hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 06. kedd 
Ivett, Frida

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Árpád
válasz erre | email2012-04-13 20:01:16
Kezd elegem lenni magamból is, az etzből is. Embertelenül hosszú időt eltököltem a fékkel. Nagy nehezen szétnyomtam a pofákat annyira hogy beférjen közéjök a tárcsa. Felcsavarozom a nyerget a helyére, megint szorul. Leszedem, feszegetés, vissza. A csavarok meghúzására megint szorul. Elgondolkozom hosszasan hogy valósszínüleg eltorzult valahogy a nyereg. De hogyan, és miért nem látom?
Pár óra után rájöttem, olyan hosszű a csavar hogyha alátét nélkül csavarom be, beleér a tárcsába.
Elkezdek örüni hogy ugyan sokat dolgoztam feleslegesen a hülyeségem miatt, de legalább működik végre. Huzogatom egy darabig a kart, szépen felkeményedik. De az ürdog nem alszik, nyomogatom tovább, mert a multkor is csak egy idő után ragadt rá a tárcsára a betét. Mint ahogy most is. Fél le, további járatása a pogácsának. Fék vissza, megint befog egy idő után. Reszelek a fékkaron hogy kijjebb tudjon jönni a dugattyú. A hiba végre megszűnik. A karral ez volt a második szívásom. amikor belereszeltem az etz kart, először annyira sem tudott kijönni a dugattyú hogy felkeményedjen a fék. Utána pedig csak annyira jött ki hogy keményedett a fék, de be is fogott. Most fél óra huzogatás után is működik. várom mit fog kitalálni még. eltörik a kar? Letörik a tárcsa? Valami biztos lesz, nehogy a jawával tudjak foglalkozni.
sorszám: 43415 (132754)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-04-13 15:20:49
Véleményem? Anyagi gondok, mert a nagyobbik drágaságra láncot is kéne venni (láncfelszítő mind2 oldalon koppig ki van tekerve, és még így is laza szerintem a lánc), meg pár apróság. Papiroztatás meg mondom CSAK a régi rendszáma van meg, forgalmi után még nyomoznom kell. És ha meg is lenne akkor először a vázat kéne lefújni, mert az bizony pár helyen elég rozsdás, csak ugye nem láccik a tanktól meg a videón is főleg a szebbik oldalát mutattam. Papiroztatás költségeit nem is merem számolni, 40 minimum. Tükröt is vettem már rá, mert ha 1-2szer megyek is vele illegálban akkor ne amiatt kapcsoljanak már le...
Lánykát meg inkább hagyjuk, most húsvétkor is az égiek (meg a TS) se akarta hogy egyhez eljussak :S Fura véletlen ugye? Elromlik szombaton, és kedden délelőtt ugyanolyan rejtélyesen meg is javul amikor a gyujtáskapcsolófedelet babráltam :D
sorszám: 43414 (132753)
(előzmény: Teknőc, 2012-04-13 14:15:55)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-04-13 14:15:55
Akkor már csak a papírozás,rendszám,műszaki,oszt a lánykát is kényelmesen hozhatod a túrára.... ;) :))))!
A kicsivel meg lehet mindenfelé partizánkodni egyedül! DDDDDD
Erről jut eszembe, ha Szombat, s nem lesz túlesős, megyek Palicsra, Magyarkanizsára, Törökkanizsára...
Remélem, ez most összejön..
Véleményed?
Teknőc
sorszám: 43413 (132752)
(előzmény: VGGábor, 2012-04-13 11:46:39)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-04-13 11:46:39
Régi rendszáma van meg csak... rendőr elkap akkor én lennék a nap sztárja :D
Legalább jogsim az van rá.
sorszám: 43412 (132751)
(előzmény: Teknőc, 2012-04-13 04:40:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-04-13 07:41:29
Mennyire van oda? Azért ez nem bicikli. Küllővel nem lehet a helyére húzatni ha gyűrött a felni.

Tehát küllő kifűz, leggyakrabban flexxel mert be vannak rohadva a régi csavarok.
Meggörgőzik na itt egy kisebb vagyon.
Új küllő garnitúra ami a másik vagyon vagy mérethibás vacakot kapsz amiért szétfurkálják a felnidet.
A befűzés és centrírozás pedig pár ezer forint szokott lenni. És ha meglátod hogy mennyibe kerül egy új felni máris rájössz hogy vagy megtanulod magadnak kikalapálni és máskor jobban vigyázol rá, vagy veszel 5 használtat hátha az egyik nem lesz szétverve, vagy jó az így neked ahogy van :D

sorszám: 43411 (132750)
(előzmény: peti1988, 2012-04-13 00:09:46)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-04-13 04:40:08
Jó a gép, gratula,(Főleg!) hogy sk.-leg te raktad össze.Jónak tűnik, fürgének, erősnek tűnik a vidiben. Nagyon szép!
Tényleg, jövőhéten ezzel jössz a kiskunsági dombságba szétnézni?
Nekem gyengém volt mindig is a Ts, tudod
;) :)))))!
Teknőc

sorszám: 43410 (132749)
(előzmény: VGGábor, 2012-04-12 23:31:18)

 
 
peti1988
válasz erre | email2012-04-13 00:09:46
Szevasztok!
Tud valaki olyan emberkét Baranyában, aki ért a motorkerék centírozáshoz és nem horror áron dolgozik?Etz hátsó kerekem kicsit oda van...
sorszám: 43409 (132748)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-04-12 23:31:18
Vélemény? Szerintem nem rossz ahoz képest hogy 20 évet állt. Csak az a fránya olajfolyás néhol.
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/veteran/20ev-utan-ismet-utcan-102538
sorszám: 43408 (132747)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-04-12 21:41:28
Szép gép az tuti :D Azért nemtom néztétek-e a részletes listát hogy TS is rengeteg van ám...
sorszám: 43407 (132746)
(előzmény: Troster07, 2012-04-12 21:15:55)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-04-12 21:15:55
Azért jó érzés, hogy valakinek a sok mz kép közül pont az enyém lett a legszimpatikusabb.
sorszám: 43406 (132745)
(előzmény: Teknőc, 2012-04-12 20:16:54)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-04-12 20:16:54
Akkor ezért volt gyanús a motor és környéke is, mondom a gép, a kép, a környék ismerős, mintha láttam ezt már....;) :))))!
Teknőc
sorszám: 43405 (132744)
(előzmény: Troster07, 2012-04-12 20:15:00)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-04-12 20:15:00
Hát ez meg az én Trophym!:)
sorszám: 43404 (132743)
(előzmény: mz250, 2012-04-12 18:36:54)

 
 
mz250
válasz erre | email2012-04-12 18:36:54
http://www.motorrevu.hu/hirek/itthon_az_mz_a_leggyakoribb_veteran
sorszám: 43403 (132741)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-04-12 10:32:18
A 250essel csak annyi hogy a kuplung össze volt rohadva.
A kicsivel meg igazából gőzöm sincs :D Cseréltem megszakítót kondit, meg másnap vettem egy új gyújtáskapcsoló fedelet, akkor babráltam a vezetékeket picit a lámpafejben, és szaki ismerőshöz már lábon el tudtam vinni.... egyszóval érdekes :D
sorszám: 43402 (132738)
(előzmény: Keri, 2012-04-12 08:54:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-04-12 08:54:48
Amúgy mi volt a gond?

Én is szívok. Hondám 1-2 év utcán állás után valahogy most nem akart beindulni. Hiába jártattam ki, maradt annyi, hogy a benzin belerohadt a karburátorba és beállt az egész, meg eldugult minden létező fúvóka pedig nincs benne kevés.
Karburátorról annyit hogy nem egy MZ bonyolultságú :)

Csak a szívató rendszer összerakásával fél napot elcsesztem, pedig fotót is csináltam szétszedés előtt és nem először rakom már össze.

A 3 napos mosogatást és trutyi sikálást leszámítva, egyszerűen elképesztő ez a Honda. A motorban már minimum 100000km van, de a karburátor még mindig olyan mint az óramű....persze miután kivakartam a szarból.

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.274250462657326.65324.100002171242459&type=3&l=4f366a5691
sorszám: 43401 (132737)
(előzmény: VGGábor, 2012-04-11 22:47:37)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-04-12 08:47:08
Ha a blokk szerkezetileg nem sérült, akkor zsírtalanítás után fémhez való epoxival meg lehet ragasztani ideiglenesen. A korrekt megoldás azonban az, hogy szétszeded, elviszed egy aluhegesztőhöz aki vissza építi, majd új menetet kell bele fúrni, de ezt szerintem a következő generálozásra érdemes időzíteni, csak ezért én nem szedném szét.
sorszám: 43400 (132736)
(előzmény: VGGábor, 2012-04-11 22:47:37)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-04-11 22:47:37
Ma sikerült mennem egy kört a /1es TSsel :D Namost azzal van egy olyan probléma hogy az olajleeresztő luk a menetre merőlegesen el van repedve. Menet még jó, csak azon a repedésen könnyezik, oda mit lehetne tenni esetleg? Soudalt próbáltam, de az amíg nem köt meg addig oldja az olaj, ma is észrevettem h csöpög, pedig elvileg le volt eresztve belőle :D
sorszám: 43399 (132734)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-04-11 15:40:58
Na ezért nem hiszek én senkinek alapból, ha diagnosztikáról van szó :)
sorszám: 43398 (132725)
(előzmény: Árpád, 2012-04-11 11:32:55)

 
 
Árpád
válasz erre | email2012-04-11 11:32:55
Biztos emlékeztek a Gyaloggalopp fanyulas jelenetére. A király közli a tervet a vár ostromakor. Csináljanak egy nagy fanyulat. Megcsinálják. Az ellenség be is viszi a várba. Erre jön a kérdés kint a vár előtt. Most mi következik? Hát kimászunk a nyúlból és meglepjük őket.
Offnak tűnik a dolog, de talán rávilágít hogy elég egy pici dolgot figyelmen kívül hagyni, egy lényegtelen lépést kifelejteni. :D
Mindenkivel előfordulhat ilyesmi.
sorszám: 43397 (132721)
(előzmény: Keri, 2012-04-11 10:57:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-04-11 10:57:14
Hidd el több ilyen eset van mint gondolnád, és nem csak amatőrökkel.

Kedvenc történetem amikor ügyfél felhív hogy nem megy a nyomtató. Kérdezősködök, válaszol, végül úgy ítéltem meg hogy nincs bedugva a nyomtató. Rákérdezek, megsértődik hogy hülyének nézem, stb. Hát jó. Kisétálok, benézek a nyomtató mögé...majd bedugtam és elkezdte nyomtatni az addig kiküldött összes tesztoldat azonnal :))))

Ja, kinyomta a folytást :))
sorszám: 43396 (132719)
(előzmény: VGGábor, 2012-04-11 10:45:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-04-11 10:47:41
Hát ez pont logikus hibakeresés.
Tünet>következtetés>ellenőrzés>megoldás.

AZ lenne nem logikus, ha füstöl a féked, és kicseréled az akkut.
sorszám: 43395 (132718)
(előzmény: Árpád, 2012-04-11 09:43:11)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-04-11 10:45:05
Egyik bekezdésen jót nevettem, emberünk remélhetőleg nem Pannónián nőtt fel és hátrafele forgatva állította be az utógyújtást :D

Mit akarok viszont, 4 elég erős (hátul lángcsóvával kísért) robbanás a kipufogóban lehet tisztító hatású? Azóta alapjáraton magasabb fordulaton pörög pedig karbihoz hozzá se nyúltam. :D
sorszám: 43394 (132717)
(előzmény: Keri, 2012-04-11 08:08:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-04-11 10:44:38
Ja hogy te nem lánckerékről beszélsz :)))))

Nem értettem miért olyan nagy dolog egy lánckerék vásárlása :)

Új heidi többe kerül mint 6000forint.
Szóval csak azért megérheti ha jó állapotú.

Nem a 251-es hátsó kereke volt 16"-os gyárilag?

Ha csak előre teszel kicsi kereket akkor hülyén fogsz kinézni és a kormány geomeria annyira meredek lesz, hogy jó ha nem szitál be a kormány.
sorszám: 43393 (132716)
(előzmény: Troster07, 2012-04-11 09:48:51)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-04-11 09:48:51
Elvileg az első keréken egy új heidenau van, tárcsával adja 6000-ért.Annak van valami előnye ha csak elől van 16-os, vagy az is pénzkidobás?
Gumi csere előtt állok, ezért alakult ez a lehetőség...
sorszám: 43392 (132715)
(előzmény: Keri, 2012-04-11 07:49:08)

 
 
Árpád
válasz erre | email2012-04-11 09:43:11
Leírok egy hibát amit nem a logikus hibakereséssel oldottam meg.:D
Megyek az etzvel, elkezd erőtlenedni, füstölni. Először a harmadikban nem akar húzni, majd másodikban. Aztán egyesben vánszorogtam vissza a még fenmaradó kétháromszáz métert a parkolóig.
Gondoltam, megint kicsavarodott a csatos karbi segédfúvókát lezáró csavarja. Aztán rájöttem másodpercek alatt hogy az nem okoz fokozatos romlást. Később a tűszelep fenakadást is kizártam gyorsan, még a gyújtás kizárására is volt időm. Karbiban lévő dugulást is elvetettem, mert az nem füstöl. A szívatót is kizártam, az se okoz fokozatos hibát. Még pár apróság átgondolására is futotta az időmből. A kipuffnál tartottam éppen amikor megérkeztem. Megálltam, majd mivel nem volt tökéletes pozícióban a motor toltam rajta egy kicsit. azaz toltam volna. Ugyanis az első fékem állt be , de nagyon.
Ennyit a nagy eszemmel elvégzett tudományos hibakeresésemről. :D
Ezután jött a máshol már leírt igen szakszerű rábeszélése a féknek hogy hagyja el a helyét. Ezután a már szintén leírt tömegközlekedés következett a szakszerűen eltört fékpofa kicseréléséért.
Szóval vannak itt a fórumon igen tehetséges emberek is. :D
sorszám: 43391 (132714)
(előzmény: Keri, 2012-04-11 08:08:18)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2012-04-11 08:14:46
Lehet hogy a szívató nem tömít rendesen, és mindig szívat, a motort is meg téged is, :D

Füsttel mi a helyzet?, azzal is könnyen elárulja magát a probléma, ha füstöl mint állat és hajtómű olaj szaga van, akkor értelemszerűen a váltóból szívja az olajat, nálam is volt hasonló, igaz én így használtam vagy két hétig, a végén már csak 60at tudott menni. :D

Esetleg légszűrő nélkül próbáltad már?
sorszám: 43390 (132713)
(előzmény: peti1988, 2012-04-11 00:03:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-04-11 08:08:18
Üdv köztünk!

Te sem tudod mi az a logikus hibakaresés mi? :)))) Csak úgy találomra próbálkozol.

Első körön. Tűszelepet cseréltél? Lehetséges hogy csak szerintem simán fennakad az úszó és megfullad a motor.

-Szívatónak mi köze a fordulathoz? Semmi. Csutka gáznál kb. annyi a hatása mintha egy vitorlás hajót kézi legyezővel akarnál elindítani.
-henger fúrásnak megint csak nincs köze hozzá. Sőt egy jó kis szétkopott hengert sokkal jobban lehet forgatni. Csak indulni fog nehezen, meg a fogyasztása rossz.
-A szimeringnek lehet köze hozzá, az nem baj hogy cseréltél, de nem nyomja vissza a benzint a légszűr felé az sem.
-ha nem úszó/tűszelep hiba, akkor nyilvánvalóan nyomás marad a forgattyúsházban
a.) ami lehet utógyújtás miatt, ez a fordulat limitet is meg magyarázhatja
b.)el van dugulva a kipufogód.

Bocs a feltételezést, de ahogy Dr. House is mindig mondja, megtanultam hogy szó szerint senki szavában ne bízzak, ha hibameghatározásról van szó, csak a saját ellenőrzésemben.

Szóval a kérdés hogy a gyújtást biztos megfelelő irányba állítottad? 3mm előgyújtás és nem 3mm utógyújtás?
Vagy mondjuk nem szikrázik máshol is?

Másik kérdés hogy próbáltad levett kipufogóval beindítani?

Ja és ha már levetted a kipufogót, világíts bele a kipufogó csonkba, a dugó alsó állásánál. Az ablak alsó peremének kb. egy vonalban kell lenni a dugó tetejével. Láttam már olyat hogy 5mm-es rés volt a kipufogóban a korom lerakódás miatt (fáradt olajat használt a 2T olaj helyett) és a tulaj nem értette miért nem megy a motor.

Sok sikert, és jelentsed mire jutottál!
sorszám: 43389 (132712)
(előzmény: peti1988, 2012-04-11 00:03:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-04-11 07:49:08
Kapálást úgy értem, hogy ha terepre akarsz menni, vagy városban a fagyizó előtt gyorsulgatni, egykerekezni, mert jó nagy nyomatékot ad a hátsó kerékre, és kis sebességeknél úgy tűnik erős motor az ETZ :D

Pl. Bábolnai futamon volt egy srác, aki 16-ost használt, és én is mentem már 16-ossal, de én már a 17-essel is alig bírom a földön tartani az elejét, ráadásul kigyorsításkor volt párszor olyan, hogy megelőztem az ellenfelem, majd nagyobb sebességnél elhúzott mellettem mert egyszerűen szétforogta magát a motor, adott helyzetben a váltás pedig a küzdelem feladását jelentheti, a pár tized másodpercre kieső tolóerő miatt :)

Ugye végáttétel módosításnál különböző szempontok lehetnek.
-Az utolsó fokozatban végsebesség maximalizálása, vagy éppen a nyomatékluk kiküszöbölése.
-Adott tempó mellett a fordulatszám, ezzel pedig a fogyasztás optimalizálása.
-Versenyen pedig úgy állítjuk, hogy adott személy vezetési stílusa mellet, a kanyarban és kigyorsításoknál optimálisabb áttétel arány legyen, a motor nyomatékgörbéjének megfelelő része kerüljön a pálya megfelelő szakaszára. Kigyorsításnál, pl, nehogy azt hidd hogy valami finom gázkezelést produkálok. Ismerem a félgázt, és a csutkagázt. Viszont olyan fordulaton van a motor ahol még nincs nyomatéka, ráhúzom a gázt és ahogy gyorsulok és jön az egyenes úgy ébred a nyomaték, és amikor kirobban a teljesítmény, akkor már egyenesben kell lenni, különben esek. Na itt ha rossz az áttétel, akkor félgázról később húzhatom a csutkát, vagy nyomaték csúcsnál vissza kell engedni a csutkát, ami időveszteség.
sorszám: 43388 (132711)
(előzmény: Troster07, 2012-04-10 20:53:28)

 
 
peti1988
válasz erre | email2012-04-11 00:03:08
Hello!
Új vagyok a fórumon, lenne egy kérdésem mert teljesen tanácstalan vagyok.A helyzet az, hogy van egy 250es ETZ-m ami eddig hibátlanul működött.De most az a tünet,hogy ha beindul szívatóval és teljes gázon sem pörög 2000 fölé a fordulat.Első lépés gyújtás állítás gyújtás jó helyzet nem változik.Észre vettem, hogy nyomja vissza benzint a légszűrő felé.Karbi szétszed tisztítás.A helyzet ugyancsak nem változik.Következő lépésben főtengely szimering csere bár ami benne volt az sem volt rossz.A helyzet nem változott, megfurattam a hengert is új dugó gyűrű.Most sem jó.Esetleg ha valakinek volt már hasonló problémája egy két ötletnek tanácsnak örülnék.Előre is köszi..
sorszám: 43387 (132708)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-04-10 20:53:28
Volt egy ilyen sejtésem:))
sorszám: 43386 (132705)
(előzmény: Keri, 2012-04-10 20:42:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-04-10 20:42:54
Ha fel kell kapálni a kertet akkor jó. Túrázni rövid.
sorszám: 43385 (132704)
(előzmény: Troster07, 2012-04-10 17:25:25)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-04-10 17:25:25
Ma belőttem 2,7-re az előgyuszit, és egyből fürgébb lett a gép, cserébe a selymes járás is elmúlt, pattogósabb, idegesebb lett a gép!:)
Az etz-n (250) 16-os első kerék hogy viselkedik?Egy időben nagy divat volt belerakni.Most tudok első, hátsót, és nagyon olcsón adná a tag.Kérdés, hogy érdemes-e érte pénzt kiadni?
sorszám: 43384 (132703)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-04-10 12:58:34
Kössz mindenkinek a tanácsokat, már odáig eljutottam hogy elég keményen, de jár, szaki ismerőshöz talán nem kell tolni :)
sorszám: 43383 (132701)
(előzmény: Rudolph B, 2012-04-09 23:00:58)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2012-04-09 23:02:03
pl. gyertya is tréfálkozhat...

üdv.: R
sorszám: 43382 (132694)
(előzmény: Rudolph B, 2012-04-09 23:00:58)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2012-04-09 23:00:58
Úgy tűnik a leírtakból, hogy kimaradozik a gyújtás, aztán amikor éppen van, jön a kipuff-lövés...
Részletesen ellenőrizni kellene mindent és megtalálni az okot.Nekem, amikor hasonlókat produkált (TS 150) akkor kicsi volt a mexahézag és több helyen is volt (valamilyen) szikra.
Persze, sok minden más is lehet...

Hasznos munkát, üdv.: R
sorszám: 43381 (132693)
(előzmény: VGGábor, 2012-04-09 22:52:05)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2012-04-09 22:52:05
Nekem ugye van a /1esem is, délután berugtam, ment pöpecül, este akkor kondi meg trafó le. Kondicserére nincs válasz. Trafócserére szintén semmi, ugyanolyan. Szikra néha van, vagyis kb 5 szivatós rugás után olyat szól a kipufogó mint egy puska egy brutál lángcsóva kíséretében, miközben a megszakítóhézag meg az előgyújtás is elvileg hibátlan, nincs utógyújtásra lőve. Trafó is mind2 múlt évben vett, csak nem fél évig bírja. Aksi az most jó, indexet dudát brutál erővel működteti, 2 hónapja nem volt ilyen mikor töltőn volt :D
A trafót am mértem, az MZ hogyantovább-ban volt egy okosság, a szerint a trafó jó.
Am a motort egy istállóban tartom, még ha eső is esett oda olyan mennyiségű víz nem jut be, pláne nem a karbiba. Oda max akkor jut ha egy patkány a szomszédból átjött és direktbe belehugyozott a karbiba :D
sorszám: 43380 (132692)
(elözmény: Keri, 2012-04-09 08:09:35)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-04-09 21:16:04
Ha alacsony az előgyujtás, attól lesz lomhább alul a motor?Elektronikussal van ez a jelenség, enyhén lomha alul, vagyis későn indul meg.Holnap ránézek pontosan mennyi, én a 3-at vettem észre, hogy az jó neki, bár felső fordulatszám tartományba mintha kopogna egy kicsit tőle...
sorszám: 43379 (132690)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-04-09 21:13:46
írtam emilt is!
sorszám: 43378 (132689)
(előzmény: peti60, 2012-04-09 21:09:53)

 
 
peti60
válasz erre | email2012-04-09 21:09:53
nemtok érte adni ilyesmit...nncs
ára?????
sorszám: 43377 (132688)

 
 
Troster07
válasz erre | email2012-04-09 20:42:18
Nekem van egy 21 fogas, majdnem hibátlan állapotú.18-asra is csere-bere mehet.
sorszám: 43376 (132687)
(előzmény: peti60, 2012-04-09 19:42:28)

 
 
peti60
válasz erre | email2012-04-09 19:42:28
Sziasztok!
szükségem lenne egy etz 250 20-as vagy 21-eselsőlánckerékre!
volna vkinek eladó?
bacsanyp@freemail.hu
06203548566
sorszám: 43375 (132681)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2012-04-09 12:45:23
Én 100 körüli tempóban mentem, de óvatosan kellett lassítani, mert motorféknél mindig kilöttyent a tankból a termelődött benzin. :-DDDD

Szerintem: 50-60-as tempó kis menetellenállása találkozott a 4000/min körüli jobb hatásfokkal és az esetlegesen többet kiadó benzinkúttal.
Elméletben a nagyobb első lánckerék csökkentené a fogyasztást, de a kétütemű változó hatásfoka miatt azonos tempónál 4-ben is ugyanannyi volt a fogyasztásom, mint 5-ben, pedig 4-ben 1,25-szörösét forogja a főtengely, mint 5-ben.
Szóval rövid áttétel 14-15-ös lánckerékkel, 4000 körüli fordulatszám, 50-60km/h-s tempó tűnik a nyerőnek.
sorszám: 43374 (132666)
(előzmény: Teknőc, 2012-04-09 09:34:28)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-04-09 10:48:51
Nálam 4500/min alatt volt, a szíve csak 150-es DDR henger, minden más 125-ös!
S így értem el ezt most, még én is furcsálom, de ez van....:)))!
Teknőc
sorszám: 43373 (132662)
(előzmény: Keri, 2012-04-09 10:41:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-04-09 10:41:34
2 liter...végűlis lehetségesnek tűnik.
Simson ilyen tempóval 2 liter alatt fogyasztott nekem.

A TS-em viszont 3iternél jobban nem fogyasztott amikor még 125-öshenger volt rajta. A 150-essel már 3,5 igaz én nem is kímélem. 5000 alatt csak piros lámpánál forog :D
sorszám: 43372 (132659)
(előzmény: Teknőc, 2012-04-09 10:34:26)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-04-09 10:34:26
Inkább 60 átlaggal, volt néha 50 is, néha 70 is. De gyakorta 60-70 között.
Érdekes, mostanság 4000/min-nél
már 65 km/h-nál van.
Tehát nagyon jó a tapasztalat.
Persze, mikor Szolnokra felszaladtunk, akkor bő 90Km/h volt az utazóm.
Én mentem elsőnek, azért az neki kemény volt.
Akkor a fogyasztásom 4,8L/100km-re jött ki.
Teknőc
sorszám: 43371 (132657)
(előzmény: csimbók, 2012-04-09 10:28:37)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-04-09 10:29:56
Lehet,...DDDD
Akkor jó a kút....;)
Ide visszatérek még..:)))
Teknőc
sorszám: 43370 (132655)
(előzmény: Keri, 2012-04-09 10:01:58)

 
 
csimbók
válasz erre | email2012-04-09 10:28:37
Mennyivel mentél 50el :) ?
sorszám: 43369 (132654)
(előzmény: Teknőc, 2012-04-09 09:34:28)

 
 
Keri
válasz erre | email2012-04-09 10:01:58
Szerintem átvertek a kútnál. Több benzint adtak mint amennyit mutatott a kút :D
sorszám: 43368 (132649)
(előzmény: Teknőc, 2012-04-09 09:34:28)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2012-04-09 09:34:28
Képzeljétek, tegnap hogy jártam!
Bő 150 km után gondoltam megállok már tankolni, tankoláskor kiderült, hogy szűk 3L anyag fért bele.(!)
Hopplá!DDDD
Termeli a tankban a Benzint?;) DDDD
Teknőc
sorszám: 43367 (132648)

 
 
Pápics
válasz erre | email2012-04-09 09:14:14
Hasonlóképp jártam. Előző nap 100 km után leállítottam, másnap semmi. Gyertyacsere, azóta semmi gond. Nem gondoltam volna, hogy állás közben bedöglik a gyertya.
sorszám: 43366 (132645)
(elözmény: Keri, 2012-04-09 08:16:09)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu