kuplung bowden bemegy? rajta van a gumi zárósapka - igaz picit repedt - és ha leállítom a motort lehet látni, hogy ott szivárog az olaj. tudom hogy az a rész nyitott, de mitől nyomja ki az olajat??
sorszám: 34990 (109411)
(előzmény: Nfsman, 2009-03-13 17:35:02)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-03-13 17:35:02
+ egy ráadás kérdés: a blokkba milyen olajat javasoltok? Emlegettétek ezt a legolcsóbb tesco-s löttyöt, mert nincs benne semmilyen adalék amitől csúszhat a kuplung. szal hagyományos 15w-40 motorolaj mehet bele? most Mol hykomol van benne, de elég tapadós a kuplung, váltáskor néha elég nagyokat csattan a váltó, az üreset is nagyon erőltetve veszi... gondolom az olaj lehet az oka :S előre is köszi a segítségeket.
sorszám: 34989 (109410)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-03-13 15:23:27
Üdv! az ETZ-kbe (251-es) hány Ah-ás akkumulátor kell gyárilag illetve mekkora a pontos befoglaló méretük? (hosszúság x szélesség x magasság)
sorszám: 34988 (109407)

 
 
körvics
válasz erre | email2009-03-13 15:15:36
fiúk köszönöm a segítséget, probléma megoldva, a zöld ragacsos szutykot az alkohol eltüntette könnyedén :)) karbicsek kiglancolva, benyával átmosva, levegővel kifúvatva, összerakva.
sorszám: 34987 (109406)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-03-13 13:23:08
Majd egyszer egy szocimotoros túrán egy sör mellet megbeszéljük.

Addig is próbáld meg a véleményedet nem sértően leírni és ha valakinek más véleménye van, akkor próbálj meg nem foglalkozni vele.

Ennél jobb módszer nincs a boldog fórumos életre.
sorszám: 34986 (109404)
(előzmény: R.Norbi, 2009-03-13 10:24:25)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-03-13 13:11:26
Azért kicsit gondold át a következőket. Jól lefikázol mindenkit, majd panaszkodsz, hogy téged fikáznak :D

Nincs azzal gond ha leírod a dolgaidat, de nem értem miért vágod be a durcát, ha más is leírja?

Szerintem pl. frankó ötlet az észter higító, de ne kapd már fel a vizet, ha Árpi megmagyarázza hogy miért jó/nemjó és mi a jobb.

Lehet hogy te ilyen vagy, elfogadom. De mi meg ilyenek vagyunk és kész.

sorszám: 34985 (109403)
(előzmény: R.Norbi, 2009-03-13 09:44:01)

 
 
bambi99
válasz erre | email2009-03-13 11:43:39
4T karbit semmijen tüvel ne pucold.mert érzékeny nagyon a pontos furatokra,és ha kicsit megtágítod,(pl a féklevegő furatott) akkor dobhatod ki a kukába.A japánok kifejlesztettek egy sprayt,amvel ezeket lehet tisztítani,mert ott a sós levegő miatt hamarább lerakódnak az adalékok.A neve WAKOS.Sajnos európában nem forgalmazzák,mert eu veszélyes anyag.Viszont feketén lehet kapni kissé borsos 6-8000ft között mozog.
sorszám: 34984 (109400)
(elözmény: Keri, 2009-03-12 20:07:59)

 
 
körvics
válasz erre | email2009-03-13 11:27:14
nyugodtan segítsél másoknak ha tudsz. ha valakinek más ötlete van mint a tiéd, az nem gond. minél több az ötlet, annál jobb. az okoskákkal meg ne foglalkozz, mindenhol vannak túlzottan egoista emberkék, akik csak a saját maguk álláspontját tudják elfogadni, senki másét. nincs itt semilyen széllel szemben pisálás, hidd el. az pedig, hogy pontosítják az álltalad leírtakat, és kijavítanak ha hibázol, ne érintsen ilyen érzékenyen. én sem vagyok diplomás, mégis sok mindent sokkal jobban tudok mint egyes sokdiplomások, mivel minden dolgot igyekeztem megtanulni, ami érdekelt, és sokminden érdekel még most is.
sorszám: 34983 (109399)
(előzmény: R.Norbi, 2009-03-13 10:24:25)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-03-13 10:24:25
Szeretnék én is segíteni másoknak,de pár okoska soha nem hagyja!Széllel szembe pisálni meg nem akarok,mert nincs mosógépem!
sorszám: 34982 (109398)
(előzmény: R.Norbi, 2009-03-13 10:22:19)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-03-13 10:22:19
Következőleg azt fogom írni,amit a waresz barátom nekem a múltkor!Tudok de nem segítek bebebe!És ennyivel el lesz intézve!Úgy látom itt ez a menő!
sorszám: 34981 (109397)

 
 
körvics
válasz erre | email2009-03-13 09:57:24
szia R.Norbi! nem bakterolom el a kawa karbiját, csak kipucolom. mivel már 52-ik évemet taposom és 14 éves korom óta hobbim az autó-motor, gondolhatod nem először van a kezemben porlasztó. de hiába sok tapasztalat, melyre szert tettem, néha olyan dolgokkal találom szemben magam, hogy jobbnak látom tanácsot kérni másoktól, akik már megoldottak ilyen problémát. ugyanis mikor beszüntették az ólomadalékos benzin forgalmazását, akkor radikálisan megváltoztatták a benzin adalékösszetételét. én meg most találkoztam először ilyen berohadt benyás karbival az új adalékkal. nekem nem snassz akár egy 14 éves emberke tanácsát is megfogadni, ha már megoldott ilyen gondot. különben is azért vagyunk itt a fórumon, hogy ha nem tudunk valamit, akkor csak akad vala ki, aki már legyűrte azt a problémát. köszönöm a sok jó tanácsot mindenkinek, most már biztosan megoldom a gondot. jön a jó idő, motorra fel és kellemes gurulgatást minden motoros társamnak.
sorszám: 34980 (109396)
(előzmény: R.Norbi, 2009-03-13 05:50:33)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-03-13 09:44:01
Az észter hígító pedig folyékony dolog és nagyon jó!!SZINTE,mindenfajta szennyeződést lehet vele takarítani!Még a legtöbb száraz festett felületet is megtakarítja!Ez meg az én tapasztalatom!Egy kis festői háttérrel!Az a jó,hogy amit én írok,mindíg le van fikázva!Pedig én is tudnék segíteni,elég sokat!Lehet,nem olyan tudományosan,mint te,dehát én csak szakmunkást végeztem!Na mindegy.......így legyen bennem a jószándék!.....
sorszám: 34979 (109395)
(előzmény: Árpád, 2009-03-13 08:08:50)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-03-13 08:08:50
Az észter nem egy vegyület, hanem egy vegyület csoport. Egy részük nemhogy nem oldószer, hanem nem is folyékony.
Amúgy az ultrás főzöcskét én se tudom tiszta szívvel ajánlani, ugyanis erősen lugos, némelyik ötvözet felületét megtámadhatja. A huzallal történő kipiszkálást is csak végső esetben, ugyanis tágíthatja a furatokat, lehet olyan karbi ami érzékeny erre. Semleges kémhatású oldószerekkel kell próbálkozni. Nos két féle oldószer van, poláris és apoláris. A szennyeződés is e kettő féle lehet, plussz ionos. Ez utobbi szintén a poláris oldószerben oldódik. A poláris polárisban, az apoláris apolárisban. Csak az a feneség, hogy általában nem tudjuk, milyen az eltávolítandó anyag. A benzin apoláris oldószer, tehát ha azzal nem oldódik, akkor polárist kell keresni. Ha minden igaz, ilyen az etilalkohol. Én a következő sort próbálnám végig: Benzin, alkohol, aceton, széntetraklorid(ha sikerül szerezni). Ezek a nem támadják meg a fém alkatrészeket, ha tiszták nem hagynak maguk után nem kivánatos anyagokat, viszont valamelyik közüllük biztosan oldja a kirakódást.
sorszám: 34978 (109394)
(előzmény: R.Norbi, 2009-03-13 05:50:33)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-03-13 05:59:08
A másik dolog még ehez a témához,hogy sem a keverék, sem a tiszta benzinnbe nem kell semilyen adalék!Nagy marhaság!A keverékbe normális minőségű olaj kell és kész!A tiszta benzinbe,pedig már ugyis van "gyárilag" némi cucc,tehát nem kell még plussz taknyokat beleönteni!De persz ez az én véleményem és ki-ki maga döntése alapján öntögessen bele bármit!Köszönöm a lehetőséget!:)
sorszám: 34977 (109393)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-03-13 05:50:33
Körvics!Ezután a sok marhaság után már csak a 10kg-os kalapácsot tudom javasolni!:)Amint azt említetted, GPZ-ről van szó!...ugye??Na mármost,én ismerem a GPZ és KZ szériát a Kawasakiból,ugyanis nekem is és a baráti körömben is van és volt!Javítottam is!Tudom,hogy mennyire érzékeny és kényes jószág!És ezért mondom,hogy ezek a módszerek lehet,hogy Mz-nél beváltak,de a kawa karbiját úgy elbakterolod,hogy vehetsz másik sort 50 ezerért!Ezután már csak a nagykalapács marad!De te tudod!Én csak jóhiszeműleg figyelmeztetlek!Ha netán a hangnemet te vagy valaki félreérti...bocsesz!De én meg ílyen vagyok......félreérthető!A karbit ha kiszedtél belőle minden cuccot(membrán,úszó,tűszelep,csavarok,szelepek,stb.) Észter és vagy szintetikus hígítóval ki tudod szedni a rittyót belőle!Kompresszorral és vagy pumpával átfújatod és tiszta benzinnel kimosod!Egyébként van egy jó állapotú javítási könyvem 400-550ig,ha érdekel!
sorszám: 34976 (109392)
(elözmény: Keri, 2009-03-12 20:35:48)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-03-13 05:33:49
WARESZKA!!!Az ecet nem sav??Mee' szerintem igen!:))))Ha valakinek vízköves a tankja,vagy a karbija,az megérdemli!Az én gépem benzinnel megy nem vízzel:DDDD
sorszám: 34975 (109391)
(előzmény: waresz, 2009-03-13 00:30:24)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-03-13 00:35:26
ja, és a ferropassit-ot meg az evipasst nem oldja egyik köolaj származék sem. így valóban meleg vízzel érdemes mosni, meg folyékony mosogatószerrel, akár többször is. utána meg fúvó üzemmódba belelógatni a rakéta csövét, és kiszárítani, ha kiszáradt, nyomban olajdús keveréket(1:5-1:10) körberázni benne. így tutira nem kapja meg újra.
sorszám: 34974 (109390)
(előzmény: waresz, 2009-03-13 00:31:45)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-03-13 00:31:45
vagy evipass(ferropassit) és némi aprószemű rostált sóder.
sorszám: 34973 (109389)
(előzmény: Forrest, 2009-03-12 21:40:59)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-03-13 00:30:24
vízkőre nagyon jó a brill savmentes(ecetes)vízkőoldó. savas dolgokat kerülni kell, mert eltünteti a porlasztót:D

egyik komám csak sima háztartási sósavba tette a porlasztót este, másnap már hiába kereste:P
sorszám: 34972 (109388)
(előzmény: Keri, 2009-03-12 20:50:21)

 
 
Forrest
válasz erre | email2009-03-12 21:40:59
Üdv
Ha úgyis takarítás, tisztogatás a téma:
Egyszerű módszer a tank rozsdátlanítására a 2-3m apró szemű lánc és gázolaj rázogatása a tankban. A végén én forró vízzel öblítettem ki és egy közepes méretű pamut rongyot gyűrtem még bele, hogy összegyűjtse az esetleg bent maradt vizet. Elég gyors és hatékony megoldás szerintem. Előnye, hogy nem kell teleönteni mindenféle szeggel, anyával stb.
sorszám: 34971 (109386)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-03-12 21:34:39
hidd el jó tuti nem károsodik a karbi se nem is mérgező van egy """illata"""" mindenféle vegyszereket ne öntözgess bele mert ha valami kárt csinál benne az eléggé ciki.....így viszont egy kis forró víz meg ultraderm nem árthat semminek na sok sikert:):)
sorszám: 34970 (109385)
(elözmény: Keri, 2009-03-12 20:32:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-03-12 20:50:21
Nehogy már, sima dugulást valami biztosan oldja.

Amúgy eszembe jutott milyen drót vált be nekem a vékony járatokra.
Bowdenből kihúztam egy acélszálat, az frankón beveszi a kanyarokat is.

Nekem mondjuk a szabadban tárolás miatt víz állt a karbiban és fehér oxidréteg miatt volt dugulás az egyik donor TS karbijában.
sorszám: 34969 (109382)
(előzmény: Árpád, 2009-03-12 20:41:35)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-03-12 20:48:40
miért hagyod utoljára? szerintem bevált,én is a neten találtam egy német oldalon,és kajak jó volt,csak adtam neki egy hideg zuhanyt és kifújtam levegővel hogy ne legyen vizes a benzin,meg a vizkövesedést megelőzzem,mert akkor adtam a szarnak egy pofont.
sorszám: 34968 (109381)
(elözmény: Keri, 2009-03-12 20:32:47)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-03-12 20:41:35
Remélem közben azért nézed, hátha van valahol olcsón bontott. :)
sorszám: 34967 (109380)
(elözmény: Keri, 2009-03-12 20:35:48)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-03-12 20:39:52
Régen se mindig lehetett kapni. Én is úgy tudom hogy mérgező. És valóban illegális anyag volt régen. Szerintem manapság is elófordul, hogy megint nem árulják. Szerintem a gyújtó bombák miatt. Mintha a másik részt, a fehérfoszfort kapni lehetne....
Jut eszembe, a mai kromofág nagyon nem a régi. Más lehet az összetevője. Nem is szed le semmit se. Viszont ha ráöntöd a kezedre, nem húz holyagot.
sorszám: 34966 (109379)
(elözmény: Keri, 2009-03-12 20:34:13)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu