:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Üdv!
Ma 2 dolgot tanultam:
Az MZ karbiján a főfúvókát befogó csőnek a közeépre 2 0,3as furatot kell fúrni (egymással szemben). Értelme:. benzingőzt is szív be, nő a teljesítmény, csökken a fogyasztás. Az első ETZken állítólag ilyen volt. Még nem próbáltam ki.
Másik érdekes dolog: gázolajat a benzinbe (teli tankhoz kb 1,5L) és kiégeti az a tank benzin a kipufogót. Eredmény: 2 személyel, 90es szembeszélnél 90-110 közötti utazó sebesség. Ára a gyertya. Olyan, mint amikor sok benzint kap a motor. Egyenlőre más hátrányról nem tudok.
Mit röhögtök? Én így szállok le!
http://auto.indavideo.hu/video/Mar_megint_a_Mulholland/
http://auto.indavideo.hu/video/Mopeddel_az_autopalyan/
http://auto.indavideo.hu/video/Jegbalett/
http://auto.indavideo.hu/video/Az_igazi_motorbicikli
Eredeti DDR túradoboz 1 pár, tartóval, eredti zárakkal eladó. Ár 40000Ft. Kérésre képeket is küldök.
Mz rajongók figyelem!!!!
http://onroad.hu/hir/dizelmotoros-mz-azaz-dmz.html
érdemes megnézni.
Bár lehet hogy már hallottatok róla.
Inkább 85-95el megyek, hegynek fel-le, viszonylag sok előzéssel tarkítva... 270kmes útnál nem fér bele a sok tábla a Balaton mentén...
90-100-nál a 4,2 szerintem jó érték MZ-viszonylatban.
Véletlenül nem Krisztián a keresztneved?
Létezik ingyen energia...csak bünteti az ELMŰ :D
Ez a fórum ÉL, csipem.....
90-100, néhol szivatóval mentem. Általában 90 körül utazom, olyankor 4,2 eszik.
Bővebb infó a gépről:
http://peswiki.com/index.php/OS:Self-Looped_Anton_HHO_Cell_System
It ta gáztartály az MZ-hez:
http://www.youtube.com/watch?v=lrhlRIvNjTc&feature=channel
http://www.alternate-energy.net/Z/video/0/video/dry%20cell%20hho/DHRqQKkgcik.html
Mz-hez is jó vízbontó.
Mennyivel mentél? Nagy ETZ?
Nyelezve 5 liter nem sok fogyasztás.
Nem érdekel, hogy csalnak-e.
Az érdekel, hogy ingyenenergiával, vagy olcsó energiával tudok-e számomra hasznos formájú energiát előállítani.
Amíg nem akart felpörögni vagy hideg volt addíg fehér füst jött ki, kékes beütéssel. De amikor 4000 fölött pörgött (alapjárat 3000, az alatt fulladt:D) akkor semmi füst nem jött ki. A szivatót félig ráhúzva jött egy kis erő belőle.
Az még fontos, h a Shellnek a extra 95öse lett öntve a dízel kocsiba és ez a "keverék" került a motoromba, 2T olaj hozzáadásával. Elvileg 10-15%a volt gázolaj a benzinnek.
Elég sokat mentem nyélgázzal, néhol szivatóval, h haladjon is a motor, és így sem jött össze az 5Les fogyasztás:)
Volt amikor lehörgött, majd durrant egye szépet és meglódult ETZhez méltóan. Vicces volt. Élvezném, ha elő tudnám idézni többször. Látványos lenne, csak tépné a láncot, gumit, stb...
Ajánlom figyelmetekbe!
Az Mzclubhungary 5bátor tagja nekiindult meghódítani a Balkánt!
http://www.youtube.com/watch?v=QolNrX-_yeg&feature=player_embedded
És az hogy te nem érted mit csinálnak ezek a csalók attól én még értem és tudom hogy csalók. Tudom hogy működnek ezek a gépek, és tudom hogy ez nem fog energiát termelni soha.
Te is észrevehetnéd, ha akarnád.
Pl. ha elengedsz egy labdát, az nem fog magasabbra pattanni mint ahogy elengedted. Ha mégis magasabbra pattan, akkor pedig nem kell elhinni hogy egy csoda kvantumkoherens-nano gumilabdáról van szó, hanem gyanakodhatsz hogy csalás áldozata vagy. Pl. a padló oszcillál és az ad plusz energiát pattanáskor, vagy esetleg egy változva gyorsuló liftben történt a kísérlet.
Tényleg ezt meg is csinálom, kíváncsi vagyok hány hiszékeny ember hiszi el ha feltöltöm a youtubra
Nem, napelem a napsugárzás energiáját alakítja át pocsék hatásfokkal elektromossággá.
A szabadenergiás gépek pedig furcsa mód mindig csak videón működnek.
Élőben, ha nincs bedugva a konnektorba akkor valahogy nem akarnak elindulni.
Vannak bizonyos axiómák amik ezek szerint kimaradtak az életedből, de én gyerek koromban tapasztalati úton jöttem rá ezekre, miután nem hittem el a felnőtteknek, hogy perpétum mobile nem létezhet.
Motort pedig építettem és működött.
http://www.youtube.com/watch?v=TnyPqzXQDyc
És nem füstölt?
Én 5 literhez adtam 1dl-t.
Kb 50L ből 6L volt gázolaj. Lehet, h így is lehet kipufogót tisztítani??:D
Elméletben a motor hőtermelése adott, és ahoz kell a gyertyát választani. Kisebb hőértékű túlmelegszik, nagyobb hőértékű nem éri el az öntisztulási hőmérsékletet.
Mennyi gázolaj volt a benzinben? Nekem füstölt, és lerakódott a forgattyúsházban.
Ha valóban kiégette a kipufogót, akkor valószínűleg átjutva a motorn abban égett el, és kiégette a benne lerakódott kormot, olajsarat is.
???
"1993 Volvo 940 42.9%"
100 helyett 142,9km-t tett meg azonos mennyiségű üzemanyaggal.
Energiamegmaradás törvénye?
A napelem áramot termel. Látszólag a semmiből.
Az olcsóenergia-gépek nem a semmiből állítanak elő energiát, hanem egy létező, de eddig nem használt energiaforrást csapolnak meg.
Mit mondtak volna a középkorban a mai technikai eszközökről? Boszorkányság!
A napelemek egy jó megoldás. Nekem is van több is.
Kérdés: miért olyan magas az ára, hogy csak 20 év alatt térüljön meg a befektetés? És az akkuk?
Én is próbáltam motort építeni gyerekként.
Nem sikerült.
Tehát másnak sem sikerülhet.
Akkor sem, ha nem egészen úgy próbálja, mint én?
Üdv!
Valaki elmagyarázná nekem, hogy a gyertya hőértéke hogyan változtatja a motor üzemmeleg állapotát?
És mitől lehet az, hogy a kelleténél több gázolajat tartalmazó benzinnel hajtva (ingyen volt és mindenki azt hitte, h kevesebb van benne) kiégett a kipufogó, jobban, mint egy hosszú forró napon történő 260kmes úton? A hangtompítónak eddig tompa hangja volt kocogtatásnál, most fémes a hangja.
A vízbontót használja itt is az egyik srác, 150-es ETZ-ben, de nem üzemanyag helyett, csak nagyon kis mennyiségű hidrogént kever a beszívott levegőhöz, a hidrogén emeli az égés csúcshőmérsékletét, ezzel hatékonyabban ég el a benzin, a rossz hatásfokú motorokban. Csökkenti a káros anyag kibocsájtást, meg némileg jobban megy a motor.
Kipróbálták modern motorokban is. Azokban eleve jó az égés, ezért ott nem is okozott számottevő javulást, ellenben sok a macera vele, ezért nem terjedt el.
A plasmotron, is létező cucc, szemét égetőben használják. Minden szerves anyagot lebont elemi összetevőkre, de elég sok energiát fogyaszt. Ezért a keletkezett anyagok elégetésével pont annyi energiát tudnak termelni ami fenntartja a plazmaégőt és ellátja a szemét égetőt villannyal. Tehát lényegében üzemanyagot égetünk kis hatékonysággal. Ennek inkább a veszélyes hulladékok olcsó kezelésében van szerepe mint az energia termelésben.
Ja bocs, ez nem teljesen kamu, működik, sőt használják is, csak a %-ok nem pont így alakulnak. Egy apró csúsztatás :)
Toyota Prius ~30% ;-)
A többi csak kamu.
A trafó méretező programja viszont jó, de az energia megmaradás törvényét nem azért nem lehet megsérteni mert a szemét olajvállalatoknak ez az érdekük, hanem azért mert annyira alap törvény, hogy aki ezt figyelmen kívül hagyja, bármilyen komplikált szerkezetet is állít mögé, garantáltan tévedett valahol, és ez túlzott átgondolást sem igényel, elég ha azt tudom hogy az energia nem keletkezik a semmiből, még kvantum szinten sem (pedig a kvantum folyamatokkal még nem vagyunk tisztában de ezt már most ki lehet jelenteni teljes bizonyossággal). Ezek a berendezések ráadásul pedig több száz éve jól ismert alapvető kémiai, mechanikai és elektromos folyamatokra épülnek, aminek a törvényszerűségeit egy 10 éves gyerek is fel tudja fogni.
Ezért érthetetlen számomra hogy lehetséges hogy felnőtt emberek a logikát félredobva annyira hinni akarnak összeesküvés elméleteknek hogy bevesznek ilyesmiket.
Amikor felfedezték a galván elemet arra is azt hitték hogy örök energia, hisz csak két fém és jön a villany. Aztán rájöttek hogy a fémek korrodálódnak tehát tönkremennek egy idő után és nem tart örökké ez az energia. Aztán rájöttek, hogy azért nem mert a fémek korróziója adja azt az energiát máris kiderült, hogy ez az eszköz is ismeri az energiamegmaradás törvényét.
Másik nagy áttörés az urán felfedezése volt. Erre is azt hitték hogy örökké tart, hiszen kémiai folyamatok nélkül is rengeteg energiát adott le, látszólag változás nélkül, aztán rájöttek hogy bár hatalmas energiák leadására képes, az atomenergia sem hazudtolja meg az energia megmaradást.
Lehet hogy egyszer ki tudjuk aknázni a kvantumfluktuáció energiáját, ami mellesleg szintén nem a semmiből terem, tehát már most tudjuk hogy nem sérti az energiamegmaradás törvényét, de az oldalon található eszközök garantáltan nem képesek erre.
Sajnos a legjobb ingyen energia ami jelenleg biztosan működik és nagy mennyiségben hozzáférhető az a napenergia. Minden más, még a kőolaj is ebből keletkezett.
10éves koromban már kipróbáltam ezek nagyrészét :)) innen tudom hogy baromság.
Aki különválogatja az ocsút a búzától, annak hasznos az az oldal. A hülyeséget figyelmen kívül kell hagyni.
Ez a lényege. Ne hidd el, amit mondanak, vagy olvasol. Próbáld ki. Utána alkoss véleményt. Nem kaparja ki más helyettünk a gesztenyét.
A bal oldali bontóval indul a motor, majd a körfolyamat beindulása után leköti.
Én azt hiszem, hogy a benzinen egyes emberek nagyon sok pénzt keresnek, és nincs érdekükben elveszíteni ezt a bevételi forrást, aranytojást tojó tyúkot.
A fejlődést nem az "Ez így nem működhet" beállítottságú emberek viszik előrébb.
http://www.fuelsaver-mpg.com/doc/other/jacob_wall.pdf
Vehicle % Increase Fuel Economy
1993 Volvo 940 42.9%
1996 Mercedes 280 36.4%
1992 Fiat Kartal 26.3%
1992 Fiat Dogan 33.3%
Azóta sem hallottunk erről az eszközről.
Ajánlom figyelmedbe a
http://fenykapu.free-energy.hu/
oldalt, mint orbitális kamu gyűjteményt.
Az ember egyébként villamosmérnök vagy mi....na mos tmár azért remélem kezditek érteni miért nem hat meg egy vitában érvként az hogy azért van igaza mert ő jól hangzó iskolái vannak, nekem meg nincs :)
Nem értem ezzel mire célzol :)
DE
adott egy vízbontó, ami ráadásul éppen nem is működik a videón, hiszen látványosan pezsegnie kellene akkora mennyiségű hidrogénhez, amivel meghajthatsz egy aggregátort, de tételezzük fel, hogy elhiszem hogy éppen hidrogént termelnek, amivel meghajt egy aggregátort, amivel villanyt termel és amivel vizet bont, és ezzel hajtja az aggregátort, ami villanyt termel és vizetbont.......
Ez úgy hangzik mintha a 20%nál gyengébb hatásfokú aggregátor hatásfokát egy 900%-os hatásfokú hidrogénfejlesztővel sikerülne kompenzálni...de szerintem valószínűbb hogy a sok vezeték valamelyikéről kapja a villanyt az izzó, és az aggregátor benzinnel megy.
Nekem is azt mondták, hogy benzinnel lehet járművet hajtani. Ráöntöttem a kerékpáromra, de nem indult. Csak büdös lett, és mikor rágyújtottam a Fecskére, leégett az ülés. Nem jó a benzin semmire... :-)
Itt van jobb:
http://www.youtube.com/watch?v=fSe943wkUfg
Ki építi meg?
mennyit fogyaszt? :)))
Azért az a vákumcsövet nem hűtővíz csőből kellet volna csinálni :)
Sima szívó motor is behorpasztja.
Meg eleve 2T-re felesleges turbót tenni.
Trabi+turbó:
http://www.youtube.com/watch?v=1h7J34exO-M&feature=related
Köszi a gyors választ, úgy fogom csinálni, ahogy írtad.
Ja és mekkora az új főfékhenger átmérője?
Mert ha kisebb mint az eredeti akkor jóval puhábbnak fogod érezni a fékkart.
A dugattyún ne legyen sérülés. Sima selyemfényű polír felületnek kell lennie. Fogóval vagy bármi más fémmel megfogni, feszegetni TILOS. Olajnyomással, vagy sűrített levegővel kell kinyomatni a helyéről.
Sajnos a karmantyúk amit lehet kapni nem állnak a helyzet magaslatán, ezért legalább 2 garnitúrát vegyél.
A henger mérsékelt kopása nem okoz gondot.
Tiszta legyen összerakás előtt. Steril körülményeket kell teremteni. Tiszta rongyon tiszta kézzel rakjad össze a tiszta alkatrészeket.
Karmantyút áztasd be tiszta fékolajba mielőtt berakod, a dugattyú oldalát kend meg hőálló zsírral, amire rá van írva hogy fékekhez használható.
Nem kell sajnálni az anyagot, a karmantyú úgy is lehúzza.
A dugattyút óvatosan mozgatva, nehogy befeszüljön két ujjal be lehet tolni, picit lehet erőltetni, de csak ujjal, és akkor jó ha hirtelen megindul és becuppan a helyére. Ha erőlteted, begyűrődik a gumi karmantyú és akkor kezdheted elölről, ezért vegyél többet.
Ha becuppant a felesleges zsírt ne töröld le, védi a portól a dugattyút és közben keni is. Porvédőt mindenképpen jót tegyél rá, én újat szoktam, nem drága.
Ha összeraktad, feltöltöd olajjal és megnyomod óvatosan a féket. Légtelenítést gondolom tudod, de azért elmondom hogy lehet hatékonyan.
Csövet ráteszed, meglazítod, majd kicsit visszahúzod. Megnyomod a féket, és addig lazítod a légtelenítőt, amíg érzed hogy el nem kezd ereszteni, ekkor nyugodtan nyomkodd a féket, csak kifelé fog folyni az olaj, nem kell a lehúzással vacakolni, csak az utántöltéssel. Gyorsabban átöblíti a rendszert, és a legapróbb buborék is kijön.
Ha megvagy akkor nézd meg a betétek mozgását. Nyomd vissza kicsit hogy lássad hogy mozog. Picit megnyomod a féket, egyszerre kell mozogna szimmetrikusan a két dugattyúnak, és amikor elengeded mindkettőnek egyszerre kell vissza is jönnie.
Ha ezt nem csinálja garantáltan rossz a fék, mert szorul a dugattyú.
Ja igen, mielőtt összerakod, még gumi karmantyú nélkül ellenőrizd hogy ne szoruljon a dugattyú, nagyon könnyen kell csúszkálnia a hengerben. Sajnos ilyennel is találkoztam, hogy más átmérője volt az egyik dugattyúnak és túl szoros volt az illesztése.
Namost a fékbetét. Puha fékbetétet érdemes használni, ha jó fékhatást akarsz. A piros az jó tartós de gyengébben fog, és hajlamos megsülni.
A szürke puha az szinte bicskával faragható, na az a tuti. 500 forintért vettem legutóbb, azóta már drágult, de az harap, és jól bírja a túlmelegedést.
Ha a tárcsa barázdás vagy hullámos az is jelentősen rontja a fék hatékonyságát. Többnyire cserélni szokták, mert mire ilyen állapotba kerül, alatta van az előírt vastagságnak.
Ha minden rendben akkor nézd meg hogy egyenletesen fekszik a fel a betét a tárcsára, az sem jó. Én 200-400-as csiszolópapírt szoktam a tárcsara tenni, picit rányomom a féket, és meghúzom kétszer. Azonnal látszik ha nem a teljes felület csiszolódik, és a berakáskor rákerült szennyeződést is leszedi.
Szennyeződés. A tárcsának és betétnek zsír és olaj mentesnek kell lenni. Miután összeraktad féktisztító spray-val érdemes lemosni a tárcsát.
Ha még mindig nem harap a fék akkor nincs több ötletem.
Az hogy rugalmas a fékkar, annak az is lehet oka, hogy a fékcső öreg, vagy gagyi és tágul a nyomás hatására. Ez pont olyan jelenség mint amikor levegős a rendszer. Ha megfogod a csövet és ráhúzol keményen a fékre érezheted is ahogy dagad. Minimális mértékben ez normális, de extrém esetben akár fel is kell pumpálni a fékrendszert használat előtt. Nem tragédia ez sem, én versenyeztem is ilyennel, fékezni jól lehet így is, csak fárasztó, és zavaró.
Tuti megoldás a fém fékcső, csak az drága. Utcára ráadásul felesleges beruházás.
Versenyen azért szeretjük, mert a kisebb rugalmasság miatt lehet kisebb átmérőjű főfékhengert felrakni, ami jobb adagolhatóságot eredményez, de ha jó a gumi fékcső akkor az eredeti és jól működő főfékhengerrel kiváló az MZ féke.
A főfékhengert most cseréltem ki egy új, jobb minőségűre. De mégsem tudok jó fékhatást elérni, olyan mintha állandóan levegős lenne.
Tudsz valami jó tanácsod adni, hogy rakjam össze a féknyerget. Esetleg mit cseréljek ki benne.
Kösz megtaláltam a belinkelt anyagon.
odáig még nem jutottam el h szétjöjjön mer a kuplung kiskerék nagyon rá van gyógyulva a kúpra :S
2 főtengelyem van, ami most benne volt az felül bronzperselyes(!), a másik (tűgörgős)lesz beletéve. De most még kuplungkosarat is keresek mert tegnap leszedés közben 2 fog letört.
A városi fogyasztás azért más eset, azt nehéz összehasonlítani, mert nagyban függ az útvonaltól, mennyi gyorsítás, lassítás van benne, stb.
Ezért szokta mindenki az országúti fogyasztást mondani, mert egyenletes tempónál kevésbé függ a vezetéstechnikától a fogyasztás, másrészt pedig sokkal jobban hangzik egy alacsonyabb számérték :)
Ha jó fogyasztást akarsz elérni akkor ne a fordulatot tartsad alacsonyan, mert esetleg még növekedhet is a fogyasztás, ha ott erőlteted.
Csak a csutkagázt felejtsed el.
Ha pl 50-el akarsz menni, akkor ne teljes gázzal, de lehetőleg gyorsan, akár pörgetve is gyorsíts fel odáig, abban a tartományban ahol jól húz a motor, majd amikor elérted válts fel a legnagyobb fokozatba, akár fokozatokat is kihagyva és KIS gázzal, egyenletes tempóban haladj.
Igyekezz úgy vezetni hogy keveset kelljen fékezni, vagyis lámpa előtt hagyd kigurulni, legyél előre látó.
Ezzel a vezetéstechnikával lehet spórolni kicsit, és a menetidőd sem növekszik.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|