hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. december 13. szombat 
Luca, Otília

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Keri
válasz erre | email2010-03-22 09:43:22
Nem érdemes cserélgetni a gyűrűt.
Csak rontasz vele. Ideiglenesel lehet hogy javul, de utána mélyebbre sülyed vissza.
A gyűrű nem befolyásol sokat a teljesítményen. Pl. Az MZ kupás műszaki kiírásban is meg van tiltva hogy levegyenek belőlük, mert az is egy tuning hogy 3 helyett csak 1 gyűrű van.
sorszám: 39926 (120969)
(előzmény: Péter mz, 2010-03-21 20:25:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-22 09:28:32
ez mind igaz...angliában ahol a szókép olvasás módszerével tanulnak meg olvasni, illetve nálunk is alkalmazták ezt a módszert, de túl sok a diszlexiás ennek következtében.
Azok a magyarok akik szótagolás módszerével tanultak olvasni szerintem nem értik...nekem valóban nem okoz gondot ez a szöveg viszont diszlexiás vagyok :))
sorszám: 39925 (120968)
(előzmény: Laca_D, 2010-03-21 20:06:00)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-03-21 20:27:07
először azthittem rosszul irsz,de mint a kutatás is igazolta tökéletesen végigolvastam akadás és gondolkodás nélkül a szöveged.Érdekes. :)
sorszám: 39924 (120963)
(előzmény: Laca_D, 2010-03-21 20:06:00)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-03-21 20:25:40
látom nem megy igazán a géped.A kompressziónak olyan 9-10 bar körül kell lennie vagy picit több szerintem mer 150 es henger 25 ös h.fejjel.Amugy nekem is 150.5ccm-es a hengerem 125 ös hengerfejjel.De jól megy,egyszer meg kellene mérnem a kompressziót kiváncsi vagyok rá.Amugy neked meg azt javaslom először csak gyűrűzd meg ha nagyon akarod.2 év alatt a henger nem kopik annyit.Viszont a mostanában kapható gyűrűk igen. kb 200ft egy gyűrű,na ha belegondolok akkor az miből lehet?Egy komolyabb gyűrű más motorba is 800-1000 ft körül van.Én is meggyyűrűztem már fúrás óta.Annyit megér,javul.A legalacsonyabb kompresszióérték szerintem a 6-7 bar.Az kevés már.
Amugy te 3 ba mész 90-nel sokat?Nem tesz jót az se a főtengelynek se a váltónak,mert a váltó 3.ának a tengelyének egyik oldala golyós csapágyazva van viszont a másik fele meg csak bronzpersely,és azért az kopik ám sok használattól.A gyujtást be kéne állitani pontosan,hidd el nagyon sokat számit egy tized mm is.Nálam igy van.Nekem pont 3mm. 0.35 ös megszakitóhézaggal.
A karbiban meg a benzinszintet érdemes megemelned,mert ahogy irtad lejebb van 1-2 mm rel.Emeld csak feljebb gyári értékre ugy jó az.Ha felforditod a karbit akkor tolómérővel mérve a karbi tömitőéle és az uszó teteje közt -Ami amugy az uszó alja csak most fel van forditva 27 mm nek kell lennie.Ja meg az uszónak a tengelyen nem szabad lötyögnie,csak épphogy nagyon picit.Ha lötyög, fogóval nagyon lassan,finoman hajts egy picit a füleken amin átbujik a tengely.
Nekem most tök jól megy a kis ts.Tegnapelőtt is szombathelyről hazafele végig 97-100 al jöttem ugy 10 km en át.Meg a hátamon még egy hátizsákkal ami volt olyan 6-7 kg meg én is vagyok 88-89.Ehhez képest jól megy.Hát ott már érzem hogy nemsokat menne már,de ilyenkor még rendesen ülök rajta meg még a gáz sincs teljesen ráhuzva.Ha ráfeküdnék a tankra meg ráhuznám a gázt sztem megy 110-et is vagy picit még többet.Amugy 4 litert eszik,sőt mikor egyik nap jöttem igy ezzel a leirt tempoval,aznap összesen mentem 68km-t mentem de a többi km-t ugy 80-90 el csak, meg 50 el ahol annyival kell menni :) ,de csak 2.8 litert evett (68km en).Ha húzom neki ha nem akkor is 4 et eszik vagy kevesebbet,de jólmegy amugy.:)Nekem is kipucolt kipufom van.Magam vágtam szét és hegyesztettem össze,az összes kokszot kikapartam minden sarokból,a furulyarendszer is elvolt vágva.Kivülről nem is látni hogy mit csináltam vele,se elszineződés se semmi nyom,csak a gyönyörű hang,és inkább azóta etz hangra hasonlit. :)
sorszám: 39923 (120962)
(előzmény: 150esRolleres, 2010-03-21 08:29:54)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2010-03-21 20:07:32
Bocs gondoltam megosztom veletek.
valahol találtam

sorszám: 39922 (120961)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2010-03-21 20:06:00
Egy anlgaii etegyem ktuasátai szenirt nem szímát, melyin serenrodbn vnanak a bteük egy szbóan, az etegyeln ftonos dloog, hogy az eslö és az ultosó bteük a hölyeükn lneegyek, A tböbi bteü lheet tljees összevabisszásagn, mgiés porbléma nlkéül oalvsahtó a szveög. Eennk oka, hogy nem ovallusk el mniednigyk bteüt mgaát, hneam a szót eszgébéen ltjáuk.
sorszám: 39921 (120960)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-21 19:17:11
Hajtókar kellene eredeti. Az nincs?
sorszám: 39920 (120959)
(előzmény: zsolt2117, 2010-03-21 18:25:25)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-21 19:14:59
Nem tudom, pedig mértem már a sajátomat is.
Nem kell túl nagynak lennie ahhoz hogy jól menjen. Ha jól rémlik 10 körül már jó.
sorszám: 39919 (120958)
(előzmény: 150esRolleres, 2010-03-21 08:29:54)

 
 
zsolt2117
válasz erre | email2010-03-21 18:25:25
Mz Ts 125-150 motorhoz új gyári német alkatrészek eladók:TS 150 gyári 1.és 2. túlméretes dugó gyűrüvel,komplett új duplex kuplungkosár külső,belső,lánc,lamellák,komplett váltó,egy TS125 henger gyári dugóval,hengerfejjel,bejáratva,berügótengelyek,váltótengelyek . blokkba való összes hézagolólemezek,zégergyűrük. Csak ezek vannak eladók,más nincs !!
Egyben kedvezményt adok. Email:zsoltkzs@t-email.hu Budapesten 19.ker-ben (Európarktól nem messze) átvehetők 8-14 óráig hétközben . Irj vagy hivj.
.Email cím:zsoltkzs@t-email.hu Tel:+36-30-3897106
Budapesten a XIX. kerületben(Kispest,Európark) átvehetők vagy Isaszegen.
sorszám: 39918 (120952)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-03-21 08:29:54
A kipufogót kiégettem már régebben, a karbit ecsettel-féktisztítóval pucoltam ki, a benzinhez adtam egy kis spurit is.A többi fokozatban elég rendesen húz, valamitől elmegy az erő kisebb fordulatnál, nem tudom.Holnap meg tudom mérni a kompressziót, mennyinek kell lennie, és mennyitől nagyon rossz?9?
sorszám: 39917 (120945)
(előzmény: Keri, 2010-03-21 07:32:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-21 07:32:56
Ha kisebb a prés rés, akkor elkezd kopogni a motor az öngyulladás miatt, szélsőséges esetben pedig a dugattyú beleérhet nagyobb fordulatokon a hengerfejbe, de azt észrevennéd.
Ha túl nagy akkor pedig elmegy az ereje, de ahogy leírtad nem lehet túl nagy, ráadásul eddig ahogy írtad ment rendesen ugyan ezzel a felállással.

Én továbbra is beállítási gondokra tippelnék, de a kipufogó dugulása, vagy kifújása is tud gyengülést okozni.

Esetleg a karburátorban van dugulás valami alattomos helyen.
sorszám: 39916 (120944)
(előzmény: 150esRolleres, 2010-03-20 21:06:24)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-21 07:27:34
Az a tapasztalat, hogy ha kicserélik a léptetővillát vagy a fogaskereket, akkor megoldódik a probléma úgy fél évre aztán megint előjön a fokozat dobálása.

Itt a váltó általános kopásáról van szó, súlyosbítva azzal, hogy a hozzáférhető alkatrészek méretszórása elég nagy.

Így aztán három lehetőséged van.
Kicseréled a váltótengelyt, léptetővillákat, és az érintett fogaskereket, és reménykedsz, hogy méretezésük lehetővé teszi a korrekt működést.

Szerzel egy komplett jól működő bontott váltót és nem csak az alkatrészeket, hanem egyben cseréled az egészet.

Elviszed Bambihoz, aki összeválogatja, az összepasszoló alkatrészeket és úgy rakja össze a váltót, hogy az jó legyen.

Én ez utóbbit csináltam, azóta pedig nem volt baj a váltóval.
sorszám: 39915 (120943)
(előzmény: Gábor, 2010-03-20 21:18:06)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-03-20 21:21:04
Nem raktam be, azt még a te javallatod alapján csiszolgattam vizpapiron és márványlapon, teljesen jó lett.
sorszám: 39914 (120941)
(előzmény: Keri, 2010-03-20 20:38:12)

 
 
Gábor
válasz erre | email2010-03-20 21:18:06
Értem akkor mindenképp cserés a dolog igaz?ilyenkor mi szorul cserére váltó villák?
sorszám: 39913 (120940)
(előzmény: Keri, 2010-03-20 20:40:45)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-03-20 21:06:24
150-es henger, 25ös fej. Ennek jobban kell mennie. Egyébként nem gáz a kilencven, de húzzon négyben is. Mit lehet tenni? Tegyem vissza a15 fogút, vagy hengerfejtömitö lemez? Vagy henger talp? mennyinek kell lennie annak a présrésnek, és mi történik ha kissebb, vagy ha nagyobb mint amekkorának kell lennie? Ezeket a dolgokat megnézem, aztán fúratok, ha nem megy. Kb két éve fúrattam utoljára
sorszám: 39912 (120939)
(előzmény: Jaky16, 2010-03-20 16:46:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-20 20:40:45
Elkopott a váltó. Tipikus ETZ szokás a harmadik fokozat megszűnése. Nincs hova állítani.
sorszám: 39911 (120938)
(előzmény: Gábor, 2010-03-20 13:25:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-20 20:38:12
Raktál be hengerfej tömítést?
Csak mert az igaz, hogy javítja a tömítést, de csökkenti a kompressziót, ami teljesítmény csökkenést okoz ha kicsi. Ha pedig nagy akkor kopog a motor.
sorszám: 39910 (120937)
(előzmény: 150esRolleres, 2010-03-20 08:06:30)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-03-20 16:48:00
a kapcsoló körmnök (meg)vagy a léptető villa kopott vagy tört le.Etz-n "típus hiba".de javítható blokk húzás kell hozzá.
sorszám: 39909 (120935)
(előzmény: Gábor, 2010-03-20 13:25:42)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-03-20 16:46:50
125-ös sokalja a 16ost ennyi, nekem volt rajta nekem is 90 volt a plafon.most a 150esen van 15ös de reményeim szerint sokat fogok hegyi úton járni szal nekem így jó.Jah meg lehet hogy fen kevés a kalya, vagy kipu lehet bár azért 3ba tartósan eléggé kitisztul.
sorszám: 39908 (120934)
(előzmény: 150esRolleres, 2010-03-20 08:06:30)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-03-20 16:44:01
Hello igazán örülnék ha megosztanád a módját ha kész lesz.Nekem is ilyen blokkom van:D
sorszám: 39907 (120933)
(előzmény: mz250, 2010-03-19 20:33:00)

 
 
Gábor
válasz erre | email2010-03-20 13:25:42
Sziasztok A 250 est etz-m valamilyen oknál fogva nem veszi a 3 dik sebességet.
A ketes után üres van majd a negyedik.
Miért van ez ?lehet a válton valahol állítani?
sorszám: 39906 (120928)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-03-20 08:06:30
A nagyobb hajtó lánckerék van rajta, 150-esé. A karbi tiszta, kb 2mm-el van lejjebb a benzinszint mint a jelzés, de ez így is volt.A gyújtás a kis szívószálamon 3és4mm között van. Mielőtt nem fújt ki a hfejnél és a gyertyánál, negyedikben is húzott, most már sebességtartónak sem jó. Bár tegnap elég szeles volt az idő.Eddig nem volt negyedikem, 3.ban jártam iszonyatos fogyasztással, most van negyedikem, de használhatatlan és megint 3.ban kell nyúznom(Békás és Pomáz közötti szakaszon lelöknek ha nem mész 90-et)
sorszám: 39905 (120927)
(előzmény: Keri, 2010-03-19 20:44:04)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2010-03-19 21:37:43
Ami engem illet, küldöm a pozitív hullámokat, jó lesz az, biztosan.
Amúgy meg kíváncsiak vagyunk, hogy alakult a dolog.

Jó munkát, üdv.:R
sorszám: 39904 (120925)
(előzmény: mz250, 2010-03-19 20:33:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-19 20:44:04
TS 90-el?
Jó az.
Mekkora áttétel van rajta?
Kipufogó tiszta?
Karbi, gyújtás beállítva?
sorszám: 39903 (120923)
(előzmény: 150esRolleres, 2010-03-19 19:42:32)

 
 
mz250
válasz erre | email2010-03-19 20:33:00
Üdv mindenkinek!
rég jártam már az oldalon, rengeteg melóm volt.
Ma előszedtem a gépet és mese ahogy megy.A nagyjavítás óta nem sokat hajtottam mert hát a szezon végére lett meg a pénz rá.Ma azonban belenyomtam 80km et és elégedett vagyok vele, nagyon ám.
Dolgozom még a dinamó átalakításon ETZ generátorra.szépen halad a dolog a blokk marása nélkül.ha végleges lesz a dolog bejelentem az oldalon.ES250 re készül.szorítsatok hogy sikerüljön.

olcsó benzint mindenkinek.
sorszám: 39902 (120922)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-03-19 19:42:32
Nna, ma megvolt az első próbaút, Börs-Sztendre. Magammal teljesen meg vagyok elégedve, minden működik, viszont negyedikben nagyon nem csinál semmit, lassul. Nem fúj ki, karbi rendben de ezen tudok még variálni. 90 fölé nem tud menni az istennek sem. Fúratnom kellene?
sorszám: 39901 (120920)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-03-19 18:08:43
Hello.A golyót vissza tettétek a blokk aljába?Meg a kis rugót vissza akasztottátok?nekem hirtelen ennyi jutott eszembe:D
sorszám: 39900 (120918)
(előzmény: emdzsi, 2010-03-19 11:36:59)

 
 
emdzsi
válasz erre | email2010-03-19 11:36:59
Üdv!
Nemrég szétszedtük haverral a 251es etz-met javítási célból(főtengelynél csapágyak cseréje, új hajtókar, dugó stb.) és amikor összeraktuk egyszerűen a váltója nem akart működni. Aztán megint szétszedtük, hogy megnézzük mi baja a "belének", de jól volt összerakva. Aztán végigpróbáltuk az összes sebességet, mielőtt még összedobtuk volna a blokkot és akkor működött az összes sebesség. (kicsit nehézkesen, de működött) Összeraktuk, mondván tuti jó lesz. Hát nem. Csak az első és a ,második sebesség van meg, ezeket is nehézkesen veszi be. Mi már teljesen tanácstalanok vagyunk, remélem ti tudtuk segíteni;)
sorszám: 39899 (120917)

 
 
vilhelm
válasz erre | email2010-03-19 09:46:57
A kerék ugyanaz mint a 125-ös ETZ-jé! Tárcsára is szükséged lenne?

Üdv.:Vilhelm
sorszám: 39898 (120916)
(előzmény: vadmotoros, 2010-03-17 19:07:50)

 
 
vilhelm
válasz erre | email2010-03-19 08:33:59
MZ 251 alkatrészek Székelyszabarban találhatók helyileg.Kerék átméröje 18-as.
sorszám: 39897 (120915)
(előzmény: vadmotoros, 2010-03-17 19:07:50)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2010-03-17 19:07:50
Üdv!

Helyileg hol vannak a cuccok? Az első kerék érdekelne, mekkora az átmérője? 125-ös ETZ-re kellene.
sorszám: 39896 (120899)
(előzmény: vilhelm, 2010-03-17 17:39:20)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2010-03-17 18:07:58
Helló! Tudom nincs a listán, de tanksapka esetleg volna eladó? égen foldön keresek, de nem találok sehol gyárit... :( (251-esre gyári fekete műanyag tanksapka)
sorszám: 39895 (120896)
(előzmény: vilhelm, 2010-03-17 17:39:20)

 
 
vilhelm
válasz erre | email2010-03-17 17:39:20
Sziasztok

Egyik ismerősömnek van egy pár igen jó állapotú ETZ 251 alkatrésze egy 90-es évjáratú gépről, természetesen minden ETZ modellre illenek.

Minden alkatrész gyári DDR még a fékbetétek is azok

1 pár első teleszkóp kompletten, kitűnő állapotban, a képek magukért beszélnek: 5000Ft
teleszkóp csavarjára felső műanyag takarósapka párban: 1000Ft
Alsó felső kormánykifli egyben: 2000Ft
Féknyereg: 4000Ft
Főfékhenger, hibás a műanyag, fékcsővel együtt: 3000Ft
első sárvédő: 2000Ft
első keréktengely távtartókkal és csavarral egyben:1000Ft
teleszkóp porvédő gumik párban bilinccsel együtt: 1000Ft
Hátsó lengéscsillapítók párban, az egyik állítókarja letört: 3000Ft
Féktárcsa, fúrt, 5mm-es: 3000Ft
Első kerék, komletten, igénytelen gumival (a gumi ingyen van): 4000Ft


Képek itt tekinthetőek meg:

http://picasaweb.google.com/117502266308591682073/FeknyeregEsFofekhengerETZ251#

E-mail:

megyimorecz.vili@windowslive.com

Telefon:

06/20/380-8709

Üdv.:Vilhelm
sorszám: 39894 (120895)

 
 
Török Laci
válasz erre | email2010-03-16 20:52:42
Sziasztok

Olyan kérdésem lenne, hogy ETZ 250-re, TS 250-es tankot nagyon nehéz felrakni? Gondolom, hogy a felfogatások különböznek, de maga a hossza is más? Mennyivel tér el a kettő egymástól? Hátha nem kéne az üléssel is variálni.
sorszám: 39893 (120882)

 
 
knight87
válasz erre | email2010-03-16 20:42:09
Hello!

A korábban említett ÚJ elektronikus gyújtással mi a helyzet? Amit elvileg csak a megszakító helyére kell rakni!?
Működik? Tesztelte már vki?
Érdekelne a dolog...
Vagy egy rajz róla!
sorszám: 39892 (120881)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-03-15 13:23:08
Köszön szépen a kielégítő választ.Ma egy próbaút során derült ki, hogy vagy a benzin szint magas, vagy a fúvóka nagy, mert jöttem fel az utcába, és faszán gyorsult nem is dadogott egyenletes gáznál se, amikor meg fordultam viszont torpant meg minden, át kellett fordítani a csapot tartalékra, szóval vagy fúvóka vagy benzin szint.A tűt tegnap este a legalacsonyabb állásba tettem, és alul tisztára megtáltosodott.Jah és most szembe szélbe is beleforgott az 5800ba 4dikbe 15ös lánckerékkel:D:D:D sztem jól megy:D
sorszám: 39891 (120868)
(előzmény: Keri, 2010-03-15 08:38:56)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-03-15 08:57:51
:-D
http://auto.indavideo.hu/video/Igy_gyorsul_a_BMW_S1000_RR/
sorszám: 39890 (120861)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-15 08:38:56
Ha gyorsításkor úgy húz mint az álom, de egyenletes terhelésnél úgy szaggatott, kicsit kemény a járása (trra-trra-trra...)akkor sok a benzin neki ABBAN a tartományban.
Próbáld ki más stabil gázkar állásokban is az egyenletes haladást sík úton.
Ha mindenhol ezt csinálja akkor nagy a fúvóka, vagy magas az úszószint, vagy magasan van a tű.
Ha csak felül csinálja ezt, akkor fúvókatű magas, vagy rossz a profilja.
Az alsó tartományt (ha jó a karbi) akkor a levegő csavarral be lehet lőni. elég széles tartományban.

Mindenesetre nem 2perces móka. Én a saját gépemen kb. 1 hét használat közben tapasztalom ki annyira hogy mindent jó helyre állítsak.

Ugye amit érdemes állítani az a fúvókaméret, fúvókatű, melléklevegő szentháromság. Ezek minden terhelés tartományra csak különböző súlyozással.
A tű magassága inkább a felső tartományokra, a melléklevegő az alsóra, a fúvóka az egészre de inkább a felsőre, az úszószint inkább az alsóra de az egészre is.
Így elég sokáig kell szórakozni mire tényleg jó lesz, és ha rossz a fúvókatű akkor az egész papírforma borulhat a feje tetejére.

Minden más paramétert a gyári értékekhez kell állítani lehető a legpontosabban.

Ja egyébként ha keveset kap akkor is ilyen a jelenség az egyenletes terhelésnél, de azért gondolom hogy sok, mert gyorsításkor elszegényedik a keverék.
De ha nem tudod megkülönböztetni a kettőt (én is csak saját motorom hangján ismerem fel) mondjuk 10-20perc ilyen terhelésen haladás után gyorsan állj meg, szedd ki a gyertyát és a gyertyaképből látszik hogy mennyire dús/szegény a keverék.
sorszám: 39889 (120859)
(előzmény: Jaky16, 2010-03-14 20:08:47)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-03-14 21:22:50
Nem caroznak:
http://sportmotor.hu/motoros_videok/enduro/big-balls-trail-ride-64017
sorszám: 39888 (120856)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-03-14 20:08:47
Szép jó estét mindenkinek!Lenne egy kérdésem a következő helyzettel kapcsolatban: a kists-em 80ig gyönyörűen húz, amint 70nél vagy 80nál 4-5000 fordulatszám között tartom, ugye ez az utazója, nem egyenletesen jár a gép hanem olyan mintha nem lenne mindig szikra, de nem érezni hogy torpanna csak nem egyenletes a járása.Ez szerintetek mitől van?
sorszám: 39887 (120854)

 
 
Atilla
válasz erre | email2010-03-14 10:20:25
Mondom én, nincs benne elég innováció! (Ha a kínai gyártót nem nézzük) :-)
Ez nem nagy szám, ilyet bárki csinál, még csak különösebb műszaki érzék sem kell hozzá.

Nekem a sufniban létrejött kreatívnál kreatívabb megoldások jönnek be.
Tudod, mikor a nagypapa zsebórájából, a nagymama mosógépéből. meg az unoka babakocsijából gyártanak valami közlekedési eszközt. :-)
Na, az már valami!
sorszám: 39886 (120851)
(előzmény: Keri, 2010-03-14 08:00:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-14 08:00:14
bár motor teljesítményt nem írt, de azért az akku kapacitásból vissza lehet számolni.

72V*12Ah*0,8=691Wh

Mivel 40-re képes és 50km-ert megy el 1,25órát tud üzemelni a 691Wh-val.

691Wh/50km/(40km/h)=552W

Tehát valószínűleg megvette a legnagyobb 500W-os bringába való kerékagymotort és hozzá 6db akkut.
Ez kb. korrekt is, mert a 200-250W-os bringákhoz 3db akkut szoktak használni.
sorszám: 39885 (120849)
(előzmény: szsrobert, 2010-03-12 14:06:44)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-14 07:51:34
Nem kellet szétszednie, lehet kapni alkatrészenként is, de ezt írták is :)
Szerintem simán csak egy lepukkant Babetta volt kéznél, ezért rakta ebbe.
sorszám: 39884 (120848)
(előzmény: Atilla, 2010-03-13 23:17:06)

 
 
Atilla
válasz erre | email2010-03-13 23:17:06
Szerintem nem túl nagy szám. Ahogy nézem, ez az ember szétszedett egy átlag kínai villanymotoros kerékpárt és beépítette a cuccait egy Babettába.
Nem túl ötletes.
sorszám: 39883 (120846)
(előzmény: szsrobert, 2010-03-12 14:06:44)

 
 
husky24
válasz erre | email2010-03-13 09:32:28
Hellósztok! Eladó egy pár ETZ hátsó teleszkóp! Felújításra szorulnak! Beszerelve előre és hátra becsuklik! És az egyiknek le van törve az állítókája! ÁR: 2000 ft.Postai utánvétellel is! E-mail: husqvarna@indamail.hu
sorszám: 39882 (120842)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-03-12 14:06:44
Mit kitalálnak:
http://www.origo.hu/motor/babettablog/20100308-elektromos-jawa-babetta.html
sorszám: 39881 (120836)

 
 
waresz
válasz erre | email2010-03-10 23:06:03
van egy haverom, etz cuccok eladóak nála. van egy olyan tankja amibe van benzinszint mérő úszó szerelve, és gyári NDK müszer jó hozzá. pl utolsó szériás S-deluxe trabi, vagy régebbi wartburg műszer együtműködik vele. biztosan eladná az első érdeklődőnek nagyon szívesen.
sorszám: 39880 (120825)

 
 
waresz
válasz erre | email2010-03-10 23:03:41
minek az? tök felesleges... vagy arra jó, hogy elmész a haverokkal bandázni, és amikor jól meghajtottad a gépet, akkor nem azzal dicsekszel, hogy 130al mentél, hanem hogy 110fokos volt a hengered?:D szerintem az a müszer csak arra jó , hogy bosszantsa a motor vezetőjét. egy jó motoron tök felesleges. pláne, hogy talán 120fokig mérnek ezek, a léghűtéses,meg elmegy röhögve üzemszerűen is 150-160 fokig.
sorszám: 39879 (120824)
(elözmény: LG TS, 2010-03-08 22:21:30)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-09 17:04:44
Nem írta, hogy kettő vagy 4T motorhoz való illetve hány hengereshez, ha pedig állítható akkor azt nem.

Működni működik ETZ-vel, de a fordulatszámot inkább analóggal szokták, mivel nem a konkrét érték a lényeges, hanem a tartomány, arra pedig az analóg praktikusabb.
sorszám: 39878 (120815)
(előzmény: LG TS, 2010-03-09 16:51:42)

 
 
LG TS
válasz erre | email2010-03-09 16:51:42
Ezekhez mit szóltok? ETZ-hez jók lennének?
http://www.vatera.hu/pixtronic_fordulatszammero_165106099.html
http://www.vatera.hu/pixtronic_0_30v_ig_panelmuszer_164692949.html
sorszám: 39877 (120814)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49076)
Motoros túra (17996)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu