hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 04. vasárnap 
Mónika, Flórián

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

150esRolleres
válasz erre | email2009-10-12 22:56:45
A fő kérdés, 25-ös és 50-es hfej között mi a lényegi különbség?( 150-est nem láttam sose
sorszám: 38865 (118062)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-10-12 22:54:50
76-os volt a trafóm, és még van egy rózsaszín gyertyám MZ-hez, és 4db Ladához. De ezeket nem tekerem be sehova... vagy majd ha berúgok nagyon. De nem a se..embe
sorszám: 38864 (118061)
(előzmény: Keri, 2009-10-12 08:53:28)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2009-10-12 20:30:14
Ne a védőfelszereléseken spórolj. Gondolj inkább bele, hogy ha olyan sisakban taknyolsz és odavered a fejed a földhöz akkor a szar sisak olyan mint ha nem is lenne, betörik a fejed, jó eséllyel még az is lehet, hogy "ottmaradsz".
Sisakot és egyéb védőfelszereléseket tudsz venni másikat, új fejet, karokat, lábakat, életet nem!
sorszám: 38863 (118059)
(előzmény: Jaky16, 2009-10-12 15:29:52)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-10-12 15:29:52
pedig most tudtam volna olcsón olyan 1000 forint körül sisakot..de így inkább elvetem az ötletet..köszi mindenkinek..
sorszám: 38862 (118055)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-10-12 15:13:09
heló
a kuplung kinyomó rudat nézd meg jól,mert az szokott ilyet csinálni,megkopik a vége,ha van golyó is a rudak közt akkor a golyó is belenyomodik nagyon a rudba és nem emel ki a kuplung,ha ez a baj,vegyél uj pálcát.nézd meg,mérd le a hosszát és hasonlitsd össze valakiével vagy a boltban kaphatóval.
sorszám: 38861 (118054)
(előzmény: creationmz, 2009-10-12 09:31:08)

 
 
creationmz
válasz erre | email2009-10-12 09:31:08
Srácok segítség kéne :) Feladtam a harcot egy sr51-el. A probléma azzal kezdődött, hogy a kuplung fokozatosan elkezdett felkeményedni, egyre nehezebb lett behúzni. mivel a bowdeneket folyton szaggatta, így hozzűm került após gépe. Elsőre arra gondoltam, hogy megkophattak a betétek, mert a tőcsavart állítottam és visszapuhult, és használható lett. Majd 2 hét mulva ismét ugyanaz a hiba, ismét bowden csere, de már a tőcsavaron nem tudtam állítani, mert kiesés szintjére kellett volna állítani, így vetettem bele új lamellákat. Betettem, de ez sem segített. Ha a tőcsavart betekerem akkor a kuplung karja a túloldalt iszonyatosan hátra áll. Irreális helyzetbe.

Ha van ötletetek, akkor kérlek írjátok meg.

Köszönettel creationmz! (Simson SR51)
sorszám: 38860 (118044)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-10-12 09:21:31
Az ETZ-be nekem is a Brisk jött be a legjobban, de a jawában még az új isolatorok is vernek minden mást. Csak arra tudok gondolni, hogy az ETZ tulságosan rezeg, ezért nyírja ki az új isolatorokat, vagy az NGK-kat.De a legfontossabb, hogy eltalálja az ember a legmegfelelőbb hőértékű gyertyákat, valamint használható gyertya hézagot állítson be.
sorszám: 38859 (118043)
(előzmény: Keri, 2009-10-12 08:53:28)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-10-12 08:53:28
Isolátorban persze hogy nem. Csak az eredeti volt jó. SuperBrisk elég jól bevált és nem drága.
sorszám: 38858 (118042)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-10-11 22:23:04)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-10-12 08:51:25
KIzárólag olyan sisakot hordhatsz motoron ami megfelel az ECE 022 szabványnak és ez fel van tüntetve benne.

Eredeti rohamsisakot nem...de lehet annak tűnő szabvány sisakot kapni szerintem.
sorszám: 38857 (118041)
(előzmény: Jaky16, 2009-10-11 21:38:07)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-10-12 07:42:10
Én a krómozott kínai bilire gondolni sem mertem, az annyira túl van a jóizlés határain szerintem.:) Amúgy tavaly lett bajusz akasztva egy zsaruval a Ce ellenére, mondván, hogy megfázik a motorostárs füle.:D
Mindegy, én nem rohamsisakozom. Eléggé feltünő az árpádsávos zászló hátul.:) Már attól vagy vidáman integetnek nekem, vagy megpróbálnak lenyomni miatta az útról. :D Minek ragozzam még a kérdést?!!:) Főleg ETZ-n. Még jó hogy nem ökörszarvas viking sisak, az lenne még szép egy 250es szoci motorra.:D
Azért most egy picit elgondolkoztam. Mi köze az MZ-hez annak, amit leírtam? Sürgős segítséget várok.:D
sorszám: 38856 (118038)
(előzmény: Atilla, 2009-10-11 22:51:22)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-10-11 22:51:22
Az már régen volt!
Ma már átvettük az EU direktívát, hogy egységes legyen a piac. Azaz, ha van benne CE jel, akkor jó. Ha nincs, akkor nem. Mindegy, hogy milyen, meg mit takar.
A rohamsisakba biztos nincs CE. A krómozott rohamsisaknak kinéző műanyag kínai biliben, viszont van! Azzal a fején már törvénytisztelően hal meg az enyhén militarista motoros! :-)
sorszám: 38855 (118036)
(előzmény: Árpád, 2009-10-11 22:20:32)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-10-11 22:37:11
szerintem nem offolás, hanem süvítés:D. a magyar sisak 50nél már úgy visít, meg lehet benne hülyülni.
sorszám: 38854 (118034)
(előzmény: Jaky16, 2009-10-11 21:38:07)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-10-11 22:34:24
helo
nemtudom hivatalosan egyáltalán elő van e irva h milyen sisak lehet,de itt a környéken én már láttam ilyensima fém sisakot ami csak a fülig ér és egy pici pereme van oldalra(2-3 cm) mint egy kalapnak és szépen le van fényezve metálkékre,jól is néz ki,és mondom használja néha a motoros az mz-jén.
sorszám: 38853 (118033)
(előzmény: Jaky16, 2009-10-11 21:38:07)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-10-11 22:23:04
Igen, az a pót. Brisk van(2db min. kell belőle) meg egy isolator, de most ez utóbbi krepált be. Két hónapja vettem. A gyertyákban sem bízhat az ember...
sorszám: 38852 (118032)
(előzmény: Árpád, 2009-10-11 17:29:40)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-10-11 22:20:32
Nem lehet. Annyira nem, hogy elvileg a németeknél elfogadott rohamsisak kinézetű bujót sem lehet használni, mert a magyar szabvány előírja, hogy a bukónak a fület is védenie kell. Ettől még az egyesületem vagy fele ilyen rohamsisak kinézetű német bukót használ. Tavaly vettek egy csomót, ha jól emlékszem tízezernél olcsóbban. Teljesen eredeti rohamsisak kinézetű, csak a belseje és az anyagszerkezete más.Tehát ha neked vagy valamelyik barátodnak ilyen kell, a németeknél lehet kapni olcsón, és még be is lehet hozattatni.

Nekem természetessen nem kell.
sorszám: 38851 (118031)
(előzmény: Jaky16, 2009-10-11 21:38:07)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-10-11 21:38:07
helleo! tuti offolás de megkérdezném, hogy szerintetek motoron lehet-e roham sisakot hordani?
sorszám: 38850 (118029)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-10-11 17:29:40
A BR-ből nekem úgy tűnik, mintha NGK gyertyát használnál. Nos, az nekem nem jött be szoci motoron.A legtöbb (vagy négy darab ) elektróda szakadással lehelte ki a lelkét. Nem tudom, miért.Talán az ETZ rázkodás. Talán....
Egy biztossabb vagyok, hogy trafó csere vált nálad aktuálissá.
sorszám: 38849 (118020)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-10-10 20:27:04)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2009-10-11 16:38:02
köszönöm a kimerítő választ.
szép napot.
Dlaca
sorszám: 38848 (118017)
(előzmény: waresz, 2009-10-11 12:40:55)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2009-10-11 14:24:18
Szewasztok!

Azt kérdenzém hogy tudja valaki hol kapok 251 es ETZ re szögletes hátsó fehér lámpabúrát??? Internetes webáruház érdekelne, vagy ha Hajdu Bihar megyében tudtok boltot ahol kapni, az is jó!
Köszi

Szabbensz
sorszám: 38847 (118013)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-10-11 12:40:55
ahol garanciát is ad valaki, ott általában 7-8ezer az összes kellékkel együt. én 1000ért vettem levágott vezetékekkel zsákbamacska gyujtóelektronikát, és 1500ért ugyanilyen kategóriájú jeladót, amibe kellett is hall ic-t cserélni, aztán még a többi csimbiért 500at fizettem...
szóval kell a csapágyazott forgórész, a jeladóegységgel együtt, kell egy M7 imbuszcsavar, amivel kiváltod a hatlapfejűt. kell egy kis "pöckös" lemez, ami a leszerelt megszakító alaplap helyére megy(ez fogja pozicióban tartani a jeladót), a jeladóból egy fekete kis kábelköteg jön ki, ennek a végén van egy csatlakozó test, amit a kondenzátor helyére kell felcsavarozni. ezen kívűl van az elektronika fekete doboz, amiből 3 vastagabb vezeték jön ki, és egy egészen vastag fekete köteg(ez el kell érjen a jeladóig) mindegyiknek a végén kell legyen sarú. és a legfontosabb!!!!!! egy legalább 3, de maximum 7-8 Kilo OHM belső ellenállású gyertyapipa. ez azért fontos, mert megszűri a nagyfeszültségű tüskéket, ami nagyon hamar kinyírná a jeladót.
kb ennyi.
a beállításához jól jön egy indikátoróra, más nem szükséges. ja, és a teljes megszakítós rendszert magadnál tarthatod egy kis zacskóba, tartaléknak, nem sok, szinte bárhol elfér a motoron. ha meghibásodik az elektronikus, akkor az onnan sehova sem megy, a megszakítóssal viszont az út szélén simán életképessé lehet tenni a motort. amúgy csak akkor szokott elromlani, ha túltölt a generátor(érdemes kicserélni a fesszabot wartburg-trabant generátor fesszabra, legjobb!), vagy ha rajta felejted a gyújtást álló motornál.. akkor kb 15 perc és leég a végtranzisztor.
azt hiszem minden lényegeset leírtam.
sorszám: 38846 (118012)
(előzmény: Laca_D, 2009-10-11 12:11:52)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2009-10-11 12:11:52
Szeretném lecserélni a megszakitós gyujtásom hall-osra.
Mit kell vennem hozzá az alaplap,forgórészen kivül?
Mi a reális ára?

Kösz Dlaca
sorszám: 38845 (118011)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-10-10 23:34:55
hát igen a 150es ha gyári (olyannal mentem meg ha minden jól megy még fogok is:) ) az lazán elpöfög 4.be 1800as (kb 25-30 km/h)fordulaton is, és használható 4000 alatt bőven, 1esbe épp csak elindulni szoktam vele, már rakom is a 2-t így a fogyasztás városba is 3-3,5 között van igaz 22es karbival, de 150es csonkkal. na de majd ha a membrános karbi, felkerül rá az új főtengely csapágyakkal, meg az új dugóval...akkor majd meg csinálom az oldal sztendert rá :):):) (középről mint a katonai etz-n)
sorszám: 38844 (118004)
(előzmény: Keri, 2009-10-10 18:15:23)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-10-10 20:27:04
Gyertyát kicseréltem, mert nem indult rugásra és tolás(gurulás)ra sem, pedig szikra volt, bár gyengén, de szokott működni. Kicseréltem a vészgyertyámra, ami egy ostoba rendelés következtében br7-es, hosszabb, de új. Ezzel úgy zakatolt, mint mikor kifúj a hfejnél, és szakadozva, de hazaértem(kb 10 km)
sorszám: 38843 (117998)
(előzmény: Árpád, 2009-10-10 19:57:54)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-10-10 19:57:54
A trafót nem igazán lehet kimérni. DE a jelenség leginkább trafó, vagy gyertya hibára utal. A tarfó nem annyira drága. Jobb ha veszel egyet, beteszed. Ha megszűnik a hiba akkor minden rendben. Ha nem, ráérsz gondolkodni, és lesz egy tartalék trafód, ami nem tragédia.A trafó cserénél figyelj oda, hogy nejogy fordítva kösd be, mert akkor megy egy drabig, aztán tönkremegy.
sorszám: 38842 (117995)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-10-10 18:22:11)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-10-10 18:22:11
Megint szivózik velem a motorom, ma is produkált olyanokat, mintha kifogyna a lé, vagy kihagyna a gyújtás. A trafón kivül minden ki van cserélve, és minden a helyén van. Melegen csinálja. Ne felejtsük el, nekem a forgórészem üt, de még a szénkefék rugóútjaiba belefér az imbolygás.
Vagy addig úgy sem lehet mit mondani míg a trafót nem cserélem ki? Azt valami méréssel meg lehet vizsgálni, hogy jó e? Vagy bárhogy?
sorszám: 38841 (117992)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-10-10 18:15:23
Waresznál az igazság, de te is jól érezted, csak rosszul értelmezted.

A 125-ös hivatalosan is 4000-től éled fel és 5600ig húz rendesen.
De ha felfúrod 150-re akkor a nyomaték görbe alsó felét emeli meg inkább, de alapvetően nem változik a jellegőrbe.
Leginkább indulásnál és 3000 alatti pöfögésnél érezni meg a +25ccm-et. Normál használati tartományban (4-6ezer között) alig érezni különbséget.

Gyári 150-essel nem mentem de nem lepne meg ha annak egyenletesebb lenne a nyomaték leadása.
sorszám: 38840 (117991)
(előzmény: Jaky16, 2009-10-10 15:32:59)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-10-10 15:32:59
pedig alul mindig is nyomaték szegényebbnek éreztem a 25öst a 4000 feletti nyomatékhoz viszonyítva, az én gyári 150es hengerem minden hol egy formán húz a 125ös mintha 4000-4500től jobban megindul a 150esnél nem tapasztaltam ilyet...de legalább ma is tanultam valamit..
sorszám: 38839 (117989)
(előzmény: waresz, 2009-10-09 23:37:33)

 
 
bibumm
válasz erre | email2009-10-10 13:41:47
Sziasztok !

Keresek MZ TS 250/1 -hez :
Hátsó sárvédőt,
Ülést, (ne legyen barkácsolva)

Kiss Péter 30/303-6109
sorszám: 38838 (117986)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-10-10 09:10:45
Nekem 25-ös van, az előző tulaj 150es hengert tett rá, 25ös hfejjel. Kicseréltem a hajtó lánckereket 150esére, de rosszabb a menetdinamikája, a végsebességre lettem volna kiváncsi, de addig nem marad 4ben a "váltó" amíg kipörögné magát, 200-600 méterenként kilöki. Visszateszem a kissebb lánckereket.
sorszám: 38837 (117982)
(előzmény: waresz, 2009-10-09 23:37:33)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-10-09 23:37:33
pont hogy nem!
a 125ös hengert 150re fúrva(második túlméretnél már itt-ott átszakad a persely) kapunk egy pörögni nem hajlandó, de önmagához képest nagyon alacsony fordulaton is viszonylag erős motort. mindenképpen erősebb lesz, de annyit nem fog tudni mint egy 150es. ilyen van nekem is. a 150es henger vastagabb persellyel van, így azt tovább lehet fúrni, de nincs hozzá dugattyú. az erősebb is.
sorszám: 38836 (117980)
(előzmény: Jaky16, 2009-10-09 19:24:08)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-10-09 19:24:08
nem csak a köbcenti a lényeg, hanem azt sem szabad elfelejteni, hogy csak is gyári 150es hengerből lehet 170-est csinálni, mert más a leömlők/átömlők alakja, mérete, ezért is nyomatékosabbak a 150esek, egy 125ös hengerrel ugyanolyan teljesítmény/nyomaték karakterisztikát kapsz mint egy 125össel csak magasabb értékkel..alul ugyan úgy szar lesz...
sorszám: 38835 (117976)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-10-09 16:31:58)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-10-09 18:33:36
Dugattyúja?... nem tudom, ha létezik ekkora túlméret, akkor van dugattyú, ha nincs, akkor egyedileg kell gyártatni.

De ez a 170ccm egy elvi maximum, amit még (tudtommal) a henger elbír, lehet hogy tévedek.
sorszám: 38834 (117975)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-10-09 16:31:58)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-10-09 16:31:58
És annak( 170es) honnan van dugattyúja? Esetleg rövidebb hajtókar, vagy más kialakítású dugattyú?
sorszám: 38833 (117974)
(előzmény: Nfsman, 2009-10-09 00:43:35)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-10-09 00:43:35
Tudtommal nagyon erős jóindulattal 170ccm a felső határ, de akkor már nagyon vékony a hengerfal. Szerintem felesleges erőltetni. Max 150ccm-re értemes fúratni, az még ésszerű.
sorszám: 38832 (117972)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-10-08 22:35:36)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-10-08 22:35:36
TS kis blokkból 200ccm körüli működő űrt lehet képezni? Érdemes?
sorszám: 38831 (117970)
(előzmény: Keri, 2009-10-08 11:45:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-10-08 11:45:09
Gyanítom nem sok tapasztalat van ezekről.

Szerintem mindegy, csak jó állapotu legyen, passzoljon az MZ-re és legyen hozzá alkatrész, mivel garantáltan sokat kell állítgatni meg fúvókázni mire jól működik MZn.
sorszám: 38830 (117961)
(előzmény: Czoller, 2009-10-08 10:43:46)

 
 
Czoller
válasz erre | email2009-10-08 10:43:46
Szevasztok!

Ha 125-ös ETZ-re szeretnék valami komolyabb karburátort tenni akkor Mikunit ajánlotok vagy inkább Dellortót?
sorszám: 38829 (117960)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-10-08 00:06:48
Előgyújtást állítottál?
Gyertya milyen? Az alacsony hőértékű gyertya is tud ilyet.
sorszám: 38828 (117958)
(előzmény: KisTSávó, 2009-10-07 22:13:32)

 
 
bambi99
válasz erre | email2009-10-07 22:43:57
Az mzklubbon Baki Mátét keresd.
sorszám: 38827 (117956)
(elözmény: Kurtyka, 2009-10-06 14:46:30)

 
 
KisTSávó
válasz erre | email2009-10-07 22:13:32
Tudom hogy nem MZ, de mégis közel áll hozzá. Szóval van nekem egy Schwalbe-m, turbóhűtéses blokkal. Az a probléma hogy magasabb fordulatnál, 3adikba 55 körül elkezd csörögni fokozatosan. Olyan mintha apró szegeket szórnának. Ez a fordulat növelésével növekszik és amikor ez a csörgés van akkor érezhetően fogja a motort. Így most 57nél van a vége:( Ezelőtt is volt ilyen probléma, de egy hajtókarcsere megoldotta. Utána 500km-ig tökéletes volt. 65-öt tudta szélcsendben egyenes úton. De elkezdődött újra. Először csak nagyonmagas fordulaton aztán meg szépen ment tovább egészen eddig. Mi lehet a gond? Olajnak Mol Sprint 2T-t használok. Egyszer leszedtem a hengerfejet megnéztem h nem a koksztól lehet e öngyulladás és emiatt, szóval megpucoltam, összeraktam és minden ugyan az.
sorszám: 38826 (117954)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-10-07 21:55:55
Kipucoltam a csapot, már átmegy rajta a benyó, de ha összedugtam a karbival a köztük lévő felesleges-szűrőn nem jelentkezett anyag. Kiiktattam, már minden OK. Egy szűrő miatt cseréltem kondit, megszakítót, ha kapok csapot akkor azt is cseréltem volna, kipucoltam a tankot és a csapot, szétszedtem a karbit, kipucoltam azt is. Nna még jó hogy nem értek hozzá..
sorszám: 38825 (117953)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-10-07 20:53:43
Felétek nincs ilyen "szoci" motoros bolt? Simson/MZ? Ott az ilyen tömítés alap felszereltség. Autós boltban sose fogsz kapni... :S ha nincs másik tömítés, akkor használd a régit... csak legyenek könnyen átjárhatóak a lyukak.
sorszám: 38824 (117950)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-10-07 19:56:01)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-10-07 19:56:01
Ja jó vicces, úgy érzem magam mint aki nem dugta be a konnektorba a bármit és szerelőt hívott. Azt a gumit nem tudom preparálni, ma 4 autós boltban voltam, és nincs csap..
sorszám: 38823 (117949)
(előzmény: Nfsman, 2009-10-06 23:25:41)

 
 
zsolt-etz
válasz erre | email2009-10-07 17:24:19
Helló!
Nekem 250-es etz-m van és csak az érdekelne, hogy pontosan hány bar nyomás kell hogy legyen a kerekekben, ami ideális. Én azt hallottam, hogy az elsőbe: 1,8 bar; a hátsóba: 2,1 bar.
sorszám: 38822 (117946)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-10-07 15:48:43
én le reszeltem a sorjákat,meg azokat a pici darabokat amik ugy állnak h lehet h le fognak törni/esni azokat is lereszeltem a szoknya aljáról.Micsoda munkákat végeznek.
sorszám: 38821 (117945)
(elözmény: Kurtyka, 2009-10-06 13:08:03)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-10-06 23:25:41
Hehe :) nafta nélkül nem sűrűn indul el, pucold ki a csapot és a szűrőjét, és ellenőrizd a csap alatti gumit is, ha nagyon deformálódott, akkor nem engedi át a benzint.
sorszám: 38820 (117929)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-10-06 22:03:43)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-10-06 22:03:43
Az is új , kb fél órás, viszont a benzin sem jön . Kipucoltam a karbit, semmi, belekukkantottam és nincs benne lötty. A csapom is rossz, de mára befejeztem.
sorszám: 38819 (117927)
(előzmény: Nfsman, 2009-10-06 20:17:29)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-10-06 20:17:29
a megszakító érintkezőit takarítsd meg alaposan, az is lehet kontakthibás, ugyanazt produkálja, mint ha hibás lenne a kondi.
sorszám: 38818 (117926)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-10-06 19:08:14)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-10-06 19:08:14
Kicseréltem a kondit, (de mint ahogyan ez szokott lenni nálam,) és ugyanazt produkálja, ha a szivatót rajtahagyom gáz nélkül bebrummog, gáz húzásra lebőg. Biztos trutyi mi?
sorszám: 38817 (117923)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-10-06 17:13:03
az első teló belsejében van egy olyan gyűrű mint a motorba a dugattyún csak ez ha jólnéztem műanyagból van ha ilyen nincs a telóban akkor is nagyon rosszul viselkedik.
Nézzél képet szétszedett telóról van itt az oldalon cikk is róla
sorszám: 38816 (117920)
(elözmény: Kurtyka, 2009-10-05 19:52:05)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu