:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
"pöckölt 150es henger" "gyári 125ös utánmunkált hengerfejjel"
Ilyenkor az a baj, hogy a nem tudsz gyári értékeket, mindent ki kell kisérletezned. Fúvókák mérete, előgyújtás, stb stb. mind más lett mint ahogy azt a gyárban kitalálták!
Kopoghat bármitől. Itt a résméret sem mond sokat, hiszen az égéstered is más.
Szerintem mérj kompressziót, és ha túl sok, akkor alakítsd át a hengerfejet.
Ha nem sok, akkor marad a gyújtás- és a porlasztóbeállítások kikisérletezése.
sorszám: 36326 (112130)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-10 23:08:44)
A kis TS-em mostmár biztos, hogy sokat kap az új dellortoval. Teszteletem 4be, húztam neki amíg fulladozott, majd utána gyorsan kuplunkg be, gyújtás le, ahogy waresz írta, és tök sötét volt a gyertya. A tű a legmélyebben van, tehát kell bele a kisebb főfuvi. Ja az alapjáratija meg 64es, én ehelyére egy 40est gondoltam. Ezekután még mentem 2km-t. Majd otthon levettem a karbit, hogy megnézzem a fúvókákat. Kiszedtem az alapjáratit, a főfuvit, meg azt az "atomisert". Magyarul nem tudom mi a neve, ez az ami belelóg a torokba, ebben csúszkál a tű. Összeraktam, beindult nagy nehezen, erre csak hörgött és nem bírt felpörögni. Fehéren füstöl, mint az állat és a gyertya tiszta olaj. Ja az hozzátartozik, hogy a váltóolaj folyt a dinamó alól, már régóta, de azt megoldottuk. Ja amíg folyt az olaj addig nem füstölt.
Azt hiszem nem úszom meg az újbóli széthúzást. Gyújtást beállítottam, mert gyanús volt nekem ez a nem felpörgés, de úgy is szar.
és hengertalp alá mit teszel?
fontos, hogy a jó vezérlési idők csak akkor valósúlnak meg, ha a dugattyú alsó holtponti helyzetébe a felső éle egybeesik a kipufogó csatorna és a felömlők alsó élével. a hengertalp alá megfelelő vastagságú klingeritből kell pakolást vágni.két tömítést elég gány dolog betenni, szinte garantált, hogy nem zár. oda is megfelelő vastagságú alulemezt kell tenni, ha nincs meg a megfelelő présrés. azt kivágni szarabb, de meg lehet oldani. pepecs, de ettől lesz jó egy gép. 33as keverék tök felesleges, sokkal fontosabb, a jó olaj, és a jó karburálás. ha a gyertya hasszas tőgázon sem fehéredik ki, akkor tuti hogy az a gép meg nem ragad. vagy legfeljebb főtengelyprobléma miatt, de az más tészta. az én gépem úgy lett bejáratva, hogy néha egészen meghajtottam már az elején is(mostanság akár 30km-t is bevállalok vele tőgázon, és tudom hogy tutira nem ragad meg.). sőt, mondok jobbat, amikor még egyáltalán nem voltam okos, akkor az első kis TS-emet fúrás után frissen szivatóhiány miatt tolva indítottam, és rögtön kisgázon húztam is neki, majd 5 percel késöbb már 3.ba 80al téptem ki a faluból(~7000rpm):D az a motor ennek ellenére hibátlanra sikerült.. állatira ment, magához képest.
sorszám: 36324 (112121)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-10 23:08:44)
most járatom,szóval bőven túl van adagolva,inkább több benzin persze csak mértékkel,és 33as keverék 1000km-ig,és utána mehet a normális beállitással.Megvallom őszintén egy pöckölt 150es henger van rajta,egy gyári 125ös utánmunkált hengerfejjel,az előző hengernél látszott hogy kifúj,mert tiszta olaj volt az egész,oda 2db 0,6os tömitést tettem,és így lett a préssáv azt hiszem 1,2 v. nagyon picivel több,nem is kopogott,de erő nem volt benne olyan sok.ezzel az új hengerrel,ehhez csak egy 0,6ost tettem be és így lett 1,4mm,gyanitom a henger tetejéről szedhettek le,más nem lehet,a HF-et csak radiális irányban marták hogy a hüvely és dzgó elférjen rendesen.csak próbálgattam 3500ig és onnan váltok el,szerintem elég jó,az előzőhöz képest.
az 1,4pont jó. kopogás lehet benzinszegénységtől is.
sorszám: 36322 (112113)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-10 15:54:29)
Waresz,próbáltam utánakeresni etz 150 helyes préssáv tartomány értékére,de nem találtam,úgy emlékszem hogy 1,2 és 1,6mm között kell lennie,most 1,4et mértem elvileg jónak kéne lennie,noha nem is kopog.
hát az elég ciki,remélhetőleg nem a blokkban van az a stift.
sorszám: 36320 (112098)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-05-10 12:50:05)
Kékes.fehér a füst, de ma megtaláltam a hibát;A gázbowden beleakad abba a hengerbe, amivel emelgetjük a tűt, és ennek a hengernek van egy hosszirányú nútja, amibe a karbi házon lévő pöcök illeszkedik, hogy ne fordulhasson el az a henger, mert ha ez a pöcök nincs, elfordul a henger és az alapjárati csavart szépen bele lehet mélyeszteni, mert nem az erre a célra kialakított ferde mélyedésbe kerül. Tulajdonképpen ennyi az egész, ezt is elfuck...
sorszám: 36319 (112094)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-08 21:06:49)
nem koromfeketéről beszélek,ez nem traktor,a túl sok benzinnek ez az egyik kisérő jelensége,meg az hogy fekete,esetleg nedves a gyertya az el nem égetett benzin miatt.a kék az túlzott keverés v. szivja be a váltó olajat
Köszi szépen. Ha jól látom, a lőrinci piacről van szó. Ha sikerül jól beosztani az időm, kinézek.Az biztos, hogy elmegyek mellette, csak kérdés, vissza tudok e még menni később.Hátha látok valami hasznosat.
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=hu&q=Budapest,+Budapest+XVIII.+ker%C3%BClete,+Magyarorsz%C3%A1g&sll=47.498406,19.040758&sspn=0.53534,1.455688&g=budapest&ie=UTF8&cd=1&geocode=FbLx0wIdC5skAQ&split=0&ll=47.442921,19.185112&spn=0.004013,0.011373&t=h&z=17
a kép közepén látható piacféle helyen lesz. Reggel 6tól.
sziasztok!
honnan lehetne szerezni egy jó tömítést az etz karburátorába ugyanis a bolti az ilyen hitvány egyszer használatos. Másodjára már szétnyúlik. Az jó ha kartonpapírból vágok?
Sziasztok
Vállalom elektronikai alkatrészek gyártását, például:
6-12V-os gyújtások (elektronikus-megszakítós, Hall jeladós), dobozolást is vállalom
6-12V-os feszültségszabályozók (dobozolását is vállalom)
6-12V-os univerzális elektronikus indexrelék (dobozolását is vállalom)
6-12V-os ledes lámpák és irányjelző szettek
6-12V-os hőfokmérők, ledes és LCD kivitelben
6-12V-os fordulatszámmérők, ledes és LCD kivitelben (a ledes is digitális)
6-12V-os immobilizer (dobozolva)
6-12V-os riasztó (dobozolva)
és sok egyéb más, akár a vevő által kitalált dolgot is megtervezek és legyártok.
Képek: http://kep.tar.hu/sub-ee19
E-mail: muller_szabolcs@citromail.hu
Telefonon a délutáni órákban lehet érdeklődni a 06/20/224-7288-as számon.
Üdv.:Sub-ee
Csak azt lenne jó tudni, hogy pontossan hol.
Sziasztok, holnap motoros börze Pestszentlőrincen!
helo
nemazért de fekete füstöt még én se láttam 2 ütemű motor után.Kéket meg fehéret láttam csak.
sorszám: 36311 (112081)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-08 21:06:49)
30N2-4 jelű karburátor,250-es MZ-re való ELADÓ!ETZ 250 alkatrészcsere érdekel!30/2905617
Oda/a szocformulásra/ baromi nehéz bejutni,én pl.nem tudom megjegyezni a lap címét,és minden alkalommal a googléba beütve kell megtaláljam,tehát ez is egy szempont,de fene tudja.
háát sajnos most sem kaptam meg...de kitartás!!:)
sorszám: 36308 (112074)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-08 20:25:07)
egy biztos,hogy rohadt sok benzint kap,milyen a füst feketés v. inkább világoskékes? ha kék akkor meg kéne nézni a bal szimeringet,ha feketés akkor egyértelmű hogy dől be a benzin az égéstérbe v. nem kap levegőt.a szivató gumiját nézted már?ha nem teljesen egyértelmű inkább cseréld le,és hagyjál rá a bovdenre bőven akkor tuti zárnia kell.
sorszám: 36307 (112073)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-05-08 20:47:34)
hát akkor én vagyok a gyenge:)nekem még nem sikerült,bár nem hiszem hogy jó élmény lehet.,elvileg fém a fémmel kell hogy tömitsen ha jól látom a helyzetet.
Sziasztok, még mindíg füstöl a kistés. Lényegében a problémát nem értem mert nem is érthetem: a tüszelep nem zárt, mert kitekeredett belőle a fúvókája, úszószint jó, egyéb szenny nincs, tű legfelső rovátkába van beakasztva. Elinduláskor egyesben és még a kettes kigyosrsításakor is keményen zakatol, és fulladásig tudom kihúzatni, ami normális esetben még nem a vége. De ez csak 1-2 fokozatban van, a kettesnek már csak az eleje fulladós. A gyertya fekete. Alapjáratot sem tudok állítani, nincs regálás... Azt gondolom, vagy az új tű a rossz( a régit elhagytam a homokban)vagy vmi komolyabb baj van aminek a karbihoz semmi köze. Sajnos csak a felszint karcolgatom...
a szocformulás oldalon is az érdeklődés hiánya miatt van elhalva nem?
hát a letört perem az nem kitaláció :) nem én törtem le, én csak adtam a cseredarabot.
De amúgy sem kell megtépni.
sorszám: 36303 (112068)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-08 20:23:16)
úgy néz ki a freemail szarakodik,most megint megpróbálom,szólj ha sikerült,rendben?
ami nekünk kell motorosoknak bőven jó a praktikerben kapható hobby légkulcs,kell egy 25Les kompi égy 5m-es cső,két gyors csatlakozó,és máris fel vagy szerelve,kopmresszort már egész jót lehet kapni egy év garival,30000ért láttam egy gyengébb 50Lest,de a 20L-es elég profi már,ebben az árkategóriában,igaz egy OMA v. WÜRTH az megkéri az árát,de jó is lesz 6-8évig.Tescos kulcsot nem szabad használni ebben egyetértek,mert nem teljesen méretpontos,és ez teszi tönkre lényegében a csavarokat.visszatérve a teló zárócsavarra,javitanék,amikor villahíd nélkül rácsavartam tövig és meg is húztam,próba erejéig,nem ment tovább,nem végig menetes,szerintem a peremet nem tudja letörni,de a fejet el tudja nyalni simán.azt az akksis légkulcs félét én is láttam,tényleg jópofa szerszám,a levegős testvérét azért dijjazom jobban,mert az állandóan készen áll,ha a kompresszor működik,de egy gyors kiszállású szerelésre tök alkalmas, pl egy haverod defektet kap,nem kell izmozni a megtépett kerékcsavarral hanem csak le kell lőni azt kész.Nem tudom milyen erősek ezek a gépek,a mienk az tudom hogy 180Nm-re van hitelesítve,de ennek jó ha a felét tudja már,sajnos elég régi már,de egy kis ATF olaj jótékony hatással van rá,jobban tömit,és megjön az ereje egy időre.
vannak nagyobb szabvány kulcsok is,iveco kerékagyhoz 2colosba van 72es ,fabory-ba lehet kapni ilyen brutál szerszámokat,meg a jonnesway-ba,de az áruk is megvan persze:)
Keri!
Az jutott eszembe,hogy volna értelme szerinted egy Mz kupás topicot nyitni a totalbike-on?
Elvileg simán működhetne,e másik lehetőségként itt,a szocin is lehetne egy versenyzői topik akár,és lenne hol megbeszélni az ügyes-bajos dolgokat.
Valahogy a szocformulás oldal nem műkszik Mz szempontból.
Vagy érdeklődés hiánya miatt értelmetlen próbálkozás lenne?
az enyémen (ETZ 251) tolómérővel mérve 27,2mm ennek a csavarnak a laptávolsága
Szevasztok
Küldje már el valaki légyszi az mz etz 125-ös váltójának a felépítését.
hello nem kaptam meg az e-mailt küld már el még egyszer. köszi
sorszám: 36296 (112051)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-08 06:29:00)
Mostmár végképp nem tudom a méretét. Megnéztem a sjátomat, és egy másikat is. Még csak nem is hasonlítottak egymásra. Az enyémen kissebb a hatszög mint a menet, a másikon pedig nagyobb volt, egész olyan, mint amilyenre régről emlékeztem.Tudnám, melyik a gyári....
Én sem tudom soha a méretét, de általában szerszámkészlet a kezem ügyében van amikor szerelek így azt a kulcsot veszem a kezembe ami jó hozzá :)
Arra azért vigyázzatok hogy annak ellenére hogy ilyen marha nagy csavar, nem szabad túl nagy nyomatékkel lehúzni, mert a pereme letörik. Persze ennek ellenére ha régen volt szétszedve a lazításhoz kellhet nyomaték, de ha van lehetőség a légkulcsot javaslom mert puha a csavar anyaga és a sima (tescos) villáskulcs elnyalhatja.
Apropó légkulcs. Bambinál láttam akkumlátoros "légkulcsot" ha valaki nem akar kompresszort beszerezni, akkor ez is jó lehet...persze gyanítom ez a szerszám sem túl olcsó, de igazából a légkulcs maga is drága.
sorszám: 36294 (112030)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-08 06:25:26)
Hülye vagyok. Persze hogy jól emlékeztem, hogy a lehető legnagyobb azaz vagy 32 vagy 34 a kulcs. A 30 a menete.:( Nem szabad éjjel foglalkoznom ilyesmivel.
Úgy látszik, nem ugyanazt a csavart értettük. Én úgy értettem, a telót lezáró csavarra gondolt. Én is 32-34re emlékeztem, de az MZ-B szerint 30-as. A teló rajzán náluk a 3as számot viseli az illető alkatrész. http://mz-b.de/etz250/t2-2.htm
A jawáé tuti 32. De van egy olyan gyanúm,. miszerint nem is gyártanak 34est, 32 a legnagyobb szabvány kulcs.
jaky megkaptad a gumikról a képeket? mailcimedre küldtem,mondtad hogy lehet érdekelne.
a két villahíd tengelyének az összehúzócsavarja(pontos megnevezés ismeretlen)az meg ha jól emlékszem 34es.
sorszám: 36290 (112025)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-08 06:25:26)
sokszor szétszedtem már de én valahogy úgy emlékszem hogy 24es kulcs kell hozzá,egyszerűbb ha egy crova készlettel indulsz:D meg egy fél méteres erőkart is,én majdnem eltörtem a kormányzárat,amikor lazitottam először:))azóta már bejáródott,de most már tuti jó lesz,szóval megint be fog rohadni a zárócsavar
:) 22-30 szarva közt a tőgyit... XD 27mm lesz az
Nagyobb lesz az szerintem. 30-as.
Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani mekkora az ETZ250-esek első teleszkópjának felső végén található hatlapfejű csavarok párhuzamos oldalainak távolsága mm-ben? (Mekkora kulccsal tudom kilazítani?)
Kosz!
Louie
SŰRGŐSEN ELADÓ!
- Bieffe Scatto használt bukósisak
- GIVI fölső túradoboz,2db gyári kulcsal
- Olympus xb400 analóg fényképezőgép
Kérésre képet tudok küldeni!30/2905617
S.O.S.!
nincsmit:) de ha már nekiálltál, akkor legyen tuti a gép. zörgés, meg ugyan nem fémes hangon, de lehet szegény keveréktől is. ciripelhet ettől.
kissé benzinszegényen harap a legjobban, és úgy is forog ki magasabb fordulatra, amellett, meg gyorsabban szarrámegy, és közben meg is ragadhat. kicsit többet kell nekik adni mint amit megkívánnak
Köszi a tanácsot!Tekertem 1/4-et kifelé a levegőcsavaron és körübelül jó lesz!Tovább nem akarom babrálni,mert most nagyon jól megy!Nem tudom,hogy mit csináltam vele,de most nem zörög magas fordulaton sem annyira!Hatottam rá a belső energiámmal! :DDD még egyszer köszi!
Én hangra és a gázreakciókra szoktam állítani.
Hű vazze, így még sose állítottam porlasztót... :)))
jó az a rekord, ha 1:40re kevered, akkor már inkább porlasztóbeállítás a téma. de gyertyaképet meleg motornál érdemes nézni, és azt is úgy, hogy mész félgázon kb 10 km-t,majd kuplung be,gyujtást le és haggyad lelassuli ezután nézd meg. ha sötét akkor lehet lejjebb rakni a tűt, ha világos(őszbarnánál világosabb) akkor feljebb. ha így már jó a beállítás, akkor próbálhatsz 3-4perc tőgázas hajtást, majd ugyanúgy állj meg, nézd meg a gyertyát.nem túl világos? akkor próbálj meg 7-8percet tőgázon menni, majd nézd meg akkor is. ilyenkor a főfúvóka gyertyaképét látod, ha sötét, akkor kissebb főfúvóka kell, ha világos, akkor nagyobb. minden tűállítás és fúvókacsere után be kell lőni az alapjárati levegőt. kb enyi a hibátlan karburálás. pepecs, de nem megy egyszerűbben.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|