:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Kösz a választ. Csak az a kérdés, hogy az utángyártott mennyi ideig bírja. Ezért tartok tőle.
Üdv!
125-ös ETZ-ben mekkora főfúvóka kell? Az enyémben 115-ös volt, úgy tudom 100-as kell bele.
Ts nél nem tudom. de a jawa nagyon hasonló. Azon lehetett volna talán cserélni, a boltok szerint nem, így csak új fogaskereket árultak.De mivel 2ezer alatt volt az ár, belenyugodtam idővel a dologba.
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy a fogaskerékben lévő perselyt lehet cserélni/amiben a kuplungtengely van/, vagy új fogaskereket kell venni. Kis ts. Előre is kösz a választ.
Láttam/hallottam a videót, az enyémnek is köbö ilyen hangja van, van egy kis hengerfej által felerősített zaj, nekem eddig ennyi sem volt. :D csak "surrogása" hallatszott. :D
Nem lehetetlen megcsinálni csörgésmentesre, könnyebb sztem mint csöpögésmentessé tenni :D
Nekemis most összerakás óta egész szép a hangja... hallgasd meg, videón jobban kihalatszana.
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/veteran/mz-most-meg-csorgesmentesen-91351
Nem lehetetlen,hogy sikerül.Beszámolsz majd az eredményről?
Üdv mindenkinek!
Ma megcsapágyaztam a hátsólánckereket, aztán a próba út során, rájöttem hogy a primer lánc is annyira kopott már, hogy meg-meg ugrik, kattog. Na gondoltam fasza, kis fogaskerék is elszállt, nem baj mocisbolt még hátha nyitva, láncot veszek, fogaskerék meg van. Nyilván nem volt csak ETZ-é, hát gondoltam szétnézek a padon. Találtam is a megfelelő lomosban, 2 db, és az egyik egy picivel rövidebb is volt, örültem van remény. :D
Amikor szétszedtem, látom hogy nem is a kis primer kerék fogazott le, hanem a kuplung kosár, mivel a "padon" nem találtam kosarat, ki kellett szedni az udvaron álló régiből, ott is kuplung szét, majd össze.Aztán össze az enyémet is.
Viszont most már faszán működik, nem ugrál nincs a hajtóláncnak sem hangja, meg a primer sem csilingel üresen.
Fejlődés tudható be karbi terén is, találtam egy gyárinak tűnő kis-etz tűt, bele raktam egy 105ös fúvókát. Most már fent is jó, úgy néz ki működő képes lesz már így, meg is húzattam minden fokozatban 5500ig, hát elég jól vette, jól gyorsul, viszont mikor haza értem, mintha már egy picit zajosabb lenne mint friss összerakás után, de szerintem nem vészes, a régihez képest sehol sincs zajban :D.
Keri!
Szerintem ne vesződj a tűkkel, egyenlőre jó lesz, teljesítményben mindenképp, a fogyasztást meg majd meglátjuk. :D
oh...azt nagyon megköszönném :D
kis etz karbi van rajta (ts 150) tehát szerintem, egy a tiédhez hasonlóra lenne szükség, mert egyszerűen fent nem tudok neki már többet adni, és még így is kevés, de hétvégén még kipróbálok pár dolgot, megnézem a gyújtást is, meg csökkentek egy picit a kompresszión, mert 125 hf van rajta.
egyébként nem sürgős egyáltalán, járni így is tudok vele, csak lassabban, legalább jó a fogyim :D
Kellene csinálni egy sorozat súbertűt. Végül is első lépésben csak a tű kúposságát, kell belőni. Utána jöhet a domborúsága, hogy részterhelésen is jobb legyen, de lehet hogy már erre sincs szükség.
Najó, ha nagyon ráérek csinálok neked egy sorozatot, aztán visszaküldöd ami nem kell. Milyen karbid van? Vagy igazából az lenne a jó ha a hosszát beméreteznéd, mi az ami még elfér, meg hogy a kúpnak hol kell kezdődnie.
végülis a benzin szinten kívül már mindent állítottam.
ha sok időm lesz mindenképp bele fogok :D:D
köszi a segítséget.
Én a motorhoz reszeltem érzésre. Nem biztos hogy a tiedhez is jó.
Szóval a motorod nélkül nem tudom hozzá reszelni.
Nem bonyolult amúgy, te is meg tudod csinálni. Egy fúrógép és egy fémreszelő kell hozzá, valamint fél méter bronzpálca... (vagy sárgaréz keményforrasztó pálca) ja és pár nekifutás.
A hornyokat, vasfűrés lappal vágtam bele, szintén a fúróval forgatva.
Amit elmondtál a mostani tűdnél kicsit meredekebb kell, de első körön én úszószintet csökkentenék, az is alul erősebben hat mint a felső tartományban, lehet hogy a tű magasabbra emelésével tudod kompenzálni, így nem kell másik tű hozzá.
Szerintem elég megbízhatók, az jött amit kértünk, ami nincs raktáron, arról küldtek e-mailt, és gyorsan is szállítottak.
sorszám: 42552 (129685)
( előzmény: IpariEgyenaram, 2011-09-07 10:18:55)
Sziasztok !
http://e-motorparts.addel.hu/ ezzel az internetes üzlettel vannak e tapasztalatok ? (jó ? rossz ? megbízható ? Azt küldik amit kérsz ?) Még sohasem rendeltem alkatrészt internetről , ezért a kérdés . Kis ts hez kellene bazár . Üléshuzat , láncvédő gumi . Sajnos kezdi megenni az idő a kis mzt , de próbálok küzdeni ellene :)
Üdv!
Keri mennyiért tudnál nekem egy olyan sibertűt gyártani mint ami neked van?
Mert most hogy meg lett fúrva, sokkal jobban sokal alul és kevesel fent, meg nyírja a gyertyákat városba, szóval ha esetleg lenne rá időd, én kifizetném neked, sztem egy boritékba el is lehet küldeni levélként. előre is köszi :D
Teljesítménynövekedés, fogyasztás csökkenése, javuló égés, csökkenő emisszió.
23 gyertya nem olyan sok, ha 3-asával szereljük a gépbe. :-)
Sajnos a henger felőli oldaláról nincs képem.
Sziasztok..Valaki nem tudja, hogy pontosan mekkora az Etz 250-es (BVF 30 N 3) karbinak a súbertű mérete?? Nagyon érdekelne
A gyertyák miatt akárki készíthette.
A röhej az, hogy a gyertyák a dobozában egy dohos pincében rozsdásodtak, így ezek nem túl bizalomgerjesztőek a motorba betéve, de a trophyba még jobban is mutat egy ilyen:))
Mindenkitől azt a kérdést kapom, hogy nem kéne már gyertyát cserélnem?
Nekem csak egy NDK-s van, de nem teszem a motorba. Emlék. :D
Amúgy nekem a mai Izolátotokkal is szerencsém van. Nálam az ETZ-n és a Jawán is jobban bejönnek mint a Brisk. De ahogy hallom, ezzel egyedül vagyok.
Isolator gyári gyertyához jutottam, kb.20 évet állt a szekrény mélyén, megvettem az összest, és ismét rájöttem, hogy akkor még tudtak gyártani gyertyát,ja és 100ft/db áron jutottam hozzá.
23db-al egy időre megoldódott a gyertyaproblémám:)
Az 1000éves izolátor gyertyákat nézve ezt nem ő csinálta, csak rácsodálkozott.
Üdv!
Milyen előnyöket vársz ettől a megoldástól?
Jeeee!
http://kepfeltoltes.hu/110903/IMG_0510_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nem egózás, ez a mondat tőlem származik ;)
Sokan írták, kinek mi hol tetszik,
sok motorosnak is, nekem is gyengém
Mecseki utak, Különösen
Pécs-Abaliget- Orfű-Magyarhertelendi szakasz.
Ez szerintem sokkal szebb, mint bármelyik hegyi út,
bár a Bükki utak se semmik!
Itt értem a Répáshutai túra alatt teljesített
Mályinka-Lillafüred- Répáshuta-Felsőtárkányi szakaszokat!
Szerintem a 24-es út egyiket se közelíti meg, de ez csak saját vélemény.
Troster07!
Már értem, OK!
Imádok túrázni a kis mzével, és te is sokat túráztál a saját kis ts-sel.
Nagyon jó kis túragépek ezek,
jövőre biztos, hogy összeakadunk egy szocitúrán..;)))!
Addig is jó utat, és olcsóbb benzint!
Teknőc
…majd 20%-os lejtőn „ Emelkedőn. :-)
Szándékosan nem szettem ki ezt a nyelvi hibát, mert pontosan ezt mondta,
de a lényeg (Véleményéből is!)ebből is süt, hogy mennyire jó sikerült a túra!
Tehát van miértje!;)
Teknőc
„Bejártuk Csongrádot, Bács-Kiskunt, Tolnát, Baranyát, úttalan utakon, szerpentineken, majd 20%-os lejtőn másztunk, 2 nap alatt.. „
Emelkedőn. :-)
Kedvet kaptam én is egy Mecsek-túrához. ;-)
Hagyjuk a határvonalat,....
legyen motorozás határok nélkül!:)
Közelegnek a téli hónapok még szavadon foglak és a szürke munkaórákban besegítek!:)
Ezt a határvonalat én sem értettem, de nem mertem szólni mert még kiderül milyen hülye vagyok :))))
Nincs mit. Látszik hogy éjszaka csináltam. Az eszembe sem jutott, hogy a file sorszáma időrendben van. Na majd újra rendezem.
A képeket direkt úgy raktam be, hogy ha rákattintasz megnyitja nagyban. Felraktam mindent amit kaptam, de galériát még soha nem piszkáltam.
Ha előkerül HyGy beállíttatok vele pár embert hogy tudjon szerkeszteni.
VGGábor mondta hogy besegítene, szerintem Teknőc is elég aktív ezen a téren, meg ha sokat piszkálsz, téged is beállítalak :))))
Tetszik az Etz-n való olajtartály rögzítés:))
Jó képek!!
Troster07!
Köszönöm, jól esik, hogy neked is tetszett,
de nem értem azt a bizonyos határvonalat…(?)
VGGabi készített néhány képet itt a túráról:
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_tura/?dr=59129&cmd=pic&id=787017
Szerintem ez is jó így hirtelen....
Teknőc
Keri!
Köszönöm szépen, szerintem így is szuper lett,
de most már van néhány kép, -amit VgGabi készített.
Neki köszönöm a plusz képeket!
Szerintem, én értettelek félre…..
Igaz, tényleg nem lett időrendi,
de nem gond.
Köszönöm szépen, hogy kiraktad,
köszönöm a vele töltött munkádat.
Teknőc
Klassz túra lehetett,tetszett ez a beszámolód is.
Érezhetően egyre nagyobb az a bizonyos határvonal.....Most mindenki használja a fantáziáját.Sajnos..No de nem a személy, hanem az élmény a lényeg.
Rakj fel galériát is, kiváncsi lennék rá!
Tényleg Keri képet hogyan tölthetünk fel?
Teknőc!
Beszerkesztettem a beszámolódat, de nem ugyan azokat a képeket küldted mint amit a wordbe beraktál. Érzésre beszúrtam, de nem biztos hogy időrendben lesz :) remélem nem gond.
Majd szólsz ha nem tetszik valami.
Az én Etz-nek is olyan jó a kenése, hogy most cseréltem váltóolajat és már csak fél liter jött le belőle, 4 decit felhasznált egyéb kenési helyekre:)
ÉS van benne igazság :D Azért én próbálkozok, hátha meglelem a tudást hogy átadjam mindenkinek ;)
Régi mondás szerint:
Az MZ mindent ken, még a motorost is!
Vigasztaljon a tudat, hogy csak assig csöpög, amíg el nem fogy az olaj a váltóból. :-D
Megnyugodtam, azt hittem én vagyok igénytelen :)
Bár engem idegesít mert a két deklicsavarnál jön az olaj, hiába tömítem akárhogy. A váltókarnál és lánckeréknél még elfogadható, ha lemosom 1 hétig nincs is alatta semmi.
Gabi!
Nekem azt mondta egy közös ismerősünk, hogy ez egy 70-es évekbeli technológia,
mindig lesz egy kicsi olajfolt alatta,…
Igaz, pont én beszélek,…
-Tudod mit, használj Spurit! :D!
Lényeg, ez egy ilyen motor, mindig lesz neki itt-ott olajcsepp,
hosszabbtávon képtelenség megállítani- főleg, ha napi használatban van.
Akik csak jó időben és Vasárnap használják,akkor is 10km belül,
nekik elhiszem, hogy nem csöppen.
Más motornál is néha előferdül, szerintem.
Csak a műanyag burkolat egy jó ideig elfedi…
Teknőc
Ez csak vicc volt.
TS-nél ezek a tömítések nem tökéletesek gyárilag, be rakhatsz gumi O gyűrűs lezárást, viszont ha csak 1-1 csepp olaj van alatta, ami nem mérhető olajfogyást okoz, nem biztos hogy érdemes nagyon foglalkozni vele, inkább fogadd el hogy ilyen.
A 30 éves Ferrari alatt is ott van az olajfolt...sőt még füstöl is mint egy rossz diesel.
Nagyon a tökéletességre törekszel:)
Ne feledd az összes MZ-ben az a bizonyos X faktor, az élni akarás!:)
Akkor ennél van hogy elvileg a láncot is kenné automatán? Mert én zsíroztam néha a láncot eddig, meg agybajt kapok hogy valahol mindig összegyűlik kis olaj...
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|